SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh. De echte toppers van dat continent gaan naar Engeland, Spanje en Italië. Daaronder komt de categorie die naar Frankrijk en de olielanden gaat. En dan is er nog het 3e garnituur wat overblijft. Daar moet je Ajax zijnde niet aan beginnen, helemaal niet tegen de huidige salarisregelgeving.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:16 schreef Smoofie het volgende:
Ze mogen ook wel weer eens in zuid-amerika gaan scouten.
Naja, als je naar een hoger niveau wilt, bijna elke positie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:17 schreef davyleiden het volgende:
Je weet dat ze de scouting al aan het renoveren zijn? En op welke positie moesten er versterkingen komen volgens jou?
jij bent voor de verkeerde clubquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, als je naar een hoger niveau wilt, bijna elke positie.
Ah. Lekker de schulden weer in dus.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BeNeliga moet er gewoon komen, fuck nostalgiequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uit persoonlijke overwegingen wil ik niks meer met Belgie te maken hebben
Versterkingen moeten uit de opleiding komen, die moeten niet op late leeftijd aangetrokken worden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fuck heel dat kanjerlandquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BeNeliga moet er gewoon komen, fuck nostalgie.
Als jij nou eens griep kreeg ofzo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BeNeliga moet er gewoon komen, fuck nostalgie.
wauw dat maakt het eigenlijk alleen maar ergerquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Amsterdammer ben ik idd voor de verkeerde club...
Het wordt er heus niet slechter op qua niveau en inkomsten, kan alleen maar beter worden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als jij nou eens griep kreeg ofzo.
Euhm, nee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
wauw dat maakt het eigenlijk alleen maar erger
Optyfen daarmee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het wordt er heus niet slechter op qua niveau en inkomsten, kan alleen maar beter worden.
Ik zie eerder een Europese topcompetitie komen dan een Beneliga.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het wordt er heus niet slechter op qua niveau en inkomsten, kan alleen maar beter worden.
Dat mag jij vinden ja, economisch gezien is het aantrekkelijker voor sponsoren .quote:
Nooit bewezen. Alleen maar luchtfietserijquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden ja, economisch gezien is het aantrekkelijker voor sponsoren .
Bron?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden ja, economisch gezien is het aantrekkelijker voor sponsoren .
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit bewezen. Alleen maar luchtfietserij
Logica? Waar zou je als sponsor eerder meer geld aan geven, een markt van 17 miljoen of een markt van 28 miljoen. Nou tada, zo simpel kan het zijn.quote:
Ja, onderzoeken, het is gewoon economische logica, klaar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
onderzoeken zijn er nooit geweest.
Iedere club is tegen.
Oprotten met logica. Jij doet een bewering maar kan dit niet met feiten ondersteunen. Je lult dus maar weer wat,zoals wel vaker.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Logica? Waar zou je als sponsor eerder meer geld aan geven, een markt van 17 miljoen of een markt van 28 miljoen. Nou tada, zo simpel kan het zijn.
tegenpool van shreyas gespotquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef davyleiden het volgende:
En rot inderdaad op met die beneliga discussie. Ajax wordt komende 10 jaar elk jaar kampioen, poept elk jaar een top generatie tevoorschijn, gaat richting een Eigen Vermogen van 350 miljoen en wint 1 keer de CL in die 10 jaar.
In sportief opzicht is het alleen maar nadelig, vooral omdat de Belgische ''topclubs'' het niveau hebben van het rechterrijtje van de eredivisie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, onderzoeken, het is gewoon economische logica, klaar.
En toen werd je net voor je laatste bewering wakker.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef davyleiden het volgende:
En rot inderdaad op met die beneliga discussie. Ajax wordt komende 10 jaar elk jaar kampioen, poept elk jaar een top generatie tevoorschijn, gaat richting een Eigen Vermogen van 350 miljoen en wint 1 keer de CL in die 10 jaar.
Nee want ik ben ook tegen de BeNeligaquote:
Ja is goed man. Er is inderdaad geen onderzoek geweest, maar het is logisch dat een markt van 28 miljoen meer geld aantrekt dan een markt van 17 miljoen. Geen zin om daar bronnen van gaan te zoek gezien het gewoon zo is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Oprotten met logica. Jij doet een bewering maar kan dit niet met feiten ondersteunen. Je lult dus maar weer wat,zoals wel vaker.
had het meer over zijn laatste stukjequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee want ik ben tegen de BeNeliga
Waarom ben ik een tegenpool van hem? Denkt hij 2x in 10 jaar?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
had het meer over zijn laatste stukje
Je lult gewoon maar weer wat. Ben niet anders gewend van je. Kom maar terug als je wel een bron hebt gevonden jochie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja is goed man. Er is inderdaad geen onderzoek geweest, maar het is logisch dat een markt van 28 miljoen meer geld aantrekt dan een markt van 17 miljoen. Geen zin om daar bronnen van gaan te zoek gezien het gewoon zo is.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja is goed man. Er is inderdaad geen onderzoek geweest, maar het is logisch dat een markt van 28 miljoen meer geld aantrekt dan een markt van 17 miljoen. Geen zin om daar bronnen van gaan te zoek gezien het gewoon zo is.
Van mij mogen Anderlecht, Club Brugge en RC Genk de plaatsen overnemen van Jong Ajax, PSV en Twente in de Jupiler Leaguequote:
We zullen zien. Ik ben een volgeling van Cruijff en geloof heilig in zijn ideeën en filosofie. Ook omdat ik het zelf mee maak op de Toekomst.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En toen werd je net voor je laatste bewering wakker.
Nee ik denk drie keerquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Waarom ben ik een tegenpool van hem? Denkt hij 2x in 10 jaar?
ik mag jou welquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef davyleiden het volgende:
Ah, een insider! Spannnnnend!!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef davyleiden het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik ben een volgeling van Cruijff en geloof heilig in zijn ideeën en filosofie. Ook omdat ik het zelf mee maak op de Toekomst.
Voor mijn part gaan al die clubs failliet. De binding met België is 0,000000000000000000000000000001.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van mij mogen Anderlecht, Club Brugge en RC Genk de plaatsen overnemen van Jong Ajax, PSV en Twente in de Jupiler League
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:30 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dan denk ik dat wij vrienden kunnen worden.
Niks insider, het niveau in de jeugd is gewoon 3 keer omhoog gegaan. Ik vind dat gewoon mooi om te zien.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, een insider! Spannnnnend!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |