SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze openingspost is te vinden in de FoK!Wiki: klik
Random plaatjes:
Werewolf
wellicht wel, eventueel kan je natuurlijk de lego + handleidingen los van de doos versturen, wordt je pakketje kleiner van.. (e.v.t. doos gewoon weggooienquote:
nu zei ons ma dat er geen extra kosten bijkomen als het niet te groot is. ik zal wellicht de spooktrein meebrengen. die kost ginder R956 (omgerekend ongeveer ¤70) ons ma is er al heel veel geweest.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
wellicht wel, eventueel kan je natuurlijk de lego + handleidingen los van de doos versturen, wordt je pakketje kleiner van.. (e.v.t. doos gewoon weggooien)
ik heb er geen ervaringen mee , maar een kennis heeft eerder in azie spullen naar zichzelf gestuurd om zo de spullen niet in de koffer mee terug te nemen
als je het verstuurd ben je altijd overgeleverd aan de grillen van de douane: de ene keer heb je geluk, de andere keer pechquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
nu zei ons ma dat er geen extra kosten bijkomen als het niet te groot is. ik zal wellicht de spooktrein meebrengen. die kost ginder R956 (omgerekend ongeveer ¤70) ons ma is er al heel veel geweest.
Ja, ik vind die classic space ook erg mooiquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:26 schreef xpompompomx het volgende:
Die ruimteLEgo uit de jaren 80 is zo enorm mooi!Gelukkig heb ik daar nog een boel van thuisstaan!
Check deze site die ik net vond; er zijn meer mensen die dat oude spul nog steeds erg mooi vinden:quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja, ik vind die classic space ook erg mooiTegenwoordig vind ik de Blacktron- en Iceplanet-serie ook erg mooi, terwijl ik destijds toen ik "de leeftijd had" daar niet veel aan vond
ik had deze:quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Check deze site die ik net vond; er zijn meer mensen die dat oude spul nog steeds erg mooi vinden:
http://www.neoclassicspace.com/
Jaa, ik ook! En sterker nog, ik heb 'm nog steeds!quote:
ik ook maar die is in het ouderlijk huis gebleven. daar is hij veiligerquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jaa, ik ook! En sterker nog, ik heb 'm nog steeds!
Die had ikquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:10 schreef xpompompomx het volgende:
Ik vind ook nog steeds jammer dat ik deze nooit heb gehad:
[ afbeelding ]
net 1200 besteed, en heb er nog iets van 300quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:57 schreef sararaats het volgende:
ik heb nu nog 71 VIP points.
de Spooktrein staat hoog op m'n verlanglijstje en het Haunted House natuurlijk
ik heb mijn vorige sets nog staan, heb mijzelf er nog niet de tijd voor gegevenquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:59 schreef bleiblei het volgende:
Haha, wij hebben hier net de Town Hall besteld.
Heb ik wat te bouwen in december. 2 winter villages en de townhall.
die grijpers heb ik gebruikt om m'n broertje in de neus te knijpenquote:Op zondag 24 november 2013 17:56 schreef Da hopman het volgende:
Een van de laatste setjes die ik in mijn jeugd kocht.
[ afbeelding ]
Gekocht van de 25 gulden die ik op het schoolplein heb gevonden..quote:Op zondag 24 november 2013 17:56 schreef Da hopman het volgende:
Een van de laatste setjes die ik in mijn jeugd kocht.
[ afbeelding ]
quote:Mschol,
Your LEGO® order has shipped
ze presteren het hier om soms gewoon niet te komen opdagen of heel snel weer weg te gaan nadat er is aangebeld (krijg dan dus nauwelijks de kans om van boven naar beneden te lopen..)quote:Op maandag 25 november 2013 23:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb altijd zo'n hekel aan die idioten van Selektvracht: die presteren het altijd om 11:00 uur te komen wanneer ik, zoals half NL, aan het werk ben. Dan krijg je een briefje in de deur dat ze het de volgende dag op hetzelfde tijdstip weer proberenAls die gasten het gewoon afgeven bij de buren zoals TNT, but nooo...
Sommige mensen willen niet dat hun ... eh ... speelgoed (quote:Op maandag 25 november 2013 23:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb altijd zo'n hekel aan die idioten van Selektvracht: die presteren het altijd om 11:00 uur te komen wanneer ik, zoals half NL, aan het werk ben. Dan krijg je een briefje in de deur dat ze het de volgende dag op hetzelfde tijdstip weer proberenAls die gasten het gewoon afgeven bij de buren zoals TNT, but nooo...
een dremel aansluiten is beter denk ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:29 schreef 2cv het volgende:
Overigens wil ik iets vrij snel laten draaien maar wel met een wormwiel er in. Daarom moet ik de uitgaande snelheid van een NXT-motor even met een factor 152,3076 (let op de komma) vergroten. Hopelijk smelt m'n Lego niet
Weten jullie nog, vroeger, toen je met lego gewoon nog dingen bouwde en er geen electrotechtniek of ict diploma voor nodig had. Aaaaah, mooie tijden. Mooie tijden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:06 schreef 2cv het volgende:
Nee, ik kan nog ergens een tandwieltje met 8 tanden vervangen voor eentje met 24 tanden, dan moet de snelheid met 'slechts' een factor 50 (ongeveer) omhoog.
Maar wellicht dat ik het wormwiel er toch maar uit haal ...
Het grappige is dat ik voor het eerst een computer gebruik tijdens het bouwen met Lego. En ik speel er al zo'n 25 jaar mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Weten jullie nog, vroeger, toen je met lego gewoon nog dingen bouwde en er geen electrotechtniek of ict diploma voor nodig had. Aaaaah, mooie tijden. Mooie tijden.
Die is erg erg gaaf!quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nondeju, dit kwam ik net op Youtube tegen![]()
Is niet van mij; ik ken de user ook niet (dus aan hem alle eer) maar ik kon het jullie niet onthouden haha. Ziekelijk goed gebouwd.
Door mijn gespeel met Lego ben ik werktuigbouwkunde gaan studerenquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Weten jullie nog, vroeger, toen je met lego gewoon nog dingen bouwde en er geen electrotechtniek of ict diploma voor nodig had. Aaaaah, mooie tijden. Mooie tijden.
welkom!quote:Op woensdag 27 november 2013 16:34 schreef sanger het volgende:
Effe aanhaken hierMijn oudste begint nu meer en meer met LEGO te spelen namelijk
En nostalgische gevoelens doen ook wel hun best
Hijs geinig, maar bijzonder?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nondeju, dit kwam ik net op Youtube tegen![]()
Is niet van mij; ik ken de user ook niet (dus aan hem alle eer) maar ik kon het jullie niet onthouden haha. Ziekelijk goed gebouwd.
quote:
de basis van de MF vind ik erg stevig (moet ook wel met het gewicht dat er aan en op zit) maar de rest, not so muchquote:Op woensdag 27 november 2013 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga ik thuis ook eens proberen. En dan ook met de Millenium Falcon tegen de eerste versie van de Death Star. Volgens mij is de MF nog best stevig..
Hm, dan gooi ik wel met die planet sets ertegenaan. Net als op de kermisquote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
de basis van de MF vind ik erg stevig (moet ook wel met het gewicht dat er aan en op zit) maar de rest, not so much
Lego kan aardig wat hebben... En zo niet: daarvoor hebben we Bricklinkquote:Op donderdag 28 november 2013 09:11 schreef Cornelis83 het volgende:
Totdat je lego stuk ging, beetje zonde dan dat soort acties
het zijn eerder de grote platen waarvan ik verwacht dat ze breken...quote:Op donderdag 28 november 2013 11:00 schreef Cornelis83 het volgende:
De grote stukken gaan misschien niet zo snel stuk. Maar de wat kleinere stukjes wel. Dus zonde is het wel, ondanks bricklink
thanksquote:
Het is vooral zonde dat ze 1000 euro lego tegen elkaar kletteren.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:36 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Lego kan aardig wat hebben... En zo niet: daarvoor hebben we Bricklink
Daarnaast: met dat aantal views is het waarschijnlijk ook wel weer terugverdiendquote:Op donderdag 28 november 2013 15:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het is vooral zonde dat ze 1000 euro lego tegen elkaar kletteren.
Zit het vol krassen en is het niet meer zgan.
Maar goed, als je lego koopt waar het voor bedoeld is, om mee te spelen. Dan boeit het niet. Dat geneuzel van krasjes op blokjes is meer een volwassen verzamelaar geneuzeldingetje.
Super filmpje met leuke details. Vooral ook het gebruik van veel jaren zeventig en tachtig details vond ik leukquote:
Die heb ik ook gehadquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:08 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze![]()
Laatst weer opgebouwd voor mijn neefje van 4, hij is er helemaal gek mee
Geen plek voor de grotere sets volgens mij?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:44 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
mijn Lego werkplaatsje
als de computer op zolder staat welquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen plek voor de grotere sets volgens mij?
die computer kast herken ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:44 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
mijn Lego werkplaatsje
IKEAquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
die computer kast herken ik
en een old skool crt monitor nog, anno 2013?![]()
niet echt een plekje voor grotere modellen zo iig
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
IKEA
de pc gaat mettertijd naar de zolder bij m'n ouders. ik doe hem niet graag weg.
oh ja, die heeft m'n broer in elkaar gezet. hij werkt in die branche. heel gemakkelijk als er iets mis is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doelde op de pc kast zelf (dat ding rechtsonderin met die blauwe aan/uit knop en die blauwe rand)
niet het meubel..
mooi zegquote:Op woensdag 4 december 2013 00:17 schreef ddx het volgende:
Winterdorp staat hier, even creatief met dozen en handoeken om mooie plek te maken waar het op kan staan :
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
nicequote:Op woensdag 4 december 2013 00:17 schreef ddx het volgende:
Winterdorp staat hier, even creatief met dozen en handoeken om mooie plek te maken waar het op kan staan :
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Geen verlichting er in?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:17 schreef ddx het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ook mooiquote:Op woensdag 4 december 2013 15:24 schreef Da hopman het volgende:
[ afbeelding ]
Ook zo benieuwd of er morgen weer verse stenen worden afgeleverd?
Ik hoop het wel, want dat dak is nog openquote:Op woensdag 4 december 2013 15:24 schreef Da hopman het volgende:
[ afbeelding ]
Ook zo benieuwd of er morgen weer verse stenen worden afgeleverd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |