Nadat meerdere VTOL's vooral goed bleken in de VTO en niet in L, heb ik die maar laten zitten.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef Kutmanager het volgende:
Ja nou, probeer eens een Vtol te maken zou ik zeggen.
Ik zal jou eens iets laten zien, young padawan:quote:Op maandag 13 januari 2014 23:30 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Nadat meerdere VTOL's vooral goed bleken in de VTO en niet in L, heb ik die maar laten zitten.De enige die lukte, was een heel klein wagentje, als test voor op de Mun. Overigens stortte die met capsule en al op de Mun neer, wat dan wel weer een typisch geval van jammer was.
dit dekt wel de ladingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:52 schreef Kutmanager het volgende:
Even een plaatje gemaakt (ja ik ben keihard aan het soggen).
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik zal jou eens iets laten zien, young padawan:
[ afbeelding ]
Het eindresultaat van veel falen, en veel opnieuw proberen.![]()
Wordt aangedreven door 14 Sabre S engines. Weegt geen idee, iets van 150 ton.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stabiliteit was het grootste probleem, heb ik gefikst met adjustable rails, zoals hier te zien. Beetje schuiven, beetje doen, en het maakt geen reet meer uit waar je centre of mass ongeveer ligt, want je kan inflight je centre of thrust naar achter of voor verleggen. Ding is echt zwaar stabiel, geen idee hoe, maar vliegt echt top, ook al heeft ie geen lift.![]()
[ afbeelding ]
12 meter lange bay erop, en tot nu toe kan ik met dit ding een 36 ton payload in orbit brengen (een zo'n oranje tank, zwaarste wat ik tot nu toe heb geprobeerd.
Verder voor het landen een shitload aan parachutes erop, die ervoor zorgen dat je schip recht naar beneden hangt, hierdoor heb je voor het landen dus extreem veel controle, wat ook nodig is bij een VTOL landing. Moet dus wel een atmosfeer hebben om fatsoenlijk te landen, maar ik heb verder toch nog niks met dit ding gepland.
Edit: Ik heb ondertussen zoveel mods dat het geheel af en toe begint te buggen.Kan je ook zien in de plaatjes. Mijn VTOL rotoren zitten schuin aan de rechterkant, en engineer redux beweert dat ik op 3200 meter hoogte zit.
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:52 schreef Kutmanager het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:52 schreef Kutmanager het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh. Het is KSP, niet een of ander tactisch spel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:07 schreef mschol het volgende:
Spelen hier mensen zonder mods?
Als je allerlei mods gaat gebruiken haal toch de echte uitdaging weg?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Neuh. Het is KSP, niet een of ander tactisch spel.
Ik speel zonder. Zit er alleen over na te denken om de Docking Port Alignment Indicator te installeren. Docken blijft lastig.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:07 schreef mschol het volgende:
Juist niet. RemoteTech2 maakt alles moeilijker.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:07 schreef mschol het volgende:
KSP zit nog in de alpha fase, het grootste gedeelte van de mods voegt dingen toe (MapSat), bespaart je een hoop gedoe tijdens het maken en besturen van je creaties (NovaPunch) of maken het zelfs moeilijker (RemoteTech). Mods die er een arcade flightsim met Star Wars taferelen van maken zul je niet snel tegenkomen, ook omdat daar vrijwel geen vraag naar is.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:07 schreef mschol het volgende:
Deadly reentry ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:39 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Juist niet. RemoteTech2 maakt alles moeilijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |