Waar word dat van je verwacht dan? Althans in mijn vriendengroep nooit die druk gehad en bij andere mensen ook niet. En mijn groep is wel wat diversquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat al helemaal.. maar helemaal vervelend vind ik het dat er van je word verwacht als man dat je een keiharde player bent en alles neukt wat los en vast zit..
Ik vergelijk me zelf niet met anderen hoor.. maar als ik 1 euro zou krijgen voor alle keren dat vrouwen/mannen tegen mij zeggen/doen alsof ik een player ben dan was ik miljonairquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo verwacht? mensen maken zelf die gedachte.
Je moet je niet vergelijken met anderen , alleen met jezelf in tijd en ruimte.
Overal eigenlijk wel.. misschien straal ik iets uit dat ik een player zou zijn en dat mensen dus zodanig reageren.. en dat terwijl ik echt geen held ben met vrouwenquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waar word dat van je verwacht dan? Althans in mijn vriendengroep nooit die druk gehad en bij andere mensen ook niet. En mijn groep is wel wat diversIs meer iets voor het internet waar dat zo gezegd wordt. Maar het is wel mooi voor je als man als je wat meiden kan krijgen en ook doet natuurlijk
Je bent waarschijnlijk dan knap , maar zonder ****** ach niemand is perfect.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:21 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik vergelijk me zelf niet met anderen hoor.. maar als ik 1 euro zou krijgen voor alle keren dat vrouwen/mannen tegen mij zeggen/doen alsof ik een player ben dan was ik miljonair..
Vandaar dat vrouwen vreemdgaan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Overal eigenlijk wel.. misschien straal ik iets uit dat ik een player zou zijn en dat mensen dus zodanig reageren.. en dat terwijl ik echt geen held ben met vrouwen
Doe ik ook zeker!quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk dan knap , maar zonder ****** ach niemand is perfect.
Doe gewoon jouw ding toch.
hoezo dat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Vandaar dat vrouwen vreemdgaan.
Ah zo. Niet ingeloven hé.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Doe ik ook zeker!
ik zei alleen dat ik het irritant vond aangezien we het toch al hadden over die 'alpha' male praat
Omdat sommige mannen super knap kunnen zijn maar gewoon geen charisma hebben en dat kan soms wel handig zijn qua aantrekkingskracht. Maar goed vrouwen gaan wel meer vreemd in bepaalde/specifieke periodes ( je weet wel) dan mannen.quote:
nope, ik ga niet mee in wat anderen van mij verwachtten/willen hoor.. maak je niet drukquote:
Hoezo niet? Werkt toch bij jou?quote:
I like you just the way you arequote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoezo niet? Werkt tegen bij jou?![]()
Of zou je me ook leuk vinden als ik wat minder gevat was en uitziend?
Oh ik begrijp je dat is zoals mijn vriendinnen die mij komen vertellen ;quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
nope, ik ga niet mee in wat anderen van mij verwachtten/willen hoor.. maak je niet druk.
het word alleen vervelend als de vrienden van je vader ELKE keer dat ze je zien helemaal gaan ophemelen hoe chill het is om met verschillende vrouwen in bed te duiken en me proberen te pushen om het zelfde te gaan doenmaare we gaan een beetje off topic
Je kind zou maar niet van jou zijn, wat een hel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Omdat sommige mannen super knap kunnen zijn maar gewoon geen charisma hebben en dat kan soms wel handig zijn qua aantrekkingskracht. Maar goed vrouwen gaan wel meer vreemd in bepaalde/specifieke periodes ( je weet wel) dan mannen.
Gewoon die man meesleuren naar de wc en broek uit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:31 schreef complicate het volgende:
egrijp je dat is zoals mijn vriendinnen die mij komen vertellen ;
Damm, de vrienden van je vader ook wel XDquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
nope, ik ga niet mee in wat anderen van mij verwachtten/willen hoor.. maak je niet druk.
het word alleen vervelend als de vrienden van je vader ELKE keer dat ze je zien helemaal gaan ophemelen hoe chill het is om met verschillende vrouwen in bed te duiken en me proberen te pushen om het zelfde te gaan doenmaare we gaan een beetje off topic
Hey youuquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kind zou maar niet van jou zijn, wat een hel.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon die man meesleuren naar de wc en broek uit.
Als een meid iets serieus probeert te zeggen dan schiet ik altijd in de lach dus wees gerustquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:30 schreef complicate het volgende:
[..]
I like you just the way you are, but must of all i would like to feel your weapon
![]()
(lol) of geen (lol) .....wat is het nu toch lol dan. (my god, humor is niet mijn sterke kant hé)
Ohh dat ik geen held ben, bedoel ik meer op het afstappen van vrouwen... als ik eenmaal een goed heb gesprek heb gehad dan gaat het meestal wel vloeiend maar dat meer iets voor het versieren topicquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Omdat sommige mannen super knap kunnen zijn maar gewoon geen charisma hebben en dat kan soms wel handig zijn qua aantrekkingskracht. Maar goed vrouwen gaan wel meer vreemd in bepaalde/specifieke periodes ( je weet wel) dan mannen.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als een meid iets serieus probeert te zeggen dan schiet ik altijd in de lach dus wees gerust
Grapjeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind je poëzie wel mooi trouwens. Wel vleiendYou are perfect the way you are,
Ain't nothin' gonna break my stride
Nobody's gonna slow me down
Als je condoom gebruikt is vreemdgaan wel okequote:Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey youu, klopt zou echt hel zijn vandaar dat vreemdgaan niet goed is.
Waarom kunnen dingen niet zo simpel zijn als een condoom gebruiken?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je condoom gebruikt is vreemdgaan wel oke
hahaha jaquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Damm, de vrienden van je vader ook wel XD
Mannen niet eens zozeer uit tekortkomingen maargoed.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ohh dat ik geen held ben, bedoel ik meer op het afstappen van vrouwen... als ik eenmaal een goed heb gesprek heb gehad dan gaat het meestal wel vloeiend maar dat meer iets voor het versieren topic.
ja vrouwen/mannen gaan vreemd als ze iets te kort komen in relaties, het is dus de kunst om ervoor te zorgen dat je in alle behoeftes van je partner weet te voorzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |