Nee, ik dacht dat je nog jonger was. Dit maakt het nog iets treuriger.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je zei zonet eigenlijk maar wat.
Dat kan ook bijna niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
Lijkt alsof hij bijna niet ouder is geworden
Ik vergeef je je vergissingquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je nog jonger was. Dit maakt het nog iets treuriger.
Fooohoormidabel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pure razende apenaids was dat. Ongelooflijk.
Ikquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:07 schreef tong80 het volgende:
Wie kent er meer dan één nummer van Van Dik Hout ?
verwachttequote:Op vrijdag 22 november 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
wow
dat was 100 maal slechter dan ik verwachte
quote:
Genoteerd.. Sinds ik op Fok post is mijn Nederlandse grammatica verbeterd door grammar nazisquote:
Je haalt ze door elkaar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Bij Gremdaat is Nico Dijkshoorn een gigant. En die is al niet veel.
Ik zal het nodig hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vergeef je je vergissing
Of juist wel...quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:11 schreef BlueMage het volgende:
Hopelijk vliegt dat ding niet het publiek in ofzo.![]()
Geweldige tv.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:11 schreef BlueMage het volgende:
Dus tegen de tafelheer mag het welquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:11 schreef BlueMage het volgende:
Dat hele hoofdquote:
Om die reden hebben mijn ouders mij 'n carriere als diabolospeler door de neus geboord.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
Ik zou de hele eerste rij het ziekenhuis inkrijgen met zo'n ding
Gouden stuur met een knuppel eropquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Net 17 geworden. Gremdaat en de Leeuw zitten te soppen op hun stoel.
Ach gewoon weer 'n subsidie ertegenaan, dit soort "kunst" is toch veel belangrijker dan bijv gemotiveerde mensen omscholen? (ik noem maar een zijstraat)quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:14 schreef chufi het volgende:
Ik mag hopen dat dit uit eigen zak is bekostigd is ....
Weer lekkere subtiele grappen van Derksenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:18 schreef Paxcon het volgende:
Gelukkig straks humor om te lachen met VI
Woorden drukken soms niet uit wat iemand voelt als ze naar pietertje luisterenquote:
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:20 schreef Gramulanion het volgende:
Mastermovies was van een hoger niveau
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:21 schreef tong80 het volgende:
Don Gordon weet niet wat zijn ras ist.
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is gewoon een opsomming van dingen die gebeurd zijn, zonder welke clou dan ook.
Ik bedoel natuurlijk HAHAHAHAHAH
Ik zal het even noteren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie ondertussen politie achtervolgingen op RTL7.
Toen was ik 7 (er zijn mensen die dit interessant vinden om te weten).
Ligt nu in bed gestopt te rukken om zijn grapjes.quote:
quote:Vanavond aan tafel een aantal van de grootste Nederlandse One Directionfans.
Het zoveelste boybandje met enge gastjes met übergestyleerde kapsels.quote:
quote:- Een update in de Snowden zaak. Alexander Klöpping praat ons bij over de tot nu toe gelekte documenten en de afluisterpraktijken van de NSA.
- Aan tafel de man die de zeldzame Sperweruil zondagavond als eerste signaleerde, Jos Schouten, en een aantal collega-spotters.
- We vieren de release van het nieuwe album van One Direction met een aantal hartstochtelijke fans.
Muziek is er van Apocalyptica, tafelheer is Giel Beelen.
Dat. Op papier niet echt de moeite waard en ik twijfel of ik me laat verrassen.quote:Op maandag 25 november 2013 17:49 schreef OProg het volgende:
Wat een bagger is het merendeel weer vanavond.
Even lekker ergeren.quote:Op maandag 25 november 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
Iedereen kijkt gewoon ook al zeggen ze hier van niet.
De nieuwe Birdy, nu nóg jonger?quote:Op maandag 25 november 2013 19:32 schreef OProg het volgende:
Giel komt ff een dingetje laten horen dat hij op internet heeft gevonden.
Is hij dan ook manager of plugger of zo?quote:
Hij moet eigenlijk nog zo'n koptelefoon en dan maar op één oor.quote:Op maandag 25 november 2013 19:32 schreef OProg het volgende:
Giel komt ff een dingetje laten horen dat hij op internet heeft gevonden.
Met zijn hippe soundmachine om eruit te zien als een DJ.
Belediging voor die zangeres.quote:
Nou ja, je hoeft er in ieder geval niet iets voor te kunnen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:35 schreef alors het volgende:
Oh ik zal Mathijs ook even bellen dat ik in de uitzending wil_____________________!
Waar ga je het over hebben?quote:Op maandag 25 november 2013 19:35 schreef alors het volgende:
Oh ik zal Mathijs ook even bellen dat ik in de uitzending wil_____________________!
Volgens mij wel hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 19:37 schreef Webschip het volgende:
Ben ik de enige die Klopping erg irritant vind?
Toch knap dat hij het wel voor elkaar heeft gekregen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:36 schreef BlueMage het volgende:
Hij gaat naar heuse hackercongressen, onderschat dat niet!
Ik wilde dat ik met deze onzin m'n geld kon verdienen.
Ik heb het idee dat hij weer op tv wilde.quote:Op maandag 25 november 2013 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Alexander weer wereldnieuws ? Vanaf vandaag zal de wereld er anders uitzien !
Om er vervolgens nauwelijks meer over te horen.
Nee.quote:
Kom jij ook op tv?quote:Op maandag 25 november 2013 19:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor.
Oh ik ga ook even bellen ik ga het hebben over FOK!
Ik vond 'm ook wel ok in het begin, maar hij vertelt eigenlijk nooit iets nieuws en brengt elk nieuw derderangs hypeje als het 8e wereldwonder.quote:
Je moet een quasi interessant onderwerp kiezen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Nergens over, dat is de standaard toch?
Hij maakt het wel lekker toegankelijk. Prima ook voor ouderenquote:Op maandag 25 november 2013 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook wel ok in het begin, maar hij vertelt eigenlijk nooit iets nieuws en brengt elk nieuw derderangs hypeje als het 8e wereldwonder.
Ik neem aan dat-ie zo met een oplossing komt?quote:Op maandag 25 november 2013 19:40 schreef Pedroso het volgende:
Oei, het baart Alexander grote zorgen. Nu kunnen we het wel schudden.
Dan doe ik het over Gerrit Krol.quote:Op maandag 25 november 2013 19:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Je moet een quasi interessant onderwerp kiezen.
Omdat niemand die knakker kent.quote:Op maandag 25 november 2013 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Dan doe ik het over Gerrit Krol.
Waarom gaat het daar eigenlijk niet over? Ohja geen Amsterdammer.
'just because you are not paranoid doesn't mean you are not being followed'quote:Op maandag 25 november 2013 19:41 schreef BlueMage het volgende:
Nou wat 'n held die Snowden, gewoon 'n troll.Ik vind Giel best goed vandaag met z'n vragen.
Lief zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 19:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ze kunnen me niet weigeren anders doe ik wel ff ddos op hun site.
Broer van Henk.quote:Op maandag 25 november 2013 19:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat niemand die knakker kent.
Da's bij DWDD geen criterium. Wel dat het familie van een redactielid moet zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 19:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat niemand die knakker kent.
Oh nee, toch niet.quote:Op maandag 25 november 2013 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik neem aan dat-ie zo met een oplossing komt?
Ook dat Halina wel is aan zijn pijp lurkt. Staat keurig in beeld.quote:Op maandag 25 november 2013 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Ze weten alles van jou en je stagiaire meisjes Matthijs.
Zou Giel het ook normaal vinden als zijn brieven open gescheurd en gelezen worden door de overheid?quote:Op maandag 25 november 2013 19:41 schreef BlueMage het volgende:
Nou wat 'n held die Snowden, gewoon 'n troll.Ik vind Giel best goed vandaag met z'n vragen.
Waar?quote:Op maandag 25 november 2013 19:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook dat Halina wel is aan zijn pijp lurkt. Staat keurig in beeld.
quote:Op maandag 25 november 2013 19:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook dat Halina wel is aan zijn pijp lurkt. Staat keurig in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |