Uiteindelijk krijg je wel, zoals eerder door iemand opgemerkt, een enorm pimpschip. Al het elite werk is goudquote:Op zondag 24 november 2013 19:01 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Dit. Eerst hoop plunderen voordat je het geld én genoeg metaal en hout hebt.
Dan zijn de legendary ships ook maar een stel roeibootjes als dat zou kunnenquote:Op zondag 24 november 2013 19:54 schreef TJV het volgende:
Toch jammer dat je niet je eigen vloot met je mee kan laten varen. Lijkt me heerlijk om met 10 schepen door het zuiden van de map te varen.
Nee, dat hebben ze wel geprobeerd maar de developers kregen het naar eigen zeggen niet voor elkaar om zeegevechten of andere MP op zee goed te ontwikkelen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:00 schreef TJV het volgende:
Is er trouwens geen online speltype waarin je met anderen rond kunt varen? Soort coop?
Mwuah, ik zou zelfs de 12-jarige GTA-kindjes nog op de koop toe nemen. Lijkt me wel vermakelijk.quote:Op zondag 24 november 2013 20:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze wel geprobeerd maar de developers kregen het naar eigen zeggen niet voor elkaar om zeegevechten of andere MP op zee goed te ontwikkelen.
En ergens vind ik dat niet zo heel erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:05 schreef TJV het volgende:
[..]
Mwuah, ik zou zelfs de 12-jarige GTA-kindjes nog op de koop toe nemen. Lijkt me wel vermakelijk.Misschien in een spinoff van deze game, wie weet. Upgrade je schip, enter je tegenstanders in MP. Het concept is vet maar de uitwerking moet dan wel nagenoeg perfect zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
En hadden ze flink wat loot?quote:Op zondag 24 november 2013 20:06 schreef Romanus het volgende:
Ik heb net (met hulp van een level 3 fort) ongeveer 6 man-o-wars en 3 frigates overwonnen
Achja, het is Ubisoft dus een fatsoenlijke multiplayer wordt al errug lastig.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien in een spinoff van deze game, wie weet. Upgrade je schip, enter je tegenstanders in MP. Het concept is vet maar de uitwerking moet dan wel nagenoeg perfect zijn.
Ik speel bijna nooit MP in geen enkele game. Hoogstens Co-op met een vriend of vrienden in bijvoorbeeld Dead Space 3 of Gears of War en dan heb ik de meest bekende wel gehad. Voor de rest kan heel dat MP gedoe me geen bal interesseren omdat het er 'maar bij moet zitten', wat veel developers denken. Daarom vond ik het ook mooi dat Ken Levine zei dat hij geen MP in BioShock Infinite deed omdat het in zijn ogen niet paste.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef TJV het volgende:
[..]
Achja, het is Ubisoft dus een fatsoenlijke multiplayer wordt al errug lastig.
jazeker, wel grappig dat na ik al die enorme schepen heb vernietigt er nog even een schooner aankomt die op me gaat schietenquote:
Dat duurde ook maar een paar seconden zekerquote:Op zondag 24 november 2013 20:20 schreef Romanus het volgende:
[..]
jazeker, wel grappig dat na ik al die enorme schepen heb vernietigt er nog even een schooner aankomt die op me gaat schieten.
Abstergo is onderdeel van de hele AC-canon. Het zou me verbazen als ze het er juist uit hadden gelatenquote:Op zondag 24 november 2013 20:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom zit die abstergo onzin in dit spel? Verpest het spel gewoon.
Consoles manquote:Op zondag 24 november 2013 20:48 schreef DeHovenier het volgende:
Zucht... elke keer als ik dit spel opstart, runt Steam een Firt-Time Setup![]()
Ondertussen ben ik het daar ook mee eens. In het begin boeide het me nog niet als het enkel verhaal is maar nu ook dat je dom rond moet lopen in dat gebouw om dingen te doen en meer informatie te zien te krijgen, als ik het over kon slaan dan zou ik het doen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom zit die abstergo onzin in dit spel? Verpest het spel gewoon.
Mja het 'hoort erbij', maar ik ben toch wel blij dat ik niet weer een hele springpuzzel moest doen aan het eindequote:Op zondag 24 november 2013 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik het daar ook mee eens. In het begin boeide het me nog niet als het enkel verhaal is maar nu ook dat je dom rond moet lopen in dat gebouw om dingen te doen en meer informatie te zien te krijgen, als ik het over kon slaan dan zou ik het doen.
Haatte dat bij Desmond ook al als hij rond moest lopen om dit of dat te zoeken.
100%!quote:Op zondag 24 november 2013 21:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja het 'hoort erbij', maar ik ben toch wel blij dat ik niet weer een hele springpuzzel moest doen aan het einde
Maarre wil iemand nog wat opgenomen hebben omdat iets niet lukt of zo?
Meh ik moet nog 2 dingetjes doen in seq 12 en dan is et 100%quote:
Nee, de main story 100%quote:Op zondag 24 november 2013 21:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meh ik moet nog 2 dingetjes doen in seq 12 en dan is et 100%
Om nou alle kistjes/abstergo plekjes te gaan bezoeken is ook weer zoiets
Ik lees weer eens te snelquote:Op zondag 24 november 2013 21:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, nog 2 dingetjes in seq 12 geloof ik
Was er niet zoiets dat je die zooi alleen kan dragen als je online bent?quote:Op maandag 25 november 2013 07:18 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb Edward The Legend Outift geredeemed op Uplay, maar ik kan het pak nog niet aantrekken want in het Outfit menuutje daar staat dat ik dat outfit eerst moet redeemen op Uplay
Volgens mij niet, heb er niks over gelezen.quote:Op maandag 25 november 2013 07:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Was er niet zoiets dat je die zooi alleen kan dragen als je online bent?
Die heb ik ook inderdaad. Volgens mij kan je hem dragen of kiezen als je in een winkel staat of in je hut bent. Ik heb gisteren alle moorden gedaan voor de pistoolzwaarden en die kon ik ook niet meteen kiezen. Eerst een winkel bezoeken en dan pas kan je hem equippen. Best irritant soms.quote:Op maandag 25 november 2013 07:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Was er niet zoiets dat je die zooi alleen kan dragen als je online bent?
Ik ook niet... Was in AC3 mijn slechtste element....quote:Op zondag 24 november 2013 17:48 schreef Evi_90 het volgende:
Net nog weer paar uurtjes gespeeld, maar die zeeslagen... Ben daar niet zo goed in ben ik al wel achter.
Sommige hebben punten waar je kan aanmeren en anderen niet. Dus bij kleine eilandjes moet je soms wel zwemmen. Maar dan ligt er altijd wel ergens een roeiboot om snel terug te kunnen naar je schip.quote:Op maandag 25 november 2013 11:12 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik ook niet... Was in AC3 mijn slechtste element....
Ben gisteren ook maar eens echt begonnen. Ik was al een tijdje in Havanna aan het rondstruinen, maar ik wilde ook een boot...
Dus die eerste paar story elementen gedaan totdat ik een boot had. En ik heb daarna zeker een uur rondgevaren voordat ik de ingang naar Nassau gevonden had...
Kun je trouwens ook makkelijk naar land varen (die kleine eilandjes) zonder te zwemmen?
Ja, die roeiboot had ik gezien, maar ze begonnen te schreeuwen "Man overboard!" toen ik over de railing sprong om naar zo'n eilandje te zwemmen...quote:Op maandag 25 november 2013 11:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige hebben punten waar je kan aanmeren en anderen niet. Dus bij kleine eilandjes moet je soms wel zwemmen. Maar dan ligt er altijd wel ergens een roeiboot om snel terug te kunnen naar je schip.
Oh, dat roepen ze de hele tijd.quote:Op maandag 25 november 2013 11:30 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ja, die roeiboot had ik gezien, maar ze begonnen te schreeuwen "Man overboard!" toen ik over de railing sprong om naar zo'n eilandje te zwemmen...
Ik vind dat engelse accent mooi gedaanquote:Op maandag 25 november 2013 11:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, dat roepen ze de hele tijd.
"Cap'n fancied a swim!"
Dat dus, gewoon zorgen dat je achterkant zo dicht mogelijk bij het eiland ligt, het liefst onder een boom. Dan slinger je er zo heen.quote:Op maandag 25 november 2013 12:07 schreef TJV het volgende:
Ik vaar gewoon parallel aan dat eiland om vervolgens het eiland op te slingeren. Scheelt weer zwemmen.
Ik heb nog geen enkele minigame gewonnenquote:
Ik ook niet....ze verslaan me zelfs met dammenquote:Op maandag 25 november 2013 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele minigame gewonnen
Zegt niet zo veel, althans ik merk er niks vanquote:Op maandag 25 november 2013 13:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ook niet....ze verslaan me zelfs met dammen
Heb Edward The Legend Outift nu aan, ik moest blijkbaar eerst uitloggen ofzo. Nu zie ik er tenminste als een echte piraat! Arr!
En blijkbaar zit ik in de top 100 van alltime rijkste piraten. Weet niet of dat wat zegt
Je geeft zelf het antwoord alquote:Op maandag 25 november 2013 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
hoe zorg je dat een zeeroute ook echt veilig blijft ?
Ik moet in dat handelen gebeuren steeds opnieuw dezelfde zeeslag battle uitvoeren.
Dus elke keer moet dat opnieuw ?quote:
Yup, maar zeeroutes die overgenomen zijn door piraten worden terugveroverd... dus heel vervelend wellicht maar dat wentquote:Op maandag 25 november 2013 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus elke keer moet dat opnieuw ?
Ik dacht dat er ergens iets fout ging.
Wel matig dan, Bij dat Assassins gebeuren in oudere games kon je routes/steden echt overnemen.
Routes blijven niet altijd veilig inderdaad. En ik vind het wel een leuke featurequote:Op maandag 25 november 2013 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus elke keer moet dat opnieuw ?
Ik dacht dat er ergens iets fout ging.
Wel matig dan, Bij dat Assassins gebeuren in oudere games kon je routes/steden echt overnemen.
Juist. Altijd leuk om te zien hoe zo'n kanoneerbootje 3x weet te schieten op je fregat, die hem vervolgens met 1 salvo wegblaastquote:Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Yup, maar zeeroutes die overgenomen zijn door piraten worden terugveroverd... dus heel vervelend wellicht maar dat went
Kwestie van wat hele grote schepen kapen en daar je vloot mee opbouwen die kunnen dan gerust in hun uppie 3 kleinere scheepjes aan.
Kingstonquote:Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Routes blijven niet altijd veilig inderdaad. En ik vind het wel een leuke feature
Ik moet nog 1 missie doen om een assassin van een Templar te redden (die op die lijst stond). Anto heet ie geloof ik. Weet iemand waar die te vinden is?
Totdat je zelf sterk genoeg bent, dan maak je ze tot je bitchesquote:Op maandag 25 november 2013 17:33 schreef DeHovenier het volgende:
Heb al een paar keer lvl 3 Hunters op mn dak gehad, als die fregatten gaan schieten kun je maar beter wegblijven
Krijg je zo 4 salvo's op je dak
Thanksquote:
Heb al het schiparmor en round ball strenght tot het 1nalaatste niveau, evenals goods stortage. Heb nu bijna de bovenste helft gecleared van alle kisten, schatten en wat al dies meer zij.quote:Op maandag 25 november 2013 17:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Totdat je zelf sterk genoeg bent, dan maak je ze tot je bitches
[..]
Thanks
Nah, dat zijn gewoon andere schepen. Zo heeft jouw schip fire barrels en hebben andere schepen bijvoorbeeld een soort hagelkanonquote:Op maandag 25 november 2013 17:48 schreef Curlbrah het volgende:
Kun je je schip ook upgraden om meerdere salvo's te schieten zoals sommige schepen dat kunnen?
Dat kan. Daar zijn je zware kogels voorquote:Op maandag 25 november 2013 17:48 schreef Curlbrah het volgende:
Kun je je schip ook upgraden om meerdere salvo's te schieten zoals sommige schepen dat kunnen?
In AC3 is het minder cruciaal, hier kun je niet zonder. Maar goed, de aanhouder wint. Zolang ik maar het verhaal kan uitspelen.quote:Op maandag 25 november 2013 11:12 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik ook niet... Was in AC3 mijn slechtste element....
Ben gisteren ook maar eens echt begonnen. Ik was al een tijdje in Havanna aan het rondstruinen, maar ik wilde ook een boot...
Dus die eerste paar story elementen gedaan totdat ik een boot had. En ik heb daarna zeker een uur rondgevaren voordat ik de ingang naar Nassau gevonden had...
Kun je trouwens ook makkelijk naar land varen (die kleine eilandjes) zonder te zwemmen?
Idd, die kogels die mooi in de fik staanquote:Op maandag 25 november 2013 18:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan. Daar zijn je zware kogels voorJe vuurt ze af van je zijkanonnen zonder eerst te richten. Volgens mij zorgt de elite upgrade ervoor dat je een behoorlijk salvo af kan schieten.
Veel investeren in de opslag en snel die elite opslag vinden. Dan kan je er 20 meezeulen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, die kogels die mooi in de fik staan
Heb pas mortieren op mn schip zitten, die dingen zijn verrekte handig! Maar ze gaan zo snel op
Mortar Strenght is op de helft, en het balkje van de opslag is al bijna vol, heb alleen die elite nog noidg.quote:Op maandag 25 november 2013 19:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Veel investeren in de opslag en snel die elite opslag vinden. Dan kan je er 20 meezeulen.
Om ze vervolgens niet te enteren maar gewoon naar de zeebodem te knallen; geen genade!quote:Op maandag 25 november 2013 17:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Totdat je zelf sterk genoeg bent, dan maak je ze tot je bitches
Precies.quote:Op maandag 25 november 2013 19:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mortar Strenght is op de helft, en het balkje van de opslag is al bijna vol, heb alleen die elite nog noidg.
Engelsen kan/mag ik toch ook aanvallen?
Doe ik nu. Heb alles geupgrade dus allemaal naar de kist van Davy Jonesquote:Op maandag 25 november 2013 20:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Om ze vervolgens niet te enteren maar gewoon naar de zeebodem te knallen; geen genade!
Was ook bijna klaar maar hij heeft besloten om mortar en cannons maar weer te downgraden. Nog 20k en ik kan achter de legendaries aan.quote:Op maandag 25 november 2013 20:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies.
En ja, dat mag.
[..]
Doe ik nu. Heb alles geupgrade dus allemaal naar de kist van Davy Jones
Die ga ik straks ook eens doen. Moet er nog 2.quote:Op maandag 25 november 2013 20:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Was ook bijna klaar maar hij heeft besloten om mortar en cannons maar weer te downgraden. Nog 20k en ik kan achter de legendaries aan.
Ik volgens mij bij 6 of 7.quote:Op maandag 25 november 2013 20:14 schreef DeHovenier het volgende:
Dan wordt het tijd om wat rum en suiker in te slaan![]()
Bij welke sequence hadden jullie je schip volledig geupgraded?
Die heb ik wel maar.. hoe selecteer je ze?quote:Op maandag 25 november 2013 18:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan. Daar zijn je zware kogels voorJe vuurt ze af van je zijkanonnen zonder eerst te richten. Volgens mij zorgt de elite upgrade ervoor dat je een behoorlijk salvo af kan schieten.
Schieten zonder te aimen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:15 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Die heb ik wel maar.. hoe selecteer je ze?(pc)
Aha, gewoon dubbelklik is dat?quote:
Dunno, speel op PS3.quote:
En zorg dat je dichtbij bent voor maximum schade.quote:Op maandag 25 november 2013 20:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Dunno, speel op PS3.Normaal gesproken aim je eerst en schiet je daarna, nu moet je het aimen vergeten.
Fire barrels storage kan je btw wel overslaan, scheelt je weer wat dukatenquote:Op maandag 25 november 2013 20:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Was ook bijna klaar maar hij heeft besloten om mortar en cannons maar weer te downgraden. Nog 20k en ik kan achter de legendaries aan.
Ja ik had alles al, dus moet maar gewoon wat schepen plunderen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Fire barrels storage kan je btw wel overslaan, scheelt je weer wat dukaten
Hm je kan la dama negra (legendary) ook wel doen zonder elite mortars en zo, aangezien je toch vrijwel alleen je chain shot gebruikt icm rammenquote:Op maandag 25 november 2013 20:21 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja ik had alles al, dus moet maar gewoon wat schepen plunderen.
Nee, wel richten naar links of rechts. Je moet wel selecteren welke kanonnen je wil gaan gebruikenquote:
Op dezelfde manier als rum en sugarquote:
Ha thanks, gelukt.quote:Op maandag 25 november 2013 20:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hm je kan la dama negra (legendary) ook wel doen zonder elite mortars en zo, aangezien je toch vrijwel alleen je chain shot gebruikt icm rammen
Zo verdien je ook gauw 20k voor je upgrade
deze is dat
Oh?quote:Op maandag 25 november 2013 20:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als rum en sugar
Geen idee, bug?quote:Op maandag 25 november 2013 21:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh?
En waarom moet ik opnieuw die missie doen waarbij ik dat galjoen moet veroveren om te dienen als drijvend fort voor de piraten
Ik heb die missie 2x opnieuw gespeeld.
Jep, ik moet alleen de stormram nog eliteren en volgens mij die barrels en de heavyshot en dan heb ik alls elitequote:
En dan de laatste upgrade voor stormram nogquote:Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jep, ik moet alleen de stormram nog eliteren en volgens mij die barrels en de heavyshot en dan heb ik alls elite
Dat zeg ikquote:Op maandag 25 november 2013 21:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En dan de laatste upgrade voor stormram nog
Yessirquote:Op maandag 25 november 2013 21:17 schreef Geralt het volgende:
Of is er na de elite stormram nog een upgrade!?
Tof! Is dat ook weer een upgradeplan wat je ergens moet vinden/opduiken of kan je die gewoon kopen?quote:
Krijg je wanneer je de 4(5) legendary ships hebt verslagenquote:Op maandag 25 november 2013 21:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tof! Is dat ook weer een upgradeplan wat je ergens moet vinden/opduiken of kan je die gewoon kopen?
Jamaar dan heb je er toch vrij weinig meer aan? Of blijven die legendary schepen terug komen? Ik zie er trouwens maar 4 op mn map. Zijn er meerdere?quote:Op maandag 25 november 2013 21:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Krijg je wanneer je de 4(5) legendary ships hebt verslagen
die rechtsboven bestaat uit 2 schepen (HMS Fearless en Royal Sovereign), vandaar 4(5)quote:Op maandag 25 november 2013 21:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar dan heb je er toch vrij weinig meer aan? Of blijven die legendary schepen terug komen? Ik zie er trouwens maar 4 op mn map. Zijn er meerdere?
Crud, die wist ik nietquote:
Sorry papaquote:Op maandag 25 november 2013 21:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Moet je m'n legendary ships video's maar kijken
Als je je boordkanonnen upgrade komen er wel meer bij. Maar zoals je schip eruit ziet zo zal het blijven voor het grootste gedeelte.quote:Op maandag 25 november 2013 21:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Is er een manier om je schip zo up the graden zoals het schip the man-o-war? Dus dat je meerdere lagen kanonnen krijgt? Of kan dit niet?
Dat is wel een bug. Dat zou zo gepiept moeten zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 21:59 schreef DeHovenier het volgende:
Meh, het spel is al 6 minuten aan het saven, vanaf het moment dat ik die missie heb gedaan. Zit nu et die Kidd bij die Mayapilaar.
Vreemd idd. Als ik gewoon normaal afsluit dan save'd ie wel, maar dat 'saving'icoontje blijft draaien.quote:Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel een bug. Dat zou zo gepiept moeten zijn.
Uh, de interact knopquote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe cancel je een move als je zo'n bordspeel speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |