abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 november 2013 @ 07:40:50 #126
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133599832
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 07:18 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb Edward The Legend Outift geredeemed op Uplay, maar ik kan het pak nog niet aantrekken want in het Outfit menuutje daar staat dat ik dat outfit eerst moet redeemen op Uplay :')
Was er niet zoiets dat je die zooi alleen kan dragen als je online bent?
pi_133600157
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 07:40 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Volgens mij niet, heb er niks over gelezen.
Children of the night. What music they make.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 10:37:17 #128
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133602110
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 07:40 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Die heb ik ook inderdaad. Volgens mij kan je hem dragen of kiezen als je in een winkel staat of in je hut bent. Ik heb gisteren alle moorden gedaan voor de pistoolzwaarden en die kon ik ook niet meteen kiezen. Eerst een winkel bezoeken en dan pas kan je hem equippen. Best irritant soms.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133603034
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:48 schreef Evi_90 het volgende:
Net nog weer paar uurtjes gespeeld, maar die zeeslagen... Ben daar niet zo goed in ben ik al wel achter.
Ik ook niet... Was in AC3 mijn slechtste element....

Ben gisteren ook maar eens echt begonnen. Ik was al een tijdje in Havanna aan het rondstruinen, maar ik wilde ook een boot...

Dus die eerste paar story elementen gedaan totdat ik een boot had. En ik heb daarna zeker een uur rondgevaren voordat ik de ingang naar Nassau gevonden had...

Kun je trouwens ook makkelijk naar land varen (die kleine eilandjes) zonder te zwemmen?
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 11:15:35 #130
Brabo Bastard
pi_133603153
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:12 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik ook niet... Was in AC3 mijn slechtste element....

Ben gisteren ook maar eens echt begonnen. Ik was al een tijdje in Havanna aan het rondstruinen, maar ik wilde ook een boot...

Dus die eerste paar story elementen gedaan totdat ik een boot had. En ik heb daarna zeker een uur rondgevaren voordat ik de ingang naar Nassau gevonden had...

Kun je trouwens ook makkelijk naar land varen (die kleine eilandjes) zonder te zwemmen?
Sommige hebben punten waar je kan aanmeren en anderen niet. Dus bij kleine eilandjes moet je soms wel zwemmen. Maar dan ligt er altijd wel ergens een roeiboot om snel terug te kunnen naar je schip.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133603590
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sommige hebben punten waar je kan aanmeren en anderen niet. Dus bij kleine eilandjes moet je soms wel zwemmen. Maar dan ligt er altijd wel ergens een roeiboot om snel terug te kunnen naar je schip.
Ja, die roeiboot had ik gezien, maar ze begonnen te schreeuwen "Man overboard!" toen ik over de railing sprong om naar zo'n eilandje te zwemmen...
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 11:50:15 #132
Brabo Bastard
pi_133604187
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:30 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ja, die roeiboot had ik gezien, maar ze begonnen te schreeuwen "Man overboard!" toen ik over de railing sprong om naar zo'n eilandje te zwemmen...
Oh, dat roepen ze de hele tijd.

"Cap'n fancied a swim!"

:D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133604759
Ik vaar gewoon parallel aan dat eiland om vervolgens het eiland op te slingeren. Scheelt weer zwemmen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_133605518
Ik gooi 'm vlak voor de kust voor anker, en maak dan lekker een zwemtochtje :P

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh, dat roepen ze de hele tijd.

"Cap'n fancied a swim!"

:D
Ik vind dat engelse accent mooi gedaan _O_
pi_133605607
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:07 schreef TJV het volgende:
Ik vaar gewoon parallel aan dat eiland om vervolgens het eiland op te slingeren. Scheelt weer zwemmen.
Dat dus, gewoon zorgen dat je achterkant zo dicht mogelijk bij het eiland ligt, het liefst onder een boom. Dan slinger je er zo heen.
Die boom is voor de terugweg, dan kan je zonder te zwemmen weer terug.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_133606269
Ik win nooit bij Nine Men Morris ;(
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 13:12:39 #137
Brabo Bastard
pi_133606357
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:09 schreef DeHovenier het volgende:
Ik win nooit bij Nine Men Morris ;(
Ik heb nog geen enkele minigame gewonnen :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133606741
Ik heb nog geen enkele minigame gedaan.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_133607518
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb nog geen enkele minigame gewonnen :P
Ik ook niet....ze verslaan me zelfs met dammen ;(

Heb Edward The Legend Outift nu aan, ik moest blijkbaar eerst uitloggen ofzo. Nu zie ik er tenminste als een echte piraat! Arr!

En blijkbaar zit ik in de top 100 van alltime rijkste piraten. Weet niet of dat wat zegt :')
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 13:59:30 #140
Brabo Bastard
pi_133607624
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:56 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik ook niet....ze verslaan me zelfs met dammen ;(

Heb Edward The Legend Outift nu aan, ik moest blijkbaar eerst uitloggen ofzo. Nu zie ik er tenminste als een echte piraat! Arr!

En blijkbaar zit ik in de top 100 van alltime rijkste piraten. Weet niet of dat wat zegt :')

Zegt niet zo veel, althans ik merk er niks van :P
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 25 november 2013 @ 16:11:35 #141
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_133612057
hoe zorg je dat een zeeroute ook echt veilig blijft ?
Ik moet in dat handelen gebeuren steeds opnieuw dezelfde zeeslag battle uitvoeren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_133612112
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
hoe zorg je dat een zeeroute ook echt veilig blijft ?
Ik moet in dat handelen gebeuren steeds opnieuw dezelfde zeeslag battle uitvoeren.
Je geeft zelf het antwoord al ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 25 november 2013 @ 16:14:29 #143
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_133612139
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Je geeft zelf het antwoord al ;)
Dus elke keer moet dat opnieuw ?
Ik dacht dat er ergens iets fout ging.
Wel matig dan, Bij dat Assassins gebeuren in oudere games kon je routes/steden echt overnemen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_133612195
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wel matig dan, Bij dat Assassins gebeuren in oudere games kon je routes/steden echt overnemen.
Yup, maar zeeroutes die overgenomen zijn door piraten worden terugveroverd... dus heel vervelend wellicht maar dat went :)
Kwestie van wat hele grote schepen kapen en daar je vloot mee opbouwen die kunnen dan gerust in hun uppie 3 kleinere scheepjes aan.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 16:16:53 #145
Brabo Bastard
pi_133612212
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Routes blijven niet altijd veilig inderdaad. En ik vind het wel een leuke feature :Y

Ik moet nog 1 missie doen om een assassin van een Templar te redden (die op die lijst stond). Anto heet ie geloof ik. Weet iemand waar die te vinden is?
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 16:17:49 #146
Brabo Bastard
pi_133612243
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Yup, maar zeeroutes die overgenomen zijn door piraten worden terugveroverd... dus heel vervelend wellicht maar dat went :)
Kwestie van wat hele grote schepen kapen en daar je vloot mee opbouwen die kunnen dan gerust in hun uppie 3 kleinere scheepjes aan.
Juist. Altijd leuk om te zien hoe zo'n kanoneerbootje 3x weet te schieten op je fregat, die hem vervolgens met 1 salvo wegblaast :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133614970
Heb al een paar keer lvl 3 Hunters op mn dak gehad, als die fregatten gaan schieten kun je maar beter wegblijven :X

Krijg je zo 4 salvo's op je dak :')
  maandag 25 november 2013 @ 17:37:41 #148
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133615070
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Routes blijven niet altijd veilig inderdaad. En ik vind het wel een leuke feature :Y

Ik moet nog 1 missie doen om een assassin van een Templar te redden (die op die lijst stond). Anto heet ie geloof ik. Weet iemand waar die te vinden is?
Kingston
Ok stelletje hokboeren
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 17:47:27 #149
Brabo Bastard
pi_133615339
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:33 schreef DeHovenier het volgende:
Heb al een paar keer lvl 3 Hunters op mn dak gehad, als die fregatten gaan schieten kun je maar beter wegblijven :X

Krijg je zo 4 salvo's op je dak :')
Totdat je zelf sterk genoeg bent, dan maak je ze tot je bitches ~O>
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:37 schreef padlarf het volgende:

[..]

Kingston
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133615368
Kun je je schip ook upgraden om meerdere salvo's te schieten zoals sommige schepen dat kunnen?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')