abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 november 2013 @ 19:19:52 #126
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133551554
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dat al helemaal :').. maar helemaal vervelend vind ik het dat er van je word verwacht als man dat je een keiharde player bent en alles neukt wat los en vast zit..
Waar word dat van je verwacht dan? Althans in mijn vriendengroep nooit die druk gehad en bij andere mensen ook niet. En mijn groep is wel wat divers :P Is meer iets voor het internet waar dat zo gezegd wordt. Maar het is wel mooi voor je als man als je wat meiden kan krijgen en ook doet natuurlijk
we dan
pi_133551599
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoezo verwacht? mensen maken zelf die gedachte.
Je moet je niet vergelijken met anderen , alleen met jezelf in tijd en ruimte.
Ik vergelijk me zelf niet met anderen hoor.. maar als ik 1 euro zou krijgen voor alle keren dat vrouwen/mannen tegen mij zeggen/doen alsof ik een player ben dan was ik miljonair :')..
Waz met jou!
pi_133551626
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Waar word dat van je verwacht dan? Althans in mijn vriendengroep nooit die druk gehad en bij andere mensen ook niet. En mijn groep is wel wat divers :P Is meer iets voor het internet waar dat zo gezegd wordt. Maar het is wel mooi voor je als man als je wat meiden kan krijgen en ook doet natuurlijk
Overal eigenlijk wel.. misschien straal ik iets uit dat ik een player zou zijn en dat mensen dus zodanig reageren.. en dat terwijl ik echt geen held ben met vrouwen _O-
Waz met jou!
pi_133551630
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:21 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ik vergelijk me zelf niet met anderen hoor.. maar als ik 1 euro zou krijgen voor alle keren dat vrouwen/mannen tegen mij zeggen/doen alsof ik een player ben dan was ik miljonair :')..
Je bent waarschijnlijk dan knap , maar zonder ****** ach niemand is perfect.
Doe gewoon jouw ding toch. ;)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133551662
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Overal eigenlijk wel.. misschien straal ik iets uit dat ik een player zou zijn en dat mensen dus zodanig reageren.. en dat terwijl ik echt geen held ben met vrouwen _O-
Vandaar dat vrouwen vreemdgaan.
pi_133551683
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:23 schreef complicate het volgende:

[..]

Je bent waarschijnlijk dan knap , maar zonder ****** ach niemand is perfect.
Doe gewoon jouw ding toch. ;)
Doe ik ook zeker! :@

ik zei alleen dat ik het irritant vond aangezien we het toch al hadden over die 'alpha' male praat :P
Waz met jou!
pi_133551690
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:24 schreef complicate het volgende:

[..]

Vandaar dat vrouwen vreemdgaan.
hoezo dat?
Waz met jou!
pi_133551709
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Doe ik ook zeker! :@

ik zei alleen dat ik het irritant vond aangezien we het toch al hadden over die 'alpha' male praat :P
Ah zo. Niet ingeloven hé.
pi_133551730
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

hoezo dat?
Omdat sommige mannen super knap kunnen zijn maar gewoon geen charisma hebben en dat kan soms wel handig zijn qua aantrekkingskracht. Maar goed vrouwen gaan wel meer vreemd in bepaalde/specifieke periodes ( je weet wel) dan mannen.
pi_133551741
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:26 schreef complicate het volgende:

[..]

nope, ik ga niet mee in wat anderen van mij verwachtten/willen hoor.. maak je niet druk ;).

het word alleen vervelend als de vrienden van je vader ELKE keer dat ze je zien helemaal gaan ophemelen hoe chill het is om met verschillende vrouwen in bed te duiken en me proberen te pushen om het zelfde te gaan doen :') maare we gaan een beetje off topic :(
Waz met jou!
  zaterdag 23 november 2013 @ 19:28:28 #136
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133551745
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoezo niet? Werkt toch bij jou? :7 :* Of zou je me ook leuk vinden als ik wat minder gevat was en uitziend?
we dan
pi_133551778
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hoezo niet? Werkt tegen bij jou? :7 :* Of zou je me ook leuk vinden als ik wat minder gevat was en uitziend?
I like you just the way you are O+ , but must of all i would like to feel your weapon :*
(lol) of geen (lol) .....wat is het nu toch lol dan. (my god, humor is niet mijn sterke kant hé)
pi_133551809
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

nope, ik ga niet mee in wat anderen van mij verwachtten/willen hoor.. maak je niet druk ;).

het word alleen vervelend als de vrienden van je vader ELKE keer dat ze je zien helemaal gaan ophemelen hoe chill het is om met verschillende vrouwen in bed te duiken en me proberen te pushen om het zelfde te gaan doen :') maare we gaan een beetje off topic :(
Oh ik begrijp je dat is zoals mijn vriendinnen die mij komen vertellen ;
"OMG ik schrok toen ik zijn pennis zag" , pffffff ik vraag mij dan achteraf of het zo is :P
pi_133551815
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Omdat sommige mannen super knap kunnen zijn maar gewoon geen charisma hebben en dat kan soms wel handig zijn qua aantrekkingskracht. Maar goed vrouwen gaan wel meer vreemd in bepaalde/specifieke periodes ( je weet wel) dan mannen.
Je kind zou maar niet van jou zijn, wat een hel.
Rustig aan.
pi_133551833
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:31 schreef complicate het volgende:
egrijp je dat is zoals mijn vriendinnen die mij komen vertellen ;
Gewoon die man meesleuren naar de wc en broek uit.
Rustig aan.
pi_133551850
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Damm, de vrienden van je vader ook wel XD
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_133551853
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je kind zou maar niet van jou zijn, wat een hel.
Hey youu *) , klopt zou echt hel zijn vandaar dat vreemdgaan niet goed is.
pi_133551858
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gewoon die man meesleuren naar de wc en broek uit.
~O>
  zaterdag 23 november 2013 @ 19:33:22 #144
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133551860
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:30 schreef complicate het volgende:

[..]

I like you just the way you are O+ , but must of all i would like to feel your weapon :*
(lol) of geen (lol) .....wat is het nu toch lol dan. (my god, humor is niet mijn sterke kant hé)
Als een meid iets serieus probeert te zeggen dan schiet ik altijd in de lach dus wees gerust :7

Grapjeeeeee :* :* :* :* :*

Ik vind je poëzie wel mooi trouwens. Wel vleiend :* You are perfect the way you are,
Ain't nothin' gonna break my stride
Nobody's gonna slow me down :*
we dan
pi_133551872
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Ohh dat ik geen held ben, bedoel ik meer op het afstappen van vrouwen... als ik eenmaal een goed heb gesprek heb gehad dan gaat het meestal wel vloeiend maar dat meer iets voor het versieren topic :P.

ja vrouwen/mannen gaan vreemd als ze iets te kort komen in relaties, het is dus de kunst om ervoor te zorgen dat je in alle behoeftes van je partner weet te voorzien.
Waz met jou!
pi_133551903
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Als een meid iets serieus probeert te zeggen dan schiet ik altijd in de lach dus wees gerust :7

Grapjeeeeee :* :* :* :* :*

Ik vind je poëzie wel mooi trouwens. Wel vleiend :* You are perfect the way you are,
Ain't nothin' gonna break my stride
Nobody's gonna slow me down :*
:@ :@ :@ :@ :@ where the hell are you????? still waiting })
pi_133551908
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef complicate het volgende:

[..]

Hey youu *) , klopt zou echt hel zijn vandaar dat vreemdgaan niet goed is.
Als je condoom gebruikt is vreemdgaan wel oke :)
Rustig aan.
pi_133551922
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je condoom gebruikt is vreemdgaan wel oke :)
Waarom kunnen dingen niet zo simpel zijn als een condoom gebruiken?
Goed punt! ;)
pi_133551930
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:32 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Damm, de vrienden van je vader ook wel XD
hahaha ja _O-.. er heerst echt zo een macho sfeer onder Zuid-Amerikaanse mannen dus vandaar.
Waz met jou!
pi_133551950
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ohh dat ik geen held ben, bedoel ik meer op het afstappen van vrouwen... als ik eenmaal een goed heb gesprek heb gehad dan gaat het meestal wel vloeiend maar dat meer iets voor het versieren topic :P.

ja vrouwen/mannen gaan vreemd als ze iets te kort komen in relaties, het is dus de kunst om ervoor te zorgen dat je in alle behoeftes van je partner weet te voorzien.
Mannen niet eens zozeer uit tekortkomingen maargoed.
Dat is meer iets voor vrouwen, die willen immers beter, terwijl alles voor een man goed genoeg is ;) Iets met evolutie en 9 maanden vs 5 minuten.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')