Nee hoor, de schijfdikte checken ze ook. Dat is heel makkelijk te zien als de auto onder de brug staat. Aan de binnenkant van je wielen kan je de schijven zo zien zitten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze checken alleen of hij goed genoeg remt en niet teveel afwijking tussen links en rechts zit, als zit er nog 1mm voering op.
Ik heb een set 195/65 R15 liggen, te koop... Alleen waarschijnlijk geen passende stalen velgen, maar wel een leuke prijs.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:02 schreef monsterd. het volgende:
Ik zou je winterbanden gewoon erop gooien, die ene week gaat niet een verschil maken in slijtage.
Ik heb trouwens net een setje velgen gezien op eBay. Wel een afwijkende maat, 205 50 r16 afwijking ten opzichte van standaard is 2%. In het boekje staat dat ik niet boven de 15 inch uit moet komen, maar het jeukt wel een beetje.
Oh, dacht winterbanden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:27 schreef monsterd. het volgende:
Het gaat me om de velgen, heb nu kromme stalen en wil licht metaal.
Ik doe het dit weekend. Maar da's meer noodzaak omdat m'n huidige voorbanden eraan zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:50 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zit te twijfelen wanneer ik m'n winterbanden er onder zal gaan gooien, van het weekend of toch nog maar even wachten om te kijken wat het weer na volgende week gaat doen...
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik doe het dit weekend. Maar da's meer noodzaak omdat m'n huidige voorbanden eraan zijn.
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Slechte uitlijning of gewoon helemaal zo ver versleten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:24 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ja ruk manZe zitten op het canvas zag ik straks. Die gaan we dus maar snel wisselen voordat er onderweg iets scherps ligt en het ding ploft.
Dat denk ik ook dan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:48 schreef Piet__Piraat het volgende:
Uitlijning zal aardig verlopen zijn vermoed ik. Beetje toespoor lijkt het op, want de binnenkant heeft nog wel wat profiel (2-3mm)
Zit nog te twijfelen om ergens een setje wieldoppen te kopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:09 schreef JDude het volgende:
Oei, die velgen doen wel pijn aan de ogen. Maar goed, je ging nog naar de sneeuw, toch?
Ik denk dat er weer Pirelli's P7 onder komen, was ik nu ook erg tevreden over. De Dunlop Bluresponse die er nu achterop zit ben ik minder tevreden over: te wiebelig en zoekerig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat denk ik ook dan.
Al nieuwe banden op het oog? Garage of zelf vanuit NL/DL halen en dan er onder laten leggen?
foto's!quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:59 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een amazon combi gekocht vandaag
Cool! Gefelciteerd!quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:59 schreef Hyman het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:12 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Cool! Gefelciteerd!
House heeft een mx-5 gescoord vandaag
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
foto's!
De seat staat weer eens bij de garage net een kapotte bobine... Tuurlikk, was alweer een jaar geleden dat ze voor het laatst is vervangen.
Heb je die andere ook nog eigenlijk?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:59 schreef Hyman het volgende:
Mooie kleur.!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet nog wel wat aan gebeuren, maar voor zover ik kon zien was ie niet heel erg rot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |