ik wil het hek nog steeds zo modden dat hij als losstaand huis tussen de modulairs pastquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:00 schreef krazny het volgende:
[..]
Erg leuk!
Je hebt dezelfde als die ik momenteel allemaal heb.
Is Haunted Hause ook de moeite waard?
Lijkt me leuk om ooit een kamer in te richten en die dan op een verlate berg te zetten. Klein weggetje naar boven wat naar het huis leidt.
die staat hoog op m'n verlanglijstquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:05 schreef ddx het volgende:
Haunted house is zeker de moeite waard ook flink wat losse spulletjes/vulling van binnen :
[ afbeelding ]
edit: maar even foto van internet geplukt, telefoonfoto is wel erg donker
Toch nog net een klein doosje gekochtquote:Op woensdag 4 december 2013 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, want dat dak is nog open![]()
Voor mij geen Lego met Sinterklaas. Genoeg aangeschaft dit jaar.
Wij zijn destijds een kleine maand (Ja, we hadden veelquote:Op zondag 15 december 2013 17:28 schreef mschol het volgende:
die 12v rails heb ik hier nog liggen, een ramp om goed aan de praat te krijgen, advies was altijd goed de contacten ontsmetten, een beetje stof kon hem al doen haperen![]()
de 7730 trein staat hier in elkaar gezet, mis 1 raampje, misschien dat ik die ooit eens bestel via BL
Sjiiittt!quote:Op maandag 16 december 2013 11:57 schreef xpompompomx het volgende:
Die oude treinsets zijn de bom!
http://www.brickset.com/b(...)&subtheme=4.5%2f12+V
Wat moet je nou weer met een horloge?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:19 schreef sararaats het volgende:
nog geen Ghost Train maar wel een mooi horloge
kijken hoe laat het isquote:Op donderdag 19 december 2013 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met een horloge?
Waar vind ik die?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:34 schreef Faxie het volgende:
Waren de nieuwe Technic modellen hier al langgekomen?
Ik wil dat witte vliegtuig hebben
quote:Op zondag 22 december 2013 20:09 schreef AlmightyArjen het volgende:
Vandaag video geschoten van mijn geautomatiseerde container terminal. Video volgt nog, hier alvast een sfeerimpressie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf hoor!quote:Op zondag 22 december 2013 20:09 schreef AlmightyArjen het volgende:
Vandaag video geschoten van mijn geautomatiseerde container terminal. Video volgt nog, hier alvast een sfeerimpressie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |