SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De paal der gerechtigheid!Terug naar 6 november 2013.Dacht je mooi mee weg te komen hè? Samen met je collegas van de ME en de stillen, ook wel Romeos genoemd, een charge inzetten. Konden jullie mooi een aantal hooligans van Celtic arresteren. Tijdens de arrestatie een paar weerloze Schotten ontelbare knietjes en klappen geven. Konden jullie je even lekker helemaal uitleven! Waren dit nou aanhoudingen volgens het boekje? Volgens ons was dit buitensporig politiegeweld! Jullie handhaven de openbare orde, iets waar jullie je veelvuldig achter verschuilen, maar deze dag was het de politie Amsterdam die de openbare orde hardhandig verstoorde.Maar deze paal wijkt niet voor buitensporig politiegeweld! Dat is waar dit object sinds deze dag voor ons voor staat. Jij en je collegas werden terug gepakt door een groep Schotten die jullie in de gaten hadden. In de vlucht voor deze woedende groep, werden jullie afgesneden door een passerende tram. Jij raakt achterop, keek achterom, versnelde en BAM daar was hij: De paal der gerechtigheid! Daar lag je dan, gestrekt. Je kreeg nog wat trappen na, zoals je even daarvoor zelf ook hebt gedaan. Je had ze eigenlijk wel verdiend.Nu weet je hoe die gasten van Celtic zich hebben gevoeld. Weerloos! Zou je het nog een keer zo doen? Of is deze paal der gerechtigheid hard genoeg voor je aangekomen?Voor ons zal de strijd tegen buitensporig politie geweld nooit stoppen!ULTRAS VAK410
Hooligans? Die Celtic-fans op de Dam waren alles behalve hooligans.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:53 schreef MouzurX het volgende:
Jankende hooligans altijd, wees gewoon een man.
dat dus, was hartstikke leuk met die gasten, totdat het misging dus. blijft een hele nare smet op die dag.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:01 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Hooligans? Die Celtic-fans op de Dam waren alles behalve hooligans.
En ook wel terechtquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:18 schreef Wessiej het volgende:
Mag gezegd worden dat de politie steeds agressiever wordt jegens supporters.
Huil huil huil.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]waarom dan? Geweld van de politie toen was buiten proportioneel
Ach dat volk wil de grote jonge uit hangen laat de popo dan ook maar flinke tikken uit delen. Het heeft niets met voetbal te maken sterker nog dat soort mongolen moet je niet eens in je stadion willen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]waarom dan? Geweld van de politie toen was buiten proportioneel
helemaal niet joh, de politie voerde onnodige charges uit. Zelf nooit bij een voetbalwedstrijd geweest zeker? De enige die altijd de grote jongen uithangt is de Amsterdamse ME.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach dat volk wil de grote jonge uit hangen laat de popo dan ook maar flinke tikken uit delen. Het heeft niets met voetbal te maken sterker nog dat soort mongolen moet je niet eens in je stadion willen.
Kevaughn Atkinson.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:41 schreef davyleiden het volgende:
[..]
wie is die gozer tussen Van der Sar en Overmars in?
Onnodig in de ogen van dronken doorgesnoven supporters. Zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
helemaal niet joh, de politie voerde onnodige charges uit. Zelf nooit bij een voetbalwedstrijd geweest zeker? De enige die altijd de grote jongen uithangt is de Amsterdamse ME.
Vaak zat bij uit en thuis wedstrijden geweest en een van de redenen waarom ik niet meer ga komen door die zogenaamde supporters.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
helemaal niet joh, de politie voerde onnodige charges uit. Zelf nooit bij een voetbalwedstrijd geweest zeker? De enige die altijd de grote jongen uithangt is de Amsterdamse ME.
Die gaat hij niet geven want het is maar vbl en hij doet een economische studie op de universiteit. Ofzo.quote:
Mn oom zei dat ze er bezig mee zjjn. Zeker is t natuurlijk niet, maar dat verzwskt mijn uitermate doordachte post.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die gaat hij niet geven want het is maar vbl en hij doet een economische studie op de universiteit. Ofzo.
Ja. Ik denk dat ze in de winterstop zullen tekenen. In ieder geval die Leon Bailey.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zijn dat die Jamaicanen waar zoveel gedonder over was?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik begin je wel steeds meer te waarderen chase, voel echt iets opbloeien.
Als ze maar flink gaan betalen. Minimaal even veel als Aegon.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mn oom zei dat ze er bezig mee zjjn. Zeker is t natuurlijk niet, maar dat verzwskt mijn uitermate doordachte post.
Hehe, klopt. Wel leuk voor hem dat hij er toch eentje in mag tikken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Stuur die Fischer maar lekker op vakantie..
Het staat al 2-0 hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:05 schreef LogiteX het volgende:
nog steeds 1 0
godverdomme, als het maar niet gelijk wordt op het laatst
Jij loopt wel heel erg achter joh.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:05 schreef LogiteX het volgende:
nog steeds 1 0
godverdomme, als het maar niet gelijk wordt op het laatst
1e helft speelde Serero echt bar slecht. 2e helft speelt hij prima maar nog steeds niet dwingend genoeg.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero eruit voor Duarte dan ben je kampioen aan het einde van de rit. Al zal hier wel gezegd worden dat hij goed speelde omdat hij twee ballen niet verneukte
Klaassen komt geen initiatief vanaf, dus wil je Serero eruit halen waarbij wel is wat fout gaat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero eruit voor Duarte dan ben je kampioen aan het einde van de rit. Al zal hier wel gezegd worden dat hij goed speelde omdat hij twee ballen niet verneukte
Nou nou primaquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
1e helft speelde Serero echt bar slecht. 2e helft speelt hij prima maar nog steeds niet dwingend genoeg.
Oke.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou nou primaHij speelt iets beter maar dat was dan ook niet zo moeilijk.
Haha oké manquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga je helemaal niks meer vertellen, we komen er toch niet uitquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij gaat me niet vertellen dat je hem goed vond spelen?
Hebben jullie het over Thuli? Thuli speelde een puike partij!quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga je helemaal niks meer vertellen, we komen er toch niet uit.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hebben jullie het over Thuli? Thuli speelde een puike partij!
Blind was ijzersterk weer jaquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klaassen valt me heel erg mee trouwens. Blind op CVM is bazig.
Eerste helft niet hoor. Tweede helft wel. Uiteindelijk nog wat goede steekpassjes.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hebben jullie het over Thuli? Thuli speelde een puike partij!
quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar nogmaals, wat heerlijk dat Moisander weer terug is. Eindelijk was rust in de defensie
Zei op de radio dat Ajax Luuk de Jong wilde halen.Frank de Boer zegt dat het niet waar is en dat Slop zoiets sowieso zou mogen zeggen.quote:
Blind begint een baasje te wordenquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:56 schreef S0nic het volgende:
Mensen die Fischer nu al afschrijvenKijk naar Blind
Het boeit me vrij weinig voor wie jij bent.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:47 schreef FiliusDeorum het volgende:
Vinden jullie het ook zo fijn dat ik voor AJAX ben?
Je oom... cool man.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mn oom zei dat ze er bezig mee zjjn. Zeker is t natuurlijk niet, maar dat verzwskt mijn uitermate doordachte post.
Jij vindt het toch helemaal het einde als dit soort geruchten van tevoren aangekondigd worden?quote:
Optimist.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:59 schreef davyleiden het volgende:
Hoi, ik ben terug. Ajax wint komende 10 jaar 1 keer de Champions League.
Werd minstens 3 maanden geleden al verkondigd.quote:Op zondag 24 november 2013 00:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij vindt het toch helemaal het einde als dit soort geruchten van tevoren aangekondigd worden?
Ik werd gisteren uitgemaakt voor zielig. Maar ik begrijp dat wel, het is ook raar om te denken dat een Nederlandse club met het budget wat ze in het buitenland hebben opeens weer een rol van betekenis kan spelen. Maar ik geloof er heilig aan. Cruijff is de enige God die echt bestaat en tastbaar is.quote:
Je klinkt als de gemiddelde Duitser in 1933quote:Op zondag 24 november 2013 00:10 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik werd gisteren uitgemaakt voor zielig. Maar ik begrijp dat wel, het is ook raar om te denken dat een Nederlandse club met het budget wat ze in het buitenland hebben opeens weer een rol van betekenis kan spelen. Maar ik geloof er heilig aan. Cruijff is de enige God die echt bestaat en tastbaar is.
Ik wil die gedachte wel een kans geven eerlijk gezegd.quote:Op zondag 24 november 2013 00:10 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik werd gisteren uitgemaakt voor zielig. Maar ik begrijp dat wel, het is ook raar om te denken dat een Nederlandse club met het budget wat ze in het buitenland hebben opeens weer een rol van betekenis kan spelen. Maar ik geloof er heilig aan. Cruijff is de enige God die echt bestaat en tastbaar is.
Sneue post. Ik laat me niet leiden door een grote leider op basis van wat die zegt, maar op basis van wat ik zie. De jeugd is 2x zo goed in de bovenbouw, in de onderbouw 5x zo goed.quote:Op zondag 24 november 2013 00:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je klinkt als de gemiddelde Duitser in 1933
Die van de wehrmacht werden ook met de jaren beterquote:Op zondag 24 november 2013 00:12 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Sneue post. Ik laat me niet leiden door een grote leider op basis van wat die zegt, maar op basis van wat ik zie. De jeugd is 2x zo goed in de bovenbouw, in de onderbouw 5x zo goed.
Echter moet de hoop die ik heb, en dat is dat Ajax het financieel zo op orde heeft dat ze het salarishuis voor de toptalenten wat kunnen verhogen waardoor die nog een jaar langer kunnen blijven en de hoop dat spelers blijven omdat ze inzien dat ze hier kunnen spelen en zich beter kunnen ontwikkelen waardoor ze blijven, dan wel zo uit komen.quote:Op zondag 24 november 2013 00:12 schreef Myph. het volgende:
[..]
Ik wil die gedachte wel een kans geven eerlijk gezegd.
Jij bent echt sneu gatverdamme.quote:Op zondag 24 november 2013 00:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die van de wehrmacht werden ook met de jaren beter
Het begint bij de spelers inderdaad, kies je voor een basisplaats of voor het geld. Helaas is echter het 2e vaak het geval.quote:Op zondag 24 november 2013 00:13 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Echter moet de hoop die ik heb, en dat is dat Ajax het financieel zo op orde heeft dat ze het salarishuis voor de toptalenten wat kunnen verhogen waardoor die nog een jaar langer kunnen blijven en de hoop dat spelers blijven omdat ze inzien dat ze hier kunnen spelen en zich beter kunnen ontwikkelen waardoor ze blijven, dan wel zo uit komen.
Maar denk je niet dat het mogelijk is dat Ajax het salarishuis zou kunnen verhogen? Over 3 jaar bijvoorbeeld als ze elk jaar winst blijven boeken?quote:Op zondag 24 november 2013 00:15 schreef Myph. het volgende:
[..]
Het begint bij de spelers inderdaad, kies je voor een basisplaats of voor het geld. Helaas is echter het 2e vaak het geval.
Eerlijk gezegd zou ik die spelers gewoon demotiveren om naar het buitenland te gaan, voor hun eigen bestwil. Of salaris verhogen werkt, ik betwijfel het. Je kunt namelijk daarmee nog steeds niet concurreren met buitenland. Ik zou ze gewoon een paar dia's van Ola John, Luuk de Jong, Bas Dost etc. laten zien.quote:Op zondag 24 november 2013 00:18 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat het mogelijk is dat Ajax het salarishuis zou kunnen verhogen? Over 3 jaar bijvoorbeeld als ze elk jaar winst blijven boeken?
Meer geld---->meer salaris----> spelers langer behouden.quote:Op zondag 24 november 2013 00:20 schreef Myph. het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik die spelers gewoon demotiveren om naar het buitenland te gaan, voor hun eigen bestwil. Of salaris verhogen werkt, ik betwijfel het. Je kunt namelijk daarmee nog steeds niet concurreren met buitenland. Ik zou ze gewoon een paar dia's van Ola John, Luuk de Jong, Bas Dost etc. laten zien.
Voor het dubbele, natuurlijk wel. Maar dat kan alleeen als de begroting een stuk hoger wordt, en dat gebeurt alleen in onze wildste dromen.quote:Op zondag 24 november 2013 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denken dat spelers voor wat meer geld langer in Nederland blijven spelen
Ik heb vandaag een artikel over Bouy gelezen op Showtime, wordt je ook niet vrolijk van. Tenminste voor zo'n speler dan, voor mij als Ajacied hoop ik dat spelers daardoor juist in zien dat ze niet weg moeten gaan.quote:Op zondag 24 november 2013 00:20 schreef Myph. het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik die spelers gewoon demotiveren om naar het buitenland te gaan, voor hun eigen bestwil. Of salaris verhogen werkt, ik betwijfel het. Je kunt namelijk daarmee nog steeds niet concurreren met buitenland. Ik zou ze gewoon een paar dia's van Ola John, Luuk de Jong, Bas Dost etc. laten zien.
Als je voor hetzelfde salaris in een topcompetitie kan spelen zoals de Bundesliga, La Liga of de BPL dan blijf je niet in Nederland.quote:Op zondag 24 november 2013 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor het dubbele, natuurlijk wel. Maar dat kan alleeen als de begroting een stuk hoger wordt, en dat gebeurt alleen in onze wildste dromen.
Niveau van PSV/Feyenoord zal omhoog gaan komende jaren. Zelfde geldt voor Twente, AZ, Utrecht, Heerenveen. Jeugd viert hoogtij. Nieuw beleid zorgt dat clubs financieel niet meer in problemen gaan komen.quote:Op zondag 24 november 2013 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denken dat spelers voor wat meer geld langer in Nederland blijven spelen
Doe ik niet , jij gedraagt je als een kritiekloos gastje die als een blind schaap zijn leider volgtquote:Op zondag 24 november 2013 00:25 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Iemand die Cruijff vergelijkt met Hitler is niet goed bij z'n knar
daar zeg je het. KAN spelen, dus niet op de bank zitten.quote:Op zondag 24 november 2013 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je voor hetzelfde salaris in een topcompetitie kan spelen zoals de Bundesliga, La Liga of de BPL dan blijf je niet in Nederland.
Nee hoort want met het korte termijn aankoopbeleid vind ik rampzalig slecht. Maar uit de opleiding dat is waar Ajax haar spelers uit moet oogsten.quote:Op zondag 24 november 2013 00:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doe ik niet , jij gedraagt je als een kritiekloos gastje die als een blind schaap zijn leider volgt
Maar als je het dubbele biedt gaan de anita's niet meer naar de newcastles ofzo hoor. Zoals ik al zei, kijk naar Benfica en Porto. DIe betalen mbv investeerders rond de max van 3 mil. Competitie stelt ook niets voor op 2 a 3 clubs na.quote:Op zondag 24 november 2013 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je voor hetzelfde salaris in een topcompetitie kan spelen zoals de Bundesliga, La Liga of de BPL dan blijf je niet in Nederland.
ajaxshowtimequote:Op zondag 24 november 2013 00:26 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een artikel over Bouy gelezen op Showtime, wordt je ook niet vrolijk van. Tenminste voor zo'n speler dan, voor mij als Ajacied hoop ik dat spelers daardoor juist in zien dat ze niet weg moeten gaan.
Laten we aub nog een slag om de arm houden want ik ken nog een generatie uit 1998quote:Op zondag 24 november 2013 00:29 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Nee hoort want met het korte termijn aankoopbeleid vind ik rampzalig slecht. Maar uit de opleiding dat is waar Ajax haar spelers uit moet oogsten.
Eens.quote:Op zondag 24 november 2013 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet wel zeggen dat ik Davyleiden een prachtige optimist vind
Dan gaan ze nog steeds naar de BPL omdat ze niet meer tegen de RKC's en Roda's van deze wereld willen spelen maar tegen grote mooie clubs op een geregelde basisquote:Op zondag 24 november 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar als je het dubbele biedt gaan de anita's niet meer naar de newcastles ofzo hoor. Zoals ik al zei, kijk naar Benfica en Porto. DIe betalen mbv investeerders rond de max van 3 mil. Competitie stelt ook niets voor op 2 a 3 clubs na.
De vergelijking niet meenemen. Gewoon om over Bouy te lezen. Echter was hij geen toptalent. Net als Bouwer.quote:Op zondag 24 november 2013 00:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ajaxshowtime. Ze maken een vergelijking tussen brouwer en Bouy. Dan heb je er geen kut van begrepen.
In Portugal zijn er op 4 clubs na alleen maar clubs met stadions van 1-5k die nog leeg zitten ookquote:Op zondag 24 november 2013 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan gaan ze nog steeds naar de BPL omdat ze niet meer tegen de RKC's en Roda's van deze wereld willen spelen maar tegen grote mooie clubs op een geregelde basis
Haha en je weet dat Ajax geen teams laat debuteren maar spelers individueel?quote:Op zondag 24 november 2013 00:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laten we aub nog een slag om de arm houden want ik ken nog een generatie uit 1998
bouy was zeker wel een toptalent. Brouwer absoluut niet.quote:Op zondag 24 november 2013 00:31 schreef davyleiden het volgende:
[..]
De vergelijking niet meenemen. Gewoon om over Bouy te lezen. Echter was hij geen toptalent. Net als Bouwer.
Ah asjeblieft, kwam echt tekort in handelingssnelheid.quote:Op zondag 24 november 2013 00:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
bouy was zeker wel een toptalent. Brouwer absoluut niet.
Deden ze toen ookquote:Op zondag 24 november 2013 00:31 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Haha en je weet dat Ajax geen teams laat debuteren maar spelers individueel?
Goede trap dat wel. Theo Janssen v 2.0quote:Op zondag 24 november 2013 00:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
bouy was zeker wel een toptalent. Brouwer absoluut niet.
Bouy was een groot talent hoorquote:Op zondag 24 november 2013 00:33 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ah asjeblieft, kwam echt tekort in handelingssnelheid.
Chille leven daar voor Zuid Amerikanenquote:Op zondag 24 november 2013 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Portugal zijn er op 4 clubs na alleen maar clubs met stadions van 1-5k die nog leeg zitten ook.
Een generatie 1998 zal niet meer voorkomen. En anders worden er elders in Europa wat talenten weggeplukt.quote:
Dan verschillen we qua mening. Ik vond hem misschien wel een speler die het eerste zou kunnen halen, maar niet iemand die het verschil zou maken a la Eriksen.quote:
Dat zeker, maar voor de rest stelt het daar ook niet veel voor. En gezien Ajax toch nauwelijks zuid-amerikanen heeft.quote:Op zondag 24 november 2013 00:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Chille leven daar voor Zuid Amerikanen
Oh god neequote:Op zondag 24 november 2013 00:34 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dan verschillen we qua mening. Ik vond hem misschien wel een speler die het eerste zou kunnen halen, maar niet iemand die het verschil zou maken a la Eriksen.
Tja Bobson was het toen ook helemaalquote:Op zondag 24 november 2013 00:34 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Een generatie 1998 zal niet meer voorkomen. En anders worden er elders in Europa wat talenten weggeplukt.
Bij Juve. Heeft dit seizoen wel al op de bank gezeten sinds hij weer wedstrijdfit is.quote:Op zondag 24 november 2013 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bouy zit nog bij Brescia toch of is die weer bij Juventus?
Juve volgens mijquote:Op zondag 24 november 2013 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bouy zit nog bij Brescia toch of is die weer bij Juventus?
Veel minder getalenteerde Scandinaviers iddquote:Op zondag 24 november 2013 00:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zeker, maar voor de rest stelt het daar ook niet veel voor. En gezien Ajax toch nauwelijks zuid-amerikanen heeft.
Er zit nu wel wat meer voetbalverstand in de directie en we hebben een Technisch Hart.quote:Op zondag 24 november 2013 00:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja Bobson was het toen ook helemaal
Leuk voor hemquote:Op zondag 24 november 2013 00:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bij Juve. Heeft dit seizoen wel al op de bank gezeten sinds hij weer wedstrijdfit is.
Sowieso, spelers zul je nooit lang kunnen behouden zoals de topclubs , ook niet met meer loon. Maar wellicht wel tot hun 23/24e ipv hun 21/22ste .quote:Op zondag 24 november 2013 00:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Veel minder getalenteerde Scandinaviers idd
Verstand van geld sparen ook helaas..quote:Op zondag 24 november 2013 00:36 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Er zit nu wel wat meer voetbalverstand in de directie en we hebben een Technisch Hart.
Geld uitgeven zou inderdaad een betere oplossing zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 00:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verstand van geld sparen ook helaas..
Dan moet je ze wel erg in de watten leggenquote:Op zondag 24 november 2013 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso, spelers zul je nooit lang kunnen behouden zoals de topclubs , ook niet met meer loon. Maar wellicht wel tot hun 23/24e ipv hun 21/22ste .
Oh jij bent natuurlijk zo'n zure sloot die liever heeft dat hij nooit meer een wedstrijd op niveau speeltquote:
Aan Mike of Tobias. En later Luukquote:Op zondag 24 november 2013 00:38 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Geld uitgeven zou inderdaad een betere oplossing zijn.
Doen ze nu toch ook, Ajax wil de wereld veroveren met haar talentenpoolquote:Op zondag 24 november 2013 00:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet je ze wel erg in de watten leggen
Nope, het kan me gewoon niet schelen wat hij doet omdat hij toevallig uit onze jeugd komt.quote:Op zondag 24 november 2013 00:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh jij bent natuurlijk zo'n zure sloot die liever heeft dat hij nooit meer een wedstrijd op niveau speelt
quote:Op zondag 24 november 2013 00:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aan Mike of Tobias. En later Luuk
Geld uitgeven aan spelers die zich al bewezen hebben bij hun club moet sowieso passé zijn. Tenzij goedkoop te halen.quote:Op zondag 24 november 2013 00:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aan Mike of Tobias. En later Luuk
Salarissen van minimaal 2 miljoen per jaar.quote:Op zondag 24 november 2013 00:38 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Doen ze nu toch ook, Ajax wil de wereld veroveren met haar talentenpool
Tsjah, met een loon van 3 mil lukt dat wel, maarja, die chinees komt er niet met een miljardquote:Op zondag 24 november 2013 00:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet je ze wel erg in de watten leggen
Fischer staat ook onder contract voor 2 miljoenquote:Op zondag 24 november 2013 00:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Salarissen van minimaal 2 miljoen per jaar.
Ja inderdaad Cerny komt voor 3 mil per jaar.quote:Op zondag 24 november 2013 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tsjah, met een loon van 3 mil lukt dat wel, maarja, die chinees komt er niet met een miljard
Wat ?quote:Op zondag 24 november 2013 00:39 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Fischer staat ook onder contract voor 2 miljoen
Die presteert er ook naarquote:Op zondag 24 november 2013 00:39 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Pffquote:Op zondag 24 november 2013 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, het kan me gewoon niet schelen wat hij doet omdat hij toevallig uit onze jeugd komt.
quote:Op zondag 24 november 2013 00:39 schreef davyleiden het volgende:
[..]
bron? En dan niet aankomen met een of andere Ajax netwerk insider.quote:Op zondag 24 november 2013 00:39 schreef davyleiden het volgende:
[..]
dat was sarcasme op die opmerking van minimaal 2 miljoen per jaar salaris.quote:Op zondag 24 november 2013 00:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
bron? En dan niet aankomen met een of andere Ajax netwerk insider.
Die krijgt echt geen 2 mil per jaar man, Ajax heeft toch een salarisplafond waar ze zich aan houden, helaas.quote:Op zondag 24 november 2013 00:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
bron? En dan niet aankomen met een of andere Ajax netwerk insider.
Sarcasme?quote:Op zondag 24 november 2013 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die krijgt echt geen 2 mil per jaar man, Ajax heeft toch een salarisplafond waar ze zich aan houden, helaas.
maar die blijft niet tot zijn 24stequote:Op zondag 24 november 2013 00:40 schreef davyleiden het volgende:
Nouri staat voor 2 mil onder contract. Oh wacht hij heeft geen contract. Huh hoe kan die nog steeds bij Ajax spelen? In de watten gelegd.
gebruik dan een PI lapzwans.quote:Op zondag 24 november 2013 00:41 schreef davyleiden het volgende:
[..]
dat was sarcasme op die opmerking van minimaal 2 miljoen per jaar salaris.
Wel als je hem 3mil+ geeftquote:Op zondag 24 november 2013 00:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
maar die blijft niet tot zijn 24ste
Ja, 40-60 miljoen per jaar extra moet die chinees wel meenemen hequote:Op zondag 24 november 2013 00:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als ze dat gaan doen moeten ze wel een hele rijke chinees aan de haak slaan
Dat klopt. Tenminste ja dat denk ik ook. Maaaaar, Ajax is dan pas 5 jaar bezig ofzo zodra hij weg was. De echt door de Cruijff filosofie opgeleide lichting zal pas vanaf de onderbouw komen.quote:Op zondag 24 november 2013 00:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
maar die blijft niet tot zijn 24ste
Maar z,on Chinees ziet ook wel dat je in NL geen geld kan verdienenquote:Op zondag 24 november 2013 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, 40-60 miljoen per jaar extra moet die chinees wel meenemen he
En wanneer zijn die rijp voor het eerste, eigenlijk, over hoeveel jaar staan die er?quote:Op zondag 24 november 2013 00:44 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dat klopt. Tenminste ja dat denk ik ook. Maaaaar, Ajax is dan pas 5 jaar bezig ofzo zodra hij weg was. De echt door de Cruijff filosofie opgeleide lichting zal pas vanaf de onderbouw komen.
Elk jaar kampioen, garant voor CL plek, media aandacht van CL verrassingen. Tuurlijk maakt een suikeroom geen winst op Ajaxquote:Op zondag 24 november 2013 00:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar z,on Chinees ziet ook wel dat je in NL geen geld kan verdienen
Kap eens met die Chinees, als Ajax door gaat met het beleid en winst blijven elk jaar gaan ze een Eigen vermogen opbouwen van 200 miljoen binnen 10 jaar.quote:Op zondag 24 november 2013 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, 40-60 miljoen per jaar extra moet die chinees wel meenemen he
Heel wat jaren. Maar genoeg om dan een goede financiële basis op te bouwen.quote:Op zondag 24 november 2013 00:45 schreef Myph. het volgende:
[..]
En wanneer zijn die rijp voor het eerste, eigenlijk, over hoeveel jaar staan die er?
En dan?quote:Op zondag 24 november 2013 00:45 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Kap eens met die Chinees, als Ajax door gaat met het beleid en winst blijven elk jaar gaan ze een Eigen vermogen opbouwen van 200 miljoen binnen 10 jaar.
In Nederland ja.. Wat tegenwoordig niet zo indrukwekkend is qua geld . En met de CL ga je het er ook nooit uithalen met die tv geldenquote:Op zondag 24 november 2013 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Elk jaar kampioen, garant voor CL plek, media aandacht van CL verrassingen. Tuurlijk maakt een suikeroom geen winst op Ajax.
Hoe dan? Elke speler 4 mil salaris geven? Bayern verdient 500 miljoen per jaar, is wel ff wat anders heh.quote:Op zondag 24 november 2013 00:46 schreef davyleiden het volgende:
[..]
En dan ook slim investeren á la Bayern.
Waarom moet Ajax de tv gelden eruit halen? Zolang de andere clubs maar verlies blijven boeken hoef je nergens bang voor te zijn. Tevens gaat het om het sportieve deel en Ajax leidt beter op dan 95% van de clubs in het buitenland. Zeker komende jaren.quote:Op zondag 24 november 2013 00:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In Nederland ja.. Wat tegenwoordig niet zo indrukwekkend is qua geld . En met de CL ga je het er ook nooit uithalen met die tv gelden
Welke clubs boeken verlies dan?quote:Op zondag 24 november 2013 00:47 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Waarom moet Ajax de tv gelden eruit halen? Zolang de andere clubs maar verlies blijven boeken hoef je nergens bang voor te zijn. Tevens gaat het om het sportieve deel en Ajax leidt beter op dan 95% van de clubs in het buitenland. Zeker komende jaren.
Verdient 500 miljoen per jaar? Zijn daar de kosten bij inbegrepen?quote:Op zondag 24 november 2013 00:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe dan? Elke speler 4 mil salaris geven? Bayern verdient 500 miljoen per jaar, is wel ff wat anders heh.
Verdienen is geen winst.quote:Op zondag 24 november 2013 00:47 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Verdient 500 miljoen per jaar? Zijn daar de kosten bij inbegrepen?
Het is een mythe dat grote clubs als Real en Barca veel schulden hebben.quote:
Hihihihi:')quote:Op zondag 24 november 2013 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is een mythe dat grote clubs als Real en Barca veel schulden hebben.
Wat? Een schuld van 140-180 miljoen is prima in stand te houden bij een begroting van 520-550 miljoen.quote:
Ja?quote:Op zondag 24 november 2013 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is een mythe dat grote clubs als Real en Barca veel schulden hebben.
Ja, clubs komen echt niet in de problemen als hun schulden maar 20-30% bedragen van hun begroting zijn.quote:
Dan geloof ik Smoofie toch eerder.quote:Op zondag 24 november 2013 00:53 schreef davyleiden het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=198220
Omdat je een link met voetbalzone erin ziet?quote:Op zondag 24 november 2013 00:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan geloof ik Smoofie toch eerder.
Nee hoor ik gun hem gewoon even goed een mooie carriere ook al is het niet bij Ajax.quote:Op zondag 24 november 2013 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer he. Je deed zo je best die discussie uit te lokken.
Maar natuurlijk.quote:Op zondag 24 november 2013 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor ik gun hem gewoon even goed een mooie carriere ook al is het niet bij Ajax.
Aankopen en geldschieters zoeken, ja toch.quote:Op zondag 24 november 2013 01:01 schreef davyleiden het volgende:
Maar enfin. Ajax kan met haar nieuwe beleid toe naar een opleiding wat spelers produceert waarmee je in ieder geval elk jaar kampioen kan worden in Nederland. Europees zullen we komende jaren nog geen rol van betekenis spelen, hoewel ik overwintering in de CL zeer reëel zie. Maar bij een rol van betekenis denk ik aan minimaal kwartfinales.
Ga je weer. Nogmaals; het zal me een zorg zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 01:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij niet kennelijk. Dat moet je helemaal zelf weten maar het is nogal kinderachtig.
Hou eens op met die K*t aankopen van je. Welke aankopen?quote:Op zondag 24 november 2013 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aankopen en geldschieters zoeken, ja toch.
Aankopen die nodig zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 01:03 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Hou eens op met die K*t aankopen van je. Welke aankopen?
En die komen niet of ze komen wanneer ze over the hill zijnquote:Op zondag 24 november 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aankopen zijn later ook bij de jeugd nodig. Paar goede spelers met meer ervaring. Maar wel met kwaliteit.
Die zijn niet betaalbaar komende jaren, wellicht over 5 jaar.quote:Op zondag 24 november 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aankopen zijn later ook bij de jeugd nodig. Paar goede spelers met meer ervaring. Maar wel met kwaliteit.
Daar ben ik dus ook bang voor. Of je moet dus genoeg geld hebben om dan een Tadic ofzo te kunnen halen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En die komen niet of ze komen wanneer ze over the hill zijn
Eerst een budget opbouwen ja. Daarna een goede jeugdlichting hebben en dat aanvullen met nog wat meer ervarener en kwalitatief goede spelers. Dan kan je zomaar eens stunten. En dan bedoel ik kwartfinale CL of halve finale EL.quote:Op zondag 24 november 2013 01:05 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Die zijn niet betaalbaar komende jaren, wellicht over 5 jaar.
Over welke kwaliteiten beschikt Tadic die een speler die door Ajax is opgeleid over 5 jaar niet heeft?quote:Op zondag 24 november 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor. Of je moet dus genoeg geld hebben om dan een Tadic ofzo te kunnen halen.
Over 5 jaar....wat dacht je van nu?quote:Op zondag 24 november 2013 01:06 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Over welke kwaliteiten beschikt Tadic die een speler die door Ajax is opgeleid over 5 jaar niet heeft?
Tadic vind ik wel een goede speler hoor.
Ik gaf maar een voorbeeld. Een speler van zijn leeftijd die in Nederland speelt en dus haalbaar is. Dan kan je dus net als Bayern Munchen ook de beste spelers uit de competitie naar je toe halen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:06 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Over welke kwaliteiten beschikt Tadic die een speler die door Ajax is opgeleid over 5 jaar niet heeft?
Tadic vind ik wel een goede speler hoor.
waarom zou je nu een tadic halen? Kunnen we daar opeens wel Europees mee overwinteren in de CL?quote:Op zondag 24 november 2013 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Over 5 jaar....wat dacht je van nu?
Beetje mee eens, maar Tadic vind ik niet een goed voorbeeld met Cerny, Dekker, die Jamaicaan binnenkort in de opleiding. Over buitenspelers beschikt Ajax wel komende jaren. Overmars had het er tevens over dat een speler niet meer 'doodgescout' wordt, dus ik verwacht dat als er een speler komt hij niet zo oud is als Tadic nu is. Maar stukken eerder. Dan was die al bij Groningen gehaald.quote:Op zondag 24 november 2013 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gaf maar een voorbeeld. Een speler van zijn leeftijd die in Nederland speelt en dus haalbaar is. Dan kan je dus net als Bayern Munchen ook de beste spelers uit de competitie naar je toe halen.
Over een paar jaar zal er ook wel een zwakke plek in het eerste elftal zijn die je moet opvullen. Dan moet je daar dus een goede speler voor halen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:09 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Beetje mee eens, maar Tadic vind ik niet een goed voorbeeld met Cerny, Dekker, die Jamaicaan binnenkort in de opleiding. Over buitenspelers beschikt Ajax wel komende jaren. Overmars had het er tevens over dat een speler niet meer 'doodgescout' wordt, dus ik verwacht dat als er een speler komt hij niet zo oud is als Tadic nu is. Maar stukken eerder. Dan was die al bij Groningen gehaald.
Nou, als we Tadic hadden op rechtsbuiten dan was de aanval wel een stuk beter hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 01:08 schreef davyleiden het volgende:
[..]
waarom zou je nu een tadic halen? Kunnen we daar opeens wel Europees mee overwinteren in de CL?
Het is de bedoeling dat zwakke plekken al meteen worden opgevuld in de jeugd.quote:Op zondag 24 november 2013 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over een paar jaar zal er ook wel een zwakke plek in het eerste elftal zijn die je moet opvullen. Dan moet je daar dus een goede speler voor halen.
Ben jij nou serieus of wat? Dat kan nooit.quote:Op zondag 24 november 2013 01:12 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat zwakke plekken al meteen worden opgevuld in de jeugd.
En Ajax ook 15 miljoen lichter. En weer iemand die de jeugd gaat blokkeren.quote:Op zondag 24 november 2013 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, als we Tadic hadden op rechtsbuiten dan was de aanval wel een stuk beter hoor.
Heb je die karrenvracht aan Europese spelertjes gezien die Ajax heeft gehaald laatste jaar? Daar blijft het niet bij.quote:Op zondag 24 november 2013 01:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben jij nou serieus of wat? Dat kan nooit.
Er zullen altijd spelers zijn die het niet redden. Je kan niet 100% zelfvoorzienend zijn. Waren we ook in 1995 niet.quote:Op zondag 24 november 2013 01:12 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat zwakke plekken al meteen worden opgevuld in de jeugd.
Dat is vroeger zelfs nog nooit gedaanquote:Op zondag 24 november 2013 01:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben jij nou serieus of wat? Dat kan nooit.
Dat zeg ik toch ook. Dat je die jeugd moet aanvullen met goede aankopen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:13 schreef davyleiden het volgende:
[..]
En Ajax ook 15 miljoen lichter. En weer iemand die de jeugd gaat blokkeren.
Ik zeg het nog 1 keer: Ajax moet de komende 5 jaren een financieel zo sterk mogelijke basis opbouwen. En dan pas jeugd aanvullen met sterke aankopen. Vervolgens keihard pieken Europees. Dat is het ideale scenario.
En jij denkt dat ze allemaal van toegevoegde waarde zullen zijn? Nogal naïef/.quote:Op zondag 24 november 2013 01:14 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Heb je die karrenvracht aan Europese spelertjes gezien die Ajax heeft gehaald laatste jaar? Daar blijft het niet bij.
Ja, maar die zullen niet voor 15 miljoen komen zoals Tadic dat nu waard is. Imo moet het scoutingsapparaat eerst sterk verbeterd worden om dit soort aankopen te kunnen doen. Japan is zo'n land waar ik wel spelers vandaan wil zien komen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook. Dat je die jeugd moet aanvullen met goede aankopen.
Nee, maar veel van hen wel. Er wordt niet voor niets zo'n speler gehaald, kost niet niks.quote:Op zondag 24 november 2013 01:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze allemaal van toegevoegde waarde zullen zijn? Nogal naïef/.
Ja , Sulejmani werd ook niet voor niets gehaald.quote:Op zondag 24 november 2013 01:16 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Nee, maar veel van hen wel. Er wordt niet voor niets zo'n speler gehaald, kost niet niks.
Wie zegt dat het 15 miljoen moet kosten?quote:Op zondag 24 november 2013 01:16 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ja, maar die zullen niet voor 15 miljoen komen zoals Tadic dat nu waard is. Imo moet het scoutingsapparaat eerst sterk verbeterd worden om dit soort aankopen te kunnen doen. Japan is zo'n land waar ik wel spelers vandaan wil zien komen.
Ajax is, net als elke andere Nederlandse club, gedoemd tot middelmaat. Als je eens in de vijf jaar de achtste finale van de CL haalt mag je blij zijn. Deal with it.quote:
Lol.!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 24 november 2013 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja , Sulejmani werd ook niet voor niets gehaald.
Oh sorry ik breidde door op jouw voorbeeld Tadic.quote:Op zondag 24 november 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het 15 miljoen moet kosten?
Ja hé. Wacht maar tot over 5 jaar.quote:Op zondag 24 november 2013 01:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ajax is, net als elke andere Nederlandse club, gedoemd tot middelmaat. Als je eens in de vijf jaar de achtste finale van de CL haalt mag je blij zijn. Deal with it.
Sulejmani werd gehaald voor het Technisch Hart.quote:Op zondag 24 november 2013 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat soort argumentatie gebruik jij.
Tadic is niet haalbaar meer.quote:Op zondag 24 november 2013 01:20 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Oh sorry ik breidde door op jouw voorbeeld Tadic.
Lol. Ben je dan echt zo naïef? Als je ergens aan wilt bouwen moet je vastigheid hebben, dat heb je niet omdat iedereen die een bal aan kan nemen wordt binnengeharkt door een Europese topclub en je om het jaar weer opnieuw kunt beginnen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:20 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ja hé. Wacht maar tot over 5 jaar.
Tadic had namelijk 2 jaar geleden nog geen enkele jeugdspeler in de weg gezeten en had dan dit jaar verkocht kunnen worden voor flink wat geld.quote:Op zondag 24 november 2013 01:21 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Je bedoelt dan dat hij gehaald had moet worden toen die nog bij Groningen zat? Eens dan.
Dat sowieso. Maar zelfde geldt voor al die spelers waar we wel interesse in hadden en die niet kwamen. Die moet je dan makkelijker kunnen halen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:21 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Je bedoelt dan dat hij gehaald had moet worden toen die nog bij Groningen zat? Eens dan.
Ik ben naïef misschien, jij dom. Sorry hoor, maar Ajax had 3 jaar geleden met een prut selectie al de achtste finales moeten halen. Met Zagreb en Lyon toen. Vorig jaar moeilijke poule. Dit jaar weer een kans om achtste finales te halen. De selectie hoeft maar een beetje beter te worden en structureel overwinteren in de CL moet mogelijk zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 01:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lol. Ben je dan echt zo naïef? Als je ergens aan wilt bouwen moet je vastigheid hebben, dat heb je niet omdat iedereen die een bal aan kan nemen wordt binnengeharkt door een Europese topclub en je om het jaar weer opnieuw kunt beginnen.
Maar wacht maar tot over 5 jaar hoor!!!!
Daarom zei ik ook dat het korte termijn aankoopbeleid het enige is waar ik kritiek op heb.quote:Op zondag 24 november 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar zelfde geldt voor al die spelers waar we wel interesse in hadden en die niet kwamen. Die moet je dan makkelijker kunnen halen.
Maar, maar, maar. Als, als, als. Mocht Nouri over twee jaar een basisplek in Ajax-1 hebben en laten zien dat hij kan voetballen, speelt ie zo bij Chelsea. Grootste talent kwijt, kun je weer opnieuw beginnen. Ze staan op alle lijstjes en het zal alleen nog maar extremer worden. Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 24 november 2013 01:24 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik ben naïef misschien, jij dom. Sorry hoor, maar Ajax had 3 jaar geleden met een prut selectie al de achtste finales moeten halen. Met Zagreb en Lyon toen. Vorig jaar moeilijke poule. Dit jaar weer een kans om achtste finales te halen. De selectie hoeft maar een beetje beter te worden en structureel overwinteren in de CL moet mogelijk zijn.
Dat kan een stuk beter inderdaad. Maar hopen dat de jeugdaankopen het gaan redden dan. Vast niet allemaal, maar wel een groot deel.quote:Op zondag 24 november 2013 01:25 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat het korte termijn aankoopbeleid het enige is waar ik kritiek op heb.
Het overtuigen van spelers in de jeugd dat ze beter eerst kunnen slagen bij Ajax en een paar jaar daar basis kunnen spelen door het Technisch Hart zal er hopelijk voor zorgen dat ze langer blijven.quote:Op zondag 24 november 2013 01:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar, maar, maar. Als, als, als. Mocht Nouri over twee jaar een basisplek in Ajax-1 hebben en laten zien dat hij kan voetballen, speelt ie zo bij Chelsea. Grootste talent kwijt, kun je weer opnieuw beginnen. Ze staan op alle lijstjes en het zal alleen nog maar extremer worden. Zo moeilijk is het niet.
Spelers moeten vroeger doorstromen naar het eerste. Dat is 1 van de speerpunten van het nieuwe beleid. Hopen dat het lukt dat ze een zodanig niveau al kunnen halen op een jongere leeftijd en weinig terugvallen hebben.quote:Op zondag 24 november 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan een stuk beter inderdaad. Maar hopen dat de jeugdaankopen het gaan redden dan. Vast niet allemaal, maar wel een groot deel.
Ja daar geloof ik niet in. Elk talent heeft een dip.quote:Op zondag 24 november 2013 01:31 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Spelers moeten vroeger doorstromen naar het eerste. Dat is 1 van de speerpunten van het nieuwe beleid. Hopen dat het lukt dat ze een zodanig niveau al kunnen halen op een jongere leeftijd en weinig terugvallen hebben.
Klopt, maar niet dat ze zo'n enorme terugval hebben en we afhankelijk zijn van maar 1 talent.quote:Op zondag 24 november 2013 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar geloof ik niet in. Elk talent heeft een dip.
Dan houd je ze drie jaar binnenboord in plaats van twee. Feest. Of speler vertrekt rond z'n 16e, of topclub komt met bod dat voor een Nederlandse club niet te weigeren valt.quote:Op zondag 24 november 2013 01:30 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Het overtuigen van spelers in de jeugd dat ze beter eerst kunnen slagen bij Ajax en een paar jaar daar basis kunnen spelen door het Technisch Hart zal er hopelijk voor zorgen dat ze langer blijven.
Een team vol talenten gaat ook niet werken. Die hebben ook spelers nodig om zich aan op te trekken. Het mooiste zou zijn als er dan wat oud-Ajacieden terugkwamen. Vertonghen en Anita over 5 jaar ofzo.quote:Op zondag 24 november 2013 01:35 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Klopt, maar niet dat ze zo'n enorme terugval hebben en we afhankelijk zijn van maar 1 talent.
Ja dat zei ik ook gisteren maar toen werd ik voor gek uitgemaakt want Vertonghen en Anita spelen bij middelmaat en Rijkaard was veel betaaahquote:Op zondag 24 november 2013 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een team vol talenten gaat ook niet werken. Die hebben ook spelers nodig om zich aan op te trekken. Het mooiste zou zijn als er dan wat oud-Ajacieden terugkwamen. Vertonghen en Anita over 5 jaar ofzo.
Zucht, geef het beleid nou zijn tijd. Die 3 jaar betekent al sportief meer profijt. En financieel een grotere transfersom. Dat is al een hele stap.quote:Op zondag 24 november 2013 01:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan houd je ze drie jaar binnenboord in plaats van twee. Feest. Of speler vertrekt rond z'n 16e, of topclub komt met bod dat voor een Nederlandse club niet te weigeren valt.
Drie jaar profijt van een talent is niet genoeg om op te bouwen, snap dat dan. Talent is wisselvallig. Dus tegen de tijd dat zo'n jongen een beetje constant gaat presteren is hij weg.quote:Op zondag 24 november 2013 01:39 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Zucht, geef het beleid nou zijn tijd. Die 3 jaar betekent al sportief meer profijt. En financieel een grotere transfersom. Dat is al een hele stap.
1 jaar langer blijven dan Eriksen is al een mooie stap. Echter geloof ik er heilig in dat het ook mogelijk is om spelers pas op hun 23e te laten gaan.quote:Op zondag 24 november 2013 01:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Drie jaar profijt van een talent is niet genoeg om op te bouwen, snap dat dan. Talent is wisselvallig. Dus tegen de tijd dat zo'n jongen een beetje constant gaat presteren is hij weg.
En snap jij nou maar dat het TH bezig is om jongens die presteren ervan te overtuigen te blijven en dat dat ook gaat lukken bij een aantal.quote:Op zondag 24 november 2013 01:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Drie jaar profijt van een talent is niet genoeg om op te bouwen, snap dat dan. Talent is wisselvallig. Dus tegen de tijd dat zo'n jongen een beetje constant gaat presteren is hij weg.
Ah, je gaat weer insidertje spelen. Vertel, vertel, vertel. Bij welke jongens gaat dat lukken?quote:Op zondag 24 november 2013 01:43 schreef davyleiden het volgende:
[..]
En snap jij nou maar dat het TH bezig is om jongens die presteren ervan te overtuigen te blijven en dat dat ook gaat lukken bij een aantal.
Dat heeft niks met insidertje te maken, dat is 1 van de speerpunten van het TH.quote:Op zondag 24 november 2013 01:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ah, je gaat weer insidertje spelen. Vertel, vertel, vertel. Bij welke jongens gaat dat lukken?
Dus je zegt dat het gaat lukken bij een aantal, maar we moeten nog maar zien bij wie? Ok.quote:Op zondag 24 november 2013 01:46 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dat heeft niks met insidertje te maken, dat is 1 van de speerpunten van het TH.
Geen idee bij welk jongens dat gaat lukken, dat zullen we vanzelf zien.
Een voorspelling op basis van het vertrouwen wat ik heb in de doelstellingen die het TH wil bereiken.quote:Op zondag 24 november 2013 01:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus je zegt dat het gaat lukken bij een aantal, maar we moeten nog maar zien bij wie? Ok.
Dit beweer jij ook met stelligheid en je kan dat nooit 100% zeker weten.quote:Ajax is, net als elke andere Nederlandse club, gedoemd tot middelmaat. Als je eens in de vijf jaar de achtste finale van de CL haalt mag je blij zijn. Deal with it.
De recente geschiedenis geeft me anders gelijk. En zoals ik al zei, het zal alleen nog maar extremer worden.quote:Op zondag 24 november 2013 01:49 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dit beweer jij ook met stelligheid en je kan dat nooit 100% zeker weten.
Dit is geen manier van discussiëren, gaat erover wat er in de toekomst staat, niet wat er in het verleden stond. Ik zal je over een paar jaar uitlachen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De recente geschiedenis geeft me anders gelijk. En zoals ik al zei, het zal alleen nog maar extremer worden.
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)-jaar-naar-Barcelonaquote:Op zondag 24 november 2013 01:52 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dit is geen manier van discussiëren, gaat erover wat er in de toekomst staat, niet wat er in het verleden stond. Ik zal je over een paar jaar uitlachen.
Dit ging niet over de CL winnen schatje, dit ging over dat Ajax meer dan 1 keer per jaar de achtste finales(poule fase champions league doorkomen) kan halen. Niet opeens naar het winnen van de CL gaan want dat is iets veel wat veel moeilijker is.quote:Op zondag 24 november 2013 01:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)-jaar-naar-Barcelona
Dit is de toekomst. Veel plezier met de Siem de Jongetjes die overblijven.Wanneer gaan we de Champions League winst vieren dan?
O ja je zal altijd spelers hebben die voor Barca kiest.quote:Op zondag 24 november 2013 01:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)-jaar-naar-Barcelona
Dit is de toekomst. Veel plezier met de Siem de Jongetjes die overblijven.Wanneer gaan we de Champions League winst vieren dan?
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt. Speler kiest op 16 jaar voor Ajax, is weg zodra hij 19 is. Oja, Bobby Adekanye says hi.quote:Op zondag 24 november 2013 01:56 schreef davyleiden het volgende:
[..]
O ja je zal altijd spelers hebben die voor Barca kiest.
http://www.soccernews.nl/(...)en_Europese_topclubs
quote:Op zondag 24 november 2013 01:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt. Speler kiest op 16 jaar voor Ajax, is weg zodra hij 19 is. Oja, Bobby Adekanye says hi.
De recente toekomst geeft me gelijk. Oja Ouasim Bouy says hi.quote:Op zondag 24 november 2013 01:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt. Speler kiest op 16 jaar voor Ajax, is weg zodra hij 19 is. Oja, Bobby Adekanye says hi.
Zeg even hi terug voor me.quote:Op zondag 24 november 2013 01:59 schreef davyleiden het volgende:
[..]
[..]
De recente toekomst geeft me gelijk. Oja Ouasim Bouy says hi.
quote:Op zondag 24 november 2013 01:55 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dit ging niet over de CL winnen schatje, dit ging over dat Ajax meer dan 1 keer per jaar de achtste finales(poule fase champions league doorkomen) kan halen. Niet opeens naar het winnen van de CL gaan want dat is iets veel wat veel moeilijker is.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef davyleiden het volgende:
Ajax wordt komende 10 jaar elk jaar kampioen, poept elk jaar een top generatie tevoorschijn, gaat richting een Eigen Vermogen van 350 miljoen en wint 1 keer de CL in die 10 jaar.
Wacht eerst maar af of het echt gaat uitkomen voor je doordraaft.quote:Op zondag 24 november 2013 02:00 schreef davyleiden het volgende:
Over 5 jaar zal Ajax 1 keer per 5 jaar incidenteel de groepsfase van de CL niet door komen, en de rest zal het altijd achtste finales spelen. Dankzij het huidige beleid. I love Cruijff!
Ik geloof er ook in dat Ajax de komende 10 jaar 1 keer de CL kan winnen. Maar deze discussie ging om jouw punt dat Ajax maar 1 keer per 5 jaar de CL groepsfase door komt. Niet om mijn punt van gisteren. Je bent slecht in discussies vriend.quote:
Zal ik doen, als de rest ook maar wacht en het niet afkraakt.quote:Op zondag 24 november 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wacht eerst maar af of het echt gaat uitkomen voor je doordraaft.
Ik lach om je naïviteit. Ik hoop van ganser harte dat ik hier over vijf jaar niet meer rondloop, maar dit topic mogen ze van mij de komende tijd sticky maken.quote:Op zondag 24 november 2013 02:03 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik geloof er ook in dat Ajax de komende 10 jaar 1 keer de CL kan winnen. Maar deze discussie ging om jouw punt dat Ajax maar 1 keer per 5 jaar de CL groepsfase door komt. Niet om mijn punt van gisteren. Je bent slecht in discussies vriend.
Je lult er weer vanaf. Je gelooft er heilig in dat Ajax maar 1 keer per 5 jaar de achtste finales kan halen over 5 jaar?quote:Op zondag 24 november 2013 02:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik lach om je naïviteit. Ik hoop van ganser harte dat ik hier over vijf jaar niet meer rondloop, maar dit topic mogen ze van mij de komende tijd sticky maken.
Ja.quote:Op zondag 24 november 2013 02:06 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Je lult er weer vanaf. Je gelooft er heilig in dat Ajax maar 1 keer per 5 jaar de achtste finales kan halen over 5 jaar?
quote:Op zondag 24 november 2013 02:00 schreef davyleiden het volgende:
Over 5 jaar zal Ajax 1 keer per 5 jaar incidenteel de groepsfase van de CL niet door komen, en de rest zal het altijd achtste finales spelen. Dankzij het huidige beleid. I love Cruijff!
Geloven, tja wie doet dat nog? Ik denk wel dat het TH het algemene niveau omhoog zal kunnen krijgen en dat is al heel wat, of dat voldoende gaat lukken om weer een rol van betekenis te kunnen spelen of zoals jij zegt 4 keer per 5 de groepsfase door te komen is natuurlijk de vraag.quote:
Daar heeft Bobby alle tijd voor ja, want die mag nog steeds niet spelen van de FIFA.quote:Op zondag 24 november 2013 01:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
twitter:barcastuff twitterde op zondag 24-11-2013 om 13:04:59[1/2] Squad (vs Ajax): Pinto, Oier, Patric, Montoya, Bartra, Pique, Sergi Gomez, Puyol, Mascherano #fcblive reageer retweet
twitter:barcastuff twitterde op zondag 24-11-2013 om 13:06:09[2/2] Squad (vs Ajax): Busquets, Song, Xavi, Iniesta, Cesc, Sergi Roberto, Adama, Pedro, Dongou, Neymar #fcblive reageer retweet
Steuntje in de rug, die andere hebben dat niet nodig. De Boer kiest ze uit.quote:Op zondag 24 november 2013 13:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik begreep niet helemaal dat Klaassen gisteren werd uitgeroepen tot 'Ajacied van de wedstrijd'. Op zijn goal na nauwelijks gezien. Blind, Moisander en Veltman waren veel beter.
Ja maar normaal heeft Ajax altijd geluk dus het mag ook wel een keertje tegen zittenquote:Op zondag 24 november 2013 14:06 schreef MouzurX het volgende:
Als je het realistisch bekijkt: hoe ver heeft ajax nou van overwinteren gezeten?
Telkens is het echt net niet geweest. En dit jaar had ajax ook al veel meer punten kunnen pakken met een beetje meer geluk en kwaliteit.
Ik bedoelde maar: een aantal jaren achter elkaar overwinteren is helemaal niet zo onwaarschijnlijk met een iets beter team en iets meer geluk.quote:Op zondag 24 november 2013 14:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja maar normaal heeft Ajax altijd geluk dus het mag ook wel een keertje tegen zitten
Nee tuurlijk niet, als we die knullige penalty tegen Milan niet tegen hadden gekregen en uit bij Celtic de kansen hadden afgemaakt stonden we gewoon op 9 punten.quote:Op zondag 24 november 2013 14:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik bedoelde maar: een aantal jaren achter elkaar overwinteren is helemaal niet zo onwaarschijnlijk met een iets beter team en iets meer geluk.
Ja en dan roept er straks iemand dat je geluk afdwingt en of je nog wel van pech kan spreken na het 4e jaar op rij hetzelfde gedoe. Zinloze discussie.quote:Op zondag 24 november 2013 14:06 schreef MouzurX het volgende:
Als je het realistisch bekijkt: hoe ver heeft ajax nou van overwinteren gezeten?
Telkens is het echt net niet geweest. En dit jaar had ajax ook al veel meer punten kunnen pakken met een beetje meer geluk en kwaliteit.
En dat iets betere team gaat er komen!quote:Op zondag 24 november 2013 14:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik bedoelde maar: een aantal jaren achter elkaar overwinteren is helemaal niet zo onwaarschijnlijk met een iets beter team en iets meer geluk.
nu niet meerquote:Op zondag 24 november 2013 14:47 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Is feyenoord een concurrent dan?
Voor Barcelona inderdaad, Ajax is namelijk de favorietquote:Op zondag 24 november 2013 15:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Alles of niets tactiek voor Barcelona dinsdag.
Dit is toch een grapje mag ik hopen?quote:Op zondag 24 november 2013 15:22 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Voor Barcelona inderdaad, Ajax is namelijk de favoriet
Tuurlijkquote:Op zondag 24 november 2013 16:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit is toch een grapje mag ik hopen?
Nee, Ajax heeft op alle posities betere spelersquote:Op zondag 24 november 2013 16:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit is toch een grapje mag ik hopen?
quote:Op zondag 24 november 2013 13:55 schreef Smoofie het volgende:
Ajax moet Sno halen. Wat een speler, dat Ajax hem nooit heeft gehaald is wel apart. Echt een Ajax speler.
dat valt wel mee toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |