SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh. De echte toppers van dat continent gaan naar Engeland, Spanje en Italië. Daaronder komt de categorie die naar Frankrijk en de olielanden gaat. En dan is er nog het 3e garnituur wat overblijft. Daar moet je Ajax zijnde niet aan beginnen, helemaal niet tegen de huidige salarisregelgeving.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:16 schreef Smoofie het volgende:
Ze mogen ook wel weer eens in zuid-amerika gaan scouten.
Naja, als je naar een hoger niveau wilt, bijna elke positie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:17 schreef davyleiden het volgende:
Je weet dat ze de scouting al aan het renoveren zijn? En op welke positie moesten er versterkingen komen volgens jou?
jij bent voor de verkeerde clubquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, als je naar een hoger niveau wilt, bijna elke positie.
Ah. Lekker de schulden weer in dus.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BeNeliga moet er gewoon komen, fuck nostalgiequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uit persoonlijke overwegingen wil ik niks meer met Belgie te maken hebben
Versterkingen moeten uit de opleiding komen, die moeten niet op late leeftijd aangetrokken worden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fuck heel dat kanjerlandquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BeNeliga moet er gewoon komen, fuck nostalgie.
Als jij nou eens griep kreeg ofzo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BeNeliga moet er gewoon komen, fuck nostalgie.
wauw dat maakt het eigenlijk alleen maar ergerquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Amsterdammer ben ik idd voor de verkeerde club...
Het wordt er heus niet slechter op qua niveau en inkomsten, kan alleen maar beter worden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als jij nou eens griep kreeg ofzo.
Euhm, nee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
wauw dat maakt het eigenlijk alleen maar erger
Optyfen daarmee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het wordt er heus niet slechter op qua niveau en inkomsten, kan alleen maar beter worden.
Ik zie eerder een Europese topcompetitie komen dan een Beneliga.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het wordt er heus niet slechter op qua niveau en inkomsten, kan alleen maar beter worden.
Dat mag jij vinden ja, economisch gezien is het aantrekkelijker voor sponsoren .quote:
Nooit bewezen. Alleen maar luchtfietserijquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden ja, economisch gezien is het aantrekkelijker voor sponsoren .
Bron?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden ja, economisch gezien is het aantrekkelijker voor sponsoren .
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit bewezen. Alleen maar luchtfietserij
Logica? Waar zou je als sponsor eerder meer geld aan geven, een markt van 17 miljoen of een markt van 28 miljoen. Nou tada, zo simpel kan het zijn.quote:
Ja, onderzoeken, het is gewoon economische logica, klaar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
onderzoeken zijn er nooit geweest.
Iedere club is tegen.
Oprotten met logica. Jij doet een bewering maar kan dit niet met feiten ondersteunen. Je lult dus maar weer wat,zoals wel vaker.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Logica? Waar zou je als sponsor eerder meer geld aan geven, een markt van 17 miljoen of een markt van 28 miljoen. Nou tada, zo simpel kan het zijn.
tegenpool van shreyas gespotquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef davyleiden het volgende:
En rot inderdaad op met die beneliga discussie. Ajax wordt komende 10 jaar elk jaar kampioen, poept elk jaar een top generatie tevoorschijn, gaat richting een Eigen Vermogen van 350 miljoen en wint 1 keer de CL in die 10 jaar.
In sportief opzicht is het alleen maar nadelig, vooral omdat de Belgische ''topclubs'' het niveau hebben van het rechterrijtje van de eredivisie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, onderzoeken, het is gewoon economische logica, klaar.
En toen werd je net voor je laatste bewering wakker.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef davyleiden het volgende:
En rot inderdaad op met die beneliga discussie. Ajax wordt komende 10 jaar elk jaar kampioen, poept elk jaar een top generatie tevoorschijn, gaat richting een Eigen Vermogen van 350 miljoen en wint 1 keer de CL in die 10 jaar.
Nee want ik ben ook tegen de BeNeligaquote:
Ja is goed man. Er is inderdaad geen onderzoek geweest, maar het is logisch dat een markt van 28 miljoen meer geld aantrekt dan een markt van 17 miljoen. Geen zin om daar bronnen van gaan te zoek gezien het gewoon zo is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Oprotten met logica. Jij doet een bewering maar kan dit niet met feiten ondersteunen. Je lult dus maar weer wat,zoals wel vaker.
had het meer over zijn laatste stukjequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee want ik ben tegen de BeNeliga
Waarom ben ik een tegenpool van hem? Denkt hij 2x in 10 jaar?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
had het meer over zijn laatste stukje
Je lult gewoon maar weer wat. Ben niet anders gewend van je. Kom maar terug als je wel een bron hebt gevonden jochie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja is goed man. Er is inderdaad geen onderzoek geweest, maar het is logisch dat een markt van 28 miljoen meer geld aantrekt dan een markt van 17 miljoen. Geen zin om daar bronnen van gaan te zoek gezien het gewoon zo is.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja is goed man. Er is inderdaad geen onderzoek geweest, maar het is logisch dat een markt van 28 miljoen meer geld aantrekt dan een markt van 17 miljoen. Geen zin om daar bronnen van gaan te zoek gezien het gewoon zo is.
Van mij mogen Anderlecht, Club Brugge en RC Genk de plaatsen overnemen van Jong Ajax, PSV en Twente in de Jupiler Leaguequote:
We zullen zien. Ik ben een volgeling van Cruijff en geloof heilig in zijn ideeën en filosofie. Ook omdat ik het zelf mee maak op de Toekomst.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En toen werd je net voor je laatste bewering wakker.
Nee ik denk drie keerquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Waarom ben ik een tegenpool van hem? Denkt hij 2x in 10 jaar?
ik mag jou welquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef davyleiden het volgende:
Ah, een insider! Spannnnnend!!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef davyleiden het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik ben een volgeling van Cruijff en geloof heilig in zijn ideeën en filosofie. Ook omdat ik het zelf mee maak op de Toekomst.
Voor mijn part gaan al die clubs failliet. De binding met België is 0,000000000000000000000000000001.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van mij mogen Anderlecht, Club Brugge en RC Genk de plaatsen overnemen van Jong Ajax, PSV en Twente in de Jupiler League
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:30 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dan denk ik dat wij vrienden kunnen worden.
Niks insider, het niveau in de jeugd is gewoon 3 keer omhoog gegaan. Ik vind dat gewoon mooi om te zien.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, een insider! Spannnnnend!!!
Was jij niet eerst nog voor de BeNeliga?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mijn part gaan al die clubs failliet. De binding met België is 0,000000000000000000000000000001.
Nee, nooit geweest.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Was jij niet eerst nog voor de BeNeliga?
De beste speler in de jeugd is nog steeds iemand die er al zat voordat de lijn Cruijff werd ingezet. Moet wel zeggen dat ze inderdaad wel goed bezig zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:30 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Niks insider, het niveau in de jeugd is gewoon 3 keer omhoog gegaan. Ik vind dat gewoon mooi om te zien.
Dat je voor een newbie wel een erg grote bek hebt hier.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:31 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Au... maar wat denk jij precies dan?
Positief blijven kijken, laten we het inderdaad hopen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef davyleiden het volgende:
Ah je moet dus elke dag hier posten om iets te mogen posten ook al heb je gelijk?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat je voor een newbie wel een erg grote bek hebt hier.
Ok gelukkig maarquote:
Elke fok user met de naam davy er in moet je eigenlijk niet te veel aandacht geven.quote:
Mooi man, persoonlijke aanval. Je zult het vast niet geloven, maar ik heb daadwerkelijk meerdere marketing geörienteerde vakken gehad op de uni en gehaald. En gezien dit "maar" een vbl forum is ga ik niet uitgebreid bronnen zoeken om mijn stellingen te ondersteunen , gezien ik weet dat het een feit is dat grotere markten nou eenmaal aantrekkelijker zijn voor bedrijven en sponsoren door een groter bereikquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je lult gewoon maar weer wat. Ben niet anders gewend van je. Kom maar terug als je wel een bron hebt gevonden jochie.
nee maar je moet niet mensen de les gaan lezen alsof ze net komen kijkenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:33 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ah je moet dus elke dag hier posten om iets te mogen posten ook al heb je gelijk?
In december 2012 al dezelfde eentonige flutdiscussie gevoerd met een belg die dezelfde standpunten aan bleef dragen en maar om de hete brij heen bleef driaaen. Nooit concreet is geweest, luchtfietserij al dat soort dingen.quote:
Strootgodquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Elke fok user met de naam davy er in moet je eigenlijk niet te veel aandacht geven.
Ah, het braggen is al weer begonnen. Goed zo jochie. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mooi man, persoonlijke aanval. Je zult het vast niet geloven, maar ik heb daadwerkelijk meerdere marketing geörienteerde vakken gehad op de uni en gehaald. En gezien dit "maar" een vbl forum is ga ik geen uitgebreid bronnen zoeken om mijn stellingen te ondersteunen , gezien ik weet dat het een feit is dat grotere markten nou eenmaal aantrekkelijker zijn voor bedrijven en sponsoren door een groter bereik.
Blijf vooral je kleuterhouding tonen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef Smoofie het volgende:
En stijn, beter hou jij je er helemaal buiten.
Pics van de cijfers van die vakken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mooi man, persoonlijke aanval. Je zult het vast niet geloven, maar ik heb daadwerkelijk meerdere marketing geörienteerde vakken gehad op de uni en gehaald. En gezien dit "maar" een vbl forum is ga ik geen uitgebreid bronnen zoeken om mijn stellingen te ondersteunen , gezien ik weet dat het een feit is dat grotere markten nou eenmaal aantrekkelijker zijn voor bedrijven en sponsoren door een groter bereik.
pas op jongens kwaadjongen hierquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef Smoofie het volgende:
En stijn, beter hou jij je er helemaal buiten.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ls j[quote]Op vrijdag 22 november 2013 23:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Elke fok user met de naam davy er in moet je eigenlijk niet te veel aandacht geven.
Ik zit hier al 2 jaar hoor?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee maar je moet niet mensen de les gaan lezen alsof ze net komen kijken
aan je postgeschiedenis zie ik dat dit ajax topic je eerste ajax topic isquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:35 schreef davyleiden het volgende:
[..]
[..]
Ik zit hier al 2 jaar hoor?
Ja en ik al meer dan 10 jaar. Ik heb waarschijnlijk sokken die ouder zijn dan jij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:35 schreef davyleiden het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:35 schreef davyleiden het volgende:
[..]
[..]
Je probeert louter nonsense te verkopen man, doe gewoon normaal.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:33 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ah je moet dus elke dag hier posten om iets te mogen posten ook al heb je gelijk?
Tevens zullen we wel zien in de toekomst wat er zal gebeuren, ik zal hier blijven posten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee maar je moet niet mensen de les gaan lezen alsof ze net komen kijken
Ja weer, zoals ik altijd opschep over alles en mezelf de hemel in prijs. Ach, zal wel, loop jij maar met je eigen domheid te koop.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, het braggen is al weer begonnen. Goed zo jochie. Je hebt gelijk.
Leg jij eens uit wat je er nonsense aan vindt?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Je probeert louter nonsense te verkopen man, doe gewoon normaal.
En dan wat?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja en ik al meer dan 10 jaar. Ik heb waarschijnlijk sokken die ouder zijn dan jij.
De komende tien jaar elk jaar kampioen, eigen vermogen van 350 miljoen euro...waar haal je het vandaan jongen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:36 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Leg jij eens uit wat je er nonsense aan vindt?
Blijkbaar moet je het er bij vermelden dat je die vakken op de uni hebt gehaald. Ik ben trots op je, ik heb helaas geen sticker voor je.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja weer, zoals ik altijd opschep over alles en mezelf de hemel in prijs. Ach, zal wel, loop jij maar met je eigen domheid te koop.
Ja, opscheppen moet gewoon even he, blijf een arrogante Amsterdammer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je het er bij vermelden dat je die vakken op de uni hebt gehaald. Ik ben trots op je, ik heb helaas geen sticker voor je.
smoofie is zo hoogopgeleid dat hij zijn dagen op fok! doorbrengtquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je het er bij vermelden dat je die vakken op de uni hebt gehaald. Ik ben trots op je, ik heb helaas geen sticker voor je.
Elk jaar is overdreven, 8 jaar van de 10 is wel mogelijk ja. En dat eigen vermogen is ook overdreven, laten we het houden op 200 mil.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De komende tien jaar elk jaar kampioen, eigen vermogen van 350 miljoen euro...waar haal je het vandaan jongen.
En een grote mongool. Ik mag dat zeggen want ik loop met mijn domheid te koop dus weet niet beter.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, opscheppen moet gewoon even he, blijf een arrogante Amsterdammer.
Je spreekt jezelf al binnen tien minuten tegenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:38 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Elk jaar is overdreven, 8 jaar van de 10 is wel mogelijk ja. En dat eigen vermogen is ook overdreven, laten we het houden op 200 mil.
Ja, er is inderdaad een duidelijk verband te spotten tussen beide.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
smoofie is zo hoogopgeleid dat hij zijn dagen op fok! doorbrengt
Ik overdreef wat, maar dat laatste is zeker mogelijk. Met al die lichtingen die er binnenkort aankomen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf al binnen tien minuten tegen
Zelfs als je dat niet deed mag je het nog zeggen, echt waar hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En een grote mongool. Ik mag dat zeggen want ik loop met mijn domheid te koop dus weet niet beter.
Maar van al die talenten gaat natuurlijk niet 100% doorbreken. Jij bent iets te optimistisch.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:40 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik overdreef wat, maar dat laatste is zeker mogelijk. Met al die lichtingen die er binnenkort aankomen.
1. Elk jaar een topgeneratie voortbrengen kan niet, je bent namelijk ook afhankelijk van de spelers die er aan komen. Soms heb je een paar jaar gewoon relatief weinig talent, dat kan elke club (zelf elk land) overkomenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:40 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik overdreef wat, maar dat laatste is zeker mogelijk. Met al die lichtingen die er binnenkort aankomen.
je zou denken dat mensen die ditquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, er is inderdaad een duidelijk verband te spotten tussen beide.
postenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zult het vast niet geloven, maar ik heb daadwerkelijk meerdere marketing geörienteerde vakken gehad op de uni en gehaald. En gezien dit "maar" een vbl forum is ga ik niet uitgebreid bronnen zoeken om mijn stellingen te ondersteunen , gezien ik weet dat het een feit is dat grotere markten nou eenmaal aantrekkelijker zijn voor bedrijven en sponsoren door een groter bereik.
Zoals wat dan, enlighten me.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
je zou denken dat mensen die dit
[..]
posten
wel wat beters te doen hebben
Nee, het moet wel realistisch blijven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Laat iemand een keer een extreem positief zijn, mooi toch?
kan, maar op de manier hoe is een beetje irritantquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Laat iemand een keer een extreem positief zijn, mooi toch?
money maken en van je leven genieten ipv elke dag horen dat niemand het met je eens is en je een grote mongool vindtquote:
Ja even money maken, was het leven maar maar zo makkelijk. Wat boeit mij dat laatste nou, mensen mogen denken wat ze willen denken, of het altijd klopt, dat is wat anders.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
kan, maar op de manier hoe is een beetje irritant
[..]
money maken en van je leven genieten ipv elke dag horen dat niemand het met je eens is en je een grote mongool vindt
1. Ben ik het mee eens. Maar vandaar dat Ajax ook uit buitenland haalt, om zulke lichtingen aan te vullen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
1. Elk jaar een topgeneratie voortbrengen kan niet, je bent namelijk ook afhankelijk van de spelers die er aan komen. Soms heb je een paar jaar gewoon relatief weinig talent, dat kan elke club (zelf elk land) overkomen
2. Veel van de aankomende talenten uit die lichtingen zullen het niet allemaal waarmaken, kunnen niet doorbreken zoals we wel vaker hebben gezien.
Zo, dat punt mag ook niet ontbreken natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
1. Elk jaar een topgeneratie voortbrengen kan niet, je bent namelijk ook afhankelijk van de spelers die er aan komen. Soms heb je een paar jaar gewoon relatief weinig talent, dat kan elke club (zelf elk land) overkomen
2. Veel van de aankomende talenten uit die lichtingen zullen het niet allemaal waarmaken, kunnen niet doorbreken zoals we wel vaker hebben gezien of worden weggekaapt door Europese topclubs.
kan niet, spelers die voor de Ajax opleiding kiezen die kiezen er bewust voor.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zo, dat punt mag ook niet ontbreken natuurlijk.
Joh, je meent het.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef davyleiden het volgende:
Vergeet niet dat de spelers die nu worden gescout in de jeugd gescout worden op technische kwaliteiten en niet op fysiek.
Ja want vroeger stond Ajax bekend om zijn fysiek sterke spelers.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef davyleiden het volgende:
Vergeet niet dat de spelers die nu worden gescout in de jeugd gescout worden op technische kwaliteiten en niet op fysiek.
En spelers kunnen naarmate ze ouder worden niet van mening veranderen? Godverdomme, haal die plaat voor je kop eens weg.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:47 schreef davyleiden het volgende:
[..]
kan niet, spelers die voor de Ajax opleiding kiezen die kiezen er bewust voor.
Die kiezen er bewust voor op hun zestiende ja. Zodra ze 19 zijn, aangetoond hebben te kunnen voetballen en wat ervaring hebben en Chelsea staat voor de stoep zijn ze weg hoor. Je bent veel en veel te naïef. Sterker nog, dit zal in de toekomst alleen nog maar extremer worden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:47 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Zoals Melegquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:47 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Jan Olde Riekerink. Geen zin om met jou te praten als je zulke teksten tevoorschijn tovert.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja want vroeger stond Ajax bekend om zijn fysiek sterke spelers.
Davy heeft hier wel een punt hoor. Vroeger stroomden er meer spelers van januari binnen dan van december bijvoorbeeld. Zelfde jaartal maar de ene is bijna een vol jaar ouder dan de anderen en fysiek in de meeste gevallen dus verder.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja want vroeger stond Ajax bekend om zijn fysiek sterke spelers.
Dan gaan ze maar lekker weg.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En spelers kunnen naarmate ze ouder worden niet van mening veranderen? Godverdomme, haal die plaat voor je kop eens weg.
Want bij Chelsea komen ze aan spelen toe?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die kiezen er bewust voor op hun zestiende ja. Zodra ze 19 zijn, aangetoond hebben te kunnen voetballen en wat ervaring hebben en Chelsea staat voor de stoep zijn ze weg hoor. Je bent veel en veel te naïef. Sterker nog, dit zal in de toekomst alleen nog maar extremer worden.
Dus gaan er nog minder doorbreken dan jij schetst. Want door blessures haken spelers af, door stagnatie in de ontwikkeling en door transfers.quote:
Geen idee, dat is het punt ook niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Want bij Chelsea komen ze aan spelen toe?
Omdat Frank de Boer qua transfers voor Ajax 1 gewoon meer miskopen doet dan geslaagde aankopen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef davyleiden het volgende:
Juist daarom ben ik geschrokken van het halen van Van der Hoorn, die is fysiek sterk maar heeft geen enkel technisch bagage.
Ik ben het 100% met je eens, laat ik dat vooropstellen. Ik hoop alleen dat spelers niet naar het buitenland gaan omdat ze in zien dat ze bij Ajax beter kunnen worden en daar niet. En ik heb de laatste jaren maar 1 speler zijn weggaan en dat was Bouy. Onder andere omdat ie geen aanvoerdertje meer mocht zijn. Zulke jongens kan je beter kwijt zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee, dat is het punt ook niet.
De meeste jongeren uit een gezin met een laag inkomen denken ook aan het geld.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Want bij Chelsea komen ze aan spelen toe?
Van Velzen ook nog, maar die was overbodig door de komst van Kishna.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:51 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met je eens, laat ik dat vooropstellen. Ik hoop alleen dat spelers niet naar het buitenland gaan omdat ze in zien dat ze bij Ajax beter kunnen worden en daar niet. En ik heb de laatste jaren maar 1 speler zijn weggaan en dat was Bouy. Onder andere omdat ie geen aanvoerdertje meer mocht zijn. Zulke jongens kan je beter kwijt zijn.
Ik denk dat Ajax genoeg voor Kishna heeft gedaan om hem te laten blijven. Althans dat hoop ik.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dus gaan er nog minder doorbreken dan jij schetst. Want door blessures haken spelers af, door stagnatie in de ontwikkeling en door transfers.
Dat hoop ik ook, maar met Raiola weet je het maar nooit he.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax genoeg voor Kishna heeft gedaan om hem te laten blijven. Althans dat hoop ik.
Eigenlijk bedoelde ik onder leiding van het technisch hart, maar daarvoor inderdaad van velzen en bobby adekayne natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Van Velzen ook nog, maar die was overbodig door de komst van Kishna.
valt wel mee toch, poulsen heeft zijn meerwaarde vorig jaar gehad, net zoals schone en in duarte heb ik ook wel vertrouwen net zoals cilessenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat Frank de Boer qua transfers voor Ajax 1 gewoon meer miskopen doet dan geslaagde aankopen.
Nee maar gelukkig heeft zo'n jongen ook nog een wil, en ik denk dat dat is om zoveel mogelijk wedstrijden te spelen nu en zo snel mogelijk in het eerste te komen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar met Raiola weet je het maar nooit he.
Als Raiola hem naar Juventus kan lozen, dan verandert die wil misschien wel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Nee maar gelukkig heeft zo'n jongen ook nog een wil, en ik denk dat dat is om zoveel mogelijk wedstrijden te spelen nu en zo snel mogelijk in het eerste te komen.
En toch had ik liever een voetballende 6 gezien als Anita. Het zal maar de vraag zijn of Duarte volgend jaar een basisplaats heeft, zal druk worden met Lobotka, hijzelf, Klaassen, Andersen, Serero, El Hasnaoui(?)quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
valt wel mee toch, poulsen heeft zijn meerwaarde vorig jaar gehad, net zoals schone en in duarte heb ik ook wel vertrouwen net zoals cilessen
Serero, Sana, Van der Hoorn, Janssen, Sigthorsson, Bulykin (Al heeft die ook zijn waarde gehad), Boerrigter. Ik vind dit een heel droevig rijtje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
valt wel mee toch, poulsen heeft zijn meerwaarde vorig jaar gehad, net zoals schone en in duarte heb ik ook wel vertrouwen net zoals cilessen
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Raiola hem naar Juventus kan lozen, dan verandert die wil misschien wel.
Het moge duidelijk zijn dan Siggy niet in dat rijtje thuishoortquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Serero, Sana, Van der Hoorn, Janssen, Sigthorsson, Bulykin (Al heeft die ook zijn waarde gehad), Boerrigter. Ik vind dit een heel droevig rijtje.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:56 schreef davyleiden het volgende:
[..]
En toch had ik liever een voetballende 6 gezien als Anita. Het zal maar de vraag zijn of Duarte volgend jaar een basisplaats heeft, zal druk worden met Lobotka, hijzelf, Klaassen, Andersen, Serero, El Hasnaoui(?)
Duarte is beter dan Klaassen en Serero. En het is een linkspoot. Die blijft wel in de basis hoor, prima speler.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:56 schreef davyleiden het volgende:
[..]
En toch had ik liever een voetballende 6 gezien als Anita. Het zal maar de vraag zijn of Duarte volgend jaar een basisplaats heeft, zal druk worden met Lobotka, hijzelf, Klaassen, Andersen, Serero, El Hasnaoui(?)
Waar heb jij je glazen bol gekocht? Ik wil 'm ook.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:57 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren.
Overigens hier een interessant artikel wat betreft de jeugdscouting:
http://www.ajaxshowtime.c(...)ingen-met-clubs.html
Sigthorsson kan er geen ene kloot van. Non-voetballer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dan Siggy niet in dat rijtje thuishoort.
Daarom moet de opleiding zo goed worden dat er geen aankopen gedaan hoeven te worden. Dan had Maher er ook nog bij gekund bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Serero, Sana, Van der Hoorn, Janssen, Sigthorsson, Bulykin (Al heeft die ook zijn waarde gehad), Boerrigter. Ik vind dit een heel droevig rijtje.
Ik doe gewoon een voorspelling, net zoals jij deed bij je Beneliga argument.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar heb jij je glazen bol gekocht? Ik wil 'm ook.
Aankopen zal je altijd nodig blijven hebben, aangezien je altijd laatbloeiers hebt. Maar ik wil wel het liefst zo min mogelijk aankopen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:58 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Daarom moet de opleiding zo goed worden dat er geen aankopen gedaan hoeven te worden. Dan had Maher er ook nog bij gekund bijvoorbeeld.
Hij heeft veel scorend vermogen. Hoesen heeft een iets beter gemiddelde maar maakt niet uit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sigthorsson kan er geen ene kloot van. Non-voetballer.
Die laatbloeier is dan Van der Hoornquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Aankopen zal je altijd nodig blijven hebben, aangezien je altijd laatbloeiers hebt. Maar ik wil wel het liefst zo min mogelijk aankopen.
Ajax moet niet afhankelijk zijn van een speler met scorend vermogen. De kracht van de vorige kampioenschappen was dat iedereen een doelpunt kan maken. Veel moeilijker te verdedigen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:59 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Hij heeft veel scorend vermogen. Hoesen heeft een iets beter gemiddelde maar maakt niet uit.
Was een cynische opmerking. Hoesen laat het elftal veel beter voetballen, en heeft ook geen slechter gemiddelde dan Sigthorsson. Maar goed die krijgt zn kans nu.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax moet niet afhankelijk zijn van een speler met scorend vermogen. De kracht van de vorige kampioenschappen was dat iedereen een doelpunt kan maken. Veel moeilijker te verdedigen.
Hoesen zelf is natuurlijk ook niet goed genoeg, maar heeft wel de eigenschappen van een Ajaxspits.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:01 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Was een cynische opmerking. Hoesen laat het elftal veel beter voetballen, en heeft ook geen slechter gemiddelde dan Sigthorsson. Maar goed die krijgt zn kans nu.
Hoesen wordt wel flink onderschat merk ik. Zit even in een wat minder vorm.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoesen zelf is natuurlijk ook niet goed genoeg, maar heeft wel de eigenschappen van een Ajaxspits.
Nee hoor, ik denk dat ik Hoesen precies op waarde schat. Na De Jong de beste spits voor Ajax. Maar uiteindelijk moet je naar een nvieau streven dat hoger ligt dan dat van Hoesen. Ik ben zelfs gewoon fan van een Hoesen in vorm.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoesen wordt wel flink onderschat merk ik. Zit even in een wat minder vorm.
Die zijn wat...16?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:03 schreef davyleiden het volgende:
Daarom hopen op Karlsson/Walian. Hoewel dat beiden meer afmakers zijn heb ik het idee.
Dat bedoel ik niet naar jou toequote:Op zaterdag 23 november 2013 00:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat ik Hoesen precies op waarde schat.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:47 schreef davyleiden het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax genoeg voor Kishna heeft gedaan om hem te laten blijven. Althans dat hoop ik.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:57 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren.
Overigens hier een interessant artikel wat betreft de jeugdscouting:
http://www.ajaxshowtime.c(...)ingen-met-clubs.html
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:59 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een voorspelling, net zoals jij deed bij je Beneliga argument.
GVD wie ben jij?quote:
Karlsson heb ik nog te weinig van gezien. Walian kwam als een echte afmaker binnen, is het nog steeds maar voetballend heeft hij heel veel stappen gemaakt. Meer dan Dani vd Moot imo.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:03 schreef davyleiden het volgende:
Daarom hopen op Karlsson/Walian. Hoewel dat beiden meer afmakers zijn heb ik het idee.
Ah oke.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet naar jou toe.
Jij denkt dat Hoesen na volgend jaar al weg is dan? Ik bedoel voor daarna natuurlijk. Ze zijn Kishna nu ook aan het uitproberen op de spitspositie, is ook interessant.quote:
Hoesen zie ik niet echt als eerste spits van Ajax, ik dacht dat we streefde naar een hoger niveau.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:05 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Jij denkt dat Hoesen na volgend jaar al weg is dan? Ik bedoel voor daarna natuurlijk. Ze zijn Kishna nu ook aan het uitproberen op de spitspositie, is ook interessant.
En het IQ van beide samen gedeeld door 10quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
davyleiden![]()
![]()
![]()
Dj-Day-V en Stijn gecombineerd![]()
Waarom ga jij je er opeens inmengen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
davyleiden![]()
![]()
![]()
Dj-Day-V en Stijn gecombineerd![]()
Streven naar hoger niveau kan alleen door spitsen zelf op te leiden. Vandaar dat ik die 2 noemde. En Kishna dus.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoesen zie ik niet echt als eerste spits van Ajax, ik dacht dat we steefde naar een hoger niveau.
Gedraag je niet zo als een kleuter stijn.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ga jij je er opeens inmengen?
Jij ziet dat met Sigthorsson in de spits _o-quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoesen zie ik niet echt als eerste spits van Ajax, ik dacht dat we streefde naar een hoger niveau.
Alleen door zelf opleiden ja? Want?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:06 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Streven naar hoger niveau kan alleen door spitsen zelf op te leiden. Vandaar dat ik die 2 noemde. En Kishna dus.
Spitsen koop je niet, althans geen Ajax-spitsen.
Tot nu toe nog niet onder de indruk van Karlsson, maar tijdens zijn stages ook gezien en was daar wel goed. Maar ik hoop alleen maar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Karlsson heb ik nog te weinig van gezien. Walian kwam als een echte afmaker binnen, is het nog steeds maar voetballend heeft hij heel veel stappen gemaakt. Meer dan Dani vd Moot imo.
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En het IQ van beide samen gedeeld door 10
Omdat ik ook een Ajacied benquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ga jij je er opeens inmengen?
Welke spits die Ajax heeft gehaald laatste 15 jaar voldoet aan de eisen die je bij een Ajax spits mag stellen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen door zelf opleiden ja? Want?
Zlatan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:07 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Welke spits die Ajax heeft gehaald laatste 15 jaar voldoet aan de eisen die je bij een Ajax spits mag stellen?
Een Ajax spits van nu of een Ajax spits van 15 jaar terug?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:07 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Welke spits die Ajax heeft gehaald laatste 15 jaar voldoet aan de eisen die je bij een Ajax spits mag stellen?
quote:
Dat staat er tochquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een Ajax spits van nu of een Ajax spits van 15 jaar terug?
Huntelaar natuurlijkquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:07 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Al deed hij het in het begin niet zó goed. Arverladze vond ik ook geen verkeerde in zijn beginjaren.quote:
Huntelaar zou in het spelsysteem wat Ajax nu speelt ook niet goed renderen denk ik.quote:
Een Ajax spits van 15 jaar terug moest heel andere dingen doen dan een Ajax spits in dit systeem dat snap je toch ook welquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat staat er toch? Laatste 15 jaar.
Je doet het anders welquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:09 schreef davyleiden het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
oke hier ga ik niet op in.
Was een baasquote:
Sja een speler van het niveau Hoesen moet je natuurlijk lang en breed in de jeugd hebben lopen die kan er echt geen klote vanquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:11 schreef Smoofie het volgende:
En op koopjes als Hoesen en Sana ook niet.
Welke spelers kan Ajax kopen die Ajax verbeteren, welke andere clubs in Europa niet kopen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:11 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso, alles op de jeugd gooien is ook geen optie.
Hij is in ieder geval beter dan Brutil Hoséquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja een speler van het niveau Hoesen moet je natuurlijk lang en breed in de jeugd hebben lopen die kan er echt geen klote van
Assaidi met zijn domme salariseis zou spoedig de richting van El Hamdaoui en Maher op gaan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:12 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Welke spelers kan Ajax kopen die Ajax verbeteren, welke andere clubs in Europa niet kopen?
Voorbeeld: Assaidi.
Amrabatquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:12 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Welke spelers kan Ajax kopen die Ajax verbeteren, welke andere clubs in Europa niet kopen?
Ik denk niet dat Amrabat met zijn salaris haalbare kaart is voor Ajax.quote:
Tsjah, meer geld genereren is sowieso een must voor Ajax. Buiten dat, kijk naar FC Basel, die hebben ook niet alleen maar jeugd volgens mij.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:12 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Als je niet bereid bent om een aankoop een mooi salaris te geven dan blijf je de Sana's van deze wereld aantrekken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Amrabat met zijn salaris haalbare kaart is voor Ajax.
Als Ajax meer geld genereert, kan ze ook spelers langer behouden. Dat is dus mijn punt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tsjah, meer geld genereren is sowieso een must voor Ajax. Buiten dat, kijk naar FC Basel, die hebben ook niet alleen maar jeugd volgens mij.
Beter geef je de spelers die zich al bewezen hebben het hoogste salaris.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je niet bereid bent om een aankoop een mooi salaris te geven dan blijf je de Sana's van deze wereld aantrekken.
Nee dat kunnen ze niet want daarvoor is de Eredivisie te kleinquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:16 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Als Ajax meer geld genereert, kan ze ook spelers langer behouden. Dat is dus mijn punt.
Ja, maar je gaat godverdomme toch geen 3 miljoen salaris geven aan een speler van het kaliber Amrabat. Doe ff normaal joh.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je niet bereid bent om een aankoop een mooi salaris te geven dan blijf je de Sana's van deze wereld aantrekken.
Je leest het niet goed probeer het nog eensquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter geef je de spelers die zich al bewezen hebben het hoogste salaris.
Amrabat komt ie ook pas sinds gisteren mee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat godverdomme toch geen 3 miljoen salaris geven aan een speler van het kaliber Amrabat. Doe ff normaal joh.
Dat maakt niets uit, zolang je maar genoeg geld hebt om bijv 3 mil te kunnen neerleggen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat kunnen ze niet want daarvoor is de Eredivisie te klein
Natuurlijk niet maar als je hem kan krijgen voor 1 miljoen per jaar dan ben je gek als je het niet doet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat godverdomme toch geen 3 miljoen salaris geven aan een speler van het kaliber Amrabat. Doe ff normaal joh.
Geen goede optie vind je? Technisch sterk, kan op links en rechts, heeft het op een hoog niveau laten zien prima aankoop voor Ajaxquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amrabat komt ie ook pas sinds gisteren mee.
Ik maak slechts een aanvulling op je post.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je leest het niet goed probeer het nog eens
Ook dat is ver boven de momentele grens van Ajax dacht ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet maar als je hem kan krijgen voor 1 miljoen per jaar dan ben je gek als je het niet doet.
Alsof hij Galatasaray gaat inruilen voor Ajax met een salaris van 1 miljoen. Daar gaat hij om lachen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet maar als je hem kan krijgen voor 1 miljoen per jaar dan ben je gek als je het niet doet.
waarom te klein?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat kunnen ze niet want daarvoor is de Eredivisie te klein
Wat heeft Amrabat dan allemaal bewezen? Zo geweldige speler is het niet hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee, 1,1 is de max dacht ik. Als 1 miljoen ver boven het plafond is kunnen ze beter de club opheffen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook dat is ver boven de momentele grens van Ajax dacht ik.
Omhooggevallen egootje bij PSV dat herrie schopte en met gedoe de voordeur heeft verlaten, niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:18 schreef Smoofie het volgende:
Zo goed is Ambrabat toch ook weer niet.
Dus jij vindt dat Ajax Amrabat moet aantrekken als vleugelspeler?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[..]
Geen goede optie vind je? Technisch sterk, kan op links en rechts, heeft het op een hoog niveau laten zien prima aankoop voor Ajax
Als je spelers als Amrabat een salaris van 1 miljoen of meer wil geven dan gaat de club al zeel snel kapot.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heeft Amrabat dan allemaal bewezen? Zo geweldige speler is het niet hoor.
Jij bent gewoon een debiel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie zijn gewoon racistisch en hebben iets tegen mocro's
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie zijn gewoon racistisch en hebben iets tegen mocro's
Niet aan beginnen ook.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als je spelers als Amrabat een salaris van 1 miljoen of meer wil geven dan gaat de club al zeel snel kapot.
Nee je slaat weer eens onzin uit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er knul, zit je tampon in de knoop?
Sja of hij haalbaar is dat is weer een ander verhaal maar ik zou hem heel graag bij Ajax willen zien.quote:
Dan zie ik liever tadic.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja of hij haalbaar is dat is weer een ander verhaal maar ik zou hem heel graag bij Ajax willen zien.
Ik niet, puur door het kostenplaatje.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja of hij haalbaar is dat is weer een ander verhaal maar ik zou hem heel graag bij Ajax willen zien.
Omdat je gisteren een artikeltje hebt gelezen dat vitesse, groningen en fc twente Amrabat zouden willenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom wil je hem dan bij Ajax zien...?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Aanmodderen met die middelmaat die er nu staat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik niet, puur door het kostenplaatje.
Nee, het is niet zwart of wit. Amrabat is kwalitatief niet zoveel beter dat het salaris zou rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Aanmodderen met die middelmaat die er nu staat?
Dat klopt inderdaadquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je gisteren een artikeltje hebt gelezen dat vitesse, groningen en fc twente Amrabat zouden willen
Menig en Acolatse verwacht ik niets van. De Sa ook niet. Andersen vind ik nog steeds geen vleugelspeler.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:23 schreef davyleiden het volgende:
Wat doe je met Kishna, Becker, Menig, Acolatste, De Sa, Andersen en El Ghazi als je Amrabat voor meerdere jaren aantrekt?
Nee oke, maar toch heb je ze ook onder contract. Daar moet je dan ook aan denken... Fischer heb je dan ook nog.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Menig en Acolatse verwacht ik niets van. De Sa ook niet. Andersen vind ik nog steeds geen vleugelspeler.
Menig kan er geen kut van, De Sa idem en Andersen is waardeloos op de vleugel dus dan hou je nog maar een paar spelers van over en de kans dat die het allemaal gaan redden in het eerste is vrij klein.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:23 schreef davyleiden het volgende:
Wat doe je met Kishna, Becker, Menig, Acolatste, De Sa, Andersen en El Ghazi als je Amrabat voor meerdere jaren aantrekt?
Dat Andersen geen vleugelspeler is, wist iedereen wel. Alleen houdt Frank ervan om spelers op hun verkeerde positie neer te zetten.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Menig en Acolatse verwacht ik niets van. De Sa ook niet. Andersen vind ik nog steeds geen vleugelspeler.
Maar qua kosten drukken die spelers niet veel op je balans. Dus dat moet het probleem niet zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:24 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Nee oke, maar toch heb je ze ook onder contract. Daar moet je dan ook aan denken... Fischer heb je dan ook nog.
Nou en.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:24 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Nee oke, maar toch heb je ze ook onder contract. Daar moet je dan ook aan denken... Fischer heb je dan ook nog.
Cerny duurt nog wel even joh. Kishna is maar de vraag hoe zijn lichaam het houdt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze gaan gewoon een buitenspeler huren voor een halfjaar en het dan proberen met Kishna, El-Ghazi en Cerny enzo
En vertel jij mij nou eens wie een versterking is voor Ajax en die in de winter verhuurd mag worden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze gaan gewoon een buitenspeler huren voor een halfjaar en het dan proberen met Kishna, El-Ghazi en Cerny enzo
Dat dus. En ik zie het probleem van Schone op rechts niet, werden we vorig jaar kampioen mee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
EL Hamdaouiquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En vertel jij mij nou eens wie een versterking is voor Ajax en die in de winter verhuurd mag worden.
Schönequote:Op zaterdag 23 november 2013 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En vertel jij mij nou eens wie een versterking is voor Ajax en die in de winter verhuurd mag worden.
Ja, omdat we er vorig jaar kampioen mee werden kunnen we idd maar beter niet proberen een betere speler te halen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:26 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dat dus. En ik zie het probleem van Schone op rechts niet, werden we vorig jaar kampioen mee.
Ow ja, Zal Malaga dat hem al gehuurd heeft hem verhuren aan Ajax ja? Lijkt logisch.quote:
waarom zou je een betere speler halen voor een half jaar... en wie is die betere speler?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, omdat we er vorig jaar kampioen mee werden kunnen we idd maar beter niet proberen een betere speler te halen.
Dit is toch ook cynisme , toch? Je gaat er toch niet echt serieus op inquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ow ja, Zal Malaga dat hem al gehuurd heeft hem verhuren aan Ajax ja? Lijkt logisch.
Klopt. Maar als het op het persoonlijke vlak niet botert is het maar beter dat je weg gaat. Frank de Boer doet niet alles goed, maar hij maakt er wel een geheel van.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
El Hamdaoui was wel een echte Ajax spits
Kishna heeft wel een sterk lichaam gekregen door zijn revalidatie. Schijnt echt goed te zijn. En Cerny is toch echt een waanzinnig groot talent?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Cerny duurt nog wel even joh. Kishna is maar de vraag hoe zijn lichaam het houdt.
Ola Johnquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan nog steeds makkelijk kampioen worden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:26 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dat dus. En ik zie het probleem van Schone op rechts niet, werden we vorig jaar kampioen mee.
Was ook gewoon een lastig geval toen met Mounir maar die kon wel voetballenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt. Maar als het op het persoonlijke vlak niet botert is het maar beter dat je weg gaat. Frank de Boer doet niet alles goed, maar hij maakt er wel een geheel van.
Frank is ook een mocro hater.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was ook gewoon een lastig geval toen met Mounir maar die kon wel voetballen
Sterk lichaam ja, maar als je knieën verrot zijn dan heeft dat ook weinig zin.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kishna heeft wel een sterk lichaam gekregen door zijn revalidatie. Schijnt echt goed te zijn. En Cerny is toch echt een waanzinnig groot talent?
[..]
Vquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het voetballende gedeelte zal nooit een issue geweest zijn. Prachtige speler.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het goed is is het kraakbeen hersteld.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sterk lichaam ja, maar als je knieën verrot zijn dan heeft dat ook weinig zin.
Leon Bailey, ook iemand die door een schimmige kinderhandelaar binnen werd gebracht.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:30 schreef davyleiden het volgende:
Cerny is een waanzinnig groot talent ja. Maar alsnog. Btw biedt Ajax binnen 2 maanden dat Jamaicaanse talent een contract aan die zowel op vleugel en spitspositie uit de voeten kan.
Dat is maar te hopen. Ik weet uit ervaring dat het nooit meer naar 100% gaat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:30 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Als het goed is is het kraakbeen hersteld.
De vraag is hoe een jongen uit Jamaica anders ooit een profvoetballer kan worden door niet zo'n weg te bewandelen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Leon Bailey, ook iemand die door een schimmige kinderhandelaar binnen werd gebracht.
Dat herstelt niet meer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:30 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Als het goed is is het kraakbeen hersteld.
True. Is trouwens wel een hele goede spelers. Bij Genk waren ze heel erg teleurgesteld dat ze hem hebben moeten laten gaan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:31 schreef davyleiden het volgende:
[..]
De vraag is hoe een jongen uit Jamaica anders ooit een profvoetballer kan worden door niet zo'n weg te bewandelen.
Het kan wel herstellen tot in zoverre dat je gewoon weer topsport kan bedrijven hoor.quote:
Geen idee, hij heeft nieuwe behandelmethodes gehad. We zullen het zien, heb van hem genoten nu weer.quote:
Ja is ook erg lullig, ze hadden wel al eerder stages gehad bij Ajax.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
True. Is trouwens wel een hele goede spelers. Bij Genk waren ze heel erg teleurgesteld dat ze hem hebben moeten laten gaan.
Ik sluit niet uit dat Cuenca weer uit de hoge hoed wordt getoverd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Misschien kunnen we nog even naar Barcelona bellen dan krijgen we van hun wel weer een talentje![]()
Oh nee wacht
Ach ja nog altijd 10 keer liever Cuenca dan Bojan maar bij Cuenca is het ook altijd maar weer wachten op de volgende blessurequote:Op zaterdag 23 november 2013 00:34 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Cuenca weer uit de hoge hoed wordt getoverd.
Was die ook niet toen die vorig jaar kwam.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Cuenca is niet eens fit als die hier komt... Dan mag je weer 3 maand wachten op iets van niveau
Maar heeft wel goede techniek ik kan me zijn panna tegen NAC nog goed voor de geest halen gevolgd door een prachtige Spaanse schwalbe. Overigens ook een van de weinige dingen die hij goed heeft gedaan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Cuenca is niet eens fit als die hier komt... Dan mag je weer 3 maand wachten op iets van niveau
Kevin Bobson van Barcaquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar heeft wel goede techniek ik kan me zijn panna tegen NAC nog goed voor de geest halen gevolgd door een prachtige Spaanse schwalbe. Overigens ook een van de weinige dingen die hij goed heeft gedaan.
De back van NAC wist echt even niet meer wat voor en achter was zo onderste boven was hij er vanquote:
Nou Nou NAC ... Ik zag Kevin weleens een back van Feyenerd gek makenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De back van NAC wist echt even niet meer wat voor en achter was zo onderste boven was hij er van
De lukoki panna tegen De Cler ken je die nogquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nou Nou NAC ... Ik zag Kevin weleens een back van Feyenerd gek maken
Dat kan natuurlijk ja, maar hij had toch meerdere knieblessure achter elkaar? Ik weet het niet meer echt goed, maar had hij ook zijn kruisbanden gescheurd?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het kan wel herstellen tot in zoverre dat je gewoon weer topsport kan bedrijven hoor.
Bij zijn debuut ja. Wat een brutaliteitquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De lukoki panna tegen De Cler ken je die nog
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij zijn debuut ja. Wat een brutaliteit
Was onrespectvol, had veel meer respect voor Tim dat hij niets deed.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij zijn debuut ja. Wat een brutaliteit
Lekker inderdaad. Gewoon bij je debuut dat durvenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De lukoki panna tegen De Cler ken je die nog
Het is tegen Feyenoord. Dan mag dat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:42 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Was onrespectvol, had veel meer respect voor Tim dat hij niets deed.
Vernederen doe je binnen de lijnen, niet daarbuiten.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is tegen Feyenoord. Dan mag dat.
Daar ging het toch niet over. Jij zei dat kraakbeen niet meer herstelt. Het kraakbeen wat er ooit zat komt niet meer terug, maar er zijn 2 goede methodes waardoor de knie met kraakbeen toch weer kan functioneren. Vraag het maar aan Dr. Kerkhoffs van het AMC. Ben 9 weken geleden nog door hem geopereerd voor nieuw kraakbeen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ja, maar hij had toch meerdere knieblessure achter elkaar? Ik weet het niet meer echt goed, maar had hij ook zijn kruisbanden gescheurd?
Dat weet ik, maar bij een scheur van de voorste kruisband krijg je vaak (nog) meer kraakbeenproblemen bij topsport. En dat laatste wist ik niet, dat je je zo kan laten behandelen. Wat heeft 'ie gedaan dan? Kraakbeen transplantatie ofzo?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daar ging het toch niet over. Jij zei dat kraakbeen niet meer herstelt. Het kraakbeen wat er ooit zat komt niet meer terug, maar er zijn 2 goede methodes waardoor de knie met kraakbeen toch weer kan functioneren. Vraag het maar aan Dr. Kerkhoffs van het AMC. Ben 9 weken geleden nog door hem geopereerd voor nieuw kraakbeen.
Kishna een kraakbeentransplantatie, ik surrogaat kraakbeen dmv beenmerg.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar bij een scheur van de voorste kruisband krijg je vaak (nog) meer kraakbeenproblemen bij topsport. En dat laatste wist ik niet, dat je je zo kan laten behandelen. Wat heeft 'ie gedaan dan? Kraakbeen transplantatie ofzo?
En kun jij weer het meeste doen wat je voor de behandeling kon?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kishna een kraakbeentransplantatie, ik surrogaat kraakbeen dmv beenmerg.
Nog niet, aangezien ik pas 9 weken na de operatie zit. Maar ik kan mijn voet al weer bewegen (Bij mij ging het om kraakbeen in mijn enkel). Het herstel tot ik weer echt kan hardlopen kan 6 maanden tot 2 jaar duren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En kun jij weer het meeste doen wat je voor de behandeling kon?
Best experimenteel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:46 schreef davyleiden het volgende:
Ze hadden kraakbeen gekweekt en teruggebracht.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Leon Bailey, ook iemand die door een schimmige kinderhandelaar binnen werd gebracht.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:42 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Was onrespectvol, had veel meer respect voor Tim dat hij niets deed.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:43 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Vernederen doe je binnen de lijnen, niet daarbuiten.
wie is die gozer tussen Van der Sar en Overmars in?quote:Op zaterdag 23 november 2013 08:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn echte zoon, Kyle Butler, gaat ook bij Ajax tekenen denk ik.
mbokaniquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:41 schreef davyleiden het volgende:
[..]
wie is die gozer tussen Van der Sar en Overmars in?
twitter:marcelmiddelbos twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 15:19:01In de 16e minuut scoort Ricardo Kishna namens Ajax de 0-1 #groaja A1 reageer retweet
twitter:jdnijland twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 15:22:18Na 15 min. spelen Ajax A1 op een 0-1 voorsprong tegen FC Groningen A1. En binnen 5 minuten ook 0-2. 2x Ricardo Kishna. reageer retweet
quote:Financieel directeur Ajax wil komst van De Jong onderzoeken
De carrière van Luuk de Jong verkeert in een impasse en in Nederland hebben Ajax en PSV wat problemen met hun spitsen. Ajax kan een tijd niet beschikken over Kolbeinn Sigthórsson en het alternatief voor de IJslander: Siem de Jong. PSV op zijn beurt is Tim Matavz even kwijt en Jürgen Locadia maakte er pas twee. Bij Ajax lijkt men serieus te denken aan de komst van Luuk de Jong.
De 23-jarige aanvaller floreerde bij FC Twente, maar krijgt het niet voor elkaar indruk te maken bij Borussia Mönchengladbach. Ajax-directeur Jeroen Slop liet aan TROS in Bedrijf weten dat hij wil onderzoeken of het haalbaar is dat de gebroeders De Jong met elkaar herenigd worden in Amsterdam. “In de winterstop gaan we zeker de mogelijkheid onderzoeken om hem te halen”, aldus de financieel directeur.
Frank de Boer sprak zich vrijdag ook uit over de ex-speler van FC Twente en De Graafschap. “We weten dat hij wel verhuurd zou willen worden. Maar als ik met Siem en Kolbeinn twee alternatieven heb voor de spitspositie, dan is dat niet mijn prioriteit. Maar als dat niet zo is, dan past Luuk heel goed in het profiel dat wij zoeken voor een spits”, zei de trainer van Ajax.
Ja, is ook niet meer dan logisch op dit moment.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik neem aan dat Hoessen vanavond een kans krijgt? Anders kun je hem ook beter verkopen als hij zelfs geen 3e keus is
quote:Frank de Boer heeft te kennen gegeven dat Danny Hoesen de eerste vervanger zal zijn nu Kolbeinn Sigthórsson en Siem de Jong er ogenschijnlijk een paar weken uit liggen. Dat laat de trainer weten aan De Telegraaf.
'In eerste instantie zal Danny Hoesen starten', zo verklapt De Boer, die ook andere opties heeft. 'Maar ik weet dat Davy Klaassen die rol ook kan invullen. Ik heb hem tijdens oefenwedstrijden ook wel eens in de spits gehad. Bojan Krkic is eveneens een optie. Hij sluit volgende week volledig bij de groep aan. Heracles en FC Barcelona komen echter te vroeg.'
Zou sowieso een goede speler zijn voor de middenmoot in de Eredivisie die hebben toen behoorlijk lopen slapenquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik neem aan dat Hoessen vanavond een kans krijgt? Anders kun je hem ook beter verkopen als hij zelfs geen 3e keus is
Ik verwacht minimaal een 3-0 en anders hoofdingang.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:05 schreef Heeinz het volgende:
Nou als ik zo naar Barcelona kijk wordt dat een makkie dinsdag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze missen dinsdag Messi, Pique, Alba, Alves, Valdes en Xavi is nog onzeker toch? Wie mis ik?
Voorlopig is onze beoogde 1e spits niet echt in goede vormquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:17 schreef danos het volgende:
spits kopen is toch zinloos, daarnaast vind ik Luuk de Jong verre van een zekerheidje voor goals. Liever wat buitenspelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |