quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:20 schreef DonRaja het volgende:
Ik liep zojuist richting de printer en zag in een flits een bekend gezicht. Dus ik kijk om en blijf van verbazing stil staan. Die gast die aankijk, kijkt terug en zegt met een Vlaams accent en deze droevige blik: 'Neen, ik ben niet Wil Wheaton'...
Ik had nog bewust een aardig goede foto uitgezocht. Maar ik vind haar inderdaad niet mooi oud geworden, en ik denk dat dat vooral te danken is aan de kunstgrepen die zijn gedaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:02 schreef Forbry het volgende:
Bij het zoeken zag ik ook een hele hoop andere recente foto's voorbijkomen en ik moet zeggen, PurePoisonPerfume, daarop was inderdaad wel goed te zien dat ze tegenwoordig echt zo'n botox-hoofd heeft en dat komt haar inderdaad niet ten goede...
Hij moet dan ook tegengewicht bieden aan Penny natuurlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:57 schreef Sandertje23 het volgende:
Ik merk wel dat Leonard best wel dikker aan het worden is. Straks heeft hij nog een dubbele onderkin
Sporadisch.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:13 schreef Ooku het volgende:
Meh mindere aflevering. Ik hoop dat ze er snel een eind aan gaan breien. Niveau van vroeger zullen ze nooit meer halen.
Ben jij ook dik?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:14 schreef Franknfurter het volgende:
Wat is iedereen gefixeerd op Penny's gewicht man, doe even normaal
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:57 schreef Sandertje23 het volgende:
Ik merk wel dat Leonard best wel dikker aan het worden is. Straks heeft hij nog een dubbele onderkin
Nee en dat zou ook niet van belang zijn. Het is gewoon dom om van alles wat je aan kan merken op een actrice alleen let op dr omvang.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sporadisch.
[..]
Ben jij ook dik?
[..]
Dacht niet dat hij het kon, maar slecht acteren hoort kennelijk ook tot z'n repertoire. Wat een bar slecht staaltje overacting was dat, zeg.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
James Earl Jones wat een held, verder was de aflevering maar matig..
Het was dan ook geen serieus drama, maar een sitcom waar-ie in zat. Net of de andere karakters in TBBT niet over de top zijn...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:04 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Dacht niet dat hij het kon, maar slecht acteren hoort kennelijk ook tot z'n repertoire. Wat een bar slecht staaltje overacting was dat, zeg.
Tuurlijk, maar dit was way over the top. Is vast grappig bedoeld, maar ik kon de lol er niet van inzien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Het was dan ook geen serieus drama, maar een sitcom waar-ie in zat. Net of de andere karakters in TBBT niet over de top zijn...
Ik vond het juist wel grappig omdat het precies het tegenovergestelde was van wat je zou verwachten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:07 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit was way over the top. Is vast grappig bedoeld, maar ik kon de lol er niet van inzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |