Godverdomme, ik zit 'm nu te kijken. Ik ga echt helemaal stuk hier. Wat een helden zijn Franco en Rogen toch.quote:
Dat doet hij af en toe ook wel. Laatst nog bij Ekdom's tvshow over Gaga en de muzikale carrière van een Britse comedian wiens naam ik even kwijt ben.quote:Op maandag 25 november 2013 23:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zou Blokhuis wel eens over het hedendaagse muziekcircuit willen horen praten. Volgens mij heeft ie daar ook heel wat zinnigs over te zeggen, maar hij wordt een beetje gedwongen bij het oudere werk te blijven.
Hugh Laurie?quote:Op maandag 25 november 2013 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat doet hij af en toe ook wel. Laatst nog bij Ekdom's tvshow over Gaga en de muzikale carrière van een Britse comedian wiens naam ik even kwijt ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2013 23:30 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hugh Laurie?Nee, zo'n sketch-showgast die werkelijk óveral altijd opduikt. Kan niet op zijn naam komen, ligt echt op het puntje van mijn tongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit. En zijn werk met Stephen Fry is ook puur goud.quote:Op maandag 25 november 2013 23:35 schreef Felagund het volgende:
Hugh Laurie is trouwens wel tof, zeker in Blackadder.
quote:Op maandag 25 november 2013 23:37 schreef Tchock het volgende:
Godver dank jullie wel ik at mijn nagels echt op uit frustratie. Nou ja, Gervais heeft dus een korte carrière in de muziek gehad:
Echt ongelofelijk slecht. Dat flopte volkomen (dat was het thema van Blokhuis' praatje) en toen is hij comedy gaan doen.
Wat. Nog een Ferrell-liefhebber in dit topic?quote:
Had je al gelezen dat ik kaartjes heb kunnen regelen voor de reünie-show van Monty Python van volgend jaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |