Is er geen mogelijkheid om hem ergens op internet te vinden?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:25 schreef monsterd. het volgende:
Nah laten we dat maar niet doen.
Ik heb trouwens ook nog een originele radio weten te scoren bij Deijne. Ik mis de code-sticker met modelinformatie op de mijne. Ik krijg de radio dus niet aan. Als ik geluk heb krijg ik halverwege januari de volledige onderhoudshistprie van de vorige eigenaar (1e eigenaar). Met veel geluk hebben zij de radiocode ook ergens opgeslagen.
Handig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:32 schreef monsterd. het volgende:
Als het typenummer erop stond dan zou dat wel kunnen. Er is namelijk een blaupunkt generator voor die codes op het internet. Helaas heeft de handelaar waar ik de auto van heb gekocht die sticker eraf gehaald
Ik gebruik altijd Mister-auto inderdaad. Prima service en nog nooit gedoe mee gehad. Wel jammer dat ze niet altijd gratis levering hebben boven een bepaald bedrag, maar dat je zes euro verzending betaalt.quote:Op maandag 30 december 2013 17:19 schreef monsterd. het volgende:
Hmm, weten jullie nog goede webshops voor auto-onderdelen? Ik had bij mijnautoonderdelen besteld vandaag, alleen mailden zij mij dat de remblokken die ik wilde niet meer op voorraad waren. Of ik even nog 15 euro wij bij tikken voor een alternatief. Ik had juist bij hun besteld omdat het maar een paar euro scheelde dan via winparts/ mr-auto. Wellicht kennen jullie nog andere shops die voor een goede prijs leveren?
![]()
Ik heb voor mijn micra een stuurkogel RV, remblokkenset en remschoenen nodig.
Leuke prijsquote:Op zondag 5 januari 2014 17:49 schreef Goddelijker het volgende:
Jaja, geslaagd voor nieuw setje winterbanden! Goede maat, goede ET, Michelin Alpin met 2x 7,9 en 2x 8,4mm voor 175!
Ik kreeg 20% korting voor win-parts in de mail binnen dus die ga ik mooi gebruiken. Morgen maar eerst eens als ik salaris krijg gelijk 450 aan bpm aftikkenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
Da's een erg nette prijs!
[..]
Ik gebruik altijd Mister-auto inderdaad. Prima service en nog nooit gedoe mee gehad. Wel jammer dat ze niet altijd gratis levering hebben boven een bepaald bedrag, maar dat je zes euro verzending betaalt.
Dan nog kan het lonen om te vergelijken. Ik heb net even de prijzen van winparts vergeleken en na 20% korting kom ik slechts een euro onder de prijs van Mister-auto uit. Maw: met korting is het oké, anders zijn ze wat duur.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik kreeg 20% korting voor win-parts in de mail binnen dus die ga ik mooi gebruiken. Morgen maar eerst eens als ik salaris krijg gelijk 450 aan bpm aftikken
Marco, hoe weet je zo zeker dat ke over een maand niet hoeft te betalen dan?
Ze moeten binnen 3 maand nadat je geflitst bent weten wie de bestuurder was op dat moment. Dit heb ik steeds ontkend en Nederlandse brieven geeisd. Ik geloof dat ik 6x een verzoek om een Nederlandstalige brief heb ingediend. Deze verzoeken zijn steeds genegeerd dus dan houd het op he.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik kreeg 20% korting voor win-parts in de mail binnen dus die ga ik mooi gebruiken. Morgen maar eerst eens als ik salaris krijg gelijk 450 aan bpm aftikken
Marco, hoe weet je zo zeker dat ke over een maand niet hoeft te betalen dan?
Ik zie alleen verschil in het oppervlakte; Gegalvaniseerd of Gedacrometiseerd.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef Goddelijker het volgende:
Zeker een leuke prijs voor winterbanden.
Nu alleen nog even kijken of de wielbouten van de lichtmetalen set ook gebruikt kan worden met de stalen set.
Want als ik hier zo kijk... Zijn er wel twee soorten, maar is er weinig verschil?
http://www.mister-auto.nl(...)5pk_v19045_g657.html
Gewoon helemaal negeren blijft de beste optie. Nu weten ze dat ze beet hebben en meestal zijn ze aardig vasthoudend. Geldt overigens alleen voor Duitsland. De Zwitsers achtervolgen je tot in je graf en gooien vrij snel met verhogingen. Alles natuurlijk op eigen risico.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:41 schreef Marco001 het volgende:
Even een update van mijn kant m.b.t de Duitse bekeuring. Sinds de vorige brief, waar ik niet op heb gereageerd, heb ik nog niks weer gehoord van onze Duitse vrienden. Nog een halve maand en dan vervalt de bekeuring, als ik het allemaal goed begrijp. (Zij hadden mij wel de volledige boete gestuurd, 365,- in totaal, ondanks meerdere berichten weigeren ze een Nederlandstalige versie te sturen, dus dan ben ik (nog) niet verplicht om de boete te betalen lijkt mij. Sterker nog, ze willen volgens mij dat ik de brieven zelf vertaal. )
Zou ik niet doen, tenzij je bij 250km/u een klapband wilt hebben...quote:Op maandag 6 januari 2014 13:14 schreef eXplorer1 het volgende:
hoi iedereen,
Ik heb nu voor de winter Hankook Icebear winterbandjes eromheen liggen goed voor 190kmh Vmax, ik ga volgende week richting DE, ik heb wel aardig zin om mijn Vmax op te zoeken (240-250kmh). Zijn die snelheidscoderingen overdreven of echt reallistisch (dat ik ontploffende banden heb als ik mijn Vmax ga opzoeken).
Klopt, Volgende keer zal ik het ook helemaal negeren, tenzij aangetekende brief. Maar mijn ouders stonden er nu op dat ik zou reageren.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gewoon helemaal negeren blijft de beste optie. Nu weten ze dat ze beet hebben en meestal zijn ze aardig vasthoudend. Geldt overigens alleen voor Duitsland. De Zwitsers achtervolgen je tot in je graf en gooien vrij snel met verhogingen.
Wat heb je eigenlijk uitgespookt dat je 365 aan je broek hebt? De boetes voor snelheid en dergelijke zijn wel heel schappelijk in Duitsland.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Klopt, Volgende keer zal ik het ook helemaal negeren, tenzij aangetekende brief. Maar mijn ouders stonden er nu op dat ik zou reageren.
bedoel je dus hiermee te zeggen dat de snelheidscoderingen realistisch zijn en niet met een marge van 100% oid?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, tenzij je bij 250km/u een klapband wilt hebben...
zo uit mijn hoofd(heb het niet bij de hand) 41 te hard op de autobahn. is 160,-, 3 punten in Flensburg(whatever dat ook maar mag zijn..) en een maand rijontzegging. Vermoedelijk hebben ze dat verhoogd omdat ze mijn rijbewijs niet mogen innemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk uitgespookt dat je 365 aan je broek hebt? De boetes voor snelheid en dergelijke zijn wel heel schappelijk in Duitsland.
Ik denk dat ze wel realistisch zijn ja. Ik zou de gok in ieder geval niet wagen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
bedoel je dus hiermee te zeggen dat de snelheidscoderingen realistisch zijn en niet met een marge van 100% oid?
X punten in Flensburg is rijontzegging. Maar 41 te hard, toevallig ook nog werkzaamheden? 1 Ding dat ik weet in Duitsland. Als de Duitsers je voorbij komen zetten, ga mee. Gaan ze, zeker de wat burgerlijke bakken, in de ankers bij een snelheidsbeperking, ook mee. Uitrollen zoals wij doen, kennen ze daar niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
zo uit mijn hoofd(heb het niet bij de hand) 41 te hard op de autobahn. is 160,-, 3 punten in Flensburg(whatever dat ook maar mag zijn..) en een maand rijontzegging. Vermoedelijk hebben ze dat verhoogd omdat ze mijn rijbewijs niet mogen innemen.
nope, geen werkzaamheden. Je hebt er 1 stuk waar je 100 mag, maar waar normaal 120 word gereden.. Ik reed er toen 140. Was nog op de zomerbanden, dus vrijwel geen tellerafwijking dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
X punten in Flensburg is rijontzegging. Maar 41 te hard, toevallig ook nog werkzaamheden? 1 Ding dat ik weet in Duitsland. Als de Duitsers je voorbij komen zetten, ga mee. Gaan ze, zeker de wat burgerlijke bakken, in de ankers bij een snelheidsbeperking, ook mee. Uitrollen zoals wij doen, kennen ze daar niet.
Prutser.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nope, geen werkzaamheden. Je hebt er 1 stuk waar je 100 mag, maar waar normaal 120 word gereden.. Ik reed er toen 140. Was nog op de zomerbanden, dus vrijwel geen tellerafwijking dus.
Serieus joh?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:14 schreef eXplorer1 het volgende:
hoi iedereen,
Ik heb nu voor de winter Hankook Icebear winterbandjes eromheen liggen goed voor 190kmh Vmax, ik ga volgende week richting DE, ik heb wel aardig zin om mijn Vmax op te zoeken (240-250kmh). Zijn die snelheidscoderingen overdreven of echt reallistisch (dat ik ontploffende banden heb als ik mijn Vmax ga opzoeken).
Ik zou het gewoon doen. Die snelheidscodering is gewoon een marketingtrucje en slaat nergens op. Gas op die lolly! Als het mis gaat merk je het vanzelf, toch? En ze ploffen vast niet allemaal tegelijk...quote:Op maandag 6 januari 2014 13:14 schreef eXplorer1 het volgende:
hoi iedereen,
Volgens mij proef ik de sarcasme in jouw post.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:49 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen. Die snelheidscodering is gewoon een marketingtrucje en slaat nergens op. Gas op die lolly! Als het mis gaat merk je het vanzelf, toch? En ze ploffen vast niet allemaal tegelijk...
En ik denk dat als je door je banden een ongeluk krijgt/schade maakt, je zeker zelf kan betalen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:12 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Volgens mij proef ik de sarcasme in jouw post.
anyhow, meeste dingen zijn overdreven (zoals chippen maakt je motor gelijk stuk of als je je wielen niet met een correct draaimoment vastdraait dat ze gelijk eraf vliegen) dus ik vroeg mij af of dat met de coderingen ook zo is.
ik had al wat topic's gezien hierover maar zat vol met die kut moraalridders.
Ik heb al een verhaal gelezen over die coderingen, was best interessant. Ik houd mijn snelheid op max 200kmh. Ik heb ook zomerbanden liggen waarmee ik Vmax kan rijden maar dat is niet slim in januari in DE. Dus helaas voor mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:33 schreef monsterd. het volgende:
Tja als je het advies toch niet wil aannemen dan moet je het vooral gaan doen. Succes voor als je in de vangrail ligt.....
Volgens mij is het in Duitsland zelfs verplicht om een sticker in je gezichtsveld te hebben met daarop de max snelheid van de banden, op het moment dat dat lager ligt dan de max haalbare snelheid van je auto.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:43 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Ik heb al een verhaal gelezen over die coderingen, was best interessant. Ik houd mijn snelheid op max 200kmh. Ik heb ook zomerbanden liggen waarmee ik Vmax kan rijden maar dat is niet slim in januari in DE. Dus helaas voor mij.
Volgens mij proef je dat goed.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:12 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Volgens mij proef ik de sarcasme in jouw post.
Heeft niets met moraalridderen te maken. Die coderingen zijn er niet voor niets, anders zouden ze wel alles met de max. codering verkopen. Een band met Vmax 190 een keertje op 210 zetten voor een minuutje kan echt geen kwaad. Maar 250 zou ik niet doen.quote:anyhow, meeste dingen zijn overdreven (zoals chippen maakt je motor gelijk stuk of als je je wielen niet met een correct draaimoment vastdraait dat ze gelijk eraf vliegen) dus ik vroeg mij af of dat met de coderingen ook zo is.
ik had al wat topic's gezien hierover maar zat vol met die kut moraalridders.
Ik denk dat als je een ongeluk krijgt als je ruim boven de Vmax van de band rijdt (220+ dus), dat de betaling het minste van je zorgen isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En ik denk dat als je door je banden een ongeluk krijgt/schade maakt, je zeker zelf kan betalen.
Klopt. Er wordt overigens nooit op gecontroleerd, maar officieel moet het wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:49 schreef L0we het volgende:
[..]
Volgens mij is het in Duitsland zelfs verplicht om een sticker in je gezichtsveld te hebben met daarop de max snelheid van de banden, op het moment dat dat lager ligt dan de max haalbare snelheid van je auto.
ik hou het wel op 200kmh max op de CC.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:15 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij proef je dat goed.
[..]
Heeft niets met moraalridderen te maken. Die coderingen zijn er niet voor niets, anders zouden ze wel alles met de max. codering verkopen. Een band met Vmax 190 een keertje op 210 zetten voor een minuutje kan echt geen kwaad. Maar 250 zou ik niet doen.
[..]
Ik denk dat als je een ongeluk krijgt als je ruim boven de Vmax van de band rijdt (220+ dus), dat de betaling het minste van je zorgen is
[..]
Klopt. Er wordt overigens nooit op gecontroleerd, maar officieel moet het wel.
Van jezelf, of van tegenliggers? Ik had vandaag weer een paar van die idioten. Met als toppunt een gare Astra F die echt amper op de weg scheen, maar wel vol in m'n smoel.quote:
Tegenliggers, ik begin er zelf nooit aan. Zulks een BMW waarvan ik dacht dat ie grootlicht voerde. Ik seinen, krijg ik nog grootlicht vol in mijn bakkes ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:25 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Van jezelf, of van tegenliggers? Ik had vandaag weer een paar van die idioten. Met als toppunt een gare Astra F die echt amper op de weg scheen, maar wel vol in m'n smoel.
Altijd fijn, de sjonnies met hun twee tientjes xenonsetjes die hem ook nog eens niet afstellen. Een groot feestquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:25 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Van jezelf, of van tegenliggers? Ik had vandaag weer een paar van die idioten. Met als toppunt een gare Astra F die echt amper op de weg scheen, maar wel vol in m'n smoel.
Ik zit serieus te overwegen om toch xenon te installeren. Als je een goed setje koopt, en de lampen goed af laat stellen heeft niemand daar last van.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tegenliggers, ik begin er zelf nooit aan. Zulks een BMW waarvan ik dacht dat ie grootlicht voerde. Ik seinen, krijg ik nog grootlicht vol in mijn bakkes ook
Checken ze de rem-dikte niet dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:07 schreef daNpy het volgende:
Bij APK hoeven de wielen er niet af.......
Ze checken alleen of hij goed genoeg remt en niet teveel afwijking tussen links en rechts zit, als zit er nog 1mm voering op.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:00 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Checken ze de rem-dikte niet dan?
Oh dat zit wel goed, die remmentest heb ik 2 keer laten doen namelijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze checken alleen of hij goed genoeg remt en niet teveel afwijking tussen links en rechts zit, als zit er nog 1mm voering op.
Nee hoor, de schijfdikte checken ze ook. Dat is heel makkelijk te zien als de auto onder de brug staat. Aan de binnenkant van je wielen kan je de schijven zo zien zitten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze checken alleen of hij goed genoeg remt en niet teveel afwijking tussen links en rechts zit, als zit er nog 1mm voering op.
Ik heb een set 195/65 R15 liggen, te koop... Alleen waarschijnlijk geen passende stalen velgen, maar wel een leuke prijs.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:02 schreef monsterd. het volgende:
Ik zou je winterbanden gewoon erop gooien, die ene week gaat niet een verschil maken in slijtage.
Ik heb trouwens net een setje velgen gezien op eBay. Wel een afwijkende maat, 205 50 r16 afwijking ten opzichte van standaard is 2%. In het boekje staat dat ik niet boven de 15 inch uit moet komen, maar het jeukt wel een beetje.
Oh, dacht winterbanden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:27 schreef monsterd. het volgende:
Het gaat me om de velgen, heb nu kromme stalen en wil licht metaal.
Ik doe het dit weekend. Maar da's meer noodzaak omdat m'n huidige voorbanden eraan zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:50 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zit te twijfelen wanneer ik m'n winterbanden er onder zal gaan gooien, van het weekend of toch nog maar even wachten om te kijken wat het weer na volgende week gaat doen...
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik doe het dit weekend. Maar da's meer noodzaak omdat m'n huidige voorbanden eraan zijn.
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Slechte uitlijning of gewoon helemaal zo ver versleten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:24 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ja ruk manZe zitten op het canvas zag ik straks. Die gaan we dus maar snel wisselen voordat er onderweg iets scherps ligt en het ding ploft.
Dat denk ik ook dan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:48 schreef Piet__Piraat het volgende:
Uitlijning zal aardig verlopen zijn vermoed ik. Beetje toespoor lijkt het op, want de binnenkant heeft nog wel wat profiel (2-3mm)
Zit nog te twijfelen om ergens een setje wieldoppen te kopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:09 schreef JDude het volgende:
Oei, die velgen doen wel pijn aan de ogen. Maar goed, je ging nog naar de sneeuw, toch?
Ik denk dat er weer Pirelli's P7 onder komen, was ik nu ook erg tevreden over. De Dunlop Bluresponse die er nu achterop zit ben ik minder tevreden over: te wiebelig en zoekerig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat denk ik ook dan.
Al nieuwe banden op het oog? Garage of zelf vanuit NL/DL halen en dan er onder laten leggen?
foto's!quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:59 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een amazon combi gekocht vandaag
Cool! Gefelciteerd!quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:59 schreef Hyman het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:12 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Cool! Gefelciteerd!
House heeft een mx-5 gescoord vandaag
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
foto's!
De seat staat weer eens bij de garage net een kapotte bobine... Tuurlikk, was alweer een jaar geleden dat ze voor het laatst is vervangen.
Heb je die andere ook nog eigenlijk?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:59 schreef Hyman het volgende:
Mooie kleur.!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet nog wel wat aan gebeuren, maar voor zover ik kon zien was ie niet heel erg rot.
Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb je die andere ook nog eigenlijk?
Binnenkant nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah nice! Die is helemaal gerestaureerd toch?
Wat wil je allemaal wetenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah oke, zou je bereid zijn via PM eventueel wat meer info willen geven over het spuiten enzo?
Welkom bij de club! *boks*quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze![]()
(negeer die strepen, die gaan er af)
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Welkom bij de club! *boks*
Heb dat ding nog online zien staan, leek mooi compleet voor wat ie moest kosten.
*boks* hahaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Welkom bij de club! *boks*
Heb dat ding nog online zien staan, leek mooi compleet voor wat ie moest kosten.
Nu je het zegt heb ik het eigenlijk ook niet met de softtop gecontroleerd, morgen maar weer even naar kijken. Die hadden we wel uitgevouwen zodat ik hem kon beoordelen en dat zag er allemaal prima uit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:22 schreef Kriegel het volgende:
Aan de bovenkant van het raam bedoel je? En dat merk je alleen zodra de hardtop erop ligt?
Apart, je zou zeggen dat de rubbers van beide soorten daken overeenkomen. kan je echt niet zeggen waar het dan aan zou liggen. Of ja, dan heeft juist de hardtop misschien een verschoven strip zou je denken.
Mehn, wat is dat toch in groningen met amazons. Deze kwam uit loppersum en mn sedan uit kantens.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:29 schreef Marco001 het volgende:
Over zweeds gesproken, Wat zijn die 9-3's trouwens goedkoop tegenwoordig: 2008, <100.000km voor 8-9k.Jammer van het gewicht dat me 200kg te hoog is en het verbruik, anders wist ik het wel..
En dat scheelt.Anders weet ik in Middelstum nog wel een ladingkje oude gare auto's staan. Staat als het goed is ook zo'n station tussen.
Tja, mijn opa wou dat ik tijdens de stage in Finland even naar Zweden ging, een nette katterug kopen voor hem.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mehn, wat is dat toch in groningen met amazons. Deze kwam uit loppersum en mn sedan uit kantens.
Hier zie je ook veel oude Volvo's nog.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, mijn opa wou dat ik tijdens de stage in Finland even naar Zweden ging, een nette katterug kopen voor hem.![]()
Blijkbaar hebben we hier in't noorden een zwak voor die dingen. (sowieso veel oudere Volvo's hier, ook genoeg 850 en Polars estates)
Zie net trouwens een A1 met 86 pk te koop staan hier in de buurt. Klinkt een beetje weinig, dus ik kijken of dat ding gechipt kan worden, JD kan er gewoon 140 PK van maken!![]()
Geef mij sowieso maar oudere auto's. Nu kan ik tenminste nog veel doen zonder dat ik veel last heb van allerlei ECU's of ingewikkelde systemen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:41 schreef Marco001 het volgende:
Zal hier nog wel veel meer worden als wat Kamp zegt gebeurt.. Dan kan niemand hier meer een nieuwere auto betalen.
netjes!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:42 schreef Hyman het volgende:
Vandaag tourrit gehad van de volvo klassiekervereniging. 85 inschrijvingen.
En ik ben 2e geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |