Jaquote:Op zondag 24 november 2013 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? Zaanse Schans was ook al zo leuk! Met Dirkh met de Finse deelneemsters
Ohhhh doen !!quote:Op zondag 24 november 2013 13:14 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhhh ik twijfel of ik 21 december naar een speciaal ingelast Kerstconcertje van de 3Js zal gaan![]()
Kan nog kaartjes krijgen, zijn er nog een paar, maar het is Oostzaan op een vrijdagavond, hallo file op de heenweg
quote:Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Even onder een spoiler want veer in de reet gekregen
Ik denk dat dat heel fijn is dat je dat gaat doen voor die mensen, juist omdat je weet hoe het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zorg er alleen voor dat je jezelf en je man niet vergeet door anderen te helpen .Wat geweldigquote:Op zondag 24 november 2013 03:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Luca is weer thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Sara werk ze![]()
Greys wat leuk zo'n intiem concert![]()
Rewimo en Adnap veel plezier
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
ik zou ook wel willen maar iets met kinderen, geld en zo.... dus ik wacht maar braaf op de cdquote:Op zondag 24 november 2013 13:31 schreef Greys het volgende:
Vooral niet met 150 hysterische wieven achter me die er ook mee op de foto willen![]()
Ik heb er zin an, hoe cheesy ook, 3Js met Kerstliedjes
Morgen een drukke dagquote:Op zondag 24 november 2013 15:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Al helemaal klaar voor morgen Greys?
Ja ik heb ze nog nooit live gezien (een heel concert dan, wel live gezien op Nationaal Songfestival en persdag) dus ik heb er superveel zin inquote:
Dat kan ik me goed voorstellen. Hier 1x gezien tijdens de opening van ons winkelcentrum maar nog nooit in concert. Geniet je ook voor mij ?quote:Op zondag 24 november 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik heb ze nog nooit live gezien (een heel concert dan, wel live gezien op Nationaal Songfestival en persdag) dus ik heb er superveel zin in
Ja zal ik doenquote:Op zondag 24 november 2013 16:09 schreef Adnap het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Hier 1x gezien tijdens de opening van ons winkelcentrum maar nog nooit in concert. Geniet je ook voor mij ?
De 3 J's, in dit geval dan de 3 J's van Jingle bells, Jingle bells, Jingle all the way (en die laatste is Jan Dulles, all the wayquote:Op zondag 24 november 2013 14:48 schreef Bamba het volgende:
3J'sJan Dulles
Heel veel plezier Greys!!
Ja !!quote:Op zondag 24 november 2013 16:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
De 3 J's, in dit geval dan de 3 J's van Jingle bells, Jingle bells, Jingle all the way (en die laatste is Jan Dulles, all the way![]()
)
Veel plezier alvast Greys
Jaquote:Op zondag 24 november 2013 16:11 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ja !!Die Jan Dulles mag wel blijven ontbijten
Dat ook dan wel weer jaquote:Op zondag 24 november 2013 16:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja, "binnen 24 uur mijn huis uit"
quote:Op zondag 24 november 2013 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen een drukke dag
Naar Oudenbosch om te werken, stiekem tussendoor op internet F5-en om 12.30 uur wie er naar het Songfestival gaat, dan weer hoop ik zonder file naar huis een uur, snel eten en omkleden en dan sjoelen in de kroeg en iedereen lastig vallen met songfestivalgelul![]()
En daarna komt Cat slapen en dinsdag sauna, woehieeeee.
Of bedoelde je dat niet en ben ik nog iets vergeven voor morgen??
Benieuwd of je ook zo moet lachenquote:Op zondag 24 november 2013 16:27 schreef Bamba het volgende:
Ik heb Jan Dulles eens van dichtbij gezien en toen vond ik het een chagrijnMaar die stem
Greys, we gaan NU This is 40 kijken
Hij schijnt verder aardig te zijn maar inderdaad, die stem!, de rest interesseert me niet want geef mij dan toch maar George, qua uiterlijk dan ( maar die kan vast niet zingen)quote:Op zondag 24 november 2013 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Benieuwd of je ook zo moet lachen
En Dulles is ook een chagrijn volgens mij... niet naar zijn vrienden (dat kan je wel zien in De Zomer Voorbij) maar tegen vreemden wel. Misschien ook beetje onzekerheid, geen idee. Maar die stem maakt alles goed
Hoe heb je hem precies gemaakt?quote:Op zondag 24 november 2013 18:47 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh wat is mijn Shabu komkommer goed gelukt![]()
![]()
Hij smaakt serieus exact hetzelfde, had ik nooit verwacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |