Zo'n persoon ben ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een mooi verhaal. Ik ben diep ontroerd.
Goed dat hij zo op z'n voeding let zeg. die leeft echt voor z'n sport.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:59 schreef Buitendam het volgende:
Matavz stond daarnet achter mij gefrituurde aardappelstaafjes te bestellen. Ik wenste hem veel succes met het herstel en hij was zichtbaar geroerd door mijn medeleven.
Er heerst dan ook een echt topsportklimaat bij PSV.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat hij zo op z'n voeding let zeg. die leeft echt voor z'n sport.
Die scheids is inderdaad nogal de weg kwijt.quote:
Zonder gestrekt been en gaat voor de bal, debiele beslissing.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. Wat een achterlijke beslissing. Hij glijdt duidelijk door vanwege het waardeloze veld.
Ach, misschien was het de eerste keer deze maand.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat hij zo op z'n voeding let zeg. die leeft echt voor z'n sport.
Komt als een debiel in. Terecht rood.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zonder gestrekt been en gaat voor de bal, debiele beslissing.
Daaromquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zonder gestrekt been en gaat voor de bal, debiele beslissing.
Levensgevaarlijk om hier te spelen. Het eerlijkste en beste lijkt me om af te fluiten en Heerenveen een reglementaire 3-0 overwinning mee te geven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. Wat een achterlijke beslissing. Hij glijdt duidelijk door vanwege het waardeloze veld.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:03 schreef Morendo het volgende:
Kan PSV het ook zonder hulp van de scheidsrechter?
Jaquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:03 schreef Morendo het volgende:
Kan PSV het ook zonder hulp van de scheidsrechter?
Kleurenblind? vd Berg zag er ook rood in, anders was hij wel blijven staan. Dus.quote:
Ik ken ze beide niet, vertel?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:05 schreef Cavaliers het volgende:
v/d Berg is ook gewoon net zo achterlijk als Danny Schreurs.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kleurenblind? vd Berg zag er ook rood in, anders was hij wel blijven staan. Dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |