Daar hebben ze echt geen tijd voorquote:Op zondag 24 november 2013 13:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jawel joh en dan leg je gelijk uit waarom
Je je snapt het niet, maar ze hebben hun prioriteiten verkeerdquote:Op zondag 24 november 2013 13:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
WAT!!!!!!! GEEN TIJD VOOR JOU!!!!! ZIJN ZE NU HELEMAAL BELAZERD!!!![]()
![]()
Kut J'squote:Op zondag 24 november 2013 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je je snapt het niet, maar ze hebben hun prioriteiten verkeerd
Maar we waren op een persdag van het Eurovisie en als je dan vragen wilde stellen of foto's wilde maken moest je zeggen waar je van was, dus 'iets van internet' kon in dit geval niet. Dus we deden maar amper vragen stellen, helden dat we zijnquote:Op zondag 24 november 2013 13:40 schreef Laysa het volgende:
Ik zeg altijd ooohhhh iets van op internet
Dankjewel en fijn dat je je weer iets beter voelt!quote:Op zondag 24 november 2013 14:48 schreef Bamba het volgende:
3J'sJan Dulles
Heel veel plezier Greys!!
quote:Op zondag 24 november 2013 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar we waren op een persdag van het Eurovisie en als je dan vragen wilde stellen of foto's wilde maken moest je zeggen waar je van was, dus 'iets van internet' kon in dit geval niet. Dus we deden maar amper vragen stellen, helden dat we zijn![]()
Maar het was wel een werelddag, met Bliss in Volendam! Zijn zelfs nog in Volendams kostuum op de foto gegaan en hebben maar lekker de toerist uitgehangen.
Dat was superleuk jaquote:Op zondag 24 november 2013 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar we waren op een persdag van het Eurovisie en als je dan vragen wilde stellen of foto's wilde maken moest je zeggen waar je van was, dus 'iets van internet' kon in dit geval niet. Dus we deden maar amper vragen stellen, helden dat we zijn![]()
Maar het was wel een werelddag, met Bliss in Volendam! Zijn zelfs nog in Volendams kostuum op de foto gegaan en hebben maar lekker de toerist uitgehangen.
still going strong. Komende weken wat druk met ZP spelen naast het werken maar dat is keigaaf. Daarna komt er weer wat rust.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het stinkt is het warm.
Kijk dan krijg je dus dit... de Finse deelnemer die ook het woord FOK! uitspreektquote:
Nou he? Zaanse Schans was ook al zo leuk! Met Dirkh met de Finse deelneemstersquote:Op zondag 24 november 2013 15:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was superleuk ja
Jammer dat je dat soort dagen niet meer hebt nu
Jaquote:Op zondag 24 november 2013 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? Zaanse Schans was ook al zo leuk! Met Dirkh met de Finse deelneemsters
Ohhhh doen !!quote:Op zondag 24 november 2013 13:14 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhhh ik twijfel of ik 21 december naar een speciaal ingelast Kerstconcertje van de 3Js zal gaan![]()
Kan nog kaartjes krijgen, zijn er nog een paar, maar het is Oostzaan op een vrijdagavond, hallo file op de heenweg
quote:Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Even onder een spoiler want veer in de reet gekregen
Ik denk dat dat heel fijn is dat je dat gaat doen voor die mensen, juist omdat je weet hoe het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zorg er alleen voor dat je jezelf en je man niet vergeet door anderen te helpen .Wat geweldigquote:Op zondag 24 november 2013 03:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Luca is weer thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Sara werk ze![]()
Greys wat leuk zo'n intiem concert![]()
Rewimo en Adnap veel plezier
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
ik zou ook wel willen maar iets met kinderen, geld en zo.... dus ik wacht maar braaf op de cdquote:Op zondag 24 november 2013 13:31 schreef Greys het volgende:
Vooral niet met 150 hysterische wieven achter me die er ook mee op de foto willen![]()
Ik heb er zin an, hoe cheesy ook, 3Js met Kerstliedjes
Morgen een drukke dagquote:Op zondag 24 november 2013 15:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Al helemaal klaar voor morgen Greys?
Ja ik heb ze nog nooit live gezien (een heel concert dan, wel live gezien op Nationaal Songfestival en persdag) dus ik heb er superveel zin inquote:
Dat kan ik me goed voorstellen. Hier 1x gezien tijdens de opening van ons winkelcentrum maar nog nooit in concert. Geniet je ook voor mij ?quote:Op zondag 24 november 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik heb ze nog nooit live gezien (een heel concert dan, wel live gezien op Nationaal Songfestival en persdag) dus ik heb er superveel zin in
Ja zal ik doenquote:Op zondag 24 november 2013 16:09 schreef Adnap het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Hier 1x gezien tijdens de opening van ons winkelcentrum maar nog nooit in concert. Geniet je ook voor mij ?
De 3 J's, in dit geval dan de 3 J's van Jingle bells, Jingle bells, Jingle all the way (en die laatste is Jan Dulles, all the wayquote:Op zondag 24 november 2013 14:48 schreef Bamba het volgende:
3J'sJan Dulles
Heel veel plezier Greys!!
Ja !!quote:Op zondag 24 november 2013 16:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
De 3 J's, in dit geval dan de 3 J's van Jingle bells, Jingle bells, Jingle all the way (en die laatste is Jan Dulles, all the way![]()
)
Veel plezier alvast Greys
Jaquote:Op zondag 24 november 2013 16:11 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ja !!Die Jan Dulles mag wel blijven ontbijten
Dat ook dan wel weer jaquote:Op zondag 24 november 2013 16:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja, "binnen 24 uur mijn huis uit"
quote:Op zondag 24 november 2013 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen een drukke dag
Naar Oudenbosch om te werken, stiekem tussendoor op internet F5-en om 12.30 uur wie er naar het Songfestival gaat, dan weer hoop ik zonder file naar huis een uur, snel eten en omkleden en dan sjoelen in de kroeg en iedereen lastig vallen met songfestivalgelul![]()
En daarna komt Cat slapen en dinsdag sauna, woehieeeee.
Of bedoelde je dat niet en ben ik nog iets vergeven voor morgen??
Benieuwd of je ook zo moet lachenquote:Op zondag 24 november 2013 16:27 schreef Bamba het volgende:
Ik heb Jan Dulles eens van dichtbij gezien en toen vond ik het een chagrijnMaar die stem
Greys, we gaan NU This is 40 kijken
Hij schijnt verder aardig te zijn maar inderdaad, die stem!, de rest interesseert me niet want geef mij dan toch maar George, qua uiterlijk dan ( maar die kan vast niet zingen)quote:Op zondag 24 november 2013 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Benieuwd of je ook zo moet lachen
En Dulles is ook een chagrijn volgens mij... niet naar zijn vrienden (dat kan je wel zien in De Zomer Voorbij) maar tegen vreemden wel. Misschien ook beetje onzekerheid, geen idee. Maar die stem maakt alles goed
Hoe heb je hem precies gemaakt?quote:Op zondag 24 november 2013 18:47 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh wat is mijn Shabu komkommer goed gelukt![]()
![]()
Hij smaakt serieus exact hetzelfde, had ik nooit verwacht!
lijkt me heel lekkerquote:Op zondag 24 november 2013 18:52 schreef Greys het volgende:
Anderhalve komkommer schillen met kaasschaaf, in de lengte doormidden snijden, met theelepel zachte gedeelte met zaadjes er uit ritsen. In stukjes hakken en in een schaal. Strooi een beetje zout over je komkommer.
In een steelpannetje ca 10 eetlepels natuurazijn en 4,5 eetlepel suiker.
Even roerend twee minuten verwarmen (niet koken) zodat de suiker mooi oplost in de azijn.
Daarna even proeven, of het de gewenste zoet/zuur smaak heeft van Shabu.
Snijd ondertussen een rode peper in de lengte door, verwijder zaadjes, snijd in kleine stukjes en doe door de komkommer.
Giet het azijnsuikermengsel over je komkommer (mag gewoon nog warm zijn).
Lekker husselen en in de koelkast zetten. In de uren er na af en toe nog even door het vocht husselen. Je merkt dat er meer vocht komt na een tijdje en minder komkommer (door het toegevoegde zout).
Dus een paar uur voor het eten maken, het liefst de avond er voor
Anderhalve komkommer lijkt veel, maar uiteindelijk is er een mooi bakje vol overgebleven voor twee personen.
Hij was leuk!quote:Op zondag 24 november 2013 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Benieuwd of je ook zo moet lachen
En Dulles is ook een chagrijn volgens mij... niet naar zijn vrienden (dat kan je wel zien in De Zomer Voorbij) maar tegen vreemden wel. Misschien ook beetje onzekerheid, geen idee. Maar die stem maakt alles goed
* indaha slaat recept opquote:Op zondag 24 november 2013 18:52 schreef Greys het volgende:
Anderhalve komkommer schillen met kaasschaaf, in de lengte doormidden snijden, met theelepel zachte gedeelte met zaadjes er uit ritsen. In stukjes hakken en in een schaal. Strooi een beetje zout over je komkommer.
In een steelpannetje ca 10 eetlepels natuurazijn en 4,5 eetlepel suiker.
Even roerend twee minuten beetje verwarmen (niet koken) zodat de suiker mooi oplost in de azijn.
Daarna even proeven, of het de gewenste zoet/zuur smaak heeft van Shabu.
Snijd ondertussen een rode peper in de lengte door, verwijder zaadjes, snijd in kleine stukjes en doe door de komkommer.
Giet het azijnsuikermengsel over je komkommer (mag gewoon nog warm zijn).
Lekker husselen en in de koelkast zetten. In de uren er na af en toe nog even door het vocht husselen. Je merkt dat er meer vocht komt na een tijdje en minder komkommer (door het toegevoegde zout).
Dus een paar uur voor het eten maken, het liefst de avond er voor
Anderhalve komkommer lijkt veel, maar uiteindelijk is er een mooi bakje vol overgebleven voor twee personen.
Ik vind hem wel goed zingenquote:Op zondag 24 november 2013 19:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij was leuk!
Jan vindt denk ik het hele mediacircus eromheen niet zo. Hij wil gewoon muziek maken. En ach, ik kan het hem ook niet kwalijk nemen.
Hij heeft idd echt een dijk van een stemquote:Op zondag 24 november 2013 19:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik vind hem wel goed zingenmaar totaal niet aantrekkelijk verder , zijn haar vooral ziet er zo onverzorgd uit
Ziet er lekker uit zeg!quote:Op zondag 24 november 2013 19:22 schreef Greys het volgende:
Dat was lekkerrrrrrr
Lang leve de oven!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee niet gezien.quote:Op zondag 24 november 2013 19:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je mijn theorie over de laatste penoza aflevering gezien? Ben benieuwd of ie klopt.
Het is echt een heel mooi nummer, vooral met koptelefoon op, want er is dicht bij de bas opgenomenquote:Op zondag 24 november 2013 19:25 schreef Greys het volgende:
Oh straks effe luisteren met oortjes, thanks!
quote:Op zondag 24 november 2013 19:22 schreef Greys het volgende:
Dat was lekkerrrrrrr
Lang leve de oven!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou kunnen. Ik weet het echt niet meer.quote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
TV / Penoza #8 Zorgt voor een witte kerst
Ik ook niet, we gaan het zien.quote:Op zondag 24 november 2013 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
zou kunnen. Ik weet het echt niet meer.
In wat voor situatie zou dat moeten dan?quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef Qwea het volgende:
Iemand hier die dat weet? Kan je dierenarts eigenlijk een recept uitschrijven voor de normale apotheek?
Nou ja, ik zit een artikel van de FDA te lezen en in Amerika hebben DA's geen drugs (tramadol ect) op voorraad ivm overvallen en inbraken. Stel dat een DA hier ook geen tramadol oid meer op voorraad heeft en je hebt het toch nodig... kunnen ze dan een recept uitschrijven voor de apotheek? Of erkent de apotheek een DA niet als receptgemachtigde?quote:Op zondag 24 november 2013 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
In wat voor situatie zou dat moeten dan?
Dat beantwoord mijn vraag nietquote:Op zondag 24 november 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
Zijn er veel dieren die tramadol gebruiken? Qua voorraad bedoel ik?
Ik denk eigenlijk dat áls een DA het hier al zelf niet meer heeft en het moet met spoed gebruikt worden, dat ze het eerder aan een collega-DA vragen of die heeft
Ik wist het antwoord niet, ik ben niet zo bekend met apotheken en medicijnenquote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat beantwoord mijn vraag nietErkent een apotheek een recept van de DA
quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef Qwea het volgende:
Iemand hier die dat weet? Kan je dierenarts eigenlijk een recept uitschrijven voor de normale apotheek?
Sterkte morgen F_R, ik ga hard aan je denken en voor je duimenquote:Op zondag 24 november 2013 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
wij zitten ook echte penoze te kijken.
Vriend vooral ik begin lichtelijk te stressen voor morgen.
greys veel succes en plezier morgen met je drukke schema. cat ook veel plezier di in de sauna
bamba fijn dat het weer beter gaat
knof een mooie verdiende veer voor jou
Hee leuk, waar ongeveer?quote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ben volgend weekend bij je in de buurt RewimoMoet foto's maken van Weim pupjes.
Jaquote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
Goch;) Daar ergens woon jij toch in de buurt:p
Ja da's vlakbijquote:Op zondag 24 november 2013 21:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik rij met een vriendin mee, dus dat gaat niet lukken;) Zijn half broertjes en zusjes van mijn Ivy. Maar ik woon sowieso niet zo ver van je vandaan hoor..dus kan wel een keer langskomen! Woon sinds kort in Millingen aan de Rijn!
Die zijn nu even opquote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mogelijke minimeet Multi en Rewi , ooit![]()
(en nou moet ik ook toch eens nodig die kant uit rollen, ik wil ook naar de Bauernhof (en gratis peren plukken en zo)
Vindt Onslow vast leukquote:Op zondag 24 november 2013 21:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Kan ook mijn hondjes meenemen danHebben toch allemaal de rabiës enting
Tegen die tijd dat ik dat ooit durf zijn je perenbomen al overjarig vrees ikquote:Op zondag 24 november 2013 21:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die zijn nu even opMaar de koffie is nooit op, dus kom vooral
Ja dag, daar ga ik niet op wachten. Er valt niks te durven want ik bijt nietquote:Op zondag 24 november 2013 21:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
Tegen die tijd dat ik dat ooit durf zijn je perenbomen al overjarig vrees ik
Ja maar, jij bent niet eng maar ik welquote:Op zondag 24 november 2013 21:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja dag, daar ga ik niet op wachten. Er valt niks te durven want ik bijt niet
Ik kan jou wel aan. En HHH erbijquote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja maar, jij bent niet eng maar ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |