Oh?quote:Op maandag 25 november 2013 20:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als rum en sugar
Geen idee, bug?quote:Op maandag 25 november 2013 21:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh?
En waarom moet ik opnieuw die missie doen waarbij ik dat galjoen moet veroveren om te dienen als drijvend fort voor de piraten
Ik heb die missie 2x opnieuw gespeeld.
Jep, ik moet alleen de stormram nog eliteren en volgens mij die barrels en de heavyshot en dan heb ik alls elitequote:
En dan de laatste upgrade voor stormram nogquote:Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jep, ik moet alleen de stormram nog eliteren en volgens mij die barrels en de heavyshot en dan heb ik alls elite
Dat zeg ikquote:Op maandag 25 november 2013 21:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En dan de laatste upgrade voor stormram nog
Yessirquote:Op maandag 25 november 2013 21:17 schreef Geralt het volgende:
Of is er na de elite stormram nog een upgrade!?
Tof! Is dat ook weer een upgradeplan wat je ergens moet vinden/opduiken of kan je die gewoon kopen?quote:
Krijg je wanneer je de 4(5) legendary ships hebt verslagenquote:Op maandag 25 november 2013 21:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tof! Is dat ook weer een upgradeplan wat je ergens moet vinden/opduiken of kan je die gewoon kopen?
Jamaar dan heb je er toch vrij weinig meer aan? Of blijven die legendary schepen terug komen? Ik zie er trouwens maar 4 op mn map. Zijn er meerdere?quote:Op maandag 25 november 2013 21:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Krijg je wanneer je de 4(5) legendary ships hebt verslagen
die rechtsboven bestaat uit 2 schepen (HMS Fearless en Royal Sovereign), vandaar 4(5)quote:Op maandag 25 november 2013 21:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar dan heb je er toch vrij weinig meer aan? Of blijven die legendary schepen terug komen? Ik zie er trouwens maar 4 op mn map. Zijn er meerdere?
Crud, die wist ik nietquote:
Sorry papaquote:Op maandag 25 november 2013 21:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Moet je m'n legendary ships video's maar kijken
Als je je boordkanonnen upgrade komen er wel meer bij. Maar zoals je schip eruit ziet zo zal het blijven voor het grootste gedeelte.quote:Op maandag 25 november 2013 21:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Is er een manier om je schip zo up the graden zoals het schip the man-o-war? Dus dat je meerdere lagen kanonnen krijgt? Of kan dit niet?
Dat is wel een bug. Dat zou zo gepiept moeten zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 21:59 schreef DeHovenier het volgende:
Meh, het spel is al 6 minuten aan het saven, vanaf het moment dat ik die missie heb gedaan. Zit nu et die Kidd bij die Mayapilaar.
Vreemd idd. Als ik gewoon normaal afsluit dan save'd ie wel, maar dat 'saving'icoontje blijft draaien.quote:Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel een bug. Dat zou zo gepiept moeten zijn.
Uh, de interact knopquote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe cancel je een move als je zo'n bordspeel speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |