Ik heb het gevoel dat ik nu beter kan zappenquote:Op zondag 24 november 2013 19:29 schreef Myph. het volgende:
Ik heb het gevoel dat RKC voor een stunt kan zorgen.
Is wel waar ouwe boef. Mark my words.quote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
Kongolo is echt een enorm talent jongens, houd hem in de gaten.
quote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik nu beter kan zappen
Joachim he, dat is een topspeler, zou niet misstaan bij Arsenal.quote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zeg doen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zei je over Vilhena ook ouwe boef.quote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is wel waar ouwe boef. Mark my words.
Klopt.quote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
Kongolo is echt een enorm talent jongens, houd hem in de gaten.
quote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
S.V. Koekoek wat een geniale teamnaam heb ik toch.
quote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar ligt dat boek?
In de CASTelen
Log uit.quote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar ligt dat boek?
In de CASTelen
Haha ja.quote:
Sjongejongequote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar ligt dat boek?
In de CASTelen
Doe maar gewoon niet dit.quote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar ligt dat boek?
In de CASTelen
Speciaal een account voor aangemaakt?quote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar ligt dat boek?
In de CASTelen
Tong80, ben jij dat?quote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar ligt dat boek?
In de CASTelen
Ik was juist altijd skeptisch over Vilhena. Mijn oogappeltjes zijn de Boet en Kongolo.quote:
Van wie is dit account? Biecht op aub.quote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar ligt dat boek?
In de CASTelen
Goed gevonden Johannes, hihaho.quote:Op zondag 24 november 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap je hem?
S.V. je denkt natuurlijk Sport Vereniging.
Maar het is gewoon Sierd de Vos!
quote:Op zondag 24 november 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap je hem?
Biechten doe je in een Katholieke Kerk.quote:Op zondag 24 november 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van wie is dit account? Biecht op aub.
Dan is het Marco.quote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Biechten doe je in een Katholieke Kerk.
Ga terug naar je andere accountquote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Biechten doe je in een Katholieke Kerk.
Nope, je vond Vilhena ook geweldig. Maakt niet uit verder.quote:Op zondag 24 november 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was juist altijd skeptisch over Vilhena. Mijn oogappeltjes zijn de Boet en Kongolo.
Voor humor moeten we bij jou wezen, dat is duidelijk!quote:Op zondag 24 november 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap je hem?
Hij heeft nog lang zonder club gezeten ook. Was een keer een item op tv over, en hij en veel andere wilden niet herkenbaar in beeld, maar je kan hem zo herkennen aan zijn manier van lopenquote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef TLC het volgende:
Castelen... van HSV naar RKC... dan is er iets niet helemaal goed gegaan
Nou ja, ik probeer natuurlijk bescheiden te blijven maar bedankt voor het compliment!quote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, je vond Vilhena ook geweldig. Maakt niet uit verder.
[..]
Voor humor moeten we bij jou wezen, dat is duidelijk!
Huh?quote:Op zondag 24 november 2013 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft nog lang zonder club gezeten ook. Was een keer een item op tv over, en hij een veel andere wilden niet herkenbaar in beeld, maar je kan hem zo herkennen aan zijn manier van lopen
Voor wie ben jij?quote:
hard?quote:Op zondag 24 november 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord hard de scheids wel mee. Dat was natuurlijk gewoon een pingel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |