SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat een kans noemen
Zelfs Messi had die niet gemaaktMessi staat ook niet in het veldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij kan er gewoon geen reet van.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:16 schreef sonnyspek het volgende:
Esteban, ondergewaardeerde keeper.
Niet met je eens. Laat soms paar steken vallen inderdaad.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, hij kan er gewoon geen reet van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Schone was de grote man tegen Celtic.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Fischer en Schone laten zien waarom er in de winterstop gekocht moet worden
En verder?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schone was de grote man tegen Celtic.
Doorgebroken man en vol op de voet trappenquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:21 schreef bambino het volgende:
Iemand die me ff snel up to speed kan brengen wat er bij AZ gebeurd is door 2 keer direct rood?
quote:
Heb jij ook wel eens last van als Ajax niet wint.quote:
Ja. En de bal is rond.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC gaat boven PSV eindigen man.
Ja, echte insider infoquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:19 schreef Smoofie het volgende:
Oh Huawei wordt Ajax sponsor , groetjes , een insider.
Gelukkig maar..quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, veel meer heb ik niet gezien van Ajax...
Dit is falen tot de macht 3quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda doet het falen van PSV dunnetjes over zo te zien
Bij PSV tot de macht 4.quote:
http://www.dailymotion.com/video/x17jpeu_4gever_sportquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:21 schreef bambino het volgende:
Iemand die me ff snel up to speed kan brengen wat er bij AZ gebeurd is door 2 keer direct rood?
snap niet waarom iemand hier die kaart van viergever onterecht vond.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:24 schreef Salami3006 het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/video/x17jpeu_4gever_sport
http://www.dailymotion.com/video/x17jpld_gudelj_sport
Dat zijn de 2 rode kaarten
Ssst...quote:
quote:
excuses dan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n oom is toevallig wel een verre achterneef van de terreinknecht van Ajax hoor.
Hoe lang voor de scène met de stervende zwaan begint? Zo rond de 87e minuut?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:23 schreef DonRaja het volgende:
Aah mooi, Roda gaat nu varieren met de lange bal op Demouge. Plan A.
Roda is in ieder geval slechter dan PSV.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Ajax is beter dan PSV.
Ik vind dit triest.
Is net al een prelude van geweest.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:25 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Hoe lang voor de scène met de stervende zwaan begint? Zo rond de 87e minuut?
serieus?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Ajax is beter dan PSV.
Ik vind dit triest.
Op het eerste gezicht lijkt het alsof hij niet aangeraakt wordt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
snap niet waarom iemand hier die kaart van viergever onterecht vond.
*Klopt af*quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
LaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroomLaatsteminutensyndroom
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:25 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Hoe lang voor de scène met de stervende zwaan begint? Zo rond de 87e minuut?
2-1quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Roda is in ieder geval slechter dan PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |