Ohh dat ik geen held ben, bedoel ik meer op het afstappen van vrouwen... als ik eenmaal een goed heb gesprek heb gehad dan gaat het meestal wel vloeiend maar dat meer iets voor het versieren topicquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Omdat sommige mannen super knap kunnen zijn maar gewoon geen charisma hebben en dat kan soms wel handig zijn qua aantrekkingskracht. Maar goed vrouwen gaan wel meer vreemd in bepaalde/specifieke periodes ( je weet wel) dan mannen.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als een meid iets serieus probeert te zeggen dan schiet ik altijd in de lach dus wees gerust
Grapjeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind je poëzie wel mooi trouwens. Wel vleiendYou are perfect the way you are,
Ain't nothin' gonna break my stride
Nobody's gonna slow me down
Als je condoom gebruikt is vreemdgaan wel okequote:Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey youu, klopt zou echt hel zijn vandaar dat vreemdgaan niet goed is.
Waarom kunnen dingen niet zo simpel zijn als een condoom gebruiken?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je condoom gebruikt is vreemdgaan wel oke
hahaha jaquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Damm, de vrienden van je vader ook wel XD
Mannen niet eens zozeer uit tekortkomingen maargoed.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ohh dat ik geen held ben, bedoel ik meer op het afstappen van vrouwen... als ik eenmaal een goed heb gesprek heb gehad dan gaat het meestal wel vloeiend maar dat meer iets voor het versieren topic.
ja vrouwen/mannen gaan vreemd als ze iets te kort komen in relaties, het is dus de kunst om ervoor te zorgen dat je in alle behoeftes van je partner weet te voorzien.
Oh het zijn Zuid-Amerikaanse, amaiiii echt stoere mannen ( not).quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:35 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahaha ja.. er heerst echt zo een macho sfeer onder Zuid-Amerikaanse mannen dus vandaar.
Ja want ik ken je van uit de versier topic, man je denkt veel te veel na, MEER ACTIE ACTIE ACTIEquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ohh dat ik geen held ben, bedoel ik meer op het afstappen van vrouwen... als ik eenmaal een goed heb gesprek heb gehad dan gaat het meestal wel vloeiend maar dat meer iets voor het versieren topic.
ja vrouwen/mannen gaan vreemd als ze iets te kort komen in relaties, het is dus de kunst om ervoor te zorgen dat je in alle behoeftes van je partner weet te voorzien.
Mannen met een knappe vriendin willen hun relatie niet op het spel zetten voor seks met een minder knappe meid anders... of meestal niet lijkt me. Anders verneuk je jezelf alleen maar extra...quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen niet eens zozeer uit tekortkomingen maargoed.
Dat is meer iets voor vrouwen, die willen immers beter, terwijl alles voor een man goed genoeg isIets met evolutie en 9 maanden vs 5 minuten.
Dus met vreemdgaan zet je je relatie op het spel? Dacht dat dat wel meeviel eigenlijk als je het slim speelt?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mannen met een knappe vriendin willen hun relatie niet op het spel zetten voor seks met een minder knappe meid anders... of meestal niet lijkt me. Anders verneuk je jezelf alleen maar extra...
Dus mannen gaan meestal vreemd met knappere meiden dan hun partner?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mannen met een knappe vriendin willen hun relatie niet op het spel zetten voor seks met een minder knappe meid anders... of meestal niet lijkt me. Anders verneuk je jezelf alleen maar extra...
Ja uhhhh vandaag gaat een beetje lastigquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:34 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
where the hell are you????? still waiting
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja want ik ken je van uit de versier topic, man je denkt veel te veel na, MEER ACTIE ACTIE ACTIE
Oh ik weet aan wie je dat zeker mag vertellen en die zal daar heel blij mij zijn :quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus met vreemdgaan zet je je relatie op het spel? Dacht dat dat wel meeviel eigenlijk als je het slim speelt?
Wel eerst een welkomsritueel uitvoeren zeker met ze 5en?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja uhhhh vandaag gaat een beetje lastigNaar vrienden over 1,5 uur weer
Maar je mag daar wel komen als je wil
Je zou er wel bijpassen en geaccepteerd worden
Nou ja als je het zo stelt weet ik het niet..... Maar lijkt me wel wenselijk ja dat als je het toch doet dat je dan niet je relatie op het spel zet voor minder... Maar ja zal wel vaker met lelijker zijn eigenlijk ja als ik er zo bij nadenk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus mannen gaan meestal vreemd met knappere meiden dan hun partner?
Schatjeeeeeuuuuuu niet te ver gaanquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja uhhhh vandaag gaat een beetje lastigNaar vrienden over 1,5 uur weer
Maar je mag daar wel komen als je wil
Je zou er wel bijpassen en geaccepteerd worden
Nou ik denk dat al mijn exen en vriendin me zouden verlaten als ik vreemd zou gaan. Bij 2 exen ook zo gegaan. Maar ik speel het dan ook niet slim door het te vertellen nee. (al lang geleden trouwens hoor)quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus met vreemdgaan zet je je relatie op het spel? Dacht dat dat wel meeviel eigenlijk als je het slim speelt?
Enige wat ik lees is dat de vriend van Vera lekker buiten de deur mag neuken en zij niet (zo afgesproken)quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:40 schreef complicate het volgende:
Oh ik weet aan wie je dat zeker mag vertellen en die zal daar heel blij mij zijn :
Ik ga ook heel vaak vreemd in mijn fantasie want dan heeft de partner een heeeeeeeel grote tarzan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja als je het zo stelt weet ik het niet..... Maar lijkt me wel wenselijk ja dat als je het toch doet dat je dan niet je relatie op het spel zet voor minder... Maar ja zal wel vaker met lelijker zijn eigenlijk ja als ik er zo bij nadenk.
Oké lieverdquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Schatjeeeeeuuuuuu niet te ver gaan
Die kun je gewoon kopen en laten bezorgen johquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga ook heel vaak vreemd in mijn fantasie want dan heeft de partner een heeeeeeeel grote tarzan.
Ja maar TS zou het leuk vinden als je dat zou zeggen dat hij mag vreemdgaan als hij het goed speelt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Enige wat ik lees is dat de vriend van Vera lekker buiten de deur mag neuken en zij niet (zo afgesproken)
wat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die kun je gewoon kopen en laten bezorgen joh
Als fantaseren ook al vreemdgaan is dan gaat elke man vreemdquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga ook heel vaak vreemd in mijn fantasie want dan heeft de partner een heeeeeeeel grote tarzan.
Dat was als grap bedoelt en zoals je weet ben ik daar niet goed inquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als fantaseren ook al vreemdgaan is dan gaat elke man vreemdEn ja als je zoiets mist bij een relatie dan kan dat een obsessie worden, niet erg hoor vind ik
AH zoquote:
Lijkt me wel leuk om je te bewerken met een Tarzanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Mijn reactie was ook een grapje, maar zie jij ook niet omdat die van mij ook niet duidelijk wasquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat was als grap bedoelt en zoals je weet ben ik daar niet goed in
Overbodig niet neequote:Op zaterdag 23 november 2013 19:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nu ben ik overbodig of niet
Im in.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mijn reactie was ook een grapje, maar zie jij ook niet omdat die van mij ook niet duidelijk wasSamen maar even in ons verdriet verzuipen onder het genot van ben & jerry's?
pfff meestal is dat toch niet het geval hoor.. van al mijn vrienden die vreemdgaan is me opgevallen dat ze wel gewoon een leuke meid hebben, maar vervolgens gaan flirten met een of andere trol en het daardoor uit gaatquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja als je het zo stelt weet ik het niet..... Maar lijkt me wel wenselijk ja dat als je het toch doet dat je dan niet je relatie op het spel zet voor minder... Maar ja zal wel vaker met lelijker zijn eigenlijk ja als ik er zo bij nadenk.
JAAAAAAAAAAAAAAAA Ben & Jerry, jaaaaaaquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mijn reactie was ook een grapje, maar zie jij ook niet omdat die van mij ook niet duidelijk wasSamen maar even in ons verdriet verzuipen onder het genot van ben & jerry's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |