abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133527951
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 november 2013 21:02 schreef Selestha het volgende:

[..]

Wat wil je nou horen, dat het ok is wat je doet?
Ik doe helemaal niks, zou eventueel ooit voor de keuze kunnen komen staan.
pi_133528040
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 21:06 schreef jaha het volgende:

[..]

Daders vinden van wel, TS is daar weer een mooi levend voorbeeld van _O-
Achja die mensen moet je ook op de wereld hebben :')
pi_133528115
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 21:06 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:

[..]

Verbetering: Wat wil je nou horen, dat het ok is wat je wil doen?
pi_133528153
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 21:01 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:
Goed, als buiten de deur wippen volgens de geldende moraal onder dames alhier niet OK is waar ligt dan de grens ongeveer precies?

Een toevallige flirt IRL of flirten op een datingsite, zoenen, etentje, etentje met voetje voetje, ontspanningsmassage, ontspanningsmassage met happy landing, wippen met een hoer, met een 'toevallige passante', vreemdgaan met een kerel/ladyboy etc., ik noem maar wat. Voor Fransen bijv. is flirten doodnormaal en een vrouw ziet het eerder als een compliment, betekent verder niet veel is dat hier ook not done?
Ik vind buiten de deur wippen helemaal niet erg, maar ik heb dan ook een open relatie.
Wat ik erg vind is het achter de rug om dat soort dingen doen, iemand laten denken dat er een seksueel exclusieve relatie is en dan bedriegen en beliegen, dat spreekt niet van liefde, want hoe kan je iemand waarvan je weet dat dat erg zou kwetsen dat aandoen als je echt van iemand houdt.

Een goede relatie houdt een goede communicatie in en op elkaar kunnen vertrouwen, wat wel en wat niet not done is moet je niet hier vragen, maar moet je met je partner over spreken. Het gaat namelijk niet om wat iemand op het internet vindt, het gaat om jou en je partner.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_133528177
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 21:06 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:

[..]

Praat dan met haar over hoe je denkt over jullie relatie.

"Schatje ik hou heel veel van je en ik weet dat je ook van mij houdt *; , vind je dat ok dat ik op reis met een ander naar bed ga :{ ? want tenslotte hou ik alleen van jou en ja het is gewoon consumptieseks }:| "

Heb je haar dit al gezegd?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  Moderator vrijdag 22 november 2013 @ 21:15:20 #56
9859 crew  Karina
Woman
pi_133528337
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:47 schreef Id_do_her het volgende:
Als je normaal doet merkt ze er niks van.
Goed douchen erna is wel handig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133528462
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 21:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik vind buiten de deur wippen helemaal niet erg, maar ik heb dan ook een open relatie.
Wat ik erg vind is het achter de rug om dat soort dingen doen, iemand laten denken dat er een seksueel exclusieve relatie is en dan bedriegen en beliegen, dat spreekt niet van liefde, want hoe kan je iemand waarvan je weet dat dat erg zou kwetsen dat aandoen als je echt van iemand houdt.

Een goede relatie houdt een goede communicatie in en op elkaar kunnen vertrouwen, wat wel en wat niet not done is moet je niet hier vragen, maar moet je met je partner over spreken. Het gaat namelijk niet om wat iemand op het internet vindt, het gaat om jou en je partner.
Vind dit wel een goed standpunt eigenlijk. :Y
  vrijdag 22 november 2013 @ 21:18:23 #58
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_133528486
Vreemdgaan is alles wat niet bespreekbaar is in een relatie. Als je het niet kan zeggen zonder negatieve consequenties, dan is het dus een breekpunt en vreemdgaan. Een relatie reikt zover als de communicatie tussen partners gaat.
pi_133528645
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 21:17 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:

[..]

Vind dit wel een goed standpunt eigenlijk. :Y

Echte liefdesrelatie voor beginners :') Vroeger had ik overal schijt aan en deed niks anders dan vreemdgaan en relaties kapotmaken..
pi_133528684
quote:
Dus ga je dan nu 'communiceren' met haar?
pi_133529027
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 21:18 schreef MsMessy het volgende:
Vreemdgaan is alles wat niet bespreekbaar is in een relatie. Als je het niet kan zeggen zonder negatieve consequenties, dan is het dus een breekpunt en vreemdgaan. Een relatie reikt zover als de communicatie tussen partners gaat.
Hmmm... :{ Misschien heb je wel gelijk.

Of in elk geval voor een deel, we blijven toch individuen en in een kramp leven is ook niet goed. Misschien een zelf opgelegde limiet van 1x per jaar om ook vrede te houden met mezelf.
  vrijdag 22 november 2013 @ 21:30:49 #62
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_133529095
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 21:29 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:

[..]

Of in elk geval voor een deel, we blijven toch individuen en in een kramp leven is ook niet goed. Misschien een zelf opgelegde limiet van 1x per jaar om ook vrede te houden met mezelf.
Ik kan werkelijk alles bespreken met mijn partner en dus heb ik ook geen kettingstrepen op mijn nek staan. Maar het is maar waar je voor kiest.
pi_133529129
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 21:29 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:

[..]

Waarom kan je haar gewoon niet vertellen hoe jij de "relatie" ziet?
pi_133529574
quote:

[..]

:X Nogmaals, waarom niet gewoon een open relatie voorstellen dan (of moet iemand eerst aan je uitleggen wat dat is :') )?
Tails tell tales
pi_133529742
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 21:18 schreef MsMessy het volgende:
Dit ^O^ (en wat Erodome schrijft natuurlijk ook).
Tails tell tales
pi_133531796
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 21:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarom kan je haar gewoon niet vertellen hoe jij de "relatie" ziet?
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 21:42 schreef Forbry het volgende:

[..]

:X Nogmaals, waarom niet gewoon een open relatie voorstellen dan (of moet iemand eerst aan je uitleggen wat dat is :') )?
Niet verstandig ivm cultuurverschil. En vooralsnog niet (meer) aan de orde. Maar zeg nooit nooit, ieg wil ik altijd eerlijk en open kunnen blijven.
pi_133531858
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:29 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:

[..]

[..]

Niet verstandig ivm cultuurverschil. En vooralsnog niet (meer) aan de orde. Maar zeg nooit nooit, ieg wil ik altijd eerlijk en open kunnen blijven.
Cultuurverschil....bedoel je dat een open relatie niet mogelijk is? En dat bedriegen de enige oplossing is voor je :?

[ Bericht 9% gewijzigd door complicate op 22-11-2013 22:39:08 ]
pi_133532043
Heel je vraag boeit me niet, ik vind je gewoon een enorme hufter, als je van je meisje houd, wil niet niet bij een ander wippen.. Zo respectloos dit..

Ik zeg altijd:
Wanneer je in staat bent tot vreemdgaan, kun je beter een punt achter je relatie zetten want dan
geef je niet genoegd om je partner..
pi_133532306
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef complicate het volgende:

[..]

Cultuurverschil....bedoel je dat een open relatie niet mogelijk is?
Het zou alleen maar niet begrepen worden en iets kapot maken. En dat wil ik niet want ze is de meest liefdevolle en loyale vrouw die er is, en heeft al genoeg meegemaakt.
pi_133532346
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:39 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:

[..]

Het zou alleen maar niet begrepen worden en iets kapot maken. En dat wil ik niet want ze is de meest liefdevolle en loyale vrouw die er is, en heeft al genoeg meegemaakt.
Bedriegen is de enige oplossing voor je :?
  vrijdag 22 november 2013 @ 22:57:12 #71
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_133533101
Je bent 100% monogaam, of niet. Ik geloof niet dat er een tussenweg is.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_133533231
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:39 schreef complicate het volgende:

[..]

Bedriegen is de enige oplossing voor je :?
Bij de term 'bedriegen' denk ik eerder aan regelmatig verborgen agenda's meer dan aan een onbedoeld doch niet uit te sluiten incidenteel dronken slippertje. Uiteraard 100% beschermd!!!! Dan maar heel soms een piepklein beetje tijdelijk oneerlijk maar wel mezelf. Dat hoeft echt niets af te doen aan echte liefde.
pi_133533270
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:39 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:

[..]

Blijkbaar houd je niet genoeg van haar, want anders zou je haar ook niet kunnen/willen bedriegen...
Tails tell tales
pi_133533563
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:

[..]

Bij de term 'bedriegen' denk ik eerder aan regelmatig verborgen agenda's meer dan aan een onbedoeld doch niet uit te sluiten incidenteel dronken slippertje. Uiteraard 100% beschermd!!!! Dan maar heel soms een piepklein beetje tijdelijk oneerlijk maar wel mezelf. Dat hoeft echt niets af te doen aan echte liefde.
OMG. Het gaat er bij dit soort dingen niet om hoe JIJ dingen ziet, maar om hoe ZIJ dingen ziet. Trek jij je daar niks van aan en doe je toch gewoon in het geniep "je eigen ding", dan ben je gewoon een gigantische hufter :Y en houd je ook niet echt van haar. :N
Tails tell tales
  vrijdag 22 november 2013 @ 23:10:42 #75
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_133533648
Ik heb medelijden met de vriendin van TS :{
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')