abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133550703
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Aaaah. Hier op fok hebben we allemaal 30+ dus wees gerust :*

Behalve ik dan, ik 31+
If you ready ,come and get me (31 cm O+ ) ~O>
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133550806
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:43 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik weet niet ik vind het idee te gek. Maar misschien was ik gewoon niet tevreden met de sekuele prestaties van mijn seks. Hij zei mij vaak "schatje ik heb echt een klein pennis, voel je wel iets". pffff
Dus ja dan ga je snel denken , wtf kan ik nu nog 10 jaar doen met hem.
Maar ik heb het niet uitgemaakt om de seks ,maar amaiiii seg als je alle dagen moet horen over zijn pennis complexen en hoe ik beter verdien dan zei ik wel na 2 jaar doei! en amaiii ik had het eerder moeten doen. Ocharme ikke toch! :{
:') dan had hij wel een erg kleine penis moeten hebben... nee okay dat lijkt me ook niet echt relaxed als mijn meid elke keer zegt "neee me borsten zijn te klein of is me bil wel mooi?" :')..

Denk jij eigenlijk dat jij wel bij dezelfde partner zou kunnen blijven als de seks wel goed was?, of gaat het dan "vervelen" want ik heb nooit echt kunnen snappen waarom het saai zou zijn om langdurig een partner te hebben.
Waz met jou!
  zaterdag 23 november 2013 @ 18:52:51 #111
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133550878
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:46 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat is dan vreemdgaan voor jou? gaat het dan enkel om seks of ook om flirten, zoenen?
Zoenen vind ik vreemdgaan. Flirten niet. Maar flirten kan wel heel ongepast en onrespectvol zijn (vooral als je vriendin naast je loopt bijvoorbeeld).
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:47 schreef complicate het volgende:

[..]

If you ready ,come and get me (31 cm O+ ) ~O>
cm? Ik had het over inches hoor O+ ) ~O>
we dan
pi_133551024
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

:') dan had hij wel een erg kleine penis moeten hebben... nee okay dat lijkt me ook niet echt relaxed als mijn meid elke keer zegt "neee me borsten zijn te klein of is me bil wel mooi?" :')..

Denk jij eigenlijk dat jij wel bij dezelfde partner zou kunnen blijven mits de seks wel goed was?, of gaat het dan "vervelen" want ik heb nooit echt kunnen snappen waarom het saai zou zijn om langdurig een partner te hebben.
Als de seks goed is en ik de pennis kan voelen dan misschien niet. (ja ik wil ooit eens een big pennis in mij voelen :7 )

Maar ik denk dat als ik in een relatie zou zitten waar ik bovendien mij persoonlijke kan blijven ontwikkeling met iemand oid dat ik mij dan minder zou vervelen. Een relatie word saai , zodra mensen te veel mekaar zien enzo.
Schatje hier, schatje daar pffff, nee dank u , soms schatje en soms IKKE! (balance dus)
Als die balans er niet is dan: doei. En je?
pi_133551092
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Als de seks goed is en ik de pennis kan voelen dan misschien niet. (ja ik wil ooit eens een big pennis in mij voelen :7 )

Maar ik denk dat als ik in een relatie zou zitten waar ik bovendien mij persoonlijke kan blijven ontwikkeling met iemand oid dat ik mij dan minder zou vervelen. Een relatie word saai , zodra mensen te veel mekaar zien enzo.
Dus je kon zijn penis niet voelen.. :') nee okay dan begrijp ik je wel als je zegt dat het saai kan worden.

Maar wat ik niet begrijp van veel mensen, dat zelfs als ze een goed seks leven hebben en claimen monogaam te zijn ze toch daarna weer zeggen van "pff ja ik neuk al 3 jaar met het zelfde meisje.. het is saai".

Wat zijn de verschillen dan en zijn die zo nodig om je seksleven leuk te houden?.

de enige verschillen die ik opmerk zijn dan ook verschillende maat borsten/billen en een beetje de skills.. maar dat laatste is aan te leren.
Waz met jou!
  zaterdag 23 november 2013 @ 19:01:38 #114
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133551106
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Nou ja wordt vooral saai als je niet weet wat je moet doen als je elkaar ziet :P En ja als je elkaar tevaak ziet kan dat zo worden. Maar kan ook dat je je nooit verveelt hoevaak je ook bij iemand bent :P Als die maar gewoon wat leuke dingen weet te ondernemen met je en ook als er even niks te doen is niet teveel de nadruk daarop legt. Net als dat wanneer er een stilte valt je daar wat luchtig over kan doen of er heel erg mee kan zitten waarna de rest ook awkward kan worden :P Zo ook met relaties :P Het is allemaal niet zo moeilijk
we dan
  zaterdag 23 november 2013 @ 19:03:41 #115
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133551169
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dus je kon zijn penis niet voelen.. :') nee okay dan begrijp ik je wel als je zegt dat het saai kan worden.

Maar wat ik niet begrijp van veel mensen, dat zelfs als ze een goed seks leven hebben en claimen monogaam te zijn ze toch daarna weer zeggen van "pff ja ik neuk al 3 jaar met het zelfde meisje.. het is saai".

Wat zijn de verschillen dan en zijn die zo nodig om je seksleven leuk te houden?.

de enige verschillen die ik opmerk zijn dan ook verschillende maat borsten/billen en een beetje de skills.. maar dat laatste is aan te leren.
Gaat er volgens mij ook om dat je gewoon weet dat je nog goed in de markt ligt, nog kan krijgen e.d. Beetje spanning omdat het niet mag. Wel meer zaken die belangrijk zijn dan alleen de verschillen met je vriendin volgens mij :P
we dan
pi_133551177
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja wordt vooral saai als je niet weet wat je moet doen als je elkaar ziet :P En ja als je elkaar tevaak ziet kan dat zo worden. Maar kan ook dat je je nooit verveelt hoevaak je ook bij iemand bent :P Als die maar gewoon wat leuke dingen weet te ondernemen met je en ook als er even niks te doen is niet teveel de nadruk daarop legt. Net als dat wanneer er een stilte valt je daar wat luchtig over kan doen of er heel erg mee kan zitten waarna de rest ook awkward kan worden :P Zo ook met relaties :P Het is allemaal niet zo moeilijk
Waarschijnlijk niet moeilijk omdat je waarschijnlijk een groot wapen hebt :7 :P
pi_133551264
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Oh veel spelletjes spelen, als je de relatie als een leuk spelletje ziet dan wordt het volgens mij nooit saai. Dus niet zien als iets serieus of zo. Een leuk seksleven houdt in dat je eerst de nodige ingrediënten hebt , de rest komt van zelf lijkt mij.
Edit: ook jullie moeten beide initiatief nemen in bed!
pi_133551399
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Gaat er volgens mij ook om dat je gewoon weet dat je nog goed in de markt ligt, nog kan krijgen e.d. Beetje spanning omdat het niet mag. Wel meer zaken die belangrijk zijn dan alleen de verschillen met je vriendin volgens mij :P
op die manier.. ach.. ik snap niet waarom je zulke bevestigingen moet krijgen maar het ligt dan misschien aan mij.

Nja ik dacht dat veel mannen het voornamelijk daarom deden, maar het zal dus wel 'alpha' mannetjes praat zijn want ze zeggen altijd van "ja, je moet toch ook kleine/grote borsten/billen hebben gehad?!, anders is het saai man" :')
Waz met jou!
  zaterdag 23 november 2013 @ 19:13:50 #119
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133551432
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet moeilijk omdat je waarschijnlijk een groot wapen hebt :7 :P
Dat sowieso ja :P :7 Maar kan jouw liefdesgrot dat wel aan na telkens een brandweerslang te hebben gehad die nog geen luciferbrandje kan blussen? :P
we dan
pi_133551450
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

op die manier.. ach.. ik snap niet waarom je zulke bevestigingen moet krijgen maar het ligt dan misschien aan mij.

Nja ik dacht dat veel mannen het voornamelijk daarom deden, maar het zal dus wel 'alpha' mannetjes praat zijn want ze zeggen altijd van "ja, je moet toch ook kleine/grote borsten/billen hebben gehad?!, anders is het saai man" :')
Inderdaad gewoon gepraat tussen "alpha" mannetjes.
Ik snap niet waarom mannen altijd liegen dat ze een meisje kunnen krijgen terwijl ze hem niet wilt . Echt triest.
pi_133551461
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dat sowieso ja :P :7 Maar kan jouw liefdesgrot dat wel aan na telkens een brandweerslang te hebben gehad die nog geen luciferbrandje kan blussen? :P
Schatje , only way to know is to let me feel your weapon :P Ik zal je dan wel zeggen of ik het aankan,
  zaterdag 23 november 2013 @ 19:15:43 #122
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133551466
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ja of ook zwart hout hebben gespleten :7 Maar dat is gewoon simpel gelul. Maar kan wel leuk klinken als ze de juiste persoon hebben om het tegen te zeggen. Maar anders klinkt het gewoon stom imo :')
we dan
  zaterdag 23 november 2013 @ 19:17:11 #123
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133551501
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Schatje , only way to know is to let me feel your weapon :P Ik zal je dan wel zeggen of ik het aankan,
Oké nou ja merk ik zelf ook wel hoor als ik je baarmoederwand aantip :P
we dan
pi_133551507
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Inderdaad gewoon gepraat tussen "alpha" mannetjes.
Ik snap niet waarom mannen altijd liegen dat ze een meisje kunnen krijgen terwijl ze hem niet wilt . Echt triest.
Dat al helemaal :').. maar helemaal vervelend vind ik het dat er van je word verwacht als man dat je een keiharde player bent en alles neukt wat los en vast zit..
Waz met jou!
pi_133551542
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dat al helemaal :').. maar helemaal vervelend vind ik het dat er van je word verwacht als man dat je een keiharde player bent en alles neukt wat los en vast zit..
Hoezo verwacht? mensen maken zelf die gedachte dat het zo hoort te zijn.
Je moet je niet vergelijken met anderen , alleen met jezelf in tijd en ruimte.
Wees geen copie, maar het origineel.
  zaterdag 23 november 2013 @ 19:19:52 #126
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133551554
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Waar word dat van je verwacht dan? Althans in mijn vriendengroep nooit die druk gehad en bij andere mensen ook niet. En mijn groep is wel wat divers :P Is meer iets voor het internet waar dat zo gezegd wordt. Maar het is wel mooi voor je als man als je wat meiden kan krijgen en ook doet natuurlijk
we dan
pi_133551599
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoezo verwacht? mensen maken zelf die gedachte.
Je moet je niet vergelijken met anderen , alleen met jezelf in tijd en ruimte.
Ik vergelijk me zelf niet met anderen hoor.. maar als ik 1 euro zou krijgen voor alle keren dat vrouwen/mannen tegen mij zeggen/doen alsof ik een player ben dan was ik miljonair :')..
Waz met jou!
pi_133551626
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Waar word dat van je verwacht dan? Althans in mijn vriendengroep nooit die druk gehad en bij andere mensen ook niet. En mijn groep is wel wat divers :P Is meer iets voor het internet waar dat zo gezegd wordt. Maar het is wel mooi voor je als man als je wat meiden kan krijgen en ook doet natuurlijk
Overal eigenlijk wel.. misschien straal ik iets uit dat ik een player zou zijn en dat mensen dus zodanig reageren.. en dat terwijl ik echt geen held ben met vrouwen _O-
Waz met jou!
pi_133551630
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:21 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ik vergelijk me zelf niet met anderen hoor.. maar als ik 1 euro zou krijgen voor alle keren dat vrouwen/mannen tegen mij zeggen/doen alsof ik een player ben dan was ik miljonair :')..
Je bent waarschijnlijk dan knap , maar zonder ****** ach niemand is perfect.
Doe gewoon jouw ding toch. ;)
pi_133551662
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Overal eigenlijk wel.. misschien straal ik iets uit dat ik een player zou zijn en dat mensen dus zodanig reageren.. en dat terwijl ik echt geen held ben met vrouwen _O-
Vandaar dat vrouwen vreemdgaan.
pi_133551683
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:23 schreef complicate het volgende:

[..]

Je bent waarschijnlijk dan knap , maar zonder ****** ach niemand is perfect.
Doe gewoon jouw ding toch. ;)
Doe ik ook zeker! :@

ik zei alleen dat ik het irritant vond aangezien we het toch al hadden over die 'alpha' male praat :P
Waz met jou!
pi_133551690
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:24 schreef complicate het volgende:

[..]

Vandaar dat vrouwen vreemdgaan.
hoezo dat?
Waz met jou!
pi_133551709
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Doe ik ook zeker! :@

ik zei alleen dat ik het irritant vond aangezien we het toch al hadden over die 'alpha' male praat :P
Ah zo. Niet ingeloven hé.
pi_133551730
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

hoezo dat?
Omdat sommige mannen super knap kunnen zijn maar gewoon geen charisma hebben en dat kan soms wel handig zijn qua aantrekkingskracht. Maar goed vrouwen gaan wel meer vreemd in bepaalde/specifieke periodes ( je weet wel) dan mannen.
pi_133551741
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:26 schreef complicate het volgende:

[..]

nope, ik ga niet mee in wat anderen van mij verwachtten/willen hoor.. maak je niet druk ;).

het word alleen vervelend als de vrienden van je vader ELKE keer dat ze je zien helemaal gaan ophemelen hoe chill het is om met verschillende vrouwen in bed te duiken en me proberen te pushen om het zelfde te gaan doen :') maare we gaan een beetje off topic :(
Waz met jou!
  zaterdag 23 november 2013 @ 19:28:28 #136
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133551745
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoezo niet? Werkt toch bij jou? :7 :* Of zou je me ook leuk vinden als ik wat minder gevat was en uitziend?
we dan
pi_133551778
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hoezo niet? Werkt tegen bij jou? :7 :* Of zou je me ook leuk vinden als ik wat minder gevat was en uitziend?
I like you just the way you are O+ , but must of all i would like to feel your weapon :*
(lol) of geen (lol) .....wat is het nu toch lol dan. (my god, humor is niet mijn sterke kant hé)
pi_133551809
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

nope, ik ga niet mee in wat anderen van mij verwachtten/willen hoor.. maak je niet druk ;).

het word alleen vervelend als de vrienden van je vader ELKE keer dat ze je zien helemaal gaan ophemelen hoe chill het is om met verschillende vrouwen in bed te duiken en me proberen te pushen om het zelfde te gaan doen :') maare we gaan een beetje off topic :(
Oh ik begrijp je dat is zoals mijn vriendinnen die mij komen vertellen ;
"OMG ik schrok toen ik zijn pennis zag" , pffffff ik vraag mij dan achteraf of het zo is :P
pi_133551815
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Omdat sommige mannen super knap kunnen zijn maar gewoon geen charisma hebben en dat kan soms wel handig zijn qua aantrekkingskracht. Maar goed vrouwen gaan wel meer vreemd in bepaalde/specifieke periodes ( je weet wel) dan mannen.
Je kind zou maar niet van jou zijn, wat een hel.
Rustig aan.
pi_133551833
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:31 schreef complicate het volgende:
egrijp je dat is zoals mijn vriendinnen die mij komen vertellen ;
Gewoon die man meesleuren naar de wc en broek uit.
Rustig aan.
pi_133551850
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Damm, de vrienden van je vader ook wel XD
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_133551853
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je kind zou maar niet van jou zijn, wat een hel.
Hey youu *) , klopt zou echt hel zijn vandaar dat vreemdgaan niet goed is.
pi_133551858
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gewoon die man meesleuren naar de wc en broek uit.
~O>
  zaterdag 23 november 2013 @ 19:33:22 #144
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133551860
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:30 schreef complicate het volgende:

[..]

I like you just the way you are O+ , but must of all i would like to feel your weapon :*
(lol) of geen (lol) .....wat is het nu toch lol dan. (my god, humor is niet mijn sterke kant hé)
Als een meid iets serieus probeert te zeggen dan schiet ik altijd in de lach dus wees gerust :7

Grapjeeeeee :* :* :* :* :*

Ik vind je poëzie wel mooi trouwens. Wel vleiend :* You are perfect the way you are,
Ain't nothin' gonna break my stride
Nobody's gonna slow me down :*
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')