quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:19 schreef AFCNiels het volgende:
Gisteren las ik 1/3 deel van het boek(je) van Boskamp, daarna keek ik die documentaire van hem die afgelopen week is uitgezonden. Dat was beide echt precies hetzelfde, de rest van het boek sla ik maar over.
quote:
Prima, leuke wedstrijden vandaag.quote:
mooiquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Prima, leuke wedstrijden vandaag.
Hoi Tyron.quote:
Nee. Wel de knie waar hij vast van had. En geeft ie geen rood terwijl ie er vol op staat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smerig. Daadwerkelijk geblesseerd?
Kwaliteit hebben ze nooit gehad bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez is een geniale eindbaas.![]()
![]()
Geweldig hoe hij altijd die Kuip stil kreegquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwaliteit hebben ze nooit gehad bij Feyenoord.
Ja schande inderdaad dat ze één van de beste spelers uit de Premier League hebben. Hoe durven zequote:Op zaterdag 23 november 2013 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Suarez is een schande voor Liverpool.
Hij is nooit geblesseerd maar toch elk seizoen de helft van de tijd niet inzetbaar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja schande inderdaad dat ze één van de beste spelers uit de Premier League hebben. Hoe durven ze
Oh dan was het zeker een andere met Conan. Ik wist niet dat er meerdere warenquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is genieten! Wel een beetje tam publiek deze keer.
[..]
Nee, dat is niet waar en dat kan ook helemaal niet want dat filmpje kwam gisteren pas uit.
Uh nee joh ik dronk tonic rond die tijd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die post van Karina was dan ook wel zo laat:
[ afbeelding ]
vervelend zegquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:18 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb me in 3,5 jaar tijd 3 x ziek gemeld bij mn werk. Meld ik me vandaag ziek, gaan ze moeilijk doen. Kan erhomos.
Filiaal in de fik steken en de moslims de schuld geven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
vervelend zeg
hoe ga jij dit oplossen?
Wat een goede oplossing.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Filiaal in de fik steken en de moslims de schuld geven.
Het zou mij anders niks verbazen met deze aanval. Hopelijk heeft Schone een leuk schot in de benen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:50 schreef Smoofie het volgende:
Een Ajax dat niet kan winnen van RKC en Heracles thuis kan zich echt beter opheffen of verkopen.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou mij anders niks verbazen met deze aanval. Hopelijk heeft Schone een leuk schot in de benen.
Beter.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb Elan al een tijd niet meer gezien.
ben je nu echt mod of wat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb Elan al een tijd niet meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |