Botox weet ik niet, maar er is in ieder geval (ook) een hoop photoshop aan te pas gekomenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Tja, ik vind het natuurlijke van de eerste foto veel mooier. Je ziet de resultaten van de botox e.d. wel erg duidelijk vind ik hoor, op de tweede foto.
Die eerste is ook niet bepaald natuurlijk...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Botox weet ik niet, maar er is in ieder geval (ook) een hoop photoshop aan te pas gekomen
Ik houd normaliter ook van natuurlijk(er) en die tweede ziet er inderdaad erg "nep" uit, maar desondanks vind ik haar zelf op die eerste foto juist echt niet mooi. Maar goed, smaken verschillen.
En dat ook nog eens inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die eerste is ook niet bepaald natuurlijk...
de 2de zie ik niet....quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
En dat ook nog eens inderdaad.Dikke laag make-up en hoogstwaarschijnlijk ook photoshop, maar in vergelijking met die andere vind ik het enigszins meevallen, dus vandaar dat ik dat maar even achterwege liet in mijn reactie
Haar haar/kapsel vind ik op die eerste ook niet bepaald je van het, dat lange haar op die tweede foto is zovéél mooier...
Maar ik houd er verder over op
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:20 schreef DonRaja het volgende:
Ik liep zojuist richting de printer en zag in een flits een bekend gezicht. Dus ik kijk om en blijf van verbazing stil staan. Die gast die aankijk, kijkt terug en zegt met een Vlaams accent en deze droevige blik: 'Neen, ik ben niet Wil Wheaton'...
Ik had nog bewust een aardig goede foto uitgezocht. Maar ik vind haar inderdaad niet mooi oud geworden, en ik denk dat dat vooral te danken is aan de kunstgrepen die zijn gedaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:02 schreef Forbry het volgende:
Bij het zoeken zag ik ook een hele hoop andere recente foto's voorbijkomen en ik moet zeggen, PurePoisonPerfume, daarop was inderdaad wel goed te zien dat ze tegenwoordig echt zo'n botox-hoofd heeft en dat komt haar inderdaad niet ten goede...
Hij moet dan ook tegengewicht bieden aan Penny natuurlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:57 schreef Sandertje23 het volgende:
Ik merk wel dat Leonard best wel dikker aan het worden is. Straks heeft hij nog een dubbele onderkin
Sporadisch.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:13 schreef Ooku het volgende:
Meh mindere aflevering. Ik hoop dat ze er snel een eind aan gaan breien. Niveau van vroeger zullen ze nooit meer halen.
Ben jij ook dik?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:14 schreef Franknfurter het volgende:
Wat is iedereen gefixeerd op Penny's gewicht man, doe even normaal
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:57 schreef Sandertje23 het volgende:
Ik merk wel dat Leonard best wel dikker aan het worden is. Straks heeft hij nog een dubbele onderkin
Nee en dat zou ook niet van belang zijn. Het is gewoon dom om van alles wat je aan kan merken op een actrice alleen let op dr omvang.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sporadisch.
[..]
Ben jij ook dik?
[..]
Dacht niet dat hij het kon, maar slecht acteren hoort kennelijk ook tot z'n repertoire. Wat een bar slecht staaltje overacting was dat, zeg.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
James Earl Jones wat een held, verder was de aflevering maar matig..
Het was dan ook geen serieus drama, maar een sitcom waar-ie in zat. Net of de andere karakters in TBBT niet over de top zijn...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:04 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Dacht niet dat hij het kon, maar slecht acteren hoort kennelijk ook tot z'n repertoire. Wat een bar slecht staaltje overacting was dat, zeg.
Tuurlijk, maar dit was way over the top. Is vast grappig bedoeld, maar ik kon de lol er niet van inzien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Het was dan ook geen serieus drama, maar een sitcom waar-ie in zat. Net of de andere karakters in TBBT niet over de top zijn...
Ik vond het juist wel grappig omdat het precies het tegenovergestelde was van wat je zou verwachten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:07 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit was way over the top. Is vast grappig bedoeld, maar ik kon de lol er niet van inzien.
Heb de aflevering nog niet gezien, maar ik dacht dat hij zijn toppunt qua overacting al wel bereikt had in Sneakers.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:04 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Dacht niet dat hij het kon, maar slecht acteren hoort kennelijk ook tot z'n repertoire. Wat een bar slecht staaltje overacting was dat, zeg.
*proest*quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:27 schreef pfaf het volgende:
Dat getik van Raj op het touchpad vond ik wel heel slecht.
Gewoon de eerste 2 seizoenen.. waar wel die nerdy/science/scifilm/comic book humor in zit.. wat ook de core van de show was, met Sheldon die lekker autistisch is en de interactie met Penny..quote:Op zondag 2 februari 2014 10:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik snap al die negatieve reacties op de nieuwe afleveringen niet zo. Tuurlijk is de één leuker dan de ander, maar bijvoorbeeld deze laatste vond ik echt weer erg leuk. Ik heb hier ook wel eens aangegeven dat het voor mij juist leuker is geworden omdat ik niets weet van al die sci-fi films en stripboeken enzo.
Vandaar mijn vraag: kunnen jullie (en dan bedoel ik dus de posters die steeds zeggen dat de eerdere seizoenen zoveel beter waren) mij één voorbeeld geven van een aflevering die jullie briljant vonden uit de eerste seizoenen? Dan ga ik die kijken en eens vergelijken met de huidige. Ik heb gewoon de hele serie leuk gevonden, dus ik ben wel eens benieuwd of ik dat niveauverschil ook zie.
Daar verschillen de meningen dus over. Ik sta echt op het punt om te stoppen met kijken af en toe.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vind de latere seizoenen eigenlijk ook niet slechter dan de eerdere seizoenen. Is de serie veranderd? Jazeker. Maar niet ten koste van de kwaliteit. Extra cast toevoegingingen kwamen ook op het goede moment.
Doe dat dan ook, en val ons niet meer lastig..quote:Op zondag 2 februari 2014 19:41 schreef znarch het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen dus over. Ik sta echt op het punt om te stoppen met kijken af en toe.
Ok, heb s2e3 net gekeken. Inderdaad een erg leuke aflevering, maar ik kan niet zeggen dat ik die nu zoveel beter vind dan bijvoorbeeld het huidige seizoen. In ieder seizoen zitten gewoon een paar erg goede afleveringen, een paar mindere en de meesten zijn gewoon leuk. In het huidige seizoen vond ik de aflevering met de speurtocht van Raj bijvoorbeeld echt heel erg leuk.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon de eerste 2 seizoenen.. waar wel die nerdy/science/scifilm/comic book humor in zit.. wat ook de core van de show was, met Sheldon die lekker autistisch is en de interactie met Penny..
En niet vergeten creepy Howard!
S02e03 bijvoorbeeld blijf ik leuk vinden
Fanboy met lange teentjesquote:Op maandag 3 februari 2014 07:31 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Doe dat dan ook, en val ons niet meer lastig..
Dat was dan ook de enige aflevering die in de buurt kwam van het niveau van eerst. Het is te mainstream geworden met al die vrouwen erbij en het maakt de serie voor fans van het eerste uur minder leuk.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ok, heb s2e3 net gekeken. Inderdaad een erg leuke aflevering, maar ik kan niet zeggen dat ik die nu zoveel beter vind dan bijvoorbeeld het huidige seizoen. In ieder seizoen zitten gewoon een paar erg goede afleveringen, een paar mindere en de meesten zijn gewoon leuk. In het huidige seizoen vond ik de aflevering met de speurtocht van Raj bijvoorbeeld echt heel erg leuk.
Waarschijnlijk mis je dan ook veel grappen uit die afleveringen. Niet denigrerend bedoeld natuurlijk, maar de helft van de grappen in de beginfase vereisen wel een bepaalde mate van voorkennis van of comics, of startrek/wars, of de academische beta wereld. Althans in mijn herinnering, het kan zijn dat ik na vier jaar een geromantiseerd beeld hebopgebouwd.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ok, heb s2e3 net gekeken. Inderdaad een erg leuke aflevering, maar ik kan niet zeggen dat ik die nu zoveel beter vind dan bijvoorbeeld het huidige seizoen. In ieder seizoen zitten gewoon een paar erg goede afleveringen, een paar mindere en de meesten zijn gewoon leuk. In het huidige seizoen vond ik de aflevering met de speurtocht van Raj bijvoorbeeld echt heel erg leuk.
Nee dat klopt wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mis je dan ook veel grappen uit die afleveringen. Niet denigrerend bedoeld natuurlijk, maar de helft van de grappen in de beginfase vereisen wel een bepaalde mate van voorkennis van of comics, of startrek/wars, of de academische beta wereld. Althans in mijn herinnering, het kan zijn dat ik na vier jaar een geromantiseerd beeld hebopgebouwd.
Dat klopt denk ik inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mis je dan ook veel grappen uit die afleveringen. Niet denigrerend bedoeld natuurlijk, maar de helft van de grappen in de beginfase vereisen wel een bepaalde mate van voorkennis van of comics, of startrek/wars, of de academische beta wereld. Althans in mijn herinnering, het kan zijn dat ik na vier jaar een geromantiseerd beeld hebopgebouwd.
Klinkt een beetje denigrerend, dit. Niet dat ik me voel aangesproken, Dungeons en Dragons zoals ze in BBT spelen, doe ik niet, maar ik ken zat mensen die het wel doen, heb het ze zien doen en als je een rijke fantasie hebt, kan het volgens mij ook nog best leuk zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:19 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
'nee, bestaat dat écht? Doen mensen dit serieus?'
Zat mensen die D&D spelen hoor of Magic the Gathering. Zelf nooit gespeeld maar wel eens gekeken toen een aantal mensen dat in een gamestore zat te spelen. En volgens mij gaan mensen inderdaad ook verkleed naar Comicon.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:19 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dat klopt denk ik inderdaad.
Ik weet echt niets van superhelden, strips en WoW-achtige spelletjes. Ik vind de afleveringen waarin ze van die bordspellen (heet dat niet dungeons and dragons oid?) spelen altijd erg grappig, maar tegelijk roep ik tegen mijn vriend: 'nee, bestaat dat écht? Doen mensen dit serieus?'. Hetzelfde geldt voor die comic-con afleveringen - ik vind het hilarisch, maar snap de helft van de verwijzingen volgens mij niet.
En dat cosplay kan wel eens HEEL goed zijn:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Zat mensen die D&D spelen hoor of Magic the Gathering. Zelf nooit gespeeld maar wel eens gekeken toen een aantal mensen dat in een gamestore zat te spelen. En volgens mij gaan mensen inderdaad ook verkleed naar Comicon.
Ik denk niet dat dat het echt is. Ik denk dat "fans van het eerste uur" altijd wel wat te zeiken zullen hebben over de afleveringen van het vijfde seizoen. Zo gaat dat nu eenmaal bij alle series, en al helemaal bij sitcoms. Als het nieuwe eraf is, moet de formule aangepast worden. Als de makers nog steeds hetzelfde zouden doen als in seizoen 1 en 2, zou iedereen lopen bitchen dat het nubwel erg eentonig wordt en de rek duidelijk uit de formule is. Zelfbenoemde "puristen" hebben altijd wel wat te janken als ze zien dat de massa "hun serie" ook leuk vindt.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat was dan ook de enige aflevering die in de buurt kwam van het niveau van eerst. Het is te mainstream geworden met al die vrouwen erbij en het maakt de serie voor fans van het eerste uur minder leuk.
Die zien er inderdaad helemaal niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:23 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
En dat cosplay kan wel eens HEEL goed zijn:
http://www.tested.com/inv(...)s/item/sdcc2013_002/
O nee sorry zo bedoel ik het helemaal niet! Meer dat het voor mij een helemaal onbekende wereld is. Juist leuk dat er mensen zijn die zo in een hobby kunnen opgaan. Voor mij was het alleen helemaal nieuw.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:50 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje denigrerend, dit. Niet dat ik me voel aangesproken, Dungeons en Dragons zoals ze in BBT spelen, doe ik niet, maar ik ken zat mensen die het wel doen, heb het ze zien doen en als je een rijke fantasie hebt, kan het volgens mij ook nog best leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |