Ik ook en eigenlijk alleen nog meer na "en heeft al genoeg meegemaakt"quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:10 schreef Nemeosis het volgende:
Ik heb medelijden met de vriendin van TS
Een kapot ventieldopje maakt een Mercedes nog geen slechte auto. Daarnaast mensen hebben zoveel verborgen facetten, hypocrisie, zelfontkenning, zelfbedrog, of niet zijn die ze denken te zijn etc. dat is vrij vaag allemaal. Er zijn ook niet alleen maar mannen of vrouwen daar zitten nog tig geslachtsvariaties tussen, dus neem ik aan dat monogamiteit niet veel meer zegt dan over iemands intentie, behalve bij sommige diersoorten. Nouja m'n oma en opa waren nog echt monogaam, geloof ik.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef Nemeosis het volgende:
Je bent 100% monogaam, of niet. Ik geloof niet dat er een tussenweg is.
Of dit zegt meer over hoe traditioneel jij de dingen ziet, dat zou ook zomaar kunnen nietwaar. Zo zit de wereld gewoon niet in elkaar, biblebelt excluded, min of meer. Het belang van absolute monogamiteit binnen een relatie is ook maar relatief, er zijn elementen die nog belangrijker zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:08 schreef Forbry het volgende:
[..]
OMG. Het gaat er bij dit soort dingen niet om hoe JIJ dingen ziet, maar om hoe ZIJ dingen ziet. Trek jij je daar niks van aan en doe je toch gewoon in het geniep "je eigen ding", dan ben je gewoon een gigantische hufteren houd je ook niet echt van haar.
Het gaat hier niet om een "onbedoeld doch niet uit te sluiten incidenteel dronken slippertje", het feit is dat je er vanuit gaat dat seks hebben met een ander vrouw niet ontrouw is, terwijl JOUW vriendin niet dezelfde mening deelt! Het gaat niet om jou, maar om wat JULLIE vinden. En ze wilt niet dat je seks hebt met een ander vrouw (bedriegen), dus moet je het uitmaken want je kan het niet aanquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:
[..]
Bij de term 'bedriegen' denk ik eerder aan regelmatig verborgen agenda's meer dan aan een onbedoeld doch niet uit te sluiten incidenteel dronken slippertje. Uiteraard 100% beschermd!!!! Dan maar heel soms een piepklein beetje tijdelijk oneerlijk maar wel mezelf. Dat hoeft echt niets af te doen aan echte liefde.
Ik zei net hetzelfdequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Conclusie: TS is dus gewoon een egoïst die alleen om zijn eigen belangen geeft en eigenlijk geen relatie zou moeten hebben. Doet me idd erg veel denken aan Mjp88
Niet "haar vriendin" maar zijn vriendinquote:
Thanx heb het verbeterd en nu hopen dat hij het gaat lezenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet "haar vriendin" maar zijn vriendin
Maar verder zijn we het eens denk ik
Ik ben zelf nog aan het lezen in zijn laatste topicquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Thanx heb het verbeterd en nu hopen dat hij het gaat lezen
Krijg fucking wat discipline man.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:17 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:
[..]
Is het bij de vrouwtjes ook niet een soort permanente fixatie zo van 'je bent schuldig tot het tegendeel bewezen is' ;')
Dat van onderbewuste gedragsvertoningen wellicht maar vlg mij ook een soort realtime gevoel (vrouwelijke intuitie) ofwel straal je zelf iets uit op het moment dat je vreemd gaat.
Ik ook en (misschien nog wel meer) met hun dochter!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:10 schreef Nemeosis het volgende:
Ik heb medelijden met de vriendin van TS
de persoonlijke problemen die je kunt hebben zoals je zegt.. hebben betrekking op een individu. daarmee doe je andere geen kwaad. zelfs als je vriendin het niet weet is het alsnog achterbaks. ik kan ook stiekem van.vrienden stelen zonder dat ze weten dat ik iets van ze stal... maar dat maakt het nog niet rechtvaardig.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:15 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:
[..]
Een kapot ventieldopje maakt een Mercedes nog geen slechte auto. Daarnaast mensen hebben zoveel verborgen facetten, hypocrisie, zelfontkenning, zelfbedrog, of niet zijn die ze denken te zijn etc. dat is vrij vaag allemaal. Er zijn ook niet alleen maar mannen of vrouwen daar zitten nog tig geslachtsvariaties tussen, dus neem ik aan dat monogamiteit niet veel meer zegt dan over iemands intentie, behalve bij sommige diersoorten. Nouja m'n oma en opa waren nog echt monogaam, geloof ik.
Vertel het dan tegen je vriendin wat je doet, als je het toch geen bedriegen vindt, zal zij het ook niet erg vinden toch?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:27 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:
[..]
Mogelijk dat ik hier onduidelijk ben geweest, ik heb het niet over een relatie met een ander beginnen, dat nooit want ik ben trouw wat dat betreft. Heb het uitsluitend over incidentele, eenmalige escapades. Als je dat bedriegen noemt dat moet ergens een grens liggen, vraag me af waar?
Ze heeft al genoeg meegemaakt, zoveel dat je dit niet eens met haar wil bespreken. Maar iets doen waarvan je weet dat het haar gigantisch zou kwetsen als ze erachter zou komen is niet erg?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:
[..]
Bij de term 'bedriegen' denk ik eerder aan regelmatig verborgen agenda's meer dan aan een onbedoeld doch niet uit te sluiten incidenteel dronken slippertje. Uiteraard 100% beschermd!!!! Dan maar heel soms een piepklein beetje tijdelijk oneerlijk maar wel mezelf. Dat hoeft echt niets af te doen aan echte liefde.
Zo flauw om altijd maar op andere topics terug te grijpen op een "grappige" manier. Voegt echt geen reet toe.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef Copycat het volgende:
TS had toch een verkeerde telefoon gekocht voor zijn Thaise kindvrouwtje van acht? Geef haar een lolly en ze ziet het verschil niet.
Of het dan nogmaals onder de aandacht te brengen met een re-post.quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:51 schreef Hallmark het volgende:
Zo flauw om altijd maar op andere topics terug te grijpen op een "grappige" manier. Voegt echt geen reet toe.
Dat vind ik persoonlijk ook, maar TS, dat mag niet gezegd worden. Jij voelt haarscherp aan dat als je iets bespreekbaar probeert te maken thuis, dat ze dan meteen dodelijk gekwetst is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:
[..]
Of dit zegt meer over hoe traditioneel jij de dingen ziet, dat zou ook zomaar kunnen nietwaar. Zo zit de wereld gewoon niet in elkaar, biblebelt excluded, min of meer. Het belang van absolute monogamiteit binnen een relatie is ook maar relatief, er zijn elementen die nog belangrijker zijn.
Je doet net alsof het slecht is, om in een leugen te geloven. Maar dat doen mensen elke dag, hoor. Dat heet "hopen op het beste".quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:41 schreef erodome het volgende:
Nee, dat doet echt niets af aan echte liefde, behalve dan dat jouw echte liefde niet heel veel waard is en zij in een leugen gelooft, er geen liefde zou zijn als ze het zou weten.
Dat kan ik me dan niet voorstellen dat je geen jaloezie of zoiets hebt maarja als het voor jullie werkt moet je t gewoon doen tocquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:56 schreef vera166 het volgende:
Waarom heb je niet genoeg aan je vriendin? Misschien moet je daar eens aan gaan werken.
Dit is lafik vind je vriendin zielig. Hoop dat ze een radar ontwikkelt voor personen zoals jou.
Bespreek het gewoon met haar.
Heb ik ook gedaan, mijn vriend mag neuken met wie ie wil, als het maar met condoom is en ik wil wel weten als ie dat heeft gedaan. Prima toch.. dit hebben we dus gewoon afgesproken..als hij zzich daar aan houdt is er geen 1 probleem.
Als hij zich er niet aan houdt, heeft hij wel een probleem.
Deze "regels" gelden niet voor mij, ik "mag" niks doen, niet met anderen neuken/zoenen wat dan ook. En dat wil ik ook helemaal niet. Dus we zijn happy zo.
Misschien, heel misschien denkt jouw vriendin er net zo over als ik en heb je geluk. Bespreek het dan gewoon. Zo is je relatie niet eerlijk en bedrieg je je vriendin en ben je eigenlijk gewoon een vieze lul zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |