quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:39 schreef streamnl het volgende:
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:46 schreef Corniel het volgende:
Net terug van de MaasToren Challenge. Wat een aanslag op je lijf is dat zeg. Tering, vooral het rennen in die veel te droge lucht. Ik heb echt zo'n 1500-meter kuchje. Ik had van te voren een traploop-training gedaan, maar ben des al niet te min denk ik toch te hard weg gegaan. Op het einde was het meer lopen dan rennen, die trappen op.
En je wordt ook helemaal duizelig van al dat draaien, en dat op en neer gaan met je lijf. Je hoofd lijkt te willen exploderen. Maar, met 5:44 ben ik niet ontevreden.
www.deloitte.com/view/nl_NL/nl/over-deloitte/fair-chance-foundation/my-challenge
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:46 schreef Corniel het volgende:
Net terug van de MaasToren Challenge. Wat een aanslag op je lijf is dat zeg. Tering, vooral het rennen in die veel te droge lucht. Ik heb echt zo'n 1500-meter kuchje. Ik had van te voren een traploop-training gedaan, maar ben des al niet te min denk ik toch te hard weg gegaan. Op het einde was het meer lopen dan rennen, die trappen op.
En je wordt ook helemaal duizelig van al dat draaien, en dat op en neer gaan met je lijf. Je hoofd lijkt te willen exploderen. Maar, met 5:44 ben ik niet ontevreden.
www.deloitte.com/view/nl_NL/nl/over-deloitte/fair-chance-foundation/my-challenge
Hoho, sinds ik deze deeltijd opleiding volg, heb ik nog al mijn huiswerk zelf gemaaktquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
typische Fok!ker..... niet zelf zijn huiswerk maken
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:44 schreef Swetsenegger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies deze ja. Ik wist hem niet meer.Klinkt als een leuke ervaring!!!quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:46 schreef Corniel het volgende:
Okay, dank je! Dan zal ik Maandag eens langs gaan!quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nopes, kan 'm ook zo niet in de webshop vinden. Maar hij hangt in de winkel (in Delft iig)
De cosinusregelquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:52 schreef streamnl het volgende:
![]()
Precies deze ja. Ik wist hem niet meer.
Heb je nog iemand nodig om je bil te masseren?quote:
Hehe ik vrees dat de pijn omhoog gekropen is naar een plek die maar door één iemand gemasseerd mag wordenquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:58 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Heb je nog iemand nodig om je bil te masseren?
D'r lies doet pijn?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:58 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Heb je nog iemand nodig om je bil te masseren?
Die dacht zeker dat jij jezelf en nog 4 sujetten op ging knopenquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:52 schreef Cynic het volgende:
Ik heb afgelopen week voor het huis wat touwtjes opgehangen zodat ik wat intervallen kan combineren met swingovers.
[ afbeelding ]
Gezien de tijd van het jaar kan ik helaas alleen na het werk alleen in het donker trainen. Vergiste me de eerste keer bij het naar beneden springen een beetje in de hoogte (kon ik niet goed zien) waardoor ik nogal ongecontroleerd uit de boom en in het gras kwam vallen. De man die net toen voorbij kwam en dacht z'n hond nog even rustig te kunnen uitlaten begreep het niet helemaal geloof ik.
Ben heel hard verder gelopen, net doen alsof het erbij hoort!
Haha het ziet er wel een beetje luguber uitquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:52 schreef Cynic het volgende:
Ik heb afgelopen week voor het huis wat touwtjes opgehangen zodat ik wat intervallen kan combineren met swingovers.
[ afbeelding ]
Gezien de tijd van het jaar kan ik helaas alleen na het werk alleen in het donker trainen. Vergiste me de eerste keer bij het naar beneden springen een beetje in de hoogte (kon ik niet goed zien) waardoor ik nogal ongecontroleerd uit de boom en in het gras kwam vallen. De man die net toen voorbij kwam en dacht z'n hond nog even rustig te kunnen uitlaten begreep het niet helemaal geloof ik.
En als ik eerder binnen ben, moedig ik je wel aan bij de finish.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:47 schreef Guard het volgende:
Ga maar eens wat uurtjes planken, morgen weer vroeg dag, semtex en stream aanmoedigen bij de start, en dan zelf aan de bak.
Er zijn meer drankjes dat alcohol bevat. Dus maar 4 biertjes gedronken, wil niets zeggenquote:Op zondag 24 november 2013 00:01 schreef hatsaflats het volgende:
Hele middag in de kroeg gezeten, hele avond verjaardag en maar 4 biertjes gedronken. Ik ben trots op mezelf. En moe
Haha, op zich wel een slim idee, maar wees voorzichtig! Zorg dat de knopen goed vastzittenquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:52 schreef Cynic het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |