SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat een kans noemen
Zelfs Messi had die niet gemaaktMessi staat ook niet in het veldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij kan er gewoon geen reet van.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:16 schreef sonnyspek het volgende:
Esteban, ondergewaardeerde keeper.
Niet met je eens. Laat soms paar steken vallen inderdaad.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, hij kan er gewoon geen reet van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Schone was de grote man tegen Celtic.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Fischer en Schone laten zien waarom er in de winterstop gekocht moet worden
En verder?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schone was de grote man tegen Celtic.
Doorgebroken man en vol op de voet trappenquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:21 schreef bambino het volgende:
Iemand die me ff snel up to speed kan brengen wat er bij AZ gebeurd is door 2 keer direct rood?
quote:
Heb jij ook wel eens last van als Ajax niet wint.quote:
Ja. En de bal is rond.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC gaat boven PSV eindigen man.
Ja, echte insider infoquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:19 schreef Smoofie het volgende:
Oh Huawei wordt Ajax sponsor , groetjes , een insider.
Gelukkig maar..quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, veel meer heb ik niet gezien van Ajax...
Dit is falen tot de macht 3quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda doet het falen van PSV dunnetjes over zo te zien
Bij PSV tot de macht 4.quote:
http://www.dailymotion.com/video/x17jpeu_4gever_sportquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:21 schreef bambino het volgende:
Iemand die me ff snel up to speed kan brengen wat er bij AZ gebeurd is door 2 keer direct rood?
snap niet waarom iemand hier die kaart van viergever onterecht vond.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:24 schreef Salami3006 het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/video/x17jpeu_4gever_sport
http://www.dailymotion.com/video/x17jpld_gudelj_sport
Dat zijn de 2 rode kaarten
Ssst...quote:
quote:
excuses dan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n oom is toevallig wel een verre achterneef van de terreinknecht van Ajax hoor.
Hoe lang voor de scčne met de stervende zwaan begint? Zo rond de 87e minuut?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:23 schreef DonRaja het volgende:
Aah mooi, Roda gaat nu varieren met de lange bal op Demouge. Plan A.
Roda is in ieder geval slechter dan PSV.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Ajax is beter dan PSV.
Ik vind dit triest.
Is net al een prelude van geweest.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:25 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Hoe lang voor de scčne met de stervende zwaan begint? Zo rond de 87e minuut?
serieus?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Ajax is beter dan PSV.
Ik vind dit triest.
Op het eerste gezicht lijkt het alsof hij niet aangeraakt wordt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
snap niet waarom iemand hier die kaart van viergever onterecht vond.
*Klopt af*quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
LaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroom
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:25 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Hoe lang voor de scčne met de stervende zwaan begint? Zo rond de 87e minuut?
2-1quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Roda is in ieder geval slechter dan PSV.
Hij warmt de scheids een beetje op, jammer dat die al over zijn quotum is, ik denk niet dat Roda nog iets kado gaat krijgen, integendeel wellicht.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is net al een prelude van geweest.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:28 schreef Salami3006 het volgende:
Offtopic:
Balotelli mist penalty WTF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo, ze hebben Maher.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:28 schreef Slobeend het volgende:
Kan PSV Ritzgod in de winterstop terughalen?
"Ik denk dat we zelfs minder kansen hadden gecreëerd dan als we tegen 10 man hadden gespeeld."quote:
quote:
WTF :Squote:terwijl je bijna de hele wedstrijd tegen 10 man speelt. Ik denk dat we zelfs minder kansen hadden gecreëerd dan als we tegen 10 man hadden gespeeld.
Rotjong.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
"Ik denk dat we zelfs minder kansen hadden gecreëerd dan als we tegen 10 man hadden gespeeld."
Wat?
Een andere trainer lost niets op.quote:
Dat is de hele club, niet alleen Cocu.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:31 schreef MouzurX het volgende:
Cocu zou bij iedere psv supporter het respect(als trainer) toch wel al hebben moeten verloren met de hele toivonen issue.
Ze lopen al vroeg warm, in de verkeerde stad ook nog eens.twitter:jpschadde twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 21:28:44wtf. Wachten op tram in Den Haag, opeens een groep van 100 kerels die 'Utrecht Hooligans' schreeuwen. Veel politie... http://t.co/tYL5zZbk44 reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
Wel een mooie overwinning voor AZ dit.
uh, okequote:Op zaterdag 23 november 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een wat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
KAZEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:35 schreef DonRaja het volgende:
Kaasklapperts gaan massaal naar huis. Zou nu toch wel tot het einde blijven voor het team...
Ik moest even Real kijkenquote:
interessantquote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:35 schreef DonRaja het volgende:
Kaasklapperts gaan massaal naar huis. Zou nu toch wel tot het einde blijven voor het team...
Lees je mee, Philip?quote:Trap toivonen er maar uit, laat toch niets zien. En dan terug naar het oude systeem gewoon counteren, daar zijn we aantal keer kampioen mee geworden en met depay en narsingh heb je 2 hele snelle spelers.
Huh?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Bij zo'n wedstrijd zeker, alleen als ze blijven zitten moeten ze heel lang wachten tot het uitvak leeg is voor ze weg kunnen.
9 (maximaal 12 na dit weekend) achter de koploper.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur rukt op naar plek 13.
Vijf punten achter PSV.
Fout.quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Rode shirts met gele accenten, rode broeken en felgroene sokken.
Touw is te lang, gaat niet werken...quote:
Het is al afgelopen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV moet opportunistischer spelen.
quote:
Oké.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV de kuip stil krijgt (lees: wint) neem ik tot aan het begin van serious request een UI van Joel Veltman
ja dat jaquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is al afgelopen.
[..]
[ afbeelding ]
Erg gewaagde weddenschap.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV de kuip stil krijgt (lees: wint) neem ik tot aan het begin van serious request een UI van Joel Veltman
oeiquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is al afgelopen.
[..]
[ afbeelding ]
de kans dat psv wint is erg groot ja.quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is al afgelopen.
[..]
[ afbeelding ]
TSUNAMIquote:
fapzequote:
twitter:MarkvanBommel6 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 21:48:06#eendrachtmaaktmacht @PSV Voor Rood-Wit gezongen vooruit nu Rood-Witten vooruit PSV reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:49 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MarkvanBommel6 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 21:48:06#eendrachtmaaktmacht @PSV Voor Rood-Wit gezongen vooruit nu Rood-Witten vooruit PSV reageer retweet
Een kneusquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:49 schreef MouzurX het volgende:
Hoe noemden jullie fischer een tijdje terug? Fischgod?
Oh ja sorry.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor. Wij hebben Willems.
vandaag niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor. Wij hebben Willems.
Nietsnut vooral. Overschatte speler wilde ook nog wel eens voorbij komen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:49 schreef MouzurX het volgende:
Hoe noemden jullie fischer een tijdje terug? Fischgod?
quote:
http://azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=3148&start=1180quote:Gerbrands moet lekker zijn mond houden over de supporters die vroeger vertrekken, zeker omdat hij stelt dat het AZ stadion logistiek tot de beste van Nederland behoort. Hou toch op man. Voor uit-supporters ja, de hele ring wordt lamgelegd om die gasten zo snel mogelijk weg te krijgen. Andersom zitten wij vaak een uur opgesloten in het uitvak. Als ik net door het tunneltje ben zijn de Groningen supporters al ter hoogte van de afsluitdijk. Laat die man lekker even opzouten met die onzin dat het logistiek het beste stadion van Nederland is. Die keren dat ik in de ArenA kom (uiteraard alleen voor wedstrijden van AZ) zit in sneller in de trein terug dan dat ik door het tunneltje ben bij ons.
twitter:MarkvanBommel6 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 21:48:06BOERUHHHH BOERUHHH BOERUHHH reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:50 schreef Pascalus het volgende:
twitter:MarkvanBommel6 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 21:48:06BOERUHHHH BOERUHHH BOERUHHH reageer retweet
COME BACK MARK!quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:49 schreef Gramulanion het volgende:
Hahahaquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:49 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:50 schreef Pascalus het volgende:
twitter:MarkvanBommel6 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 21:48:06Rood van den Berg! TIEN TIEN TIEN! reageer retweet
?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:53 schreef Bayswater het volgende:
AMSTERDAM - Ajax heeft de 16-jarige Deense aanvaller Viktor Fischer aangetrokken. Daarmee troeven de Amsterdammers grote clubs als Chelsea en Manchester City af. Dat meldde trainer Frank de Boer vrijdag op zijn wekelijkse persconferentie.
Gelukkig staat Andersen al klaar, die is pas goed. Mocht hij falen (kans zo'n 80%), staat de volgende Deen klaar om op te hemelen tot het echt niet kan meer kan. Ik zal alvast beginnen:quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:53 schreef Pascalus het volgende:
Fischer is dus niet zo'n groot talent als alle Ajacieden hier dachten.
Verrassend.
Niet zien dat het de nieuwe Messi isquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:53 schreef Bayswater het volgende:
AMSTERDAM - Ajax heeft de 16-jarige Deense aanvaller Viktor Fischer aangetrokken. Daarmee troeven de Amsterdammers grote clubs als Chelsea en Manchester City af. Dat meldde trainer Frank de Boer vrijdag op zijn wekelijkse persconferentie.
Chelsea en Manchester aftroevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |