SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie TT.quote:Op zondag 24 november 2013 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt graag dat Vitas kampioen wordt?
Treurig.
Gelukkig behouden andere clubs in de Eredivisie wel hun excellente spelersquote:Op zondag 24 november 2013 15:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Aan die Piazon gaan jullie nog veel plezier beleven de komende seizoenen.Oh wacht..
Dan zou ik Kowet maar een puntje gunnen.quote:
Net als PSV.quote:Op zondag 24 november 2013 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zou ik Kowet maar een puntje gunnen.
Hij zwaait hevig met zijn staf.quote:Op zondag 24 november 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt wel over SinterPino zich aan het rukken is.. dan snap ik die blije kop wel overigens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:11 schreef Momo... het volgende:
KNVBBond dan wel met hoofdlettertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens normaal.quote:Op zondag 24 november 2013 15:12 schreef CaptainCookie het volgende:
GAE weer terug naar de jupilerleague graag, kankerclub.
Je bent zelf een kankerclub.quote:Op zondag 24 november 2013 15:12 schreef CaptainCookie het volgende:
GAE weer terug naar de jupilerleague graag, kankerclub.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:11 schreef Momo... het volgende:
KNVBKNV?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er bij grotere ploegen mensen het veld op komen en vuurwerk gegooid wordt wordt het echt wel gestaakt hoorquote:Op zondag 24 november 2013 15:12 schreef tralalala het volgende:
Bij grote ploegen durven ze niet te staken en bij zo'n klein clubje wel.
Laat je gescheld achterwege aub.quote:Op zondag 24 november 2013 15:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als er bij grotere ploegen mensen het veld op komen en vuurwerk gegooid wordt wordt het echt wel gestaakt hoor
quote:
Dit.quote:Op zondag 24 november 2013 15:12 schreef tompsv18 het volgende:
Deventer is zo ongeveer de meest trieste stad uit Nederland. Wat een tokkies daar. Nog erger dan Rotterdam joh
Zou wel terecht zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan had Utrecht echt allang weg gemoeten
Voor die dekselse Boer.quote:Op zondag 24 november 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut, waarom ben ik overgeschakeld![]()
die kun je geven jaquote:
Makkelie is de huisscheids van Jordaniaquote:Op zondag 24 november 2013 15:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar wel terechte penalty. En rood kon je er prima voor geven.
Vrij overdreven wat mij betreft. Penalty was terecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |