abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133550421
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:36 schreef complicate het volgende:

[..]

Voor mij wel ja, als mijn partner (die er gelukkig nog niet is) zou vragen voor een open relatie dan zou ik zeggen : doei. (i guess)
Voor de meeste die monogaam zijn wel denk ik.

Trouwens je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag!, namelijk waarom jij het niet zou kunnen om lang seks te hebben met maar 1 partner?.
Waz met jou!
pi_133550475
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Als liefde een illusie is dan ben ik de goochelaar die jouw hartslag omhoog kan toveren..

Kon niks beters verzinnen, maar deed mijn best ;(

Maar ik weet niet, heb niet de hele reeks gevolgd. Maar gewoon benieuwd wat voor redenen er tot nu toe uit waren gekomen waarom vreemdgaan niet sociaal geaccepteerd is... :P
Schatje als liefde geen illusie was dan was ik nu daar met je , want mijn hartslag klop nu al voor je O+ .
(ok is mij ook niet gelukt : poezie pfff :') )
Vreemdgaan is niet acceptable als de ander persoon het niet weet. Als jullie afspreken om andere mensen te neuken dan is het geen vreemdgaan. Dus zo iets als monogamie vs polygamie.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zaterdag 23 november 2013 @ 18:41:47 #103
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133550526
Denk dat een redelijke basis van niet vreemdgaan ook ligt in het Christendom o.a. trouwens. Heb je naasten lief e.d. En was nog niet zo heel lang geleden dat mensen daar nog heel erg mee bezig waren. Nu wel iets van 3/4 generaties overheen misschien maar dat idee blijft wel overgedragen worden nog eerst.

En voor zekerheid, dat je met iemand oud kan worden. Liefde uitbouwen en op iemand kunnen vertrouwen in plaats van steeds maar anderen... Seks met steeds maar anderen heeft ook geen nut meer op den duur. Dan wil je denk ik ook eerder wat meer binden met iemand die je helemaal goed vind. Denk dat het een beetje een logische uitkomst is.. En om beide hoofden in 1 richting te krijgen geef je 'niet vreemdgaan' als regel. Zodat je beide op hetzelfde niveau zit, denkt en niet 1 alsnog zaken doet terwijl de ander zich daarvan weerhoudt voor de relatie...
we dan
  zaterdag 23 november 2013 @ 18:42:32 #104
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133550557
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:33 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Hmm ik snap het aan de ene kant wel, maar hoe kan het dan dat ik me geen zorgen maak over andere mannen maar haar toch niet wil delen?, ik denk dat het bij mij meer komt omdat ik het een vies vind als mijn vrouw met andere mannen het bed deelt TERWIJL ze iets met mij heeft.

Interessante loop van omstandigheden als ik zo jou verhaal hoor, zou het voor jou eigenlijk einde relatie zijn als jou huidige partner nooit open zou staan voor open relaties?.
Mijn huidige partner staat wel open voor open relaties, we hebben al zolang als we samen zijn een open relatie. :+ Maar in de seksuele zin. Nu wilde het lot dat ik enige tijd geleden verliefd was op een ander en dit heb opgebiecht. Hij heeft me de ruimte gegeven dat te verkennen en ik heb enkele maanden een relatie met die andere jongen ernaast gehad. Echter besloot mijn huidige vriend dat dat toch niets voor hem was. :'(

Seks vond hij oké, met enige regelmaat dezelfde persoon ook, ik mocht er zélfs nog wel gevoelens bij hebben.. Maar een tweede relatie die in emotioneel opzicht gelijkwaardig was aan de onze zat hem toch niet lekker.

quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Geen afgesproken werk hoor Pienata :D
:D
pi_133550574
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Voor de meeste die monogaam zijn wel denk ik.

Trouwens je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag!, namelijk waarom jij het niet zou kunnen om lang seks te hebben met maar 1 partner?.
Ik weet niet ik vind het idee te gek. Maar misschien was ik gewoon niet tevreden met de sekuele prestaties van mijn seks. Hij zei mij vaak "schatje ik heb echt een klein pennis, voel je wel iets". pffff
Dus ja dan ga je snel denken , wtf kan ik nu nog 10 jaar doen met hem.
Maar ik heb het niet uitgemaakt om de seks ,maar amaiiii seg als je alle dagen moet horen over zijn pennis complexen en hoe ik beter verdien dan zei ik wel na 2 jaar doei! en amaiii ik had het eerder moeten doen. Ocharme ikke toch! :{
  zaterdag 23 november 2013 @ 18:46:12 #106
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133550659
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:43 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik weet niet ik vind het idee te gek. Maar misschien was ik gewoon niet tevreden met de sekuele prestaties van mijn seks. Hij zei mij vaak "schatje ik heb echt een klein pennis, voel je wel iets". pffff
Maar ik heb het niet uitgemaakt om de seks ,maar amaiiii seg als je alle dagen moet horen over zijn pennis complexen en hoe ik beter verdien dan zei ik wel na 2 jaar doei! en amaiii ik had het eerder moeten doen. Ocharme ikke toch! :{
Aaaah. Hier op fok hebben we allemaal 30+ dus wees gerust :*

Behalve ik dan, ik 31+
we dan
  zaterdag 23 november 2013 @ 18:46:43 #107
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133550673
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:33 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Hmm ik snap het aan de ene kant wel, maar hoe kan het dan dat ik me geen zorgen maak over andere mannen maar haar toch niet wil delen?, ik denk dat het bij mij meer komt omdat ik het een vies vind als mijn vrouw met andere mannen het bed deelt TERWIJL ze iets met mij heeft.

Interessante loop van omstandigheden als ik zo jou verhaal hoor, zou het voor jou eigenlijk einde relatie zijn als jou huidige partner nooit open zou staan voor open relaties?.
Oh, ik gaf geen antwoord op je vraag zie ik.
Ik ben erg gelukkig met mijn vriend maar momenteel nemen we er even een break van. We hebben een datum afgesproken om het er nog eens over te hebben als het minder emotioneel beladen is. Wat daar uitkomt zie ik dan wel. :)
pi_133550680
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Denk dat een redelijke basis van niet vreemdgaan ook ligt in het Christendom o.a. trouwens. Heb je naasten lief e.d. En was nog niet zo heel lang geleden dat mensen daar nog heel erg mee bezig waren. Nu wel iets van 3/4 generaties overheen misschien maar dat idee blijft wel overgedragen worden nog eerst.

En voor zekerheid, dat je met iemand oud kan worden. Liefde uitbouwen en op iemand kunnen vertrouwen in plaats van steeds maar anderen... Seks met steeds maar anderen heeft ook geen nut meer op den duur. Dan wil je denk ik ook eerder wat meer binden met iemand die je helemaal goed vind. Denk dat het een beetje een logische uitkomst is.. En om beide hoofden in 1 richting te krijgen geef je 'niet vreemdgaan' als regel. Zodat je beide op hetzelfde niveau zit, denkt en niet 1 alsnog zaken doet terwijl de ander zich daarvan weerhoudt voor de relatie...
Wat is dan vreemdgaan voor jou? gaat het dan enkel om seks of ook om flirten, zoenen?
pi_133550703
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Aaaah. Hier op fok hebben we allemaal 30+ dus wees gerust :*

Behalve ik dan, ik 31+
If you ready ,come and get me (31 cm O+ ) ~O>
pi_133550806
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:43 schreef complicate het volgende:

[..]

:') dan had hij wel een erg kleine penis moeten hebben... nee okay dat lijkt me ook niet echt relaxed als mijn meid elke keer zegt "neee me borsten zijn te klein of is me bil wel mooi?" :')..

Denk jij eigenlijk dat jij wel bij dezelfde partner zou kunnen blijven als de seks wel goed was?, of gaat het dan "vervelen" want ik heb nooit echt kunnen snappen waarom het saai zou zijn om langdurig een partner te hebben.
Waz met jou!
  zaterdag 23 november 2013 @ 18:52:51 #111
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133550878
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:46 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat is dan vreemdgaan voor jou? gaat het dan enkel om seks of ook om flirten, zoenen?
Zoenen vind ik vreemdgaan. Flirten niet. Maar flirten kan wel heel ongepast en onrespectvol zijn (vooral als je vriendin naast je loopt bijvoorbeeld).
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:47 schreef complicate het volgende:

[..]

If you ready ,come and get me (31 cm O+ ) ~O>
cm? Ik had het over inches hoor O+ ) ~O>
we dan
pi_133551024
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

:') dan had hij wel een erg kleine penis moeten hebben... nee okay dat lijkt me ook niet echt relaxed als mijn meid elke keer zegt "neee me borsten zijn te klein of is me bil wel mooi?" :')..

Denk jij eigenlijk dat jij wel bij dezelfde partner zou kunnen blijven mits de seks wel goed was?, of gaat het dan "vervelen" want ik heb nooit echt kunnen snappen waarom het saai zou zijn om langdurig een partner te hebben.
Als de seks goed is en ik de pennis kan voelen dan misschien niet. (ja ik wil ooit eens een big pennis in mij voelen :7 )

Maar ik denk dat als ik in een relatie zou zitten waar ik bovendien mij persoonlijke kan blijven ontwikkeling met iemand oid dat ik mij dan minder zou vervelen. Een relatie word saai , zodra mensen te veel mekaar zien enzo.
Schatje hier, schatje daar pffff, nee dank u , soms schatje en soms IKKE! (balance dus)
Als die balans er niet is dan: doei. En je?
pi_133551092
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Als de seks goed is en ik de pennis kan voelen dan misschien niet. (ja ik wil ooit eens een big pennis in mij voelen :7 )

Maar ik denk dat als ik in een relatie zou zitten waar ik bovendien mij persoonlijke kan blijven ontwikkeling met iemand oid dat ik mij dan minder zou vervelen. Een relatie word saai , zodra mensen te veel mekaar zien enzo.
Dus je kon zijn penis niet voelen.. :') nee okay dan begrijp ik je wel als je zegt dat het saai kan worden.

Maar wat ik niet begrijp van veel mensen, dat zelfs als ze een goed seks leven hebben en claimen monogaam te zijn ze toch daarna weer zeggen van "pff ja ik neuk al 3 jaar met het zelfde meisje.. het is saai".

Wat zijn de verschillen dan en zijn die zo nodig om je seksleven leuk te houden?.

de enige verschillen die ik opmerk zijn dan ook verschillende maat borsten/billen en een beetje de skills.. maar dat laatste is aan te leren.
Waz met jou!
  zaterdag 23 november 2013 @ 19:01:38 #114
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133551106
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Nou ja wordt vooral saai als je niet weet wat je moet doen als je elkaar ziet :P En ja als je elkaar tevaak ziet kan dat zo worden. Maar kan ook dat je je nooit verveelt hoevaak je ook bij iemand bent :P Als die maar gewoon wat leuke dingen weet te ondernemen met je en ook als er even niks te doen is niet teveel de nadruk daarop legt. Net als dat wanneer er een stilte valt je daar wat luchtig over kan doen of er heel erg mee kan zitten waarna de rest ook awkward kan worden :P Zo ook met relaties :P Het is allemaal niet zo moeilijk
we dan
  zaterdag 23 november 2013 @ 19:03:41 #115
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133551169
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dus je kon zijn penis niet voelen.. :') nee okay dan begrijp ik je wel als je zegt dat het saai kan worden.

Maar wat ik niet begrijp van veel mensen, dat zelfs als ze een goed seks leven hebben en claimen monogaam te zijn ze toch daarna weer zeggen van "pff ja ik neuk al 3 jaar met het zelfde meisje.. het is saai".

Wat zijn de verschillen dan en zijn die zo nodig om je seksleven leuk te houden?.

de enige verschillen die ik opmerk zijn dan ook verschillende maat borsten/billen en een beetje de skills.. maar dat laatste is aan te leren.
Gaat er volgens mij ook om dat je gewoon weet dat je nog goed in de markt ligt, nog kan krijgen e.d. Beetje spanning omdat het niet mag. Wel meer zaken die belangrijk zijn dan alleen de verschillen met je vriendin volgens mij :P
we dan
pi_133551177
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja wordt vooral saai als je niet weet wat je moet doen als je elkaar ziet :P En ja als je elkaar tevaak ziet kan dat zo worden. Maar kan ook dat je je nooit verveelt hoevaak je ook bij iemand bent :P Als die maar gewoon wat leuke dingen weet te ondernemen met je en ook als er even niks te doen is niet teveel de nadruk daarop legt. Net als dat wanneer er een stilte valt je daar wat luchtig over kan doen of er heel erg mee kan zitten waarna de rest ook awkward kan worden :P Zo ook met relaties :P Het is allemaal niet zo moeilijk
Waarschijnlijk niet moeilijk omdat je waarschijnlijk een groot wapen hebt :7 :P
pi_133551264
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Oh veel spelletjes spelen, als je de relatie als een leuk spelletje ziet dan wordt het volgens mij nooit saai. Dus niet zien als iets serieus of zo. Een leuk seksleven houdt in dat je eerst de nodige ingrediënten hebt , de rest komt van zelf lijkt mij.
Edit: ook jullie moeten beide initiatief nemen in bed!
pi_133551399
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Gaat er volgens mij ook om dat je gewoon weet dat je nog goed in de markt ligt, nog kan krijgen e.d. Beetje spanning omdat het niet mag. Wel meer zaken die belangrijk zijn dan alleen de verschillen met je vriendin volgens mij :P
op die manier.. ach.. ik snap niet waarom je zulke bevestigingen moet krijgen maar het ligt dan misschien aan mij.

Nja ik dacht dat veel mannen het voornamelijk daarom deden, maar het zal dus wel 'alpha' mannetjes praat zijn want ze zeggen altijd van "ja, je moet toch ook kleine/grote borsten/billen hebben gehad?!, anders is het saai man" :')
Waz met jou!
  zaterdag 23 november 2013 @ 19:13:50 #119
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133551432
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet moeilijk omdat je waarschijnlijk een groot wapen hebt :7 :P
Dat sowieso ja :P :7 Maar kan jouw liefdesgrot dat wel aan na telkens een brandweerslang te hebben gehad die nog geen luciferbrandje kan blussen? :P
we dan
pi_133551450
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

op die manier.. ach.. ik snap niet waarom je zulke bevestigingen moet krijgen maar het ligt dan misschien aan mij.

Nja ik dacht dat veel mannen het voornamelijk daarom deden, maar het zal dus wel 'alpha' mannetjes praat zijn want ze zeggen altijd van "ja, je moet toch ook kleine/grote borsten/billen hebben gehad?!, anders is het saai man" :')
Inderdaad gewoon gepraat tussen "alpha" mannetjes.
Ik snap niet waarom mannen altijd liegen dat ze een meisje kunnen krijgen terwijl ze hem niet wilt . Echt triest.
pi_133551461
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dat sowieso ja :P :7 Maar kan jouw liefdesgrot dat wel aan na telkens een brandweerslang te hebben gehad die nog geen luciferbrandje kan blussen? :P
Schatje , only way to know is to let me feel your weapon :P Ik zal je dan wel zeggen of ik het aankan,
  zaterdag 23 november 2013 @ 19:15:43 #122
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133551466
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ja of ook zwart hout hebben gespleten :7 Maar dat is gewoon simpel gelul. Maar kan wel leuk klinken als ze de juiste persoon hebben om het tegen te zeggen. Maar anders klinkt het gewoon stom imo :')
we dan
  zaterdag 23 november 2013 @ 19:17:11 #123
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133551501
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Schatje , only way to know is to let me feel your weapon :P Ik zal je dan wel zeggen of ik het aankan,
Oké nou ja merk ik zelf ook wel hoor als ik je baarmoederwand aantip :P
we dan
pi_133551507
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Inderdaad gewoon gepraat tussen "alpha" mannetjes.
Ik snap niet waarom mannen altijd liegen dat ze een meisje kunnen krijgen terwijl ze hem niet wilt . Echt triest.
Dat al helemaal :').. maar helemaal vervelend vind ik het dat er van je word verwacht als man dat je een keiharde player bent en alles neukt wat los en vast zit..
Waz met jou!
pi_133551542
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dat al helemaal :').. maar helemaal vervelend vind ik het dat er van je word verwacht als man dat je een keiharde player bent en alles neukt wat los en vast zit..
Hoezo verwacht? mensen maken zelf die gedachte dat het zo hoort te zijn.
Je moet je niet vergelijken met anderen , alleen met jezelf in tijd en ruimte.
Wees geen copie, maar het origineel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')