Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
S.V. Koekoek heeft even een dipje, maar aan het eind van de rit gaan we MFC Doom wel voorbij.quote:Op zondag 24 november 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
S.V. Koekoek staat op het punt vernederd te worden door MFC Doom
Je bent niet grappig.quote:Op zondag 24 november 2013 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
Koeman vs Koeman.
Wat een knotsgekke competitie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
"Are you sure?"quote:Op zondag 24 november 2013 19:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe snijdt je die appel?
Met mijn Promes
Ik heb het gevoel dat ik nu beter kan zappenquote:Op zondag 24 november 2013 19:29 schreef Myph. het volgende:
Ik heb het gevoel dat RKC voor een stunt kan zorgen.
Is wel waar ouwe boef. Mark my words.quote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
Kongolo is echt een enorm talent jongens, houd hem in de gaten.
quote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik nu beter kan zappen
Joachim he, dat is een topspeler, zou niet misstaan bij Arsenal.quote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zeg doen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zei je over Vilhena ook ouwe boef.quote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is wel waar ouwe boef. Mark my words.
Klopt.quote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
Kongolo is echt een enorm talent jongens, houd hem in de gaten.
quote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
S.V. Koekoek wat een geniale teamnaam heb ik toch.
quote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar ligt dat boek?
In de CASTelen
Log uit.quote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar ligt dat boek?
In de CASTelen
Haha ja.quote:
Sjongejongequote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar ligt dat boek?
In de CASTelen
Doe maar gewoon niet dit.quote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar ligt dat boek?
In de CASTelen
Speciaal een account voor aangemaakt?quote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar ligt dat boek?
In de CASTelen
Tong80, ben jij dat?quote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar ligt dat boek?
In de CASTelen
Ik was juist altijd skeptisch over Vilhena. Mijn oogappeltjes zijn de Boet en Kongolo.quote:
Van wie is dit account? Biecht op aub.quote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar ligt dat boek?
In de CASTelen
Goed gevonden Johannes, hihaho.quote:Op zondag 24 november 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap je hem?
S.V. je denkt natuurlijk Sport Vereniging.
Maar het is gewoon Sierd de Vos!
quote:Op zondag 24 november 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap je hem?
Biechten doe je in een Katholieke Kerk.quote:Op zondag 24 november 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van wie is dit account? Biecht op aub.
Dan is het Marco.quote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Biechten doe je in een Katholieke Kerk.
Ga terug naar je andere accountquote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Biechten doe je in een Katholieke Kerk.
Nope, je vond Vilhena ook geweldig. Maakt niet uit verder.quote:Op zondag 24 november 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was juist altijd skeptisch over Vilhena. Mijn oogappeltjes zijn de Boet en Kongolo.
Voor humor moeten we bij jou wezen, dat is duidelijk!quote:Op zondag 24 november 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap je hem?
Hij heeft nog lang zonder club gezeten ook. Was een keer een item op tv over, en hij en veel andere wilden niet herkenbaar in beeld, maar je kan hem zo herkennen aan zijn manier van lopenquote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef TLC het volgende:
Castelen... van HSV naar RKC... dan is er iets niet helemaal goed gegaan
Nou ja, ik probeer natuurlijk bescheiden te blijven maar bedankt voor het compliment!quote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, je vond Vilhena ook geweldig. Maakt niet uit verder.
[..]
Voor humor moeten we bij jou wezen, dat is duidelijk!
Huh?quote:Op zondag 24 november 2013 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft nog lang zonder club gezeten ook. Was een keer een item op tv over, en hij een veel andere wilden niet herkenbaar in beeld, maar je kan hem zo herkennen aan zijn manier van lopen
Voor wie ben jij?quote:
hard?quote:Op zondag 24 november 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord hard de scheids wel mee. Dat was natuurlijk gewoon een pingel.
*hadquote:Op zondag 24 november 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord hard de scheids wel mee. Dat was natuurlijk gewoon een pingel.
Het gras is groen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:35 schreef PantaRhei het volgende:
Feyenoordpubliek muisstil al de hele wedstrijd.
quote:Op zondag 24 november 2013 19:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat zegt een RKC'er als ie zijn teen stoot?
Apau
Waar ging dat item over?quote:Op zondag 24 november 2013 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Wat snap je niet, ze kwamen niet met gezicht in beeld dus.
Over voetballers (profs) zonder club. Die trainden ergens samen om in conditie te blijven.quote:
Dan snap ik waarom je onherkenbaar in beeld zou willen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Over voetballers (profs) zonder club.
Maar Edje heeft gewonnen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Edje zit nu zwaar depressief te puzzelen op zijn zolder.
Ik zag Cocu Van Basten geen hand geven. Wat vind je hiervan?quote:Op zondag 24 november 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stijn en ik zagen R. Koeman geen hand schudden
10.000 stukjesquote:Op zondag 24 november 2013 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Edje zit nu zwaar depressief te puzzelen op zijn zolder.
De auto van Cocu is reeds ontploft.quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag Cocu Van Basten geen hand geven. Wat vind je hiervan?
Ronald wilde er geen woord aan vuil maken.quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een onzinnig geneuzel. 2 broers, nou nou het is wat. Geen woord over de wedstrijd.
De wedstrijd was dan ook niet zo veelquote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een onzinnig geneuzel. 2 broers, nou nou het is wat. Geen woord over de wedstrijd.
Komt omdat die volkomen kut was.quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
Stak Van Basten ook zijn hand uit?quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag Cocu Van Basten geen hand geven. Wat vind je hiervan?
Alsof de wedstrijd het bespreken waard wasquote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
De reactie van Cocu:quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De auto van Cocu is reeds ontploft.
Inderdaad geen enkele analyse maar alleen: "Hoe is het met je je broer? Je hebt gewonnen/verloren van je broer?"quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2013 19:39 schreef Grifte het volgende:
Heeft iemand het 'hallo, daar ben ik weer'-gifje van Wilfried Genee voor mij?
Bunnikside is dit seizoen nog geen enkele keer meer dan 50% gevuld geweest.quote:Op zondag 24 november 2013 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
FC Utrecht, een club die vooral leeft bij studenten.
Volgens Johan Derksen leeft Utrecht erg bij studenten dus laten we daar maar van uit gaan.quote:Op zondag 24 november 2013 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bunnikside is dit seizoen nog geen een keer meer dan 50% gevuld.
Utrecht is juist geen volksclub.
Dan praat 'ie mooi onzin.quote:Op zondag 24 november 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens Johan Derksen leeft Utrecht erg bij studenten dus laten we daar maar van uit gaan.
hihi xdquote:Op zondag 24 november 2013 19:41 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Voor meer photoshopverzoekjes mag je me altijd Dm-en.
Kon dat niet onder een spoiler Rene?quote:Op zondag 24 november 2013 19:41 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 november 2013 19:41 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind jou een verstandige jongen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad geen enkele analyse maar alleen: "Hoe is het met je je broer? Je hebt gewonnen/verloren van je broer?"
Lachwekkend.
quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
Volgens mij is Utrecht alleen maar populair bij Paultjequote:Op zondag 24 november 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zit al 43 jaar in het vak dus hij heeft er heel veel verstand van.
En bij die ouwe dartscommentator.quote:Op zondag 24 november 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is Utrecht alleen maar populair bij Paultje
Mooi om te zien dat er geen successupporters zijn idd.quote:Op zondag 24 november 2013 19:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze haalden nog Europees vorig jaar, heeft ze weinig extra supporters bezorgd zo te zien.
Hij mag zo langzaamaan wel een mening hebben.quote:Op zondag 24 november 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zit al 43 jaar in het vak dus hij heeft er heel veel verstand van.
Okai Heeringsquote:Op zondag 24 november 2013 19:44 schreef Mansjester het volgende:
Tom speelde geen beugelsdijk van een wedstrijd
Vitesse-supporters die lachen om lege plekkenquote:Op zondag 24 november 2013 19:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Doen ze om de lege plekken te camoufleren
JR-Style-93quote:
Dit is nog erger dan Vitesse. Omdat Utrecht zichzelf ziet als een echte volksclubquote:Op zondag 24 november 2013 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vitesse-supporters die lachen om lege plekken
quote:Op zondag 24 november 2013 19:45 schreef Funel het volgende:
ik moet de tv altijd zachter doen als grueter commentaar levert
quote:Op zondag 24 november 2013 19:46 schreef Grifte het volgende:
Johannes heeft het gebruik van een nieuwe emoticon geleerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
PSV staat 8ste.Dit gaat niet helemaal goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV staat 8ste.wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV staat 8ste.Die jongen zal wel heel lang geshopt hebben om Jessica even aantrekkelijk te krijgen als Nicki Minaj.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Vitesse zitten gemiddeld per wedstrijd meer supporters dan er überhaubt bij AZ of Utrecht naar binnen kunnen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vitesse-supporters die lachen om lege plekken
PSV staat 8ste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed het probleem aangegevenquote:Op zondag 24 november 2013 19:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bij Vitesse zitten gemiddeld per wedstrijd meer supporters dan er überhaubt bij AZ of Utrecht naar binnen kunnen.
Inderdaad, AZ en Utrecht zijn namelijk wel altijd uitverkocht.quote:Op zondag 24 november 2013 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed het probleem aangegeven
Onwaar, de Galgenwaard heeft best een hoge capaciteit: 24.000quote:Op zondag 24 november 2013 19:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bij Vitesse zitten gemiddeld per wedstrijd meer supporters dan er überhaubt bij AZ of Utrecht naar binnen kunnen.
AZ vaak welquote:Op zondag 24 november 2013 19:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Inderdaad, AZ en Utrecht zijn namelijk wel altijd uitverkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
De eredivisie is knotsgek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 24 november 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
De eredivisie is knotsgek.Mooie voor in je zombietopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Zonder Co stelt het programma niks voor.quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
"ik loop hier gewoon altijd" Hihihi. xDWat een schatje die JessicaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt dat je de strijdbijl weer hebt begraven.
Geen dank. Ik zag je dat je het er moeilijk mee had en er stiekem een beetje op aan stuurde. Laat ik dan maar dan verstandigste zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een schatje die Jessica
Bedankt dat je de strijdbijl weer hebt begraven.
Heb je nog meer leuke anekdotes?quote:Op zondag 24 november 2013 19:55 schreef TLC het volgende:
Toen ik vroeger buiten deed voetballen en ik schopte de bal bij de buren kreeg ik hem wel altijd terug![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 19:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb je nog meer leuke anekdotes?
Hart van Nederlandquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen dank. Ik zag je dat je het er moeilijk mee had en er stiekem een beetje op aan stuurde. Laat ik dan maar dan verstandigste zijn.
Geer en Goor effe geen cent te makkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |