abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133533768
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:10 schreef Nemeosis het volgende:
Ik heb medelijden met de vriendin van TS :{
Ik ook en eigenlijk alleen nog meer na "en heeft al genoeg meegemaakt" :{
Tails tell tales
pi_133533860
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef Nemeosis het volgende:
Je bent 100% monogaam, of niet. Ik geloof niet dat er een tussenweg is.
Een kapot ventieldopje maakt een Mercedes nog geen slechte auto. Daarnaast mensen hebben zoveel verborgen facetten, hypocrisie, zelfontkenning, zelfbedrog, of niet zijn die ze denken te zijn etc. dat is vrij vaag allemaal. Er zijn ook niet alleen maar mannen of vrouwen daar zitten nog tig geslachtsvariaties tussen, dus neem ik aan dat monogamiteit niet veel meer zegt dan over iemands intentie, behalve bij sommige diersoorten. Nouja m'n oma en opa waren nog echt monogaam, geloof ik.
  vrijdag 22 november 2013 @ 23:18:02 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133533956
TS had toch een verkeerde telefoon gekocht voor zijn Thaise kindvrouwtje van acht? Geef haar een lolly en ze ziet het verschil niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133534368
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:08 schreef Forbry het volgende:

[..]

OMG. Het gaat er bij dit soort dingen niet om hoe JIJ dingen ziet, maar om hoe ZIJ dingen ziet. Trek jij je daar niks van aan en doe je toch gewoon in het geniep "je eigen ding", dan ben je gewoon een gigantische hufter :Y en houd je ook niet echt van haar. :N
Of dit zegt meer over hoe traditioneel jij de dingen ziet, dat zou ook zomaar kunnen nietwaar. Zo zit de wereld gewoon niet in elkaar, biblebelt excluded, min of meer. Het belang van absolute monogamiteit binnen een relatie is ook maar relatief, er zijn elementen die nog belangrijker zijn.
  vrijdag 22 november 2013 @ 23:30:30 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133534494
Monogamiteit, ja?
pi_133534919
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:

[..]

Bij de term 'bedriegen' denk ik eerder aan regelmatig verborgen agenda's meer dan aan een onbedoeld doch niet uit te sluiten incidenteel dronken slippertje. Uiteraard 100% beschermd!!!! Dan maar heel soms een piepklein beetje tijdelijk oneerlijk maar wel mezelf. Dat hoeft echt niets af te doen aan echte liefde.
Het gaat hier niet om een "onbedoeld doch niet uit te sluiten incidenteel dronken slippertje", het feit is dat je er vanuit gaat dat seks hebben met een ander vrouw niet ontrouw is, terwijl JOUW vriendin niet dezelfde mening deelt! Het gaat niet om jou, maar om wat JULLIE vinden. En ze wilt niet dat je seks hebt met een ander vrouw (bedriegen), dus moet je het uitmaken want je kan het niet aan :N . Snap je het verschil?

[ Bericht 2% gewijzigd door complicate op 23-11-2013 00:08:58 ]
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 22 november 2013 @ 23:54:29 #82
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_133535492
Conclusie: TS is dus gewoon een egoïst die alleen om zijn eigen belangen geeft en eigenlijk geen relatie zou moeten hebben. Doet me idd erg veel denken aan Mjp88 -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_133535502
Ik hoop dat je geen kloon bent van Mjp88, want hij had ongeveer hetzelfde probleem. Dus ga maar eens flink lezen (als je wilt) welke advies users hem hebben gegeven.

Korte samenvating: hij heeft zijn vriendin bedrogen en is van mening dat seks met een ander vrouw niet bedriegen is en dat haar zijn vriendin het niet hoeft te weten, want het was "maar consumptieseks".

Veel leesplezier en hopelijk, krijg je meer "inzicht".

R&P / Vriendin heeft nooit tijd
R&P / Vriendin is afstandelijk en heeft nooit tijd #2

[ Bericht 1% gewijzigd door complicate op 23-11-2013 00:07:15 ]
pi_133535513
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Conclusie: TS is dus gewoon een egoïst die alleen om zijn eigen belangen geeft en eigenlijk geen relatie zou moeten hebben. Doet me idd erg veel denken aan Mjp88 -O-
Ik zei net hetzelfde :P
  zaterdag 23 november 2013 @ 00:06:22 #85
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_133536004
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik zei net hetzelfde :P
Niet "haar vriendin" maar zijn vriendin :P

Maar verder zijn we het eens denk ik ;)
pi_133536076
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Niet "haar vriendin" maar zijn vriendin :P

Maar verder zijn we het eens denk ik ;)
Thanx heb het verbeterd en nu hopen dat hij het gaat lezen :P
  FOK!mycroftheld zaterdag 23 november 2013 @ 00:08:28 #87
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_133536099
Misschien kun je het maar beter uitmaken TS, blijkbaar bevalt je vriendin toch niet zo goed als je doet vermoeden.

Imo mag je best met andere meiden omgaan en er lol mee hebben, seks gaat imo gewoon te ver. Het idee is juist dat het 'je vriendin' heet omdat je deze persoon als seksuele partner hebt gekozen. Tenzij je er afspraken over maakt (open relatie) vind ik het echt niet kunnen.
  zaterdag 23 november 2013 @ 00:10:31 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_133536186
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 00:08 schreef complicate het volgende:

[..]

Thanx heb het verbeterd en nu hopen dat hij het gaat lezen :P
Ik ben zelf nog aan het lezen in zijn laatste topic ;)
pi_133536413
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:17 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:

[..]

Is het bij de vrouwtjes ook niet een soort permanente fixatie zo van 'je bent schuldig tot het tegendeel bewezen is' ;')

Dat van onderbewuste gedragsvertoningen wellicht maar vlg mij ook een soort realtime gevoel (vrouwelijke intuitie) ofwel straal je zelf iets uit op het moment dat je vreemd gaat.
Krijg fucking wat discipline man.
Of neem gewoon geen relatie.
Loser
pi_133537627
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:10 schreef Nemeosis het volgende:
Ik heb medelijden met de vriendin van TS :{
Ik ook en (misschien nog wel meer) met hun dochter! ;(
  zaterdag 23 november 2013 @ 01:04:48 #91
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_133537969
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:15 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:

[..]

Een kapot ventieldopje maakt een Mercedes nog geen slechte auto. Daarnaast mensen hebben zoveel verborgen facetten, hypocrisie, zelfontkenning, zelfbedrog, of niet zijn die ze denken te zijn etc. dat is vrij vaag allemaal. Er zijn ook niet alleen maar mannen of vrouwen daar zitten nog tig geslachtsvariaties tussen, dus neem ik aan dat monogamiteit niet veel meer zegt dan over iemands intentie, behalve bij sommige diersoorten. Nouja m'n oma en opa waren nog echt monogaam, geloof ik.
de persoonlijke problemen die je kunt hebben zoals je zegt.. hebben betrekking op een individu. daarmee doe je andere geen kwaad. zelfs als je vriendin het niet weet is het alsnog achterbaks. ik kan ook stiekem van.vrienden stelen zonder dat ze weten dat ik iets van ze stal... maar dat maakt het nog niet rechtvaardig.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
  zaterdag 23 november 2013 @ 10:27:55 #92
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_133541127
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 20:27 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:

[..]

Mogelijk dat ik hier onduidelijk ben geweest, ik heb het niet over een relatie met een ander beginnen, dat nooit want ik ben trouw wat dat betreft. Heb het uitsluitend over incidentele, eenmalige escapades. Als je dat bedriegen noemt dat moet ergens een grens liggen, vraag me af waar? :')
Vertel het dan tegen je vriendin wat je doet, als je het toch geen bedriegen vindt, zal zij het ook niet erg vinden toch?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_133541252
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:

[..]

Bij de term 'bedriegen' denk ik eerder aan regelmatig verborgen agenda's meer dan aan een onbedoeld doch niet uit te sluiten incidenteel dronken slippertje. Uiteraard 100% beschermd!!!! Dan maar heel soms een piepklein beetje tijdelijk oneerlijk maar wel mezelf. Dat hoeft echt niets af te doen aan echte liefde.
Ze heeft al genoeg meegemaakt, zoveel dat je dit niet eens met haar wil bespreken. Maar iets doen waarvan je weet dat het haar gigantisch zou kwetsen als ze erachter zou komen is niet erg?

Nee, dat doet echt niets af aan echte liefde, behalve dan dat jouw echte liefde niet heel veel waard is en zij in een leugen gelooft, er geen liefde zou zijn als ze het zou weten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 23 november 2013 @ 10:51:24 #94
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_133541359
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef Copycat het volgende:
TS had toch een verkeerde telefoon gekocht voor zijn Thaise kindvrouwtje van acht? Geef haar een lolly en ze ziet het verschil niet.
Zo flauw om altijd maar op andere topics terug te grijpen op een "grappige" manier. Voegt echt geen reet toe.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  zaterdag 23 november 2013 @ 10:53:14 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133541385
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 10:51 schreef Hallmark het volgende:

Zo flauw om altijd maar op andere topics terug te grijpen op een "grappige" manier. Voegt echt geen reet toe.
Of het dan nogmaals onder de aandacht te brengen met een re-post.
  zaterdag 23 november 2013 @ 11:04:12 #96
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_133541518
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:

[..]

Of dit zegt meer over hoe traditioneel jij de dingen ziet, dat zou ook zomaar kunnen nietwaar. Zo zit de wereld gewoon niet in elkaar, biblebelt excluded, min of meer. Het belang van absolute monogamiteit binnen een relatie is ook maar relatief, er zijn elementen die nog belangrijker zijn.
Dat vind ik persoonlijk ook, maar TS, dat mag niet gezegd worden. Jij voelt haarscherp aan dat als je iets bespreekbaar probeert te maken thuis, dat ze dan meteen dodelijk gekwetst is.

Getuige het percentage vreemdgangers zit statistisch de helft van de posters hier in de categorie buiten-de-deur-neuken. Maar: dat is taboe en dat mag niet gezegd worden. Dus "don't ask, don't tell".

Mijn tip zou zijn: kijk wat je echt zelf vindt. Want mij heb je persoonlijk niet echt overtuigd dat je 100% geloofd dat vreemdgaan geen probleem is. Je moet echt een rotsvaste overtuiging hebben. Want anders speel je een gevaarlijk spel. En dat is het eigenlijk sowieso he? Houd er rekening mee dat vroeg of laat niet jij, maar iemand anders ineens beslissingen maakt over jouw leven.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 10:41 schreef erodome het volgende:
Nee, dat doet echt niets af aan echte liefde, behalve dan dat jouw echte liefde niet heel veel waard is en zij in een leugen gelooft, er geen liefde zou zijn als ze het zou weten.
Je doet net alsof het slecht is, om in een leugen te geloven. Maar dat doen mensen elke dag, hoor. Dat heet "hopen op het beste".
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_133543187
Waarom heb je niet genoeg aan je vriendin? Misschien moet je daar eens aan gaan werken.
Dit is laf :') ik vind je vriendin zielig. Hoop dat ze een radar ontwikkelt voor personen zoals jou.

Bespreek het gewoon met haar.
Heb ik ook gedaan, mijn vriend mag neuken met wie ie wil, als het maar met condoom is en ik wil wel weten als ie dat heeft gedaan. Prima toch.. dit hebben we dus gewoon afgesproken..als hij zzich daar aan houdt is er geen 1 probleem.
Als hij zich er niet aan houdt, heeft hij wel een probleem.
Deze "regels" gelden niet voor mij, ik "mag" niks doen, niet met anderen neuken/zoenen wat dan ook. En dat wil ik ook helemaal niet. Dus we zijn happy zo.
Misschien, heel misschien denkt jouw vriendin er net zo over als ik en heb je geluk. Bespreek het dan gewoon. Zo is je relatie niet eerlijk en bedrieg je je vriendin en ben je eigenlijk gewoon een vieze lul zo.
  zaterdag 23 november 2013 @ 13:42:07 #98
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_133543994
Sowieso niet doen zonder het er over te hebben sat is gewoon bedriegen

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 12:56 schreef vera166 het volgende:
Waarom heb je niet genoeg aan je vriendin? Misschien moet je daar eens aan gaan werken.
Dit is laf :') ik vind je vriendin zielig. Hoop dat ze een radar ontwikkelt voor personen zoals jou.

Bespreek het gewoon met haar.
Heb ik ook gedaan, mijn vriend mag neuken met wie ie wil, als het maar met condoom is en ik wil wel weten als ie dat heeft gedaan. Prima toch.. dit hebben we dus gewoon afgesproken..als hij zzich daar aan houdt is er geen 1 probleem.
Als hij zich er niet aan houdt, heeft hij wel een probleem.
Deze "regels" gelden niet voor mij, ik "mag" niks doen, niet met anderen neuken/zoenen wat dan ook. En dat wil ik ook helemaal niet. Dus we zijn happy zo.
Misschien, heel misschien denkt jouw vriendin er net zo over als ik en heb je geluk. Bespreek het dan gewoon. Zo is je relatie niet eerlijk en bedrieg je je vriendin en ben je eigenlijk gewoon een vieze lul zo.
Dat kan ik me dan niet voorstellen dat je geen jaloezie of zoiets hebt maarja als het voor jullie werkt moet je t gewoon doen toc
het is wel gevaarlijk om te doen voor als hij verliefd word
Centrum van het universum ben ik..
pi_133544051
Hoi TS, ik heb nog iets voor je om te lezen : R&P / Waarom mag vreemdgaan niet?
  zaterdag 23 november 2013 @ 13:49:14 #100
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133544110
Ja vrouwen hebben een extra zintuig. Zit verstopt en daarom heeft de wetenschap het nog niet kunnen vinden. Maar dat zintuig is gericht op vreemdgaan ja. Daarom wordt elke man ook gepakt die vreemd gaat.
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')