Daarnaast: met dat aantal views is het waarschijnlijk ook wel weer terugverdiendquote:Op donderdag 28 november 2013 15:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het is vooral zonde dat ze 1000 euro lego tegen elkaar kletteren.
Zit het vol krassen en is het niet meer zgan.
Maar goed, als je lego koopt waar het voor bedoeld is, om mee te spelen. Dan boeit het niet. Dat geneuzel van krasjes op blokjes is meer een volwassen verzamelaar geneuzeldingetje.
Super filmpje met leuke details. Vooral ook het gebruik van veel jaren zeventig en tachtig details vond ik leukquote:
Die heb ik ook gehadquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:08 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze![]()
Laatst weer opgebouwd voor mijn neefje van 4, hij is er helemaal gek mee
Geen plek voor de grotere sets volgens mij?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:44 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
mijn Lego werkplaatsje
als de computer op zolder staat welquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen plek voor de grotere sets volgens mij?
die computer kast herken ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:44 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
mijn Lego werkplaatsje
IKEAquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
die computer kast herken ik
en een old skool crt monitor nog, anno 2013?![]()
niet echt een plekje voor grotere modellen zo iig
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
IKEA
de pc gaat mettertijd naar de zolder bij m'n ouders. ik doe hem niet graag weg.
oh ja, die heeft m'n broer in elkaar gezet. hij werkt in die branche. heel gemakkelijk als er iets mis is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doelde op de pc kast zelf (dat ding rechtsonderin met die blauwe aan/uit knop en die blauwe rand)
niet het meubel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |