Ik heb geen singles top 100, wel een singles top #1: Pearl Jam - Blackquote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef Moody het volgende:
Ook leuk (ja ik moet wat proberen he.....
Wat is het eerste nummer in de top-2000 die in jouw top-100 singles staat?
http://top2012.radio2.nl/lijst-standaard/
Hiero:
31. Ottis Redding - (Sittin' On)The Dock Of The Bay
Die is ook echt geniaal iddquote:
Ik kan vaak wel om 'm lachen, ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:02 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Wat. Nog een Ferrell-liefhebber in dit topic?![]()
Daar had je 43 seconde voor of zoquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:03 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Had je al gelezen dat ik kaartjes heb kunnen regelen voor de reünie-show van Monty Python van volgend jaar?
Dat was voor de eerste show. Ze hebben er nog een paar avonden aan toegevoegd, en ik heb kaarten voor de 2e show.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar had je 43 seconde voor of zoAls je die kaartje doorverpatst ben je rijk
Die is ook goed, ja.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:14 schreef Norrage het volgende:
Maxi is door iemand ingehuurd om ons het leven zuur te maken....en om het leed te verzachten doet ie alsof ie niet naar de Reflektors kan omdat ie "overspannen" is ofzo. Ja, van al die godverdomme geniale dingen jaklootzak!
Ik kan niet wachten. Ron Burgundy.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:20 schreef Moody het volgende:
Anchorman 2. Ik ga nooit meer naar de bios, maar dat is een reden om te gaan
1. QotSAquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:59 schreef DeMessias het volgende:
http://www.bbc.co.uk/radio1/zanelowe/hottestrecord2013/vote/
Top 3 van jullie hieruit?
Hoorde al dat er een tour zat er aan te komen maar dat is geweldig nieuws. Scoor even meteen mijn ticket op lgw.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:05 schreef Norrage het volgende:
Neutral Milk Hotel naar Le Guess Who Mayday (in Mei)![]()
Ik heb dit filmpje echt al te vaak gekeken. Kan maar niet stoppen met lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |