Goed bezig!quote:Op zondag 29 december 2013 18:44 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zo, na 450 dagen eindelijk een stabiele omloopbaan rondom Laythe bereikt en vervolgens het eerste vliegtuig ontkoppelen:
[ afbeelding ]
Landing ... ! Er zal nog een mobiel tankstation gedropt moeten worden om überhaupt kans te hebben weer terug te keren in een omloopbaan.
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Goed bezig
Kanttekening: het maakt niet uit of je een experiment ter plekke 100x herhaald en de gegevens verzend, of dat je meerdere experimenten ter plekke doet en de modules mee terug neemt. Ik heb meerdere sondes op planeten gezet (die daarna op een maan van die planeet zijn geland, eh gestrand), waarmee ik evenveel punten binnenhaalde, als wanneer ik de missies terug naar Kerbin had gehaald. Je mist alleen de punten voor het landen van een object wat elders geland is. (Kwam ik ook pas via internet achter... sleepte daarvoor heel veel meuk mee naar planeten, waardoor landers veelal tegen de grond smakten.).
Geldt alleen voor de science jr. en dat goo ding. De hogere tier science kan je gewoon oneindig doen. Is alleen maar bedoeld zodat mensen niet op hun 1e missie met 3000 science terugkomen. Wat ik absoluut ook heb gedaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Thanks!
Maar eh, sinds 0.23 maakt dat wel uit want je kunt een module/pod maar 1 keer gebruiken (tenzij je dat hele grote nieuwe processing lab meeneemt) dus mee terug nemen naar Kerbin levert meer punten op dan verzenden.
Die dingen met wielen zijn mobiele tankstations voor de vliegtuigenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:38 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Goed bezig!Dat je überhaupt met een vliegtuigje hebt kunnen landen is al tof, dus wat boeit het als die Kerbal daar blijft wonen?
Edit: wat was je idee met die autotjes die aan je raket zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Die dingen met wielen zijn mobiele tankstations voor de vliegtuigenVergroten de actieradius aardig en maken het tevens mogelijk dat die vliegtuigen weer in een omloopbaan kunnen komen (zijn ze nu ook weer)
Slimme oplossing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom er nu achter dat mijn aspergus-launcher icm met mijn spacestation niet meer werkt na de laatste update. Had een van de modules van mijn spacestation vervangen door die science verwerkingsmodule, maar nu zakt de hele stack als een pudding in elkaar op de launchpad.
Gebruik je mods?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:48 schreef Reintji het volgende:
[..]
Slimme oplossing!
Kom er nu achter dat mijn aspergus-launcher icm met mijn spacestation niet meer werkt na de laatste update. Had een van de modules van mijn spacestation vervangen door die science verwerkingsmodule, maar nu zakt de hele stack als een pudding in elkaar op de launchpad.
Oja idd, da's waar. Zelf speel ik nog in .22quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Thanks!
Maar eh, sinds 0.23 maakt dat wel uit want je kunt een module/pod maar 1 keer gebruiken (tenzij je dat hele grote nieuwe processing lab meeneemt) dus mee terug nemen naar Kerbin levert meer punten op dan verzenden.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Die dingen met wielen zijn mobiele tankstations voor de vliegtuigenVergroten de actieradius aardig en maken het tevens mogelijk dat die vliegtuigen weer in een omloopbaan kunnen komen (zijn ze nu ook weer)
Gaaf, dat had ik er niet achter gezocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Geen last van. Ik heb een build die goed werkt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef Kutmanager het volgende:
Ik heb remote tech uitgezet, want hij bugged constant. Beetje jammer.
waar is dat alles voor?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:31 schreef totalvamp het volgende:
Overkill?
[ afbeelding ]
Ow, mijn nieuwe launcher. Er zit een payload in bestaande uit: 4 probes met science tech 1kerbal ter observatie,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke is dat dan? Want de standaard 0.23 knalt er bij mij constant uit waardoor ik het spel moet restarten om mijn probes te gebruiken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:40 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Geen last van. Ik heb een build die goed werkt.
Voor op de noordpool etc drones droppenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
waar is dat alles voor?
Voor communicatie door het hele heelal kun je in theorie af met 4 sats.
Even het forum doorspittenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Welke is dat dan? Want de standaard 0.23 knalt er bij mij constant uit waardoor ik het spel moet restarten om mijn probes te gebruiken.![]()
Overigens net een science lab met nodige apparaten eraan op Eve neergezet na langs Gilly te zijn geweest, 3 kerbals hebben zich opgeofferd voor de wetenschap, wetende dat ze voor altijd op Eve zullen moeten blijven.![]()
Ik heb ze maar uit hun lijden verlost. Nadat ik klaar was met alle science dat lab om laten donderen en het hele ding knalde uit elkaar van een val van 3 meter ofzo.Kut Eve.
Heb mijn eerdere gedrocht nog wat uitgebouwd, nu komt deze unit van 30 ton tot 30.000m.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:20 schreef zyx1981 het volgende:
Whehe, voor wie nog twijfelde: het bewijs dat KSP nog niet over accurate aerodynamica beschikt.
Mijn 1e space-zeepkist kwam tot 42K
[ afbeelding ]
De 2e was al helemaal droevig!
[ afbeelding ]
Nee, met reguliere luchtvaart heeft dit geen hol te maken.
[ afbeelding ]
Maarrr, hij vliegt wel netjes, zie de snelheid (mach 4!!) /hoogte (20K) /airtake/fuel!!
[ afbeelding ]
Volledig terecht dus dat die Kerbals zwaar onder de indruk lijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:12 schreef Fsmxi het volgende:
Toen ik er eidenlijk achterkwam hoe je science kreeg zonder die modules (), heb ik ook amar een Mun flyby raket gemaakt met wat extra techs. Dat zag er zo uit.
[ afbeelding ]
Oké, misschien niet het bete ontwerp, maar het kon er mee door. En inderdaad, we deden een succesvolle flyby langs de Mun.
[ afbeelding ]
So far so good. Brandstof is geen problem.. right. O shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |