Voor de meeste die monogaam zijn wel denk ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Voor mij wel ja, als mijn partner (die er gelukkig nog niet is) zou vragen voor een open relatie dan zou ik zeggen : doei. (i guess)
Schatje als liefde geen illusie was dan was ik nu daar met je , want mijn hartslag klop nu al voor jequote:Op zaterdag 23 november 2013 18:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als liefde een illusie is dan ben ik de goochelaar die jouw hartslag omhoog kan toveren..
Kon niks beters verzinnen, maar deed mijn best
Maar ik weet niet, heb niet de hele reeks gevolgd. Maar gewoon benieuwd wat voor redenen er tot nu toe uit waren gekomen waarom vreemdgaan niet sociaal geaccepteerd is...
Mijn huidige partner staat wel open voor open relaties, we hebben al zolang als we samen zijn een open relatie.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:33 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hmm ik snap het aan de ene kant wel, maar hoe kan het dan dat ik me geen zorgen maak over andere mannen maar haar toch niet wil delen?, ik denk dat het bij mij meer komt omdat ik het een vies vind als mijn vrouw met andere mannen het bed deelt TERWIJL ze iets met mij heeft.
Interessante loop van omstandigheden als ik zo jou verhaal hoor, zou het voor jou eigenlijk einde relatie zijn als jou huidige partner nooit open zou staan voor open relaties?.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen afgesproken werk hoor Pienata
Ik weet niet ik vind het idee te gek. Maar misschien was ik gewoon niet tevreden met de sekuele prestaties van mijn seks. Hij zei mij vaak "schatje ik heb echt een klein pennis, voel je wel iets". pffffquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Voor de meeste die monogaam zijn wel denk ik.
Trouwens je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag!, namelijk waarom jij het niet zou kunnen om lang seks te hebben met maar 1 partner?.
Aaaah. Hier op fok hebben we allemaal 30+ dus wees gerustquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet ik vind het idee te gek. Maar misschien was ik gewoon niet tevreden met de sekuele prestaties van mijn seks. Hij zei mij vaak "schatje ik heb echt een klein pennis, voel je wel iets". pffff
Dus ja dan ga je snel denken , wtf kan ik nu nog 10 jaar doen met hem.
Maar ik heb het niet uitgemaakt om de seks ,maar amaiiii seg als je alle dagen moet horen over zijn pennis complexen en hoe ik beter verdien dan zei ik wel na 2 jaar doei! en amaiii ik had het eerder moeten doen. Ocharme ikke toch!
Oh, ik gaf geen antwoord op je vraag zie ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:33 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hmm ik snap het aan de ene kant wel, maar hoe kan het dan dat ik me geen zorgen maak over andere mannen maar haar toch niet wil delen?, ik denk dat het bij mij meer komt omdat ik het een vies vind als mijn vrouw met andere mannen het bed deelt TERWIJL ze iets met mij heeft.
Interessante loop van omstandigheden als ik zo jou verhaal hoor, zou het voor jou eigenlijk einde relatie zijn als jou huidige partner nooit open zou staan voor open relaties?.
Wat is dan vreemdgaan voor jou? gaat het dan enkel om seks of ook om flirten, zoenen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Denk dat een redelijke basis van niet vreemdgaan ook ligt in het Christendom o.a. trouwens. Heb je naasten lief e.d. En was nog niet zo heel lang geleden dat mensen daar nog heel erg mee bezig waren. Nu wel iets van 3/4 generaties overheen misschien maar dat idee blijft wel overgedragen worden nog eerst.
En voor zekerheid, dat je met iemand oud kan worden. Liefde uitbouwen en op iemand kunnen vertrouwen in plaats van steeds maar anderen... Seks met steeds maar anderen heeft ook geen nut meer op den duur. Dan wil je denk ik ook eerder wat meer binden met iemand die je helemaal goed vind. Denk dat het een beetje een logische uitkomst is.. En om beide hoofden in 1 richting te krijgen geef je 'niet vreemdgaan' als regel. Zodat je beide op hetzelfde niveau zit, denkt en niet 1 alsnog zaken doet terwijl de ander zich daarvan weerhoudt voor de relatie...
If you ready ,come and get me (31 cmquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Aaaah. Hier op fok hebben we allemaal 30+ dus wees gerust![]()
Behalve ik dan, ik 31+
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet ik vind het idee te gek. Maar misschien was ik gewoon niet tevreden met de sekuele prestaties van mijn seks. Hij zei mij vaak "schatje ik heb echt een klein pennis, voel je wel iets". pffff
Dus ja dan ga je snel denken , wtf kan ik nu nog 10 jaar doen met hem.
Maar ik heb het niet uitgemaakt om de seks ,maar amaiiii seg als je alle dagen moet horen over zijn pennis complexen en hoe ik beter verdien dan zei ik wel na 2 jaar doei! en amaiii ik had het eerder moeten doen. Ocharme ikke toch!
Zoenen vind ik vreemdgaan. Flirten niet. Maar flirten kan wel heel ongepast en onrespectvol zijn (vooral als je vriendin naast je loopt bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat is dan vreemdgaan voor jou? gaat het dan enkel om seks of ook om flirten, zoenen?
cm? Ik had het over inches hoorquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:47 schreef complicate het volgende:
[..]
If you ready ,come and get me (31 cm)
Als de seks goed is en ik de pennis kan voelen dan misschien niet. (ja ik wil ooit eens een big pennis in mij voelenquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]dan had hij wel een erg kleine penis moeten hebben... nee okay dat lijkt me ook niet echt relaxed als mijn meid elke keer zegt "neee me borsten zijn te klein of is me bil wel mooi?"
..
Denk jij eigenlijk dat jij wel bij dezelfde partner zou kunnen blijven mits de seks wel goed was?, of gaat het dan "vervelen" want ik heb nooit echt kunnen snappen waarom het saai zou zijn om langdurig een partner te hebben.
Dus je kon zijn penis niet voelen..quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Als de seks goed is en ik de pennis kan voelen dan misschien niet. (ja ik wil ooit eens een big pennis in mij voelen)
Maar ik denk dat als ik in een relatie zou zitten waar ik bovendien mij persoonlijke kan blijven ontwikkeling met iemand oid dat ik mij dan minder zou vervelen. Een relatie word saai , zodra mensen te veel mekaar zien enzo.
Nou ja wordt vooral saai als je niet weet wat je moet doen als je elkaar zietquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Als de seks goed is en ik de pennis kan voelen dan misschien niet. (ja ik wil ooit eens een big pennis in mij voelen)
Maar ik denk dat als ik in een relatie zou zitten waar ik bovendien mij persoonlijke kan blijven ontwikkeling met iemand oid dat ik mij dan minder zou vervelen. Een relatie word saai , zodra mensen te veel mekaar zien enzo.
Gaat er volgens mij ook om dat je gewoon weet dat je nog goed in de markt ligt, nog kan krijgen e.d. Beetje spanning omdat het niet mag. Wel meer zaken die belangrijk zijn dan alleen de verschillen met je vriendin volgens mijquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dus je kon zijn penis niet voelen..nee okay dan begrijp ik je wel als je zegt dat het saai kan worden.
Maar wat ik niet begrijp van veel mensen, dat zelfs als ze een goed seks leven hebben en claimen monogaam te zijn ze toch daarna weer zeggen van "pff ja ik neuk al 3 jaar met het zelfde meisje.. het is saai".
Wat zijn de verschillen dan en zijn die zo nodig om je seksleven leuk te houden?.
de enige verschillen die ik opmerk zijn dan ook verschillende maat borsten/billen en een beetje de skills.. maar dat laatste is aan te leren.
Waarschijnlijk niet moeilijk omdat je waarschijnlijk een groot wapen hebtquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja wordt vooral saai als je niet weet wat je moet doen als je elkaar zietEn ja als je elkaar tevaak ziet kan dat zo worden. Maar kan ook dat je je nooit verveelt hoevaak je ook bij iemand bent
Als die maar gewoon wat leuke dingen weet te ondernemen met je en ook als er even niks te doen is niet teveel de nadruk daarop legt. Net als dat wanneer er een stilte valt je daar wat luchtig over kan doen of er heel erg mee kan zitten waarna de rest ook awkward kan worden
Zo ook met relaties
Het is allemaal niet zo moeilijk
Oh veel spelletjes spelen, als je de relatie als een leuk spelletje ziet dan wordt het volgens mij nooit saai. Dus niet zien als iets serieus of zo. Een leuk seksleven houdt in dat je eerst de nodige ingrediënten hebt , de rest komt van zelf lijkt mij.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dus je kon zijn penis niet voelen..nee okay dan begrijp ik je wel als je zegt dat het saai kan worden.
Maar wat ik niet begrijp van veel mensen, dat zelfs als ze een goed seks leven hebben en claimen monogaam te zijn ze toch daarna weer zeggen van "pff ja ik neuk al 3 jaar met het zelfde meisje.. het is saai".
Wat zijn de verschillen dan en zijn die zo nodig om je seksleven leuk te houden?.
de enige verschillen die ik opmerk zijn dan ook verschillende maat borsten/billen en een beetje de skills.. maar dat laatste is aan te leren.
op die manier.. ach.. ik snap niet waarom je zulke bevestigingen moet krijgen maar het ligt dan misschien aan mij.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gaat er volgens mij ook om dat je gewoon weet dat je nog goed in de markt ligt, nog kan krijgen e.d. Beetje spanning omdat het niet mag. Wel meer zaken die belangrijk zijn dan alleen de verschillen met je vriendin volgens mij
Dat sowieso jaquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet moeilijk omdat je waarschijnlijk een groot wapen hebt![]()
![]()
Inderdaad gewoon gepraat tussen "alpha" mannetjes.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
op die manier.. ach.. ik snap niet waarom je zulke bevestigingen moet krijgen maar het ligt dan misschien aan mij.
Nja ik dacht dat veel mannen het voornamelijk daarom deden, maar het zal dus wel 'alpha' mannetjes praat zijn want ze zeggen altijd van "ja, je moet toch ook kleine/grote borsten/billen hebben gehad?!, anders is het saai man"
Schatje , only way to know is to let me feel your weaponquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat sowieso ja![]()
Maar kan jouw liefdesgrot dat wel aan na telkens een brandweerslang te hebben gehad die nog geen luciferbrandje kan blussen?
Ja of ook zwart hout hebben gespletenquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
op die manier.. ach.. ik snap niet waarom je zulke bevestigingen moet krijgen maar het ligt dan misschien aan mij.
Nja ik dacht dat veel mannen het voornamelijk daarom deden, maar het zal dus wel 'alpha' mannetjes praat zijn want ze zeggen altijd van "ja, je moet toch ook kleine/grote borsten/billen hebben gehad?!, anders is het saai man"
Oké nou ja merk ik zelf ook wel hoor als ik je baarmoederwand aantipquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Schatje , only way to know is to let me feel your weaponIk zal je dan wel zeggen of ik het aankan,
Dat al helemaalquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon gepraat tussen "alpha" mannetjes.
Ik snap niet waarom mannen altijd liegen dat ze een meisje kunnen krijgen terwijl ze hem niet wilt . Echt triest.
Hoezo verwacht? mensen maken zelf die gedachte dat het zo hoort te zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat al helemaal.. maar helemaal vervelend vind ik het dat er van je word verwacht als man dat je een keiharde player bent en alles neukt wat los en vast zit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |