Ronald wilde er geen woord aan vuil maken.quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een onzinnig geneuzel. 2 broers, nou nou het is wat. Geen woord over de wedstrijd.
De wedstrijd was dan ook niet zo veelquote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een onzinnig geneuzel. 2 broers, nou nou het is wat. Geen woord over de wedstrijd.
Komt omdat die volkomen kut was.quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
Stak Van Basten ook zijn hand uit?quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag Cocu Van Basten geen hand geven. Wat vind je hiervan?
Alsof de wedstrijd het bespreken waard wasquote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
De reactie van Cocu:quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De auto van Cocu is reeds ontploft.
Inderdaad geen enkele analyse maar alleen: "Hoe is het met je je broer? Je hebt gewonnen/verloren van je broer?"quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2013 19:39 schreef Grifte het volgende:
Heeft iemand het 'hallo, daar ben ik weer'-gifje van Wilfried Genee voor mij?
Bunnikside is dit seizoen nog geen enkele keer meer dan 50% gevuld geweest.quote:Op zondag 24 november 2013 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
FC Utrecht, een club die vooral leeft bij studenten.
Volgens Johan Derksen leeft Utrecht erg bij studenten dus laten we daar maar van uit gaan.quote:Op zondag 24 november 2013 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bunnikside is dit seizoen nog geen een keer meer dan 50% gevuld.
Utrecht is juist geen volksclub.
Dan praat 'ie mooi onzin.quote:Op zondag 24 november 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens Johan Derksen leeft Utrecht erg bij studenten dus laten we daar maar van uit gaan.
hihi xdquote:Op zondag 24 november 2013 19:41 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Voor meer photoshopverzoekjes mag je me altijd Dm-en.
Kon dat niet onder een spoiler Rene?quote:Op zondag 24 november 2013 19:41 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 november 2013 19:41 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind jou een verstandige jongen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad geen enkele analyse maar alleen: "Hoe is het met je je broer? Je hebt gewonnen/verloren van je broer?"
Lachwekkend.
quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
Volgens mij is Utrecht alleen maar populair bij Paultjequote:Op zondag 24 november 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zit al 43 jaar in het vak dus hij heeft er heel veel verstand van.
En bij die ouwe dartscommentator.quote:Op zondag 24 november 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is Utrecht alleen maar populair bij Paultje
Mooi om te zien dat er geen successupporters zijn idd.quote:Op zondag 24 november 2013 19:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze haalden nog Europees vorig jaar, heeft ze weinig extra supporters bezorgd zo te zien.
Hij mag zo langzaamaan wel een mening hebben.quote:Op zondag 24 november 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zit al 43 jaar in het vak dus hij heeft er heel veel verstand van.
Okai Heeringsquote:Op zondag 24 november 2013 19:44 schreef Mansjester het volgende:
Tom speelde geen beugelsdijk van een wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |