Heb al het schiparmor en round ball strenght tot het 1nalaatste niveau, evenals goods stortage. Heb nu bijna de bovenste helft gecleared van alle kisten, schatten en wat al dies meer zij.quote:Op maandag 25 november 2013 17:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Totdat je zelf sterk genoeg bent, dan maak je ze tot je bitches
[..]
Thanks
Nah, dat zijn gewoon andere schepen. Zo heeft jouw schip fire barrels en hebben andere schepen bijvoorbeeld een soort hagelkanonquote:Op maandag 25 november 2013 17:48 schreef Curlbrah het volgende:
Kun je je schip ook upgraden om meerdere salvo's te schieten zoals sommige schepen dat kunnen?
Dat kan. Daar zijn je zware kogels voorquote:Op maandag 25 november 2013 17:48 schreef Curlbrah het volgende:
Kun je je schip ook upgraden om meerdere salvo's te schieten zoals sommige schepen dat kunnen?
In AC3 is het minder cruciaal, hier kun je niet zonder. Maar goed, de aanhouder wint. Zolang ik maar het verhaal kan uitspelen.quote:Op maandag 25 november 2013 11:12 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik ook niet... Was in AC3 mijn slechtste element....
Ben gisteren ook maar eens echt begonnen. Ik was al een tijdje in Havanna aan het rondstruinen, maar ik wilde ook een boot...
Dus die eerste paar story elementen gedaan totdat ik een boot had. En ik heb daarna zeker een uur rondgevaren voordat ik de ingang naar Nassau gevonden had...
Kun je trouwens ook makkelijk naar land varen (die kleine eilandjes) zonder te zwemmen?
Idd, die kogels die mooi in de fik staanquote:Op maandag 25 november 2013 18:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan. Daar zijn je zware kogels voorJe vuurt ze af van je zijkanonnen zonder eerst te richten. Volgens mij zorgt de elite upgrade ervoor dat je een behoorlijk salvo af kan schieten.
Veel investeren in de opslag en snel die elite opslag vinden. Dan kan je er 20 meezeulen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, die kogels die mooi in de fik staan
Heb pas mortieren op mn schip zitten, die dingen zijn verrekte handig! Maar ze gaan zo snel op
Mortar Strenght is op de helft, en het balkje van de opslag is al bijna vol, heb alleen die elite nog noidg.quote:Op maandag 25 november 2013 19:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Veel investeren in de opslag en snel die elite opslag vinden. Dan kan je er 20 meezeulen.
Om ze vervolgens niet te enteren maar gewoon naar de zeebodem te knallen; geen genade!quote:Op maandag 25 november 2013 17:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Totdat je zelf sterk genoeg bent, dan maak je ze tot je bitches
Precies.quote:Op maandag 25 november 2013 19:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mortar Strenght is op de helft, en het balkje van de opslag is al bijna vol, heb alleen die elite nog noidg.
Engelsen kan/mag ik toch ook aanvallen?
Doe ik nu. Heb alles geupgrade dus allemaal naar de kist van Davy Jonesquote:Op maandag 25 november 2013 20:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Om ze vervolgens niet te enteren maar gewoon naar de zeebodem te knallen; geen genade!
Was ook bijna klaar maar hij heeft besloten om mortar en cannons maar weer te downgraden. Nog 20k en ik kan achter de legendaries aan.quote:Op maandag 25 november 2013 20:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies.
En ja, dat mag.
[..]
Doe ik nu. Heb alles geupgrade dus allemaal naar de kist van Davy Jones
Die ga ik straks ook eens doen. Moet er nog 2.quote:Op maandag 25 november 2013 20:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Was ook bijna klaar maar hij heeft besloten om mortar en cannons maar weer te downgraden. Nog 20k en ik kan achter de legendaries aan.
Ik volgens mij bij 6 of 7.quote:Op maandag 25 november 2013 20:14 schreef DeHovenier het volgende:
Dan wordt het tijd om wat rum en suiker in te slaan![]()
Bij welke sequence hadden jullie je schip volledig geupgraded?
Die heb ik wel maar.. hoe selecteer je ze?quote:Op maandag 25 november 2013 18:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan. Daar zijn je zware kogels voorJe vuurt ze af van je zijkanonnen zonder eerst te richten. Volgens mij zorgt de elite upgrade ervoor dat je een behoorlijk salvo af kan schieten.
Schieten zonder te aimen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:15 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Die heb ik wel maar.. hoe selecteer je ze?(pc)
Aha, gewoon dubbelklik is dat?quote:
Dunno, speel op PS3.quote:
En zorg dat je dichtbij bent voor maximum schade.quote:Op maandag 25 november 2013 20:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Dunno, speel op PS3.Normaal gesproken aim je eerst en schiet je daarna, nu moet je het aimen vergeten.
Fire barrels storage kan je btw wel overslaan, scheelt je weer wat dukatenquote:Op maandag 25 november 2013 20:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Was ook bijna klaar maar hij heeft besloten om mortar en cannons maar weer te downgraden. Nog 20k en ik kan achter de legendaries aan.
Ja ik had alles al, dus moet maar gewoon wat schepen plunderen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Fire barrels storage kan je btw wel overslaan, scheelt je weer wat dukaten
Hm je kan la dama negra (legendary) ook wel doen zonder elite mortars en zo, aangezien je toch vrijwel alleen je chain shot gebruikt icm rammenquote:Op maandag 25 november 2013 20:21 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja ik had alles al, dus moet maar gewoon wat schepen plunderen.
Nee, wel richten naar links of rechts. Je moet wel selecteren welke kanonnen je wil gaan gebruikenquote:
Op dezelfde manier als rum en sugarquote:
Ha thanks, gelukt.quote:Op maandag 25 november 2013 20:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hm je kan la dama negra (legendary) ook wel doen zonder elite mortars en zo, aangezien je toch vrijwel alleen je chain shot gebruikt icm rammen
Zo verdien je ook gauw 20k voor je upgrade
deze is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |