SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Ali B
TAL / #teamAli - Annika Boxhoorn
TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Imelda Wallerle
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Yuli Minguel
TAL / #teamAli - Collin de VriesMarco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Steven de Geus
TAL / #teamMarco - Marvin Kneefel
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Grant Scott
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornIlse deLange
TAL / #teamIlse - Gaby Boterkooper
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings, ontdekt in buitenland
TAL / #teamIlse - Darren van der Lek
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Coosje Smid
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTrijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nikay Agterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Matt Heanes
TAL / #teamTrijntje - Sanne Klein Horsman, kanshebber?
TAL / #teamTrijntje - Steffen Morrison
TAL / #teamTrijntje - Shirma Rouse
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / WudstikIT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dit. Jekon merken dat trijntje het helemaal niet leuk vondquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vond Ali wel dapper, even natrappen naar zijn medecoach
Ditquote:
Uhuquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:19 schreef Sway- het volgende:
Is dat prachtige licht nou speciaal voor dat jasje..
mannen doen alles met een gat.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:19 schreef Mascleta het volgende:
Niet zo haten op Jennifer. Ik zou haar gewoon doen hoor!
Ze is mooier dan Sandra van Nieuwlandquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:19 schreef Mascleta het volgende:
Niet zo haten op Jennifer. Ik zou haar gewoon doen hoor!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:20 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ze is mooier dan Sandra van Nieuwland
Teflon-Jennifer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:21 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een vreselijk wijf en ik weet niet waarom
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Martijn wilde niet naast Jennifer staan denk
Ali is de enige coach die te pruimen is bij de live showsquote:
quote:
Nah, ik denk juist dat ze niet op hem gaan stemmen omdat niemand kan tippen aan 1D (volgens de 1D'ers)quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:23 schreef Emm16 het volgende:
Haha doet ie slim! Alle directioner meisjes gaan op hem stemmen
Oh jammerquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:24 schreef iBenny het volgende:
Goffer. De 1D-tjes op Twitter roepen elkaar nu op om met zn allen op Collin te stemmen
__!
Wacht even, heet die ook niet Anni-nogwat?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef iBenny het volgende:
Zij doet me denken aan de zangeres van LEAF (Wonderwoman)
.. hmm ik denk van wel. Mensen die liedjes van One Diretion zingen / houden mogen ze welquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah, ik denk juist dat ze niet op hem gaan stemmen omdat niemand kan tippen aan 1D (volgens de 1D'ers)
Annemarie Brohmquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht even, heet die ook niet Anni-nogwat?
Dan onder een andere naam. Nee, die van Leaf klinkt stukken vreselijker. Of ik ben het vergeten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Dit is die LEAF chick, dat is ze toch gewoon?
[ afbeelding ]
Ze schaamt zich gewoon dat ze aan deze bagger meedoetquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Ze speelde in vage bands, zei Wendy.
En ze heeft ineens een andere naam.
Volgens mij mogen we het niet weten
ze is het nog aan het leerenquote:
Schreeuwen, dan komt het wel goedquote:
Begon bij mij al bij Tina Turnerquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:33 schreef MissJ het volgende:
ik ben echt zo klaar met schreeuwende negerinnen he
Jenniferquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:33 schreef Greys het volgende:
Nou wie door?
Dat One Direction jochie en wie moest er ook alweer als eerste?
Ligt eraan, bij dit lied hoort het imo.. maar ben het wel met je eens maar dan voor elke huidskleur. iedereen is aan het schreeuwenquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:33 schreef MissJ het volgende:
quote:
Das waar ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ligt eraan, bij dit lied hoort het imo.. maar ben het wel met je eens maar dan voor elke huidskleur. iedereen is aan het schreeuwen
Ik ook! En goed dat ze worden gevonden. Altijd weer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:33 schreef MissJ het volgende:
ook dat. Zo ontzettend irritant.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook! En goed dat ze worden gevonden. Altijd weer.
lijkt me wel hetzelfde persoon hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:35 schreef iBenny het volgende:
http://www.annikaboxhoorn.nl/
http://www.annymusic.nl/
Ik weet het niet
ik moest bijna kotsen toen nathalie op de knieen eindigde met de microfoon in haar mond, erger dan dat kan het nietquote:
Trijntje slijt achtergrondzangeressen bij de vleet, er zal wel aanvulling nodig zijn.quote:
Anny speelt nu in Eindhoven, volgens haar FB. Lijkt me niet dezelfde danquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:35 schreef iBenny het volgende:
http://www.annikaboxhoorn.nl/
http://www.annymusic.nl/
Ik weet het niet
Volgens de website van LEAF-zangeres is ze 27, terwijl Annika 26 is volgens thevoiceofholland.comquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
lijkt me wel hetzelfde persoon hoor
Hmmm... Heb je een puntquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Anny speelt nu in Eindhoven, volgens haar FB. Lijkt me niet dezelfde dan
omgquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik moest bijna kotsen toen nathalie op de knieen eindigde met de microfoon in haar mond, erger dan dat kan het niet
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:39 schreef iBenny het volgende:
https://twitter.com/search?q=collin&src=typd&f=realtime!
twitter:Roxanneeee_x twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 21:40:20❤️❤️❤️❤️COLLIN! 3131! http://t.co/AlgemBohs1
reageer retweet
Klopt, de import artiesten halen het vrijwel nooit verquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Jennifer gaat niet door hoor. Nederland stemt niet op arrogante Amerikanen en Ali vindt haar niet Nederlands genoeg
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:42 schreef iBenny het volgende:
twitter:Roxanneeee_x twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 21:40:20❤️❤️❤️❤️COLLIN! 3131! http://t.co/AlgemBohs1[ afbeelding ] reageer retweet
Behalve als je het geheim wilt houdenquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Anny speelt nu in Eindhoven, volgens haar FB. Lijkt me niet dezelfde dan
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:42 schreef iBenny het volgende:
twitter:Roxanneeee_x twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 21:40:20❤️❤️❤️❤️COLLIN! 3131! http://t.co/AlgemBohs1[ afbeelding ] reageer retweet
Maar er is dan toch vanzelf iemand die roept 'Nee hoor, ze is hier nu niet'? Of 'He, zit jij niet in the voice?'quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve als je het geheim wilt houden
Gewoon iemand je account laten beheren die dat weg kliktquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar er is dan toch vanzelf iemand die roept 'Nee hoor, ze is hier nu niet'? Of 'He, zit jij niet in the voice?'
Vodafone, maar hij deed T-Mobilequote:Op vrijdag 22 november 2013 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wie sponsort? Er is iets te kanen denk ik.
anders heeft 'ie niets te doen...quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:46 schreef Stickertje het volgende:
Komt Brownie elke week onuitgenodigd de studio achter ali b ingelopen?
Ik zou een keiharde boer laten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil er ook een keer zo voor, op beeld.
vergeet ons niet te groetenquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil er ook een keer zo voor, op beeld.
quote:
Dat is niet meer zoquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:48 schreef Greys het volgende:
Elk jurylid heeft toch een soort wingman?
Die zitten er toch ook bij tijdens de battles?
Die van Ali is Brownie toch?
Jullie pervooormunsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kevin for jury!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:51 schreef iBenny het volgende:
We gaan nu over naar Kevin voor een reactie over het doorgaan van Collin...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie was er nou door colin en?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:51 schreef iBenny het volgende:
We gaan nu over naar Kevin voor een reactie over het doorgaan van Collin...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jennifer Lynnquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wie was er nou door colin en?
Je vond het een one trick pony.quote:
Ik hoor hem liever Marley doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vond het een one trick pony.
Zeg dan iig eerlijk dat dit een heel ander nummer is dan Marley
Ja een heel ander nummer, maar ik vind het nog steeds niet goed. Redemption song was goed, voor de soundmix show..quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vond het een one trick pony.
Zeg dan iig eerlijk dat dit een heel ander nummer is dan Marley
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, dan eindelijk een goede versie!
Ja ik hoop.idd ook dat Gerrie goed is!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:54 schreef Sway- het volgende:
Dit is zeker de beste tot nu toe, en hopelijk Gerrie ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |