Was jij dat laatst of yuri die een recept voor overnight oats had gepost. Zoek er namelijk nog een.quote:
Yuri..maar zoek eens op een libelle of viva forum.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Was jij dat laatst of yuri die een recept voor overnight oats had gepost. Zoek er namelijk nog een.
Gewoon 150ml melk, 2 weetabix (of 40g havermout) en een scoop whey (ong. 35g) naar keuze. Even goed roeren en minimaal uurtje of 3 in de koelkast laten staan. Als ik me wild voel snijd ik ook een halve banaan in schijfjes en gooi die er bovenop. Banaan + chocolade karamel whey = godmode.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Was jij dat laatst of yuri die een recept voor overnight oats had gepost. Zoek er namelijk nog een.
Hahaha ik ga altijd stuk om jou!quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon 150ml melk, 2 weetabix (of 40g havermout) en een scoop whey (ong. 35g) naar keuze. Even goed roeren en minimaal uurtje of 3 in de koelkast laten staan. Als ik me wild voel snijd ik ook een halve banaan in schijfjes en gooi die er bovenop. Banaan + chocolade karamel whey = godmode.
All day, errr day.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk nou maar uit met je schouder. Kun je nig tijden mee blijven lopen. Voor je het weet lig je er een half jaar compleet uit.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:51 schreef -Menn0- het volgende:
Mooi kut! Toen ik 3 maanden geleden m'n schouder uit de kom heb weten te werken bij judo, is er blijkbaar ook iets beschadigt bij de bandjes die je AC-gewricht op z'n plek houden. Nu steekt m'n sleutelbeen omhoog en doen alle duw bewegingen belachelijk veel pijnDoe nu al 3 weken geen chestday meer, vandaag poging gedaan tot schouders maar na 1 oefening liep ik al half scheldend door de zaal. Wat biceps en triceps werk gedaan en stond na 20 min weer buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:47 schreef star_gazer het volgende:
Progress fotootje. Het gaat goed met mijn benenNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een before foto is wel makkelijker te vergelijken maar t ziet er al flink uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
-
150 ml water met 50+ gr oats, even laten opnemen, dan kwark en whey erdoor. Smaken kan je eindeloos variëren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:57 schreef star_gazer het volgende:
Tja, wat wil je met een telefoon in de spiegelMaar op zich zit er wel wat massa op. Moet nog wel een hoop vet vanaf hoor, zit rond de 18% schat ik.
BovenlijfAardige core zeg..netjes. Rare foto, ook al heb je goede benen, door de hoek lijk je alsnog een cornetto. Keep up the good work!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:29 schreef fathank het volgende:
Dus je gooit havermout melk en whey in een kom, laat het een nachtje staan en dan noemen ze het overnight oats en verkopen het als het nieuwe revolutionaire ontbijt? Good job marketingmensen.
Zeker ideaal om sochtends day kacheltje ff flink op te stoken
Als je googlet kon je inderdaad op cully, misslipgloss en dergelijke uit. Daar hebben ze het over 150ml water/melk en 30gr havermout. Leek me nogal weinig.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Yuri..maar zoek eens op een libelle of viva forum.
Tegenwoordig is het in ofzo.
Ja dat zijn van die fashion chickies. Wat ik eet als ontbijt eten zij op een hele dag.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Als je googlet kon je inderdaad op cully, misslipgloss en dergelijke uit. Daar hebben ze het over 150ml water/melk en 30gr havermout. Leek me nogal weinig.
Je kan mij niet vertellen dat er niet ergens een of andere slimmerik mee aan de haal gaat. Sorry boys, sinds ik van de week een reclame heb gezien voor Ultra Whitening tandpasta HD(quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]dude we maken het ZELF
Henkrage once again.
Gewoon SS volgen met dips en pull ups. Zodra de lineaire progressie steeds trager wordt en (bijna) niet meer omhoog kan in gewicht overstappen op iets anders. Bijv. 5/3/1, een split etc.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kan mij niet vertellen dat er niet ergens een of andere slimmerik mee aan de haal gaat. Sorry boys, sinds ik van de week een reclame heb gezien voor Ultra Whitening tandpasta HD() heb gezien ben ik een beetje van de leg
. En dat ik m'n rage er niet uit kan gooien in de gym wil ook niet echt helpen
![]()
Ontopic maar weer.
Hopelijk kan ik half januari weer aan de gang, ben aan het twijfelen wat ik zal gaan doen. FF een maandje fullbody om weer op krachten te komen en daarna over op een split? In het begin weer ff goed focussen op de compounds en weer een beetje op niveau komen om daarna mn oude plateau's als een malle te doorbreken in een split. Tegen die tijd ook richting de 3500-4000 kcal per dag om flink wat kracht bij te zetten. Mensen nog tips die van een lange blessure terugkomen?
Langere afstanden hardlopen/fietsen/zwemmen.quote:
Niveau en duur? Frequentie week? HIIT of normaal?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Langere afstanden hardlopen/fietsen/zwemmen.
Ligt eraan waar ik zin in heb. PR op de 10 km is 39.42 van een half jaartje geleden ofwat. Als ik straks weer fit ben wil ik weer langzaam naar m'n topniveau gaan werken om met een strongman run een respectabele tijd neer te zetten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:07 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Niveau en duur? Frequentie week? HIIT of normaal?
Nice! Ik wil volgend jaar meedoen met de Break Out Run..en sowieso Nijmeegse vierdaagse volgend jaar ( als militair). Wanneer verwacht jij fit te zijn bby?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ik zin in heb. PR op de 10 km is 39.42 van een half jaartje geleden ofwat. Als ik straks weer fit ben wil ik weer langzaam naar m'n topniveau gaan werken om met een strongman run een respectabele tijd neer te zetten.
Qua eten doe ik gewoon wat minder. Op gevoel. Hou niet alles bij tot op de laatste gram. Ga op de spiegel af, en evt meetlint.
Yeah, ik had er naar gevraagd en had toen de simpelste gepakt. 70 gr. oats, 20 gr. (vanille) whey voor de snelle anabolische spiergroei, wat cacaopoeder, even roeren, daarna 200 ml (amandel)melk toevoegen, roeren en done.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook heel bang voor, daarom maar voorlopig alleen rug en benen doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit met je schouder. Kun je nig tijden mee blijven lopen. Voor je het weet lig je er een half jaar compleet uit.
Je loopt ook mee 2014?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nice! Ik wil volgend jaar meedoen met de Break Out Run..en sowieso Nijmeegse vierdaagse volgend jaar ( als militair). Wanneer verwacht jij fit te zijn bby?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |