lijkt me heel lekkerquote:Op zondag 24 november 2013 18:52 schreef Greys het volgende:
Anderhalve komkommer schillen met kaasschaaf, in de lengte doormidden snijden, met theelepel zachte gedeelte met zaadjes er uit ritsen. In stukjes hakken en in een schaal. Strooi een beetje zout over je komkommer.
In een steelpannetje ca 10 eetlepels natuurazijn en 4,5 eetlepel suiker.
Even roerend twee minuten verwarmen (niet koken) zodat de suiker mooi oplost in de azijn.
Daarna even proeven, of het de gewenste zoet/zuur smaak heeft van Shabu.
Snijd ondertussen een rode peper in de lengte door, verwijder zaadjes, snijd in kleine stukjes en doe door de komkommer.
Giet het azijnsuikermengsel over je komkommer (mag gewoon nog warm zijn).
Lekker husselen en in de koelkast zetten. In de uren er na af en toe nog even door het vocht husselen. Je merkt dat er meer vocht komt na een tijdje en minder komkommer (door het toegevoegde zout).
Dus een paar uur voor het eten maken, het liefst de avond er voor
Anderhalve komkommer lijkt veel, maar uiteindelijk is er een mooi bakje vol overgebleven voor twee personen.

Hij was leuk!quote:Op zondag 24 november 2013 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Benieuwd of je ook zo moet lachen
En Dulles is ook een chagrijn volgens mij... niet naar zijn vrienden (dat kan je wel zien in De Zomer Voorbij) maar tegen vreemden wel. Misschien ook beetje onzekerheid, geen idee. Maar die stem maakt alles goed

* indaha slaat recept opquote:Op zondag 24 november 2013 18:52 schreef Greys het volgende:
Anderhalve komkommer schillen met kaasschaaf, in de lengte doormidden snijden, met theelepel zachte gedeelte met zaadjes er uit ritsen. In stukjes hakken en in een schaal. Strooi een beetje zout over je komkommer.
In een steelpannetje ca 10 eetlepels natuurazijn en 4,5 eetlepel suiker.
Even roerend twee minuten beetje verwarmen (niet koken) zodat de suiker mooi oplost in de azijn.
Daarna even proeven, of het de gewenste zoet/zuur smaak heeft van Shabu.
Snijd ondertussen een rode peper in de lengte door, verwijder zaadjes, snijd in kleine stukjes en doe door de komkommer.
Giet het azijnsuikermengsel over je komkommer (mag gewoon nog warm zijn).
Lekker husselen en in de koelkast zetten. In de uren er na af en toe nog even door het vocht husselen. Je merkt dat er meer vocht komt na een tijdje en minder komkommer (door het toegevoegde zout).
Dus een paar uur voor het eten maken, het liefst de avond er voor
Anderhalve komkommer lijkt veel, maar uiteindelijk is er een mooi bakje vol overgebleven voor twee personen.

Ik vind hem wel goed zingenquote:Op zondag 24 november 2013 19:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij was leuk!
Jan vindt denk ik het hele mediacircus eromheen niet zo. Hij wil gewoon muziek maken. En ach, ik kan het hem ook niet kwalijk nemen.

Hij heeft idd echt een dijk van een stemquote:Op zondag 24 november 2013 19:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik vind hem wel goed zingenmaar totaal niet aantrekkelijk verder , zijn haar vooral ziet er zo onverzorgd uit

Ziet er lekker uit zeg!quote:Op zondag 24 november 2013 19:22 schreef Greys het volgende:
Dat was lekkerrrrrrr
Lang leve de oven!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

nee niet gezien.quote:Op zondag 24 november 2013 19:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je mijn theorie over de laatste penoza aflevering gezien? Ben benieuwd of ie klopt.

Het is echt een heel mooi nummer, vooral met koptelefoon op, want er is dicht bij de bas opgenomenquote:Op zondag 24 november 2013 19:25 schreef Greys het volgende:
Oh straks effe luisteren met oortjes, thanks!

quote:Op zondag 24 november 2013 19:22 schreef Greys het volgende:
Dat was lekkerrrrrrr
Lang leve de oven!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

zou kunnen. Ik weet het echt niet meer.quote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
TV / Penoza #8 Zorgt voor een witte kerst

Ik ook niet, we gaan het zien.quote:Op zondag 24 november 2013 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
zou kunnen. Ik weet het echt niet meer.

In wat voor situatie zou dat moeten dan?quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef Qwea het volgende:
Iemand hier die dat weet? Kan je dierenarts eigenlijk een recept uitschrijven voor de normale apotheek?

Nou ja, ik zit een artikel van de FDA te lezen en in Amerika hebben DA's geen drugs (tramadol ect) op voorraad ivm overvallen en inbraken. Stel dat een DA hier ook geen tramadol oid meer op voorraad heeft en je hebt het toch nodig... kunnen ze dan een recept uitschrijven voor de apotheek? Of erkent de apotheek een DA niet als receptgemachtigde?quote:Op zondag 24 november 2013 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
In wat voor situatie zou dat moeten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |