Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb je die andere ook nog eigenlijk?
Binnenkant nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah nice! Die is helemaal gerestaureerd toch?
Wat wil je allemaal wetenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah oke, zou je bereid zijn via PM eventueel wat meer info willen geven over het spuiten enzo?
Welkom bij de club! *boks*quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze![]()
(negeer die strepen, die gaan er af)
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Welkom bij de club! *boks*
Heb dat ding nog online zien staan, leek mooi compleet voor wat ie moest kosten.
*boks* hahaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Welkom bij de club! *boks*
Heb dat ding nog online zien staan, leek mooi compleet voor wat ie moest kosten.
Nu je het zegt heb ik het eigenlijk ook niet met de softtop gecontroleerd, morgen maar weer even naar kijken. Die hadden we wel uitgevouwen zodat ik hem kon beoordelen en dat zag er allemaal prima uit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:22 schreef Kriegel het volgende:
Aan de bovenkant van het raam bedoel je? En dat merk je alleen zodra de hardtop erop ligt?
Apart, je zou zeggen dat de rubbers van beide soorten daken overeenkomen. kan je echt niet zeggen waar het dan aan zou liggen. Of ja, dan heeft juist de hardtop misschien een verschoven strip zou je denken.
Mehn, wat is dat toch in groningen met amazons. Deze kwam uit loppersum en mn sedan uit kantens.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:29 schreef Marco001 het volgende:
Over zweeds gesproken, Wat zijn die 9-3's trouwens goedkoop tegenwoordig: 2008, <100.000km voor 8-9k.Jammer van het gewicht dat me 200kg te hoog is en het verbruik, anders wist ik het wel..
En dat scheelt.Anders weet ik in Middelstum nog wel een ladingkje oude gare auto's staan. Staat als het goed is ook zo'n station tussen.
Tja, mijn opa wou dat ik tijdens de stage in Finland even naar Zweden ging, een nette katterug kopen voor hem.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mehn, wat is dat toch in groningen met amazons. Deze kwam uit loppersum en mn sedan uit kantens.
Hier zie je ook veel oude Volvo's nog.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, mijn opa wou dat ik tijdens de stage in Finland even naar Zweden ging, een nette katterug kopen voor hem.![]()
Blijkbaar hebben we hier in't noorden een zwak voor die dingen. (sowieso veel oudere Volvo's hier, ook genoeg 850 en Polars estates)
Zie net trouwens een A1 met 86 pk te koop staan hier in de buurt. Klinkt een beetje weinig, dus ik kijken of dat ding gechipt kan worden, JD kan er gewoon 140 PK van maken!![]()
Geef mij sowieso maar oudere auto's. Nu kan ik tenminste nog veel doen zonder dat ik veel last heb van allerlei ECU's of ingewikkelde systemen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:41 schreef Marco001 het volgende:
Zal hier nog wel veel meer worden als wat Kamp zegt gebeurt.. Dan kan niemand hier meer een nieuwere auto betalen.
netjes!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:42 schreef Hyman het volgende:
Vandaag tourrit gehad van de volvo klassiekervereniging. 85 inschrijvingen.
En ik ben 2e geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |