SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij verwacht een verliespartij?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:18 schreef hafcfan het volgende:
Cambuur zou ons ook wel inhalen vanavond.
GAE - Vitessequote:Op zaterdag 23 november 2013 18:19 schreef Seam het volgende:
Dit weekend verspeelt de top 6 geen punten.
Echt wel 1.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:19 schreef Seam het volgende:
Dit weekend verspeelt de top 6 geen punten.
Ik durf m'n gehele vermogen er wel op in te zetten dat jij nog nooit een volledige minuut NFL hebt gekeken.quote:
Heb je mijn rekeningnummer nodig?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik durf m'n gehele vermogen er wel op in te zetten dat jij nog nooit een volledige minuut NFL hebt gekeken.
Nee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je mijn rekeningnummer nodig?
Behalve als ze niet voorstaan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
DE KUIP ZAL SCHUDDEN OP ZIJN GRONDVESTEN!!
ORKAAN VAN GELUID!!!
jawel hoor, de kuip heeft veel meer sfeer dan de rest van Nederland! De jeugdopleiding is trouwens ook geweldig. Het één na het andere talent bereikt de Europese top.quote:
Gewoon traditioneel verlies voor PSV.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat PSV van Feyenoord wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon traditioneel verlies voor PSV.Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat PSV van Feyenoord wint.
We houden je op de hoogte.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jongens, kan iemand mij helpen, ik ben niet thuis en heb geen FOX eredivisie hier.
Dit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:44 schreef Cavaliers het volgende:
Nog even de tekst die elke dag dient uitgesproken te worden: Toivonen
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tahamata? Die speelt niet meer
Ze verwachten dat hij binnenkort gaat bijtekenen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit.
En kots op psv dat ze toivonen nog steeds opstellen.
Ja die hebben idd meer last van het veld dan PSV.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:49 schreef Gramulanion het volgende:
Dat veldNadelig voor Heerenveen
De Van der Kerkhofjes hadden wat teveel gezopen toen ze het veld aan het sproeien waren.quote:
Klopt, die maken namelijk het spel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja die hebben idd meer last van het veld dan PSV.
Doorgaans beste veld van Nederland. Maar omdat de KNVB moeilijk doet over de velden van jong PSV....quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik dacht dat boeren handig waren met gras.
De koeien hebben er net nog op staan grazen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik dacht dat boeren handig waren met gras.
Bedankt voor je uitlegquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doorgaans beste veld van Nederland. Maar omdat de KNVB moeilijk doet over de velden van jong PSV....
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:52 schreef MouzurX het volgende:
Oftwel als er twee keer in de week op het veld gespeeld moet worden kan het in Nederland ineens niet meer.
Zelfs amateurclubs hebben het beter voor elkaar dan sommige profs
Twee keer in twee dagen is iets anders dan twee keer per week.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:52 schreef MouzurX het volgende:
Oftwel als er twee keer in de week op het veld gespeeld moet worden kan het in Nederland ineens niet meer.
Zelfs amateurclubs hebben het beter voor elkaar dan sommige profs
Zie je, ze zijn nu al bang voor Toivonen.quote:
Eensquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Twee keer in twee dagen is iets anders dan twee keer per week.
Dat was niet random.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens.
Random woord: kunstgras.²
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:55 schreef hafcfan het volgende:
De 11 van NEC: Johnsson; Vermijl, Haitz, Pálsson, Leiwakabessy; Mulder, Conboy, Koolwijk; Rieks, Jahanbakhsh, Jantscher
Okéquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:55 schreef hafcfan het volgende:
De 11 van Cambuur: Zeinstra; Droste, Leeuwin, Van der Laan, Pereira; El Makrini, Van Brakel, Van Moorsel; Lukoki, Hemmen, Ritzmaier #camnec
lol random dit xDquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf niet random.
Random woord: roken.²
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat een veld, dat in De Koel van vorig jaar is er niets bij.
quote:
Wat een mooi verhaal. Ik ben diep ontroerd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:59 schreef Buitendam het volgende:
Matavz stond daarnet achter mij gefrituurde aardappelstaafjes te bestellen. Ik wenste hem veel succes met het herstel en hij was zichtbaar geroerd door mijn medeleven.
Zo'n persoon ben ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een mooi verhaal. Ik ben diep ontroerd.
Goed dat hij zo op z'n voeding let zeg. die leeft echt voor z'n sport.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:59 schreef Buitendam het volgende:
Matavz stond daarnet achter mij gefrituurde aardappelstaafjes te bestellen. Ik wenste hem veel succes met het herstel en hij was zichtbaar geroerd door mijn medeleven.
Er heerst dan ook een echt topsportklimaat bij PSV.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat hij zo op z'n voeding let zeg. die leeft echt voor z'n sport.
Die scheids is inderdaad nogal de weg kwijt.quote:
Zonder gestrekt been en gaat voor de bal, debiele beslissing.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. Wat een achterlijke beslissing. Hij glijdt duidelijk door vanwege het waardeloze veld.
Ach, misschien was het de eerste keer deze maand.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat hij zo op z'n voeding let zeg. die leeft echt voor z'n sport.
Komt als een debiel in. Terecht rood.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zonder gestrekt been en gaat voor de bal, debiele beslissing.
Daaromquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zonder gestrekt been en gaat voor de bal, debiele beslissing.
Levensgevaarlijk om hier te spelen. Het eerlijkste en beste lijkt me om af te fluiten en Heerenveen een reglementaire 3-0 overwinning mee te geven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. Wat een achterlijke beslissing. Hij glijdt duidelijk door vanwege het waardeloze veld.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:03 schreef Morendo het volgende:
Kan PSV het ook zonder hulp van de scheidsrechter?
Jaquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:03 schreef Morendo het volgende:
Kan PSV het ook zonder hulp van de scheidsrechter?
Kleurenblind? vd Berg zag er ook rood in, anders was hij wel blijven staan. Dus.quote:
Ik ken ze beide niet, vertel?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:05 schreef Cavaliers het volgende:
v/d Berg is ook gewoon net zo achterlijk als Danny Schreurs.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kleurenblind? vd Berg zag er ook rood in, anders was hij wel blijven staan. Dus.
Danny Schreurs (Maastricht, 28 augustus 1987) is een Nederlands betaald voetballer die bij voorkeur als middenvelder of rechtsbuiten speelt. Met het Nederlands ID-team (Intellectual Disability, spelers met een laag IQ) werd hij in 2004 Europees kampioen en nam hij deel aan het wereldkampioenschap.quote:
Goede tekst.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kleurenblind? vd Berg zag er ook rood in, anders was hij wel blijven staan. Dus.
Ook met 11 man wint PSV van Heerenveen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:08 schreef Shreyas het volgende:
Wel jammer dat PSV al direct de wind in de rug heeft in de eerste cruciale wedstrijd van de vier.
Nu zullen ze wel winnen, toegegeven, de rode kaart was terecht.
Jep. Ze zijn er toch nog, objectieve ajaciedenquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:08 schreef Shreyas het volgende:
Wel jammer dat PSV al direct de wind in de rug heeft in de eerste cruciale wedstrijd van de vier.
Nu zullen ze wel winnen, toegegeven, de rode kaart was terecht.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook met 11 man wint PSV van Heerenveen.
Einde discussie.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 19:02:22Van den Berg komt veel te hard in op Maher. Op rood valt weinig af te dingen. #psvhee reageer retweet
Rik het orakel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:09 schreef Cavaliers het volgende:
Einde discussie.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 19:02:22Van den Berg komt veel te hard in op Maher. Op rood valt weinig af te dingen. #psvhee reageer retweet
Juist in deze periode weet hij mij meer te overtuigenquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:10 schreef Morendo het volgende:
Depay wordt gruwelijk overschat. Blaffen, blaffen nog meer blaffen maar bijten: ho maar.
Het is Rik Elfrink die je daar laat zien, niet Aad300quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:09 schreef Cavaliers het volgende:
Prima spelertje.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juist in deze periode weet hij mij meer te overtuigen
Iemand is mad.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:10 schreef Morendo het volgende:
Ruk Elfrink zit met z'n lelijke brabo-kop iets te diep in de rectum van PSV.
Jelly, het zit diep bij hem.quote:
Zo. Dat zijn teksten zeg.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:12 schreef MouzurX het volgende:
Toivonen verdient een doodschop. Dan maakt het niet uit of hij contractverlenging verdient of niet.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:12 schreef MouzurX het volgende:
Toivonen verdient een doodschop. Dan maakt het niet uit of hij contractverlenging verdient of niet.
Erg stoer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:12 schreef MouzurX het volgende:
Hier kun je het onmogelijk oneens mee zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:12 schreef MouzurX het volgende:
Dat lijkt me ook wel wat, en dat zijn teamgenoten hem dan keihard uit gaan lachen. Maar voorlopig is hij toch degene die PSV keihard ownt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:12 schreef MouzurX het volgende:
Cocu heeft geen persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:13 schreef Nober het volgende:
Cocu die Toivonen gewoon laat spelen, lachwekkend.
Grootste debiel op de Nederlandse velden. Die man pakt wel 3 a 4 rooie kaarten per jaar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:13 schreef Grifte het volgende:
Joey blijft ook een achterlijke debiel he![]()
Al hield hij zich wel in leek het, maargoed hij raakte het staande been van Maher, dan is het 'risico op een blessure te veroorzaken'.
Jawel, een introverte weinig karaktervolle persoonlijkheid is ook een persoonlijkheid.quote:
Je kan het Cocu niet kwalijk nemen, hij is als trainer zeer onervaren, hij komt net kijken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:13 schreef Nober het volgende:
Cocu die Toivonen gewoon laat spelen, lachwekkend.
Dat zie je ook aan zijn interviews, dan verplaatst hij alleen lucht. Die man is nooit op een zinnige mening te betrappenquote:
copywrightquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zie je ook aan zijn interviews, dan verplaatst hij alleen lucht. Die man is nooit op een zinnige mening te betrappen
copywright: J. Derksen.
Hij kijkt toch ook VI? Dan weet je dat je die Toivonen terug moet zetten naar de B-elftallen tot zijn contract afloopt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan het Cocu niet kwalijk nemen, hij is als trainer zeer onervaren, hij komt net kijken.
Daar is hij te oud voor.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij kijkt toch ook VI? Dan weet je dat je die Toivonen terug moet zetten naar de B-elftallen tot zijn contract afloopt.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV gaat dit winnen en kampioen worden
grgr jynx
Dat hebben ze inderdaad al afgetikt daar, ik begrijp ook niet dat hij nog speelt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij kijkt toch ook VI? Dan weet je dat je die Toivonen terug moet zetten naar de B-elftallen tot zijn contract afloopt.
Contract van Manolev is toch vorig jaar nog verlengd ook?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:16 schreef Cavaliers het volgende:
Ook sneu om Manolev wel terug te zetten, maar Toivonen niet. Consequent beleid alles.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV gaat dit winnen en kampioen worden
grgr jynx
grapjasquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:17 schreef Pedroso het volgende:
of zit ie in de broekzak van Dijks ?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:19 schreef Morendo het volgende:
Wanneer na 85 minuten de brilstand nog steeds op het bord staat dan krijgt De Roon zijn tweede gele kaart en PSV een penalty.
Je laat je te veel beïnvloeden door Van der Gijp, moeje nie doen joh.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:17 schreef gniffie het volgende:
Depay, wat een lekkere speler is het ook
Van de GAMMA. Kwaliteit kent een prijs.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
Isaksson heeft een betere trap dan Nordfeldt.
je moeder ook.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:20 schreef Mansjester het volgende:
De commentator heeft geoefend om Basacikoglu goed uit te spreken
Denk dat Heerenveen in het voordeel is momenteel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:20 schreef F.Begbie het volgende:
Heerenveen zie ik ook nog best een keer scoren door een snelle counter met die voorhoede. En dit PSV speelt voorlopig in een te laag tempo en met te weinig creativiteit om er zelf doorheen te voetballen.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:21 schreef Morendo het volgende:
PSV moet aankopen doen deze winter! Het liefst heel veel en heel duur!
Wat is daar leuk aan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk hoe ze steeds recht op de keeper schieten.
Dat was vroeger Cocu, toch?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die nr6 van psv is echt tyfus slecht
Bij PSV heel erg nat.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol die Rekik had daar gewoon geel moeten krijgen
maaaaaad?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol die Rekik had daar gewoon geel moeten krijgen
Dat deed Reis ook altijd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Toivonen al bijgetekend eigenlijk ? Dat zou toch rond de interlandwedstrijden bekend worden of houdt hij PSV nog maar weer is een tijdje aan het lijntje ?
PSV speelt gewoon veel beter dan Heerenveen hoor. Die gaan dit met gemak 4-0 of 5-0 winnenquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie waren ook alweer die figuren die mij op m'n kop gaven omdat ik niet eens was dat PSV makkelijk ging winnen?
Hier moet je pas mee komen als het in de 80e minuut nog 0-0 staat. Ik denk dat het dan al 3-0 is.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie waren ook alweer die figuren die mij op m'n kop gaven omdat ik niet eens was dat PSV makkelijk ging winnen?
Het is nog lang niet afgelopen. Misschien kun je ze eens gaan steunen. Zouden ze veel meer aan hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met 11 man zouden ze het zwaar krijgen maar nu winnen ze wel, dit houdt Heerenveen niet vol.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is goed, ik stap de auto in.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is nog lang niet afgelopen. Misschien kun je ze eens gaan steunen. Zouden ze veel meer aan hebben.
Ik was even een peer halen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hey leuk, een post van 5 minuten geleden.
Zonde van die rode kaartquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat Heerenveen geen 50 minuten volhouden. Hopelijk weet Marco nog een geniale wissel te plaatsen in de rust.
Ja.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:32 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Heerenveen al een vrije trap mee gehad eigenlijk ?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:32 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Heerenveen al een vrije trap mee gehad eigenlijk ?
En die scheids pas fluiten nadat de aanval is afgelopen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Toivonen geblesseerd, PSV speelt door.
Lekker team
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 19:31:53Ajax: Cillessen, vRhijn, Veltman, Moisander, Boilesen, Klaassen, Blind, Serero, Schone, Hoesen, Fischer #ajaher reageer retweet
Matig elftal.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 19:31:53Ajax: Cillessen, vRhijn, Veltman, Moisander, Boilesen, Klaassen, Blind, Serero, Schone, Hoesen, Fischer #ajaher reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
quote:
PSVaidsquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:34 schreef Morendo het volgende:
Best wel genant: speel je al een half uur tegen 10 man. Heb je een geweldige 12e man in de vorm van de scheids. En dan sta je nog niet voor.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In jouw ogen ja. Ik vind het eerlijk gezegd een uitstekend elftal.
Middenveld en aanvalquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |