abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2014 @ 22:38:18 #101
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135168817
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:44 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Zo, na 450 dagen eindelijk een stabiele omloopbaan rondom Laythe bereikt en vervolgens het eerste vliegtuig ontkoppelen:

[ afbeelding ]

Landing ... ! Er zal nog een mobiel tankstation gedropt moeten worden om überhaupt kans te hebben weer terug te keren in een omloopbaan. :+

[ afbeelding ]
Goed bezig! :7 Dat je überhaupt met een vliegtuigje hebt kunnen landen is al tof, dus wat boeit het als die Kerbal daar blijft wonen? :+

Edit: wat was je idee met die autotjes die aan je raket zitten?
pi_135174841
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Goed bezig *O*

Kanttekening: het maakt niet uit of je een experiment ter plekke 100x herhaald en de gegevens verzend, of dat je meerdere experimenten ter plekke doet en de modules mee terug neemt. Ik heb meerdere sondes op planeten gezet (die daarna op een maan van die planeet zijn geland, eh gestrand), waarmee ik evenveel punten binnenhaalde, als wanneer ik de missies terug naar Kerbin had gehaald. Je mist alleen de punten voor het landen van een object wat elders geland is. (Kwam ik ook pas via internet achter... sleepte daarvoor heel veel meuk mee naar planeten, waardoor landers veelal tegen de grond smakten. :') ).
Thanks! :)

Maar eh, sinds 0.23 maakt dat wel uit want je kunt een module/pod maar 1 keer gebruiken (tenzij je dat hele grote nieuwe processing lab meeneemt) dus mee terug nemen naar Kerbin levert meer punten op dan verzenden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 01:04:01 #103
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135175061
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:54 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Thanks! :)

Maar eh, sinds 0.23 maakt dat wel uit want je kunt een module/pod maar 1 keer gebruiken (tenzij je dat hele grote nieuwe processing lab meeneemt) dus mee terug nemen naar Kerbin levert meer punten op dan verzenden.
Geldt alleen voor de science jr. en dat goo ding. De hogere tier science kan je gewoon oneindig doen. Is alleen maar bedoeld zodat mensen niet op hun 1e missie met 3000 science terugkomen. Wat ik absoluut ook heb gedaan. :@
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:56:54 #104
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_135189834
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:38 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Goed bezig! :7 Dat je überhaupt met een vliegtuigje hebt kunnen landen is al tof, dus wat boeit het als die Kerbal daar blijft wonen? :+

Edit: wat was je idee met die autotjes die aan je raket zitten?
Die dingen met wielen zijn mobiele tankstations voor de vliegtuigen :+ Vergroten de actieradius aardig en maken het tevens mogelijk dat die vliegtuigen weer in een omloopbaan kunnen komen (zijn ze nu ook weer)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135195233
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Die dingen met wielen zijn mobiele tankstations voor de vliegtuigen :+ Vergroten de actieradius aardig en maken het tevens mogelijk dat die vliegtuigen weer in een omloopbaan kunnen komen (zijn ze nu ook weer)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slimme oplossing!

Kom er nu achter dat mijn aspergus-launcher icm met mijn spacestation niet meer werkt na de laatste update. Had een van de modules van mijn spacestation vervangen door die science verwerkingsmodule, maar nu zakt de hele stack als een pudding in elkaar op de launchpad.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:53:33 #106
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135195437
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:48 schreef Reintji het volgende:

[..]

Slimme oplossing!

Kom er nu achter dat mijn aspergus-launcher icm met mijn spacestation niet meer werkt na de laatste update. Had een van de modules van mijn spacestation vervangen door die science verwerkingsmodule, maar nu zakt de hele stack als een pudding in elkaar op de launchpad.
Gebruik je mods?
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_135197923
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:53 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Gebruik je mods?
Nee
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:51:22 #108
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135199567
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:54 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Thanks! :)

Maar eh, sinds 0.23 maakt dat wel uit want je kunt een module/pod maar 1 keer gebruiken (tenzij je dat hele grote nieuwe processing lab meeneemt) dus mee terug nemen naar Kerbin levert meer punten op dan verzenden.
Oja idd, da's waar. Zelf speel ik nog in .22 *O* (.23 stond nog niet op usenet :@ )
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:52:24 #109
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135199592
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Die dingen met wielen zijn mobiele tankstations voor de vliegtuigen :+ Vergroten de actieradius aardig en maken het tevens mogelijk dat die vliegtuigen weer in een omloopbaan kunnen komen (zijn ze nu ook weer)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf, dat had ik er niet achter gezocht. :D!
pi_135331778
Overkill?


Ow, mijn nieuwe launcher. Er zit een payload in bestaande uit: 4 probes met science tech 1kerbal ter observatie,




[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2014 20:38:47 ]
  vrijdag 10 januari 2014 @ 21:21:12 #111
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135334823
Ik heb remote tech uitgezet, want hij bugged constant. Beetje jammer.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_135340708


En hier een kleiner succesje, SSTO project "Orbital Hopper" geslaagd. Peut is nu wel op :')
pi_135342042
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef Kutmanager het volgende:
Ik heb remote tech uitgezet, want hij bugged constant. Beetje jammer.
Geen last van. Ik heb een build die goed werkt.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:44:06 #114
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_135342203
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:31 schreef totalvamp het volgende:
Overkill?
[ afbeelding ]

Ow, mijn nieuwe launcher. Er zit een payload in bestaande uit: 4 probes met science tech 1kerbal ter observatie,

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar is dat alles voor?

Voor communicatie door het hele heelal kun je in theorie af met 4 sats. :P
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:45:08 #115
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135342251
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:40 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Geen last van. Ik heb een build die goed werkt.
Welke is dat dan? Want de standaard 0.23 knalt er bij mij constant uit waardoor ik het spel moet restarten om mijn probes te gebruiken. 8)7

Overigens net een science lab met nodige apparaten eraan op Eve neergezet na langs Gilly te zijn geweest, 3 kerbals hebben zich opgeofferd voor de wetenschap, wetende dat ze voor altijd op Eve zullen moeten blijven. :7

Ik heb ze maar uit hun lijden verlost. Nadat ik klaar was met alle science dat lab om laten donderen en het hele ding knalde uit elkaar van een val van 3 meter ofzo. _O- Kut Eve. :r
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_135342821
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

waar is dat alles voor?

Voor communicatie door het hele heelal kun je in theorie af met 4 sats. :P
Voor op de noordpool etc drones droppen :P

Ook drone vliegtuigen. Daarnaast vond ik het er gewoon vet uit zien :P
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:45 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Welke is dat dan? Want de standaard 0.23 knalt er bij mij constant uit waardoor ik het spel moet restarten om mijn probes te gebruiken. 8)7

Overigens net een science lab met nodige apparaten eraan op Eve neergezet na langs Gilly te zijn geweest, 3 kerbals hebben zich opgeofferd voor de wetenschap, wetende dat ze voor altijd op Eve zullen moeten blijven. :7

Ik heb ze maar uit hun lijden verlost. Nadat ik klaar was met alle science dat lab om laten donderen en het hele ding knalde uit elkaar van een val van 3 meter ofzo. _O- Kut Eve. :r
Even het forum doorspitten :) iemand had daar een linkje gepost met de goede versie.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 03:20:14 #117
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135346157
Whehe, voor wie nog twijfelde: het bewijs dat KSP nog niet over accurate aerodynamica beschikt. :')

Mijn 1e space-zeepkist kwam tot 42K :7


De 2e was al helemaal droevig :D!


Nee, met reguliere luchtvaart heeft dit geen hol te maken. _O-


Maarrr, hij vliegt wel netjes, zie de snelheid (mach 4!!) /hoogte (20K) /airtake/fuel :D!!


Volledig terecht dus dat die Kerbals zwaar onder de indruk lijken! :7

[ Bericht 8% gewijzigd door zyx1981 op 11-01-2014 03:25:23 ]
  zaterdag 11 januari 2014 @ 05:07:30 #118
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135346446
:')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 14:37:05 #119
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135355288
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 03:20 schreef zyx1981 het volgende:
Whehe, voor wie nog twijfelde: het bewijs dat KSP nog niet over accurate aerodynamica beschikt. :')

Mijn 1e space-zeepkist kwam tot 42K :7
[ afbeelding ]

De 2e was al helemaal droevig :D!
[ afbeelding ]

Nee, met reguliere luchtvaart heeft dit geen hol te maken. _O-
[ afbeelding ]

Maarrr, hij vliegt wel netjes, zie de snelheid (mach 4!!) /hoogte (20K) /airtake/fuel :D!!
[ afbeelding ]

Volledig terecht dus dat die Kerbals zwaar onder de indruk lijken! :7
Heb mijn eerdere gedrocht nog wat uitgebouwd, nu komt deze unit van 30 ton tot 30.000m. :7
pi_135368354
Toen ik er eidenlijk achterkwam hoe je science kreeg zonder die modules ( :') ), heb ik ook amar een Mun flyby raket gemaakt met wat extra techs. Dat zag er zo uit.



Oké, misschien niet het bete ontwerp, maar het kon er mee door. En inderdaad, we deden een succesvolle flyby langs de Mun.



So far so good. Brandstof is geen problem.. right. O shit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:18:55 #121
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135368703
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:12 schreef Fsmxi het volgende:
Toen ik er eidenlijk achterkwam hoe je science kreeg zonder die modules ( :') ), heb ik ook amar een Mun flyby raket gemaakt met wat extra techs. Dat zag er zo uit.

[ afbeelding ]

Oké, misschien niet het bete ontwerp, maar het kon er mee door. En inderdaad, we deden een succesvolle flyby langs de Mun.

[ afbeelding ]

So far so good. Brandstof is geen problem.. right. O shit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_135379294
http://kerbalspaceport.com/kmp-client/

Multiplayer, who's up for it *O* *O* . Lijkt mij wel een leuk om met een groep samen te gaan op een server, en dan samen een KSS te bouwen? Geen mods, alleen mechjeb2 ?

lijst voor multiplayer
-chuck

quote:
6s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 05:07 schreef Kutmanager het volgende:
lokpost
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:12 schreef Fsmxi het volgende:
lokpost

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 00:02 schreef totalvamp het volgende:
lokspost


quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef BurnaBoy het volgende:

lokpost
pi_135379440
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:

lokpost
een post hier boven zwab :P
  zondag 12 januari 2014 @ 04:26:26 #124
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135386701
Over een maandje ofzo ben ik erbij. Volgende week (niet aankomende) tentamens, dan een week wintersport en daarna ben ik beschikbaar.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_135391086
RemoteTech maakt KSP een stuk leuker, totdat je erachter komt dat je op een van je belangrijkste satellieten vergeten bent zonnepanelen te plaatsen :')
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_135402272
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:55 schreef KLTZK het volgende:
RemoteTech maakt KSP een stuk leuker, totdat je erachter komt dat je op een van je belangrijkste satellieten vergeten bent zonnepanelen te plaatsen :')
_O-
  zondag 12 januari 2014 @ 20:11:29 #127
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135408354
Mede dankzij de NovaPunch-mod heb ik deze 52 ton wegende Space Station in 1x omhoog gekregen. :7


Wat ik me afvroeg: hoe zien ruimtebasissen van anderen er uit? Proberen jullie daarbij alles in nette - op raketten lijkende raketten - omhoog te schieten? Of gaat het er meer om dat het allemaal bovenkomt, hoe onaerodynamisch het ook is ;') ?
pi_135408664
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

_O-
Ik had een keer een grote sateliet de ruimte ingegooid. Alles perfect opgezet. Ik koppen hem los. Vergeten een verbinding op te zetten :( kon er niks mee.
pi_135408752
quote:
11s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:11 schreef zyx1981 het volgende:
Mede dankzij de NovaPunch-mod heb ik deze 52 ton wegende Space Station in 1x omhoog gekregen. :7
[ afbeelding ]

Wat ik me afvroeg: hoe zien ruimtebasissen van anderen er uit? Proberen jullie daarbij alles in nette - op raketten lijkende raketten - omhoog te schieten? Of gaat het er meer om dat het allemaal bovenkomt, hoe onaerodynamisch het ook is ;') ?
Ik probeer altijd een Endeavor te maken, maar eindig met een Challenger :')
  zondag 12 januari 2014 @ 20:19:27 #130
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135408798
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Ik probeer altijd een Endeavor te maken, maar eindig met een Challenger :')
_O-
pi_135414617
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:19 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

_O-
Maar het lukt uiteindelijk wel


-moet je alleen niet vragen hoe :') -



:P
pi_135423054
Hmm, quicksafe bugje? Met nieuw Munbase opweg naar de Mun, maar gecrasht. F9, quickload maar had niet gesaved. Ga ik terug naar de laatste quicksave überhaupt (paar weken terug). Dus alles wat ik daartussen heb gedaan is ook weg. Ging er van uit dat quicksaves elke sessie gereset werden :(
  maandag 13 januari 2014 @ 00:33:19 #133
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135423979
quote:
11s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:02 schreef Reintji het volgende:
Hmm, quicksafe bugje? Met nieuw Munbase opweg naar de Mun, maar gecrasht. F9, quickload maar had niet gesaved. Ga ik terug naar de laatste quicksave überhaupt (paar weken terug). Dus alles wat ik daartussen heb gedaan is ook weg. Ging er van uit dat quicksaves elke sessie gereset werden :(
Boh, dat is ook flink balen zeg! :o

Ben je ook al je ships en sub-assemblies kwijt?
pi_135427827
quote:
13s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:33 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Boh, dat is ook flink balen zeg! :o

Ben je ook al je ships en sub-assemblies kwijt?
Nee, alleen missies die in orbit waren
  maandag 13 januari 2014 @ 12:01:14 #135
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135430635
quote:
6s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Maar het lukt uiteindelijk wel
[ afbeelding ]

-moet je alleen niet vragen hoe :') -

[ afbeelding ]

:P
Hoe heb jij B-9 aan het werk gekregen?
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_135431583
quote:
6s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:01 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Hoe heb jij B-9 aan het werk gekregen?
Een voor een de extra mods verwijderd tot hij het deed :P
  maandag 13 januari 2014 @ 13:01:17 #137
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135432510
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Een voor een de extra mods verwijderd tot hij het deed :P
Maar B-9 is nog 0.22 toch?
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_135433685
quote:
9s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:01 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Maar B-9 is nog 0.22 toch?
ja en :P
pi_135434548
Zijn er ook tutorial van dit spel die niet 30 minuten duren ?:P Ik wil graag even een snelle vlucht o.i.d. maken maar heb geen zin om een half uur aan yt tutorial door te spitten.
pi_135436456
Jawel, trial and error :P
  maandag 13 januari 2014 @ 14:41:54 #141
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135436462
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:57 schreef nickhguitar het volgende:
Zijn er ook tutorial van dit spel die niet 30 minuten duren ?:P Ik wil graag even een snelle vlucht o.i.d. maken maar heb geen zin om een half uur aan yt tutorial door te spitten.
Snelle vlucht zonder tutorials kan prima hoor. Je vlucht duurt dan hoogstens een paar seconde en je komt misschien 1 km hoog voordat de boel desintegreert.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_135437432
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:57 schreef nickhguitar het volgende:
Zijn er ook tutorial van dit spel die niet 30 minuten duren ?:P Ik wil graag even een snelle vlucht o.i.d. maken maar heb geen zin om een half uur aan yt tutorial door te spitten.
Ksp en snel in één zin. :')
pi_135447587
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:41 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Snelle vlucht zonder tutorials kan prima hoor. Je vlucht duurt dan hoogstens een paar seconde en je komt misschien 1 km hoog voordat de boel desintegreert.
Niet echt :P

makkelijkste is:
Cockpit + parachute erop
daaronder een kleine solid rocket fuel booster.

en lanceren, dan kom je zeker iets van 15-20KM minimaal :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2014 19:18:58 ]
pi_135448129
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:57 schreef nickhguitar het volgende:
Zijn er ook tutorial van dit spel die niet 30 minuten duren ?:P Ik wil graag even een snelle vlucht o.i.d. maken maar heb geen zin om een half uur aan yt tutorial door te spitten.
Zoek op YouTube...
Maar het leukste is om zelf alles te ontdekken
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_135453548
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:23 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Zoek op YouTube...
Maar het leukste is om zelf alles te ontdekken
Dit
Zelf dingen ontdekken via trial and error is zo bevredigend als je eindelijk een werkende creatie hebt O+
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
  maandag 13 januari 2014 @ 22:09:36 #146
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135458322
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Ksp en snel in één zin. :')
Geen idee hoeveel honderd Kerbals bij mij weer uit de dood zijn opgestaan, dankzij 'Reverse flight'. :')
pi_135458404
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Geen idee hoeveel honderd Kerbals bij mij weer uit de dood zijn opgestaan, dankzij 'Reverse flight'. :')
There shall be no death, only reverse flight
  maandag 13 januari 2014 @ 22:16:13 #148
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135458823
Man man man. Klote Vtols.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  maandag 13 januari 2014 @ 22:22:09 #149
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135459234
quote:
9s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef Kutmanager het volgende:
Man man man. Klote Vtols.
Mijn 'raketten' zijn vaak ook meer enorme semi-geleide bommen, dan dat ze de payload betrouwbaar boven krijgen. (Laatste deel van een ruimtestation kwam pas boven na 15x ontploffen). :') Als er dan 8 Kerbals in zitten, gaat het hard. :D!

Het idee is om een ruimtestation te maken vanwaar ik Kerbals met een soort Sojoets van diensten kan laten wisselen... half jaar op, half jaar af, zoiets. Daarnaast Probeer ik met de KAS-mod om ruimtescheepjes ter plekke af te bouwen middels verstevigingen en af te tanken. Daarna gaan de scheepjes hun noodlot elders in het zonnestelsel tegemoet. :X
  maandag 13 januari 2014 @ 23:11:11 #150
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135461935
Ja nou, probeer eens een Vtol te maken zou ik zeggen.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')