Dat beantwoord mijn vraag nietquote:Op zondag 24 november 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
Zijn er veel dieren die tramadol gebruiken? Qua voorraad bedoel ik?
Ik denk eigenlijk dat áls een DA het hier al zelf niet meer heeft en het moet met spoed gebruikt worden, dat ze het eerder aan een collega-DA vragen of die heeft
Ik wist het antwoord niet, ik ben niet zo bekend met apotheken en medicijnenquote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat beantwoord mijn vraag nietErkent een apotheek een recept van de DA
quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef Qwea het volgende:
Iemand hier die dat weet? Kan je dierenarts eigenlijk een recept uitschrijven voor de normale apotheek?
Sterkte morgen F_R, ik ga hard aan je denken en voor je duimenquote:Op zondag 24 november 2013 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
wij zitten ook echte penoze te kijken.
Vriend vooral ik begin lichtelijk te stressen voor morgen.
greys veel succes en plezier morgen met je drukke schema. cat ook veel plezier di in de sauna
bamba fijn dat het weer beter gaat
knof een mooie verdiende veer voor jou
Hee leuk, waar ongeveer?quote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ben volgend weekend bij je in de buurt RewimoMoet foto's maken van Weim pupjes.
Jaquote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
Goch;) Daar ergens woon jij toch in de buurt:p
Ja da's vlakbijquote:Op zondag 24 november 2013 21:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik rij met een vriendin mee, dus dat gaat niet lukken;) Zijn half broertjes en zusjes van mijn Ivy. Maar ik woon sowieso niet zo ver van je vandaan hoor..dus kan wel een keer langskomen! Woon sinds kort in Millingen aan de Rijn!
Die zijn nu even opquote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mogelijke minimeet Multi en Rewi , ooit![]()
(en nou moet ik ook toch eens nodig die kant uit rollen, ik wil ook naar de Bauernhof (en gratis peren plukken en zo)
Vindt Onslow vast leukquote:Op zondag 24 november 2013 21:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Kan ook mijn hondjes meenemen danHebben toch allemaal de rabiës enting
Tegen die tijd dat ik dat ooit durf zijn je perenbomen al overjarig vrees ikquote:Op zondag 24 november 2013 21:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die zijn nu even opMaar de koffie is nooit op, dus kom vooral
Ja dag, daar ga ik niet op wachten. Er valt niks te durven want ik bijt nietquote:Op zondag 24 november 2013 21:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
Tegen die tijd dat ik dat ooit durf zijn je perenbomen al overjarig vrees ik
Ja maar, jij bent niet eng maar ik welquote:Op zondag 24 november 2013 21:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja dag, daar ga ik niet op wachten. Er valt niks te durven want ik bijt niet
Ik kan jou wel aan. En HHH erbijquote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja maar, jij bent niet eng maar ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |