ik had hier nog niet gereageerd hoorquote:Op zaterdag 23 november 2013 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of het dan nogmaals onder de aandacht te brengen met een re-post.
Ik ben er -heel naïef misschien- van uit gegaan dat hij wel kan neuken zonder verliefd te worden. En als hij dus wel verliefd wordt op een ander, dan weet ik dat ik dit nooit meer moet 'toestaan'.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:42 schreef Jv1994 het volgende:
Sowieso niet doen zonder het er over te hebben sat is gewoon bedriegen
[..]
Dat kan ik me dan niet voorstellen dat je geen jaloezie of zoiets hebt maarja als het voor jullie werkt moet je t gewoon doen toc
het is wel gevaarlijk om te doen voor als hij verliefd word
Nouja ook de mensen die vreemdgaan zijn waarschijnlijk tegen vreemdgaan en zien het als laag en als bedrog, ze zouden ook niet willen dat hun partner vreemdgaat, maar ja, het vlees is zwak, en mensen doen niet altijd wat ze zelf het beste vinden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:59 schreef Re het volgende:
De eensgezindheid hier, en de werkelijkheid hierbuiten liggen wel wat ver uit elkaar in dit soort topics
Wat een kneus ben je eigenlijk!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:
[..]
Bij de term 'bedriegen' denk ik eerder aan regelmatig verborgen agenda's meer dan aan een onbedoeld doch niet uit te sluiten incidenteel dronken slippertje. Uiteraard 100% beschermd!!!! Dan maar heel soms een piepklein beetje tijdelijk oneerlijk maar wel mezelf. Dat hoeft echt niets af te doen aan echte liefde.
Hoe heeft hij jou overgehaald hiermee in te stemmen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:56 schreef vera166 het volgende:
Waarom heb je niet genoeg aan je vriendin? Misschien moet je daar eens aan gaan werken.
Dit is lafik vind je vriendin zielig. Hoop dat ze een radar ontwikkelt voor personen zoals jou.
Bespreek het gewoon met haar.
Heb ik ook gedaan, mijn vriend mag neuken met wie ie wil, als het maar met condoom is en ik wil wel weten als ie dat heeft gedaan. Prima toch.. dit hebben we dus gewoon afgesproken..als hij zzich daar aan houdt is er geen 1 probleem.
Als hij zich er niet aan houdt, heeft hij wel een probleem.
Deze "regels" gelden niet voor mij, ik "mag" niks doen, niet met anderen neuken/zoenen wat dan ook. En dat wil ik ook helemaal niet. Dus we zijn happy zo.
Misschien, heel misschien denkt jouw vriendin er net zo over als ik en heb je geluk. Bespreek het dan gewoon. Zo is je relatie niet eerlijk en bedrieg je je vriendin en ben je eigenlijk gewoon een vieze lul zo.
Ik ben er zelf mee gekomen, hij heeft er niet om gevraagd. Gelooft vast niemand. Hoeft ook niet, gelukkigquote:Op zondag 24 november 2013 23:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe heeft hij jou overhaald hiermee in te stemmen?
Ik geloof het gelijk! kennis van mij wil het dan niet weten met wie haar kerel heeft getjopt maar de rest vind ze het allemaal prima...quote:Op maandag 25 november 2013 01:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ben er zelf mee gekomen, hij heeft er niet om gevraagd. Gelooft vast niemand. Hoeft ook niet, gelukkig
Ik zie ook voordelen. Je vriend is dan kennelijk gewilt en hij verbetert zijn in bed skills. Andersom zou ik nooit willen.quote:Op maandag 25 november 2013 01:12 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik geloof het gelijk! kennis van mij wil het dan niet weten met wie haar kerel heeft getjopt maar de rest vind ze het allemaal prima...
Haha daar zou ik dan weer niet tegen kunnen..quote:Op maandag 25 november 2013 01:12 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik geloof het gelijk! kennis van mij wil het dan niet weten met wie haar kerel heeft getjopt maar de rest vind ze het allemaal prima...
Ja dat lijkt mij dan ook toch,je heb hem groenlicht gegeven om het zo maar te zeggen dan wil je de rest ook weten...lijkt mij.......maar die vrouwelijke kennis van mij geeft groenlicht zonder enige andere info...ze vind het best...en het is nog een knappe meid ook.quote:Op maandag 25 november 2013 09:04 schreef vera166 het volgende:
[..]
Haha daar zou ik dan weer niet tegen kunnen..wil wel weten om welk meisje het gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ô mon citoyens vous serez unis.
ben jaloersquote:Op maandag 25 november 2013 01:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ben er zelf mee gekomen, hij heeft er niet om gevraagd. Gelooft vast niemand. Hoeft ook niet, gelukkig
quote:
Jaquote:Op maandag 25 november 2013 13:47 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij dan ook toch,je heb hem groenlicht gegeven om het zo maar te zeggen dan wil je de rest ook weten...lijkt mij.......maar die vrouwelijke kennis van mij geeft groenlicht zonder enige andere info...ze vind het best...en het is nog een knappe meid ook.
hij mag dus met anderen gaan maar jij niet...wat is de reden dat je dat hebt voor gesteld dan?quote:Op maandag 25 november 2013 01:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ooit over nagedacht en ik kan hem niet alles 'geven' wat betreft seks en ik dacht dat dit een goede oplossing zou zijnquote:Op maandag 25 november 2013 16:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij mag dus met anderen gaan maar jij niet...wat is de reden dat je dat hebt voor gesteld dan?
mijn ex vond het niet chillquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:44 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:
Ik heb een heel leuke en goede vriendin, ik heb echter zin om heel soms vreemd te gaan, niet in de liefde maar wel met seks. Persoonlijk zie ik dit niet als ontrouw want ik hou echt alleen maar van haar en zie het hooguit als consumpieseks of eens naar een ander restaurant gaan. Maar de meeste dames hebben hier een 180° ander idee over zo van 'je houdt dus niet van me' zeker die van mij die is al lichtelijk jaloers als ik bijna en vriend langs ga. Nu reis ik veel dus als ik wil kan ik ongezien down waar ik zin/behoefte aan heb. Maar vraag me af of ze het niet feilloos aan zal voelen als ik met een ander van wippestein ga. Had vroeger wel eens zo'n type namelijk die had een creepy scherpe intuitie niet normaal meer. Mijn vraag is hebben de meeste vrouwen zo een radar? Bij homofiele relaties schijnt rondneuken meestal geen issue te zijn, maar dames zijn wat dit betreft best gecompliceerd...
Onzin. Genoeg vrouwen die overal intuinen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:08 schreef formerjellybean het volgende:
Om op de vraag van het topic in te gaan , ja , een vrouw voelt het altijd wel aan als ze word besodemieterd,
Het is eerst van hmmmzz dit klopt niet , en dat is het een kwestie van tijd dat ze de puzzelstukjes bij elkaar legt.
Jep, zo ken ik er ook eentjequote:Op maandag 25 november 2013 19:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Onzin. Genoeg vrouwen die overal intuinen.
Ik ken dr wel meer dan 1quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |