Die dacht zeker dat jij jezelf en nog 4 sujetten op ging knopenquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:52 schreef Cynic het volgende:
Ik heb afgelopen week voor het huis wat touwtjes opgehangen zodat ik wat intervallen kan combineren met swingovers.
[ afbeelding ]
Gezien de tijd van het jaar kan ik helaas alleen na het werk alleen in het donker trainen. Vergiste me de eerste keer bij het naar beneden springen een beetje in de hoogte (kon ik niet goed zien) waardoor ik nogal ongecontroleerd uit de boom en in het gras kwam vallen. De man die net toen voorbij kwam en dacht z'n hond nog even rustig te kunnen uitlaten begreep het niet helemaal geloof ik.
Ben heel hard verder gelopen, net doen alsof het erbij hoort!
Haha het ziet er wel een beetje luguber uitquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:52 schreef Cynic het volgende:
Ik heb afgelopen week voor het huis wat touwtjes opgehangen zodat ik wat intervallen kan combineren met swingovers.
[ afbeelding ]
Gezien de tijd van het jaar kan ik helaas alleen na het werk alleen in het donker trainen. Vergiste me de eerste keer bij het naar beneden springen een beetje in de hoogte (kon ik niet goed zien) waardoor ik nogal ongecontroleerd uit de boom en in het gras kwam vallen. De man die net toen voorbij kwam en dacht z'n hond nog even rustig te kunnen uitlaten begreep het niet helemaal geloof ik.
En als ik eerder binnen ben, moedig ik je wel aan bij de finish.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:47 schreef Guard het volgende:
Ga maar eens wat uurtjes planken, morgen weer vroeg dag, semtex en stream aanmoedigen bij de start, en dan zelf aan de bak.
Er zijn meer drankjes dat alcohol bevat. Dus maar 4 biertjes gedronken, wil niets zeggenquote:Op zondag 24 november 2013 00:01 schreef hatsaflats het volgende:
Hele middag in de kroeg gezeten, hele avond verjaardag en maar 4 biertjes gedronken. Ik ben trots op mezelf. En moe
Haha, op zich wel een slim idee, maar wees voorzichtig! Zorg dat de knopen goed vastzittenquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:52 schreef Cynic het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is je doelstelling enwat doe je nu? En ja het klinkt als onverstandig en kan je zeker gaan opbreken op de langere termijn.quote:Op zondag 24 november 2013 01:13 schreef Ciscus het volgende:
Omdat mijn myasics-schema voor mijn eerste marathon (april '14) te makkelijk gaat (zelfs incl voetbalwedstrijden en dito trainingen), loop ik op zondagen harder en langer. Komt erop neer dat ik elke zondag een halve marathon loop onder mijn marathon snelheid. Vinden jullie dit, net zoals mijn vriendin, dom en onverstandig? Of moet dat wel kunnen?
Beter ondertraind dan overtraind. Het is nog een lange weg tot april! Misschien kun je om de week een echt lange run doen op zondag, en de andere week wat korter. De wedstrijdsnelheid zou ik bewaren voor kortere trainingen en interval.quote:Op zondag 24 november 2013 01:13 schreef Ciscus het volgende:
Omdat mijn myasics-schema voor mijn eerste marathon (april '14) te makkelijk gaat (zelfs incl voetbalwedstrijden en dito trainingen), loop ik op zondagen harder en langer. Komt erop neer dat ik elke zondag een halve marathon loop onder mijn marathon snelheid. Vinden jullie dit, net zoals mijn vriendin, dom en onverstandig? Of moet dat wel kunnen?
ik denk dat het te vroeg is om richting een HM per week te gaan, je kunt ook te vroeg pieken.quote:Op zondag 24 november 2013 01:13 schreef Ciscus het volgende:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:47 schreef Guard het volgende:
Ga maar eens wat uurtjes planken, morgen weer vroeg dag, semtex en stream aanmoedigen bij de start, en dan zelf aan de bak.
go and rock it Sammie!!quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 00:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Er zijn meer drankjes dat alcohol bevat. Dus maar 4 biertjes gedronken, wil niets zeggen
Moet goed komen, het is geknoopt volgens de norm van de wedstrijdcommissie. Mastworp met veiligheidsknoopquote:Op zondag 24 november 2013 00:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haha, op zich wel een slim idee, maar wees voorzichtig! Zorg dat de knopen goed vastzitten
Wentelteefjesquote:Op zondag 24 november 2013 10:12 schreef Quoi het volgende:
Succes aan Geldrop!![]()
We hebben een echte Robinson in ons midden met al die hindernissenJe hebt er zo te zien de ruimte voor.
En Ciscus, is dit je eerste marathon? Lijkt me dat je pas kunt zeggen dat een training te licht was op het moment vd finish. Dit blessureloos volhouden helemaal tot April is ook een kunst, dus waarom zwaarder maken? Kan me dus inleven in je vriendin
Hardloopontbijtje met 3x-raden-wat is in de maakStraks naar het strand
![]()
Ik merk dat dat ritme bij mij echt een megaverschil maaktquote:Op zondag 24 november 2013 10:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Wentelteefjes![]()
Ik ben ook geweest! En ik heb geloof ik een beetje een loopdipjeNu deze week ook echt ook doordeweeks gaan, misschien helpt het als ik weer een beetje in het ritme kom
Dat klinkt in ieder geval hoopgevendquote:Op zondag 24 november 2013 10:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik merk dat dat ritme bij mij echt een megaverschil maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |