Bij PSV heel erg nat.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol die Rekik had daar gewoon geel moeten krijgen
maaaaaad?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol die Rekik had daar gewoon geel moeten krijgen
Dat deed Reis ook altijd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Toivonen al bijgetekend eigenlijk ? Dat zou toch rond de interlandwedstrijden bekend worden of houdt hij PSV nog maar weer is een tijdje aan het lijntje ?
PSV speelt gewoon veel beter dan Heerenveen hoor. Die gaan dit met gemak 4-0 of 5-0 winnenquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie waren ook alweer die figuren die mij op m'n kop gaven omdat ik niet eens was dat PSV makkelijk ging winnen?
Hier moet je pas mee komen als het in de 80e minuut nog 0-0 staat. Ik denk dat het dan al 3-0 is.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie waren ook alweer die figuren die mij op m'n kop gaven omdat ik niet eens was dat PSV makkelijk ging winnen?
Het is nog lang niet afgelopen. Misschien kun je ze eens gaan steunen. Zouden ze veel meer aan hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met 11 man zouden ze het zwaar krijgen maar nu winnen ze wel, dit houdt Heerenveen niet vol.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is goed, ik stap de auto in.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is nog lang niet afgelopen. Misschien kun je ze eens gaan steunen. Zouden ze veel meer aan hebben.
Ik was even een peer halen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hey leuk, een post van 5 minuten geleden.
Zonde van die rode kaartquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat Heerenveen geen 50 minuten volhouden. Hopelijk weet Marco nog een geniale wissel te plaatsen in de rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |