Heitinga voor Ajax zaterdag ?quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:34 schreef Syntix het volgende:
Wat nou als volgend jaar Emanuelson en Heitinga terug komen?
Emanuelson's slidingquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Urby kunnen we denk ik vergeten die speelt alweer regelmatig overigens op linksback
Emanuelson moet lekker op het middenveld staan of op linksvoor daar is hij veel beter dan op linksbackquote:
Oké.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:13 schreef handboek het volgende:
Ajax zal gaan domineren in de tweede helft, ook zie ik in het laatste kwartier een rol weg gelegd voor Van der Hoorn. Ook Jasper zal zeer belangrijk worden, evenals Fisher. 2 - 1
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:13 schreef handboek het volgende:
Ajax zal gaan domineren in de tweede helft, ook zie ik in het laatste kwartier een rol weg gelegd voor Van der Hoorn. Ook Jasper zal zeer belangrijk worden, evenals Fisher. 2 - 1
Davyleiden, ben jij het?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:13 schreef handboek het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:13 schreef handboek het volgende:
Van Ginkel zou een fantastische speler zijn voor Ajax, maar was helaas onhaalbaar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Met van Ginkel, Fischer in vorm en Bojan fit had Ajax echt een goed elftal gehad dit jaar.
Ik niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt..
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Aardappels
Wat is deze?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:54 schreef handboek het volgende:
Ter aanvulling van de vorige post, de eerste helft gaan we het zeer lastig krijgen, hoop lijkt verloren en we komen 1- 0 achter. Jasper zorgt er dan ook voor dat het op 1 - 0 blijft. Vanaf de 55e minuut kantelt de wedstrijd na een opmerkelijke gebeurtenis, het publiek gaat er vol achter staan hierna en we krijgen een soort Ajax - Twente sfeer waarna we doorstoten, frank wordt gek en staat daar na het publiek als 13e man, als 1 mans leger, het elftal te coachen, uiteindelijk wint Ajax een zwaar bevochten wedstrijd welke zij vanaf de 55e minuut zullen gaan domineren. AJAX AMSTERDAM!!!!
Veel plezierquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ja, ik ga naar huis! Zin in vanavnond, goede wedstrijd allen!!
(al is het alleen al voor de miljoenen die we verdienen vanavond)
Joetje heet dat.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik heb een tientje ingezet #yolo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |