SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie TT.quote:Op zondag 24 november 2013 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt graag dat Vitas kampioen wordt?
Treurig.
Gelukkig behouden andere clubs in de Eredivisie wel hun excellente spelersquote:Op zondag 24 november 2013 15:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Aan die Piazon gaan jullie nog veel plezier beleven de komende seizoenen.Oh wacht..
Dan zou ik Kowet maar een puntje gunnen.quote:
Net als PSV.quote:Op zondag 24 november 2013 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zou ik Kowet maar een puntje gunnen.
Hij zwaait hevig met zijn staf.quote:Op zondag 24 november 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt wel over SinterPino zich aan het rukken is.. dan snap ik die blije kop wel overigens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:11 schreef Momo... het volgende:
KNVBBond dan wel met hoofdlettertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens normaal.quote:Op zondag 24 november 2013 15:12 schreef CaptainCookie het volgende:
GAE weer terug naar de jupilerleague graag, kankerclub.
Je bent zelf een kankerclub.quote:Op zondag 24 november 2013 15:12 schreef CaptainCookie het volgende:
GAE weer terug naar de jupilerleague graag, kankerclub.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:11 schreef Momo... het volgende:
KNVBKNV?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er bij grotere ploegen mensen het veld op komen en vuurwerk gegooid wordt wordt het echt wel gestaakt hoorquote:Op zondag 24 november 2013 15:12 schreef tralalala het volgende:
Bij grote ploegen durven ze niet te staken en bij zo'n klein clubje wel.
Laat je gescheld achterwege aub.quote:Op zondag 24 november 2013 15:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als er bij grotere ploegen mensen het veld op komen en vuurwerk gegooid wordt wordt het echt wel gestaakt hoor
quote:
Dit.quote:Op zondag 24 november 2013 15:12 schreef tompsv18 het volgende:
Deventer is zo ongeveer de meest trieste stad uit Nederland. Wat een tokkies daar. Nog erger dan Rotterdam joh
Zou wel terecht zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan had Utrecht echt allang weg gemoeten
Voor die dekselse Boer.quote:Op zondag 24 november 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut, waarom ben ik overgeschakeld![]()
die kun je geven jaquote:
Makkelie is de huisscheids van Jordaniaquote:Op zondag 24 november 2013 15:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar wel terechte penalty. En rood kon je er prima voor geven.
Vrij overdreven wat mij betreft. Penalty was terecht.quote:
Dubrige nu wel zeker.quote:Op zondag 24 november 2013 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe het niet jong0ns, doe het niet.
Ik begon even te twijfelen door de 6 vreemde reacties, maar jij zegt doorgaans zinnige dingen dus ik heb gelijk.quote:
1ste ook niet man. Veel te licht voor een pingel en de bal was allang niet meer in het bereik van die speler dus een rode kaart is helemaal achterlijkquote:Op zondag 24 november 2013 15:19 schreef Caland het volgende:
Eerste was wel terecht. Die tweede overduidelijk niet.
Komen zo weer het veld op.quote:Op zondag 24 november 2013 15:19 schreef tralalala het volgende:
Straks hervatten met die pingel, dus gelijk weer rumoer na het doelpunt.
Gooien ze dadelijk een cobra op het veld, denkt die keeper dat het zo'n bengaalse fakkel is en gaat hij hem op pakkenquote:Op zondag 24 november 2013 15:19 schreef tralalala het volgende:
Straks hervatten met die pingel, dus gelijk weer rumoer na het doelpunt.
De scheids zal wel aan het bidden zijn dat die penalty mis gaatquote:Op zondag 24 november 2013 15:19 schreef Momo... het volgende:
Beter hadden ze eerst penalty laten nemen en dan naar binnen.
Inderdaad, anders had Havenaar gewoon uit kunnen halen en was het een goal geweest. Daarom terechte penalty en rode kaart.quote:Op zondag 24 november 2013 15:20 schreef Gramulanion het volgende:
Room heeft de bal omdat Havenaar wordt neergehaald, idioot.
Nou nee, Havenaar kan nooit meer bij die bal.quote:Op zondag 24 november 2013 15:20 schreef Gramulanion het volgende:
Room heeft de bal omdat Havenaar wordt neergehaald, idioot.
uhuhquote:Op zondag 24 november 2013 15:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Inderdaad, anders had Havenaar gewoon uit kunnen halen en was het een goal geweest. Daarom terechte penalty en rode kaart.
Wat een kolder.quote:Op zondag 24 november 2013 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was helemaal niet de grootste kans Toine mongool
Tijgernoot ?quote:Op zondag 24 november 2013 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even rustig, ik ben de tijgernoot van Kun-Aguero.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was helemaal niet de grootste kans Toine mongool
Ik vind jou een Arnoquote:Op zondag 24 november 2013 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat lees je goed, de tijgernoot.
umad?quote:Op zondag 24 november 2013 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel achter z'n rug maar nu opeens doen alsof je van niks weet
Jij bent toch Kun-Aguero?quote:Op zondag 24 november 2013 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
jelly.
Ik dacht dat ik je tijgernoot was.
Een grapje is leuk, maar je kan ook te ver gaan johannes.quote:Op zondag 24 november 2013 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent toch Kun-Aguero?
Omdat jij PEC kijkt.quote:Op zondag 24 november 2013 15:24 schreef RvLaak het volgende:
We zijn hier PEC aan het kijken, waarom was GAE gestaakt?
Omdat die paupers uit Deventer niet met hun falen om kunnen gaan .quote:Op zondag 24 november 2013 15:24 schreef RvLaak het volgende:
Vuurwerkquote:Op zondag 24 november 2013 15:24 schreef RvLaak het volgende:
Ik werd ook beledigd.quote:Op zondag 24 november 2013 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een grapje is leuk, maar je kan ook te ver gaan johannes.
Hoe heet je kat?quote:Op zondag 24 november 2013 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn kat en ik vonden het zwaar gestraft. Al gun ik het Foeke wel
Twee discutabele penals, waarop het publiek het veld op kwam en er een nitraatje in doel werd gegooid.quote:Op zondag 24 november 2013 15:24 schreef RvLaak het volgende:
wordtquote:Op zondag 24 november 2013 15:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Twee discutabele penals, waarop het publiek het veld op kwam en er een nitraatje in doel werd gegooid.
Is inmiddels hervat, maar GAE word zwaar genaaid vandaag, ik snap de supporters wel.
Jij bent Robert Maaskant.quote:Op zondag 24 november 2013 15:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
Johannes komt dit nooit meer teboven.
Na ja discutabel... Elke pingel tegen GAE is terecht natuurlijkquote:Op zondag 24 november 2013 15:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Twee discutabele penals, waarop het publiek het veld op kwam en er een nitraatje in doel werd gegooid.
Is inmiddels hervat, maar GAE word zwaar genaaid vandaag, ik snap de supporters wel.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent Robert Maaskant.
Zeer goed, veel kansen het 3-0 moeten staan.quote:Op zondag 24 november 2013 15:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Antwoord dan jongen! Hoe doet Groningen het?!
Pics van je rode kater tussen je benen.quote:Op zondag 24 november 2013 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Pluk een rode kater. Hij ligt lekker tussen mijn benen, hihi
1 minuut blessuretijd
Toine is gek en doof. Evert zei zelf dat Groningen een doelpunt verdiende en veel beter was. Dan lijkt me de discussie gesloten.quote:Op zondag 24 november 2013 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeer goed, veel kansen het 3-0 moeten staan.
Alleen deed die achterlijke pisvlek van een Toine net alsof Zwolle de beste kans had gehad.
Zo worden ze wel concurrent van Ajax he als ze de scheids mee hebben.. anders was Ajax in februari al kampioen denk je niet?quote:
Alleen die dekselse Diederik Boer lag telkens in de weg, goeie genade wat een klasbak is dat toch.quote:Op zondag 24 november 2013 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toine is gek en doof. Evert zei zelf dat Groningen een doelpunt verdiende en veel beter was. Dan lijkt me de discussie gesloten.
Niemand zit te wachten op FC Twente.quote:Op zondag 24 november 2013 15:29 schreef Momo... het volgende:
Als het maar geen gevolgen heeft voor de uitzending van twente
Ah, goed om te horen. Toine is nog een beetje in de war van zijn overstap.quote:Op zondag 24 november 2013 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeer goed, veel kansen het 3-0 moeten staan.
Alleen deed die achterlijke pisvlek van een Toine net alsof Zwolle de beste kans had gehad.
Dat hoop ik ook niet inderdaad.. die wedstrijd wil ik opzich wel kijkenquote:Op zondag 24 november 2013 15:29 schreef Momo... het volgende:
Als het maar geen gevolgen heeft voor de uitzending van twente
Zeg dat tegen Drizzt.quote:Op zondag 24 november 2013 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op FC Twente.
Zo proberen Murica door onze strot te duwenquote:Op zondag 24 november 2013 15:30 schreef Syntix het volgende:
thanksgiving op fox
WIE GEEFT EEN FUCK?!
Niemand reageert op je posts.quote:Op zondag 24 november 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Voor een foto online zetten moet ik opstaan, nee dus.
Tevens kan ik niet meer wuoten mobiel.
Heyquote:Op zondag 24 november 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Voor een foto online zetten moet ik opstaan, nee dus.
Tevens kan ik niet meer wuoten mobiel.
Zouden ze tijdens de Eredivisie ook moeten doen.quote:Op zondag 24 november 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
What the fuck, koken tijdens de NFL
Homo.quote:Op zondag 24 november 2013 15:31 schreef Momo... het volgende:
Rudolf mag wel zon taart voor mij bakken hoor
En live-optredens van matt andersenquote:Op zondag 24 november 2013 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zouden ze tijdens de Eredivisie ook moeten doen.
Of van Sieneke bij NEC.quote:Op zondag 24 november 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En live-optredens van matt andersen
Kluivert is te druk met snoeken vangen:quote:Op zondag 24 november 2013 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
GROPEC is een wedstrijd voor Kluivert.
Dat weten er niet veel Stijn!quote:Op zondag 24 november 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou er in jouw hoofd omgaan?
Zo moet je niet eens een snoek beethoudenquote:Op zondag 24 november 2013 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kluivert is te druk met snoeken vangen:
[ afbeelding ]
Dat bepaalt hij zelf wel.quote:Op zondag 24 november 2013 15:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zo moet je niet eens een snoek beethouden
I know, maar Patrick weet niet.quote:Op zondag 24 november 2013 15:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Lekker het haakje in zijn bek laten zittenquote:Op zondag 24 november 2013 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kluivert is te druk met snoeken vangen:
[ afbeelding ]
Makkelie wordt datquote:Op zondag 24 november 2013 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dat Piazon de Gillette speler van de week moet worden.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:35 schreef tompsv18 het volgende:
Janmaat is ook gewoon overschat. Kan leuk aanvallen, maar verdedigend erg zwak.
Hij krijgt soms dingen ingefluisterd door Youri.quote:Op zondag 24 november 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Evert weet allesWat een gigantisch talent
Een leuke tweet voor in de rust.twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 23:38:20Marco van Basten doet een aanslag van zijn linksback af als 'mannenvoetbal' en geeft de scheids maar weer de schuld. reageer retweet
Zeker, het was weer genieten de 1e helft.quote:Op zondag 24 november 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Evert weet allesWat een gigantisch talent
En meestal onthaak je hem eerst..quote:Op zondag 24 november 2013 15:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
De rust is alweer afgelopen hoorquote:Op zondag 24 november 2013 15:35 schreef Gramulanion het volgende:
Een leuke tweet voor in de rust.twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 23:38:20Marco van Basten doet een aanslag van zijn linksback af als 'mannenvoetbal' en geeft de scheids maar weer de schuld. reageer retweet
Thijs moet zich lekker met zijn fantasieberg bezig houden.quote:Op zondag 24 november 2013 15:35 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2013 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Rickazio is niet blij met deze ontwikkeling.
Dat slaat echt nergens op. Van den Berg torpedeert met uitgestrekt been het standbeen van zijn tegenstander, dat was echt een volledig terechte kaart. Marco zet zichzelf te kijk zoquote:Op zondag 24 november 2013 15:35 schreef Gramulanion het volgende:
Je moeder Thijs.quote:Op zondag 24 november 2013 15:35 schreef Gramulanion het volgende:
Op dit moment de beste speler in de Eredivisie.quote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef pablo1989 het volgende:
Piazon wat een baas hoe hij die eerste pingel erin schiet.
Vindt Rickazio zwarte piet racisme ja?quote:Op zondag 24 november 2013 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Niet bij GAE - Vites hoorquote:Op zondag 24 november 2013 15:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De rust is alweer afgelopen hoor
gefinancierd door Celsie en de KNVBquote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef pablo1989 het volgende:
Piazon wat een baas hoe hij die eerste pingel erin schiet.
Zie je die angstige gezichten niet, ze zijn hem waarschijnlijk net tegengekomen.quote:Op zondag 24 november 2013 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt een andere wedstrijd zitten kijken denk ik.quote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Van den Berg torpedeert met uitgestrekt been het standbeen van zijn tegenstander, dat was echt een volledig terechte kaart. Marco zet zichzelf te kijk zo
Nee, hij heeft een hekel aan zwarten.quote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vindt Rickazio zwarte piet racisme ja?
Ik vind jouw grapjes de laatste paar dagen erg tegenvallen..quote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vindt Rickazio zwarte piet racisme ja?
Eh, nee. Jij vond het geen rood? Dan raad ik je aan de beelden terug te gaan kijken.quote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij hebt een andere wedstrijd zitten kijken denk ik.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gefinancierd door Celsie en de KNVB
quote:
Huilie huilie, je moet ze dankbaar zijn, nu loopt er nog wat kwaliteit op de Nederlandse velden.quote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij ging, zonder gestrekt been, voor de bal.quote:Op zondag 24 november 2013 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh, nee. Jij vond het geen rood? Dan raad ik je aan de beelden terug te gaan kijken.
[x] Fan sinds 2012.quote:Op zondag 24 november 2013 15:39 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Huilie huilie, je moet ze dankbaar zijn, nu loopt er nog wat kwaliteit op de Nederlandse velden.
Kluivert vindt dat ook:quote:Op zondag 24 november 2013 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha een groot deel van dit topic vist regelmatig. Wisten jullie dat Evert uit een banketbakkersfamilie komt maar allergisch voor meel bleek te zijn?
Ach al die kleine clubjes als NAC/Roda/RKC etc worden ook gewoon geholpen door de gemeenten maar daar hoor je nooit iemand overquote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2013 15:39 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Huilie huilie, je moet ze dankbaar zijn, nu loopt er nog wat kwaliteit op de Nederlandse velden.
Zolang ik er zelf maar lol om heb.quote:Op zondag 24 november 2013 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jouw grapjes de laatste paar dagen erg tegenvallen..
Ik degradeer liever dan dat ik het poppetje van Celsie word.quote:Op zondag 24 november 2013 15:39 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Ik heb het hem even laten weten.quote:
Kwam veel te lomp in, gevaar voor spelerquote:Op zondag 24 november 2013 15:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij ging, zonder gestrekt been, voor de bal.
Dat was PSV een aantal jaar geleden ook.quote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik degradeer liever dan dat ik het poppetje van Celsie word.
Maar als supporter van Vitesse zou ik er ook weer niet al te blij mee zijn. Als die eigenaar er een keer geen zin mee heeft, worden de banden met Chelsea gestopt en heb je niemand meer over. Resultaat: Vitesse failliet.quote:Op zondag 24 november 2013 15:39 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Geel dus.quote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kwam veel te lomp in, gevaar voor speler
Nee, dat is allemaal vastgelegd.quote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar als supporter van Vitesse zou ik er ook weer niet al te blij mee zijn. Als die eigenaar er een keer geen zin mee heeft, worden de banden met Chelsea gestopt en heb je niemand meer over. Resultaat: Vitesse failliet.
Niet zo erg als Chelsea nu. Daar kwam ook maar 1 goede speler uit voort.quote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat was PSV een aantal jaar geleden ook.
Waarom zeik je zo? Psv was ook kapot zonder de gemeente en hun 40 miljoen.quote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rajkovic, Alcides. Wereldtoppers.quote:Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo erg als Chelsea nu. Daar kwam ook maar 1 goede speler uit voort.
Oké veel plezier dan tegen Jong Twente en Achilles 29quote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |