SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij snapt dan ook niets van voetbal.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In jouw ogen ja. Ik vind het eerlijk gezegd een uitstekend elftal.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 19:31:53Ajax: Cillessen, vRhijn, Veltman, Moisander, Boilesen, Klaassen, Blind, Serero, Schone, Hoesen, Fischer #ajaher reageer retweet
ZO.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij snapt dan ook niets van voetbal.
Ik ben ook bang dat we dit jaar maar met 5 punten voorsprong kampioen worden en een week later dan voorgaande 3 jaren.quote:
Ajax heeft een matig elftal.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Commentaar hebben op het elftal van Ajax als je voor PSV bent
Zolang Toivonen nog in het eerste speelt moeten die mensen echt hun klep dicht houden
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat lach je? Uitstekend elftal volgens Stijn.
Hoe word je precies een week later kampioen dan de laatste speelronde?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat we dit jaar maar met 5 punten voorsprong kampioen worden en een week later dan voorgaande 3 jaren.
Ajax heeft gewoon een waardeloos team. Ze hebben mazzel dat de rest juist dit jaar nog zwakker is.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Commentaar hebben op het elftal van Ajax als je voor PSV bent
Zolang Toivonen nog in het eerste speelt moeten die mensen echt hun klep dicht houden
Ja. De eerste helft.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:37 schreef sonnyspek het volgende:
1ste helft gemist, wat gemist?
Op die rode kaart na.
Nope, geen drol.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:37 schreef sonnyspek het volgende:
1ste helft gemist, wat gemist?
Op die rode kaart na.
Dat kan prima. Maar het is geen uitstekend elftal, kom op zeg.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
We gaan het zien.Denk persoonlijk dat Ajax makkelijk gaat winnen van Heracles.
Tuurlijk joh. Dat is al 3 jaar lang zo. Als Ajax wint is de tegenstander slechtquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon een waardeloos team. Ze hebben mazzel dat de rest juist dit jaar nog zwakker is.
Voor Eredivisie begrippen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat kan prima. Maar het is geen uitstekend elftal, kom op zeg.
Dat bewijst de CL inderdaad.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Dat is al 3 jaar lang zo. Als Ajax wint is de tegenstander slecht
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, geen drol.
PSV speelt met een tempo dat Telstar nog weet bij te benen.
Oke ze trekken dus de lijn door.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, geen drol.
PSV speelt met een tempo dat Telstar nog weet bij te benen.
doe normaal anders krijg je een notequote:Op zaterdag 23 november 2013 19:39 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
psv is echt goed he xd
jelly? mad? xD
anal xDquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:39 schreef Gramulanion het volgende:
Beide analisten vinden het geen rood.
En hier bewijs je het.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, napraten. Dat moet een nieuw dieptepunt zijn zelfs voor jou.
Analisten die beide bij PSV hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:39 schreef Gramulanion het volgende:
komt goed uit want die spaar ikquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
doe normaal anders krijg je een note
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als dat rood is had Rekik al 7 wedstrijden geschorst moeten zijn
GGMMquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:40 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
komt goed uit want die spaar ik
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:40 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
komt goed uit want die spaar ik
Is dat net zoiets als natrappen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, napraten. Dat moet een nieuw dieptepunt zijn zelfs voor jou.
Als dat de uitleg is, is het behoorlijk debielquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Geen rood. Want maher ziet em komen kan gewoon springen.
Goede analyse mang.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Goede analyse mang.
Geen argument. Het is rood of niet, dat iemand kan springen of ontwijken doet niks aan de overtreding af.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Goede analyse mang.
Ben ik het mee eens ja.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Goede analyse mang.
Uh, jawel. Een overtreding van achteren is ergen dan van voren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen argument. Het is rood of niet, dat iemand kan springen of ontwijken doet niks aan de overtreding af.
Ik ben omquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:39 schreef Gramulanion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gerard joling is het daar niet mee eensquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Uh, jawel. Een overtreding van achteren is ergen dan van voren.
Omdat dat al blijk geeft van geen enkele intentie om de bal te spelen. Niet omdat je dat niet ziet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Is zeker niet mals.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:43 schreef hafcfan het volgende:
Opstelling Heracles: Pasveer - Davidson Veldmate Streutker Schenkeveld - Bruns Quansah Rienstra - Linssen Uth Rosheuvel
Ga er nog even serieus op in.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:43 schreef Tyron het volgende:
hoezo heeft een hond zonder poten geen naamwel een leukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van de waterpijp.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Psv is overigens wel minder slecht.
Tevens zit iemand voor me aan de waterpijp
Doe de groetjes aan je oma.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Psv is overigens wel minder slecht.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Dus jij vindt een doodschop waar iemand dan toevallig overheen kan springen gewoon niks?quote:
ik vind het spannend wanneer je zo dominant bentquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gordon is een incapabele teringdebiel.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:43 schreef Tyron het volgende:
hoezo heeft een hond zonder poten geen naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat ooit niet het geval dan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:44 schreef MouzurX het volgende:
Nu was zijn been niet gestrekt maar zijn lichaam zat er wel achter.
Wat zeg ik nou net?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus jij vindt een doodschop waar iemand dan toevallig overheen kan springen gewoon niks?
Pics.quote:
Ik heb dan altijd een Raider. Wat ze ook zeggen.quote:
Ja, waarbij met "erachter" ik dus de rechte lijn sliding bedoel.quote:
Dat moet pijn doen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas is de pijp weggestopt.
hoe is de sfeer?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas is de pijp weggestopt.
Beterschap.quote:
Zelfs ajacieden vonden het terechte, dus denk het niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:46 schreef Pedroso het volgende:
Ik denk dat iedereen het er wel mee eens is dat het geen rode kaart was, zelfs de meest verstokte PSV fan.
Stond je niet gewoon met een Poolse bouwvakker te praten?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:46 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb pijn in mn pens van die patat. Arme Matavz zal zich momenteel dan wel hetzelfde voelen.
Cricket soundsquote:
waar zit je? kan je even zwaaien straks?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cricket sounds
Gras is groen.
Maar vandaag bruin.
Gras is perfect. Het zijn die stukken waar geen gras staat...quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cricket sounds
Gras is groen.
Maar vandaag bruin.
Als hij beweegt valt hij zo op.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:49 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
waar zit je? kan je even zwaaien straks?
je mop mocht er anders wel zijn hoorquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:50 schreef Tyron het volgende:
ik weet niet wat ik heb
ik ben niet grappig vandaag
te weinig gefokt afgelopen maand denk ik
Je kan altijd nog bij mij op cursusquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:50 schreef Tyron het volgende:
ik weet niet wat ik heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Wie ben ji nou weer?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:50 schreef Tyron het volgende:
ik weet niet wat ik heb
dankje voor meer leuke moppen kan je GGMM altijd DM'enquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:50 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
je mop mocht er anders wel zijn hoor
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 19:51:54Elke keeper blinkt dit seizoen uit tegen #PSV. Dat is ook opvallend. Seda, Nordfeldt, Bizot o.a. reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:52 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 19:51:54Elke keeper blinkt dit seizoen uit tegen #PSV. Dat is ook opvallend. Seda, Nordfeldt, Bizot o.a. reageer retweet
makkelijk om uit te blinken tegen psv als ze alles recht door midden schietenquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:52 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 19:51:54Elke keeper blinkt dit seizoen uit tegen #PSV. Dat is ook opvallend. Seda, Nordfeldt, Bizot o.a. reageer retweet
Er zit een PSV logo op xDquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:52 schreef Gramulanion het volgende:
vermeer ookquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:52 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:52 schreef Gramulanion het volgende:
Bedanktquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:54 schreef Gramulanion het volgende:
Hier is Ziyech niet blij mee. Dat zie ik.
Welke jongen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:55 schreef hafcfan het volgende:
Straks de laatste uitwedstrijd van De Jonge.
Wordt ie ontslagen dan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:55 schreef hafcfan het volgende:
Straks de laatste uitwedstrijd van De Jonge.
Roda moet thuis wel te pakken zijn, dan zijn ze weer koploper.quote:
Er wordt gewoon slecht geschoten, altijd dat overdreven gedoe. Kijk zo'n Krul nou laatst tegen Tottenham, die houdt er 2-3 ballen uit die 99/100 keer er in gaan, maar zo'n Nordtfeld raapt wat rollertjes op.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:52 schreef Gramulanion het volgende:
Aha, die goal tegen NAC de vorige keer was ondanks geweldig keeperswerk van Ten Rouwelaarquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:52 schreef Gramulanion het volgende:
Voorlopig doet Roda JC het niet slecht.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Roda moet thuis wel te pakken zijn, dan zijn ze weer koploper.
En nog niet eerste keeper van Oranjequote:Op zaterdag 23 november 2013 19:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Er wordt gewoon slecht geschoten, altijd dat overdreven gedoe. Kijk zo'n Krul nou laatst tegen Tottenham, die houdt er 2-3 ballen uit die 99/100 keer er in gaan, maar zo'n Nordtfeld raapt wat rollertjes op.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uh, oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe juichte ie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Zag het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer.
Uth, oké.twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 19:57:01De 11 van Heracles: Pasveer; Schenkeveld, Streutker, Veldmate, Davidson; Rienstra, Bruns, Quansah; Rosheuvel, Uth, Linssen #ajaher reageer retweet
Haha komt goed.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt het weer druk met me merk ik, pak je zo wel je rust?
Prima elftal. Zouden geen probleem met hun tegenstander van vanavond moeten hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:58 schreef Gramulanion het volgende:
Uth, oké.twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 19:57:01De 11 van Heracles: Pasveer; Schenkeveld, Streutker, Veldmate, Davidson; Rienstra, Bruns, Quansah; Rosheuvel, Uth, Linssen #ajaher reageer retweet
Ze maken het zichzelf wel weer lastig zo.quote:
Dat zou zeer verstandig zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga dalijk nog GGMM gelijk geven.
Feyenoord-Celtic, 1970.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:59 schreef Typisch het volgende:
welke wedstrijd is aan te raden om de tijd te doden?
Weet ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk naar AZ - Roda JC joh. Jankbal
Als je van mooi voetbal houdt Ajax natuurlijk, ze beginnen over 3 kwartier.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:59 schreef Typisch het volgende:
Volgens sommigen de nieuwe Van Nistelrooy.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:00 schreef F.Begbie het volgende:
Locadia. Voeg je helemaal niks toe aan het spel mis je zulke kansen ook nog.
ik denk dat ik dan al wat anders te doen hebquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je van mooi voetbal houdt Ajax natuurlijk, ze beginnen over 3 kwartier.
Dat staat in m'n reactie.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom mag ik dan niet vragen wat hij deed
Zeg gerust volgens heel Eindhovenquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens sommigen de nieuwe Van Nistelrooy.
Ik zal voortaan ook niet meer zeggen wat er gebeurt bij AZ-ROD, dan had je maar moeten kijken :Squote:
Feyenoord - Dortmund uit 2001/2002quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:59 schreef Typisch het volgende:
Thnx. Zo moeilijk is het niet om een conclusie te trekken namelijk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal voortaan ook niet meer zeggen wat er gebeurt bij AZ-ROD, dan had je maar moeten kijken :S
Everton - Liverpool 3-3quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:59 schreef Typisch het volgende:
Snap je het dan echt niet?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal voortaan ook niet meer zeggen wat er gebeurt bij AZ-ROD, dan had je maar moeten kijken :S
Feyenoord - Twente 2010 halve finale beker.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:59 schreef Typisch het volgende:
Nouja, op zijn leeftijd al meer gepresenteerd als Ruud toentertijd. Maar dat hij hetzelfde gaat bereiken lijkt mij zeer sterk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens sommigen de nieuwe Van Nistelrooy.
quote:
Gezellig. Zullen we net doen alsof we naast elkaar op de bank zitten te kijken?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:03 schreef Typisch het volgende:
bedankt voor deze hulp jongens
ik heb psv maar op gezet
Dan kunnen ze het wel vergeten lijkt me.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ met 9 man
Ik wilde net typen dat het niet zo gek is dat AZ rood krijgt met Wiedemeijer.
Tijd dat we de hypen Depay en Bakkali weg doen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Bakkali, dat is een hype vertellen de kenners mij.
Speelt Vitesse ja?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:04 schreef TLC het volgende:
Binnen 20 minuten 2 keer rood als koploper tegen fucking Roda
Die doet niet mee denk ik, nog niet gezien.quote:
Met Wiedemeijer op het veld is geen enkele ploeg veilig.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:04 schreef TLC het volgende:
Vitesse is koploper.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:04 schreef TLC het volgende:
'quote:
Jammer dat die wedstrijden elkaar altijd zo overlappen op Zaterdag.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Knotsgekke wedstrijd iig in Alkmaar.
Vertel...quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda wint alleen van PSV dus dat komt wel goed in Retteketettje.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zei ik net ook al.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb even opgezocht wie de scheidsrechter is bij AZ - Roda; het is Wiedemeijer. De rode kaarten zijn dus onterecht.
Waarom?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
Als Heerenveen nog scoort stuur ik Gramulanion een Dm met daarin de tekst 'haha.'
Wel terecht ja.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:06 schreef sonnyspek het volgende:
Was de 2de terecht? Ik heb het weer niet gezien.
Ja. Gudelj kwam heel raar in.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:06 schreef sonnyspek het volgende:
Was de 2de terecht? Ik heb het weer niet gezien.
Ben je serieus?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Cruciale rode kaarten voor AZ met het duel tegen NEC (uit) in zicht.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemachtig, kan je niet gewoon je snater houdenquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bedoelt de gratis 3 punten bij NEC?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC uit altijd lastigquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Indrukwekkende conclusiequote:Op zaterdag 23 november 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
nee bedanktquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Gezellig. Zullen we net doen alsof we naast elkaar op de bank zitten te kijken?
Uit dat licht, weg die clubquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar win je nog van met een dameselftal.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie hebben er eigenlijk een rode kaart gekregen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
AZquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
az of psv zeg t maar wat ik moet kijken
Cambuurquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
az of psv zeg t maar wat ik moet kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |