quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV gaat dit winnen en kampioen worden
grgr jynx
Dat hebben ze inderdaad al afgetikt daar, ik begrijp ook niet dat hij nog speelt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij kijkt toch ook VI? Dan weet je dat je die Toivonen terug moet zetten naar de B-elftallen tot zijn contract afloopt.
Contract van Manolev is toch vorig jaar nog verlengd ook?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:16 schreef Cavaliers het volgende:
Ook sneu om Manolev wel terug te zetten, maar Toivonen niet. Consequent beleid alles.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV gaat dit winnen en kampioen worden
grgr jynx
grapjasquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:17 schreef Pedroso het volgende:
of zit ie in de broekzak van Dijks ?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:19 schreef Morendo het volgende:
Wanneer na 85 minuten de brilstand nog steeds op het bord staat dan krijgt De Roon zijn tweede gele kaart en PSV een penalty.
Je laat je te veel beïnvloeden door Van der Gijp, moeje nie doen joh.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:17 schreef gniffie het volgende:
Depay, wat een lekkere speler is het ook
Van de GAMMA. Kwaliteit kent een prijs.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
Isaksson heeft een betere trap dan Nordfeldt.
je moeder ook.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:20 schreef Mansjester het volgende:
De commentator heeft geoefend om Basacikoglu goed uit te spreken
Denk dat Heerenveen in het voordeel is momenteel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:20 schreef F.Begbie het volgende:
Heerenveen zie ik ook nog best een keer scoren door een snelle counter met die voorhoede. En dit PSV speelt voorlopig in een te laag tempo en met te weinig creativiteit om er zelf doorheen te voetballen.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:21 schreef Morendo het volgende:
PSV moet aankopen doen deze winter! Het liefst heel veel en heel duur!
Wat is daar leuk aan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk hoe ze steeds recht op de keeper schieten.
Dat was vroeger Cocu, toch?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die nr6 van psv is echt tyfus slecht
Bij PSV heel erg nat.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol die Rekik had daar gewoon geel moeten krijgen
maaaaaad?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol die Rekik had daar gewoon geel moeten krijgen
Dat deed Reis ook altijd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Toivonen al bijgetekend eigenlijk ? Dat zou toch rond de interlandwedstrijden bekend worden of houdt hij PSV nog maar weer is een tijdje aan het lijntje ?
PSV speelt gewoon veel beter dan Heerenveen hoor. Die gaan dit met gemak 4-0 of 5-0 winnenquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie waren ook alweer die figuren die mij op m'n kop gaven omdat ik niet eens was dat PSV makkelijk ging winnen?
Hier moet je pas mee komen als het in de 80e minuut nog 0-0 staat. Ik denk dat het dan al 3-0 is.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie waren ook alweer die figuren die mij op m'n kop gaven omdat ik niet eens was dat PSV makkelijk ging winnen?
Het is nog lang niet afgelopen. Misschien kun je ze eens gaan steunen. Zouden ze veel meer aan hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met 11 man zouden ze het zwaar krijgen maar nu winnen ze wel, dit houdt Heerenveen niet vol.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is goed, ik stap de auto in.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is nog lang niet afgelopen. Misschien kun je ze eens gaan steunen. Zouden ze veel meer aan hebben.
Ik was even een peer halen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hey leuk, een post van 5 minuten geleden.
Zonde van die rode kaartquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat Heerenveen geen 50 minuten volhouden. Hopelijk weet Marco nog een geniale wissel te plaatsen in de rust.
Ja.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:32 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Heerenveen al een vrije trap mee gehad eigenlijk ?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:32 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Heerenveen al een vrije trap mee gehad eigenlijk ?
En die scheids pas fluiten nadat de aanval is afgelopen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Toivonen geblesseerd, PSV speelt door.
Lekker team
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 19:31:53Ajax: Cillessen, vRhijn, Veltman, Moisander, Boilesen, Klaassen, Blind, Serero, Schone, Hoesen, Fischer #ajaher reageer retweet
Matig elftal.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 19:31:53Ajax: Cillessen, vRhijn, Veltman, Moisander, Boilesen, Klaassen, Blind, Serero, Schone, Hoesen, Fischer #ajaher reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
quote:
PSVaidsquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:34 schreef Morendo het volgende:
Best wel genant: speel je al een half uur tegen 10 man. Heb je een geweldige 12e man in de vorm van de scheids. En dan sta je nog niet voor.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In jouw ogen ja. Ik vind het eerlijk gezegd een uitstekend elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |